![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Ik was eind 14 net een paar dagen voor m'n verjaardag. Toen we met de hele familie in de woonkamer zaten en iemand vroeg wat ik allemaal voor m'n verjaardag heb gekregen zei m'n vader: 'hormonen!'
en toen fluisterde m'n moeder: ssst! dat moet je toch niet zeggen. ik werd knalrood en ben later maar even binnen gaan zitten. Ik hoopte zo dat ze het niet zouden snappen ofzo. Ik zou het zelfs minder erg vinden als m'n moeder ermee bedoeld, want m'n vader heeft er toch gewoon geen verstand van, wat denk ie wel niet ![]() Een vriendin van mij werd het pas toen ze begin 17 was. Je bent nog maar 13, je hoeft je daar echt helemaal geen zorgen over te maken hoor. Sommigen zijn het heel vroer en anderen niet.. |
![]() |
|
Ik was 11. Ik was 5 minuten lang trots en daarna kwam ik erachter wat een ellende het is. Buikpijn, mooie lingeriesetjes verpest, hoofdpijn, hormonale buien, puistjesaanvallen, rugpijn, angst voor doorlekken... wees blij dat dat je nog even bespaard blijft. Al wilde ik dat ook niet aannemen voor ik het zelf ervaarde
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik had zelf toen ik een jaar of 10 was al eens rode vlekjes in m'n onderbroek en vertelde dit, heel beschaamd, aan m'n vader (Ik dacht dat ik een ziekte had ofzo. Wist ik veel...). Hij liet mij net zo beschaamd (het is tenslotte een man) weten dat dat kwam omdat ik een grote meid aan't worden was. Mijn eerste gedachte: "Oh shit. ![]()
||
![]() |
Citaat:
dat is gewoon normaal, als je dat hebt zal je binnenkort ongesteld worden ![]() |
![]() |
|
Hey ,,
Ik was 12 bijna 13 nog een paardagen en ik was 13. Was wel super irritant had net een toneel uitvoering ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Dat is heel normaal, ik was zelf pas 15!
Ik had toen zelf ook het gevoel van, al mijn vriendinnen zijn het al, is er iets mis met me?! Maar komt er op neer, geduld is een schone zaak! (ps. als je het eenmaal bent, wens je dat je het nog later was geworden, dus geniet er nog maar even van ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is namelijk zo dat na dat je voor het eerst ongesteld wordt nog 2 jaar doorgroeit. Ik was in groep 8 ongesteld geworden.. en ben daarna nog 2 cm gegroeid ongeveer... Ik vind het wel raar dat ik nog steeds geen regelmatig patroon heb in mijn menstruatie.. dat is wel vervelend.. Mijn vriendin is 15 en die is ook nog niet ongesteld.. je moet je er geen zorgen om maken, ik dacht ook van: ik wil ongesteld worden.; en nu denk ik huh.. ![]() ik werd er ook niet blij van dat iedereen zei: wees blij. dat is logisch.. je wilt er ook bij horen maar je zult het ooit wel ervaren ![]() zoals ze hierboven zeggen: heb geduld.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
tijd voor bekkenbodem training (google is your friend) en naar het toilet gaan zodra je aandrang voelt kan ook een boel helpen.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Zo duur is Aleve Feminax niet, en het werkt best wel goed. Niet dat de pijn weggaat of zo, maar het dempt een beetje, als je normaal niet meer kan lopen en erg misselijk bent, heb je dan alleen maar buikpijn. En dat is met één pil, niet met vijf of zes, dus zo veel duurder dan asperine is het niet!
Best veel mensen op hun elfde al, dan zit je nog op de basisschool. Ik geloof niet dat ik er ooit naar verlangd heb om ongesteld te worden, het leek me nogal stom en dat bleek het ook te zijn. Sarah schreef: Citaat:
||
Citaat:
Zoals ik in een eerdere post al zijn ben ik daarna nog maar iets van 1 á 2 cm gegroeid, meer niet. Na m'n 12e verjaardag ben ik iig niet meer langer geworden.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
meisjes en hun borsten! Flickan | 114 | 27-05-2010 13:53 | |
De Kantine |