| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik wil nooit contact met mijn exen in de eerste paar maanden nadat het uit is, eerlijk gezegd. Ik heb dan een periode nodig van rust. Als dat gerespecteerd wordt, kan contact daarna weer wel. Als dat niet gerespecteerd wordt en de ex in kwestie blijft me maar lastig vallen, dan duurt het vaak wat langer voordat ik weer contact wil.
|
|
|
|
Mijn vriend heeft ook nog goed contact met één ex van hem en die is sinds deze week ook weer single en ik ben er soms wel bang voor als ik me onzeker voel, maar ik vertrouw hem.
En met mijn ex wil ik geen contact meer, dat kan ik gewoon helemaal niet hebben, omdat dat bij mij zo diep zit en veel pijn doet. Dus dan maar niet, iig nog niet.
|
|
||
|
Citaat:
Edit: http://www.nu.nl/economie/2239722/br...vulkaanas.html http://www.nu.nl/economie/2240208/eu...iegverbod.html
|
|
||
|
Maar ook op tv al die mensen die dan gingen zeggen "ja ik ben zo boos!" terwijl ik continu dacht: waar doen de mensen moeilijk over, plak er gewoon nog een paar dagen in de stad waar je nu bent aan vast
![]() Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Achja het is balen, maar je verandert er niks aan. Voor de mensen die een doodziek kind moesten vervoeren bv vind ik het een heel ander verhaal. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En al die mensen die op doorreis waren via amsterdam (bijv).. waarom gaan die de hele dag op het vliegveld zitten terwijl het al bekend is dat het nog zeker tot de volgende dag zal duren voordat er weer vliegverkeer is. Ga dan lekker een dagje naar Amsterdam. Natuurlijk is het kut, niet alleen voor zakenmensen maar voor iedereen, maar volgens mij kan je er dan maar beter een halve vakantie aanplakken en niet chagrijnig worden.
|
|
||
|
Citaat:
"Oh, heb je nog vakantie dagen? even kijken....nee" "Hmm." "Je kan wel onbetaald verlof krijgen" Hopla; loop je zo even honderden euro's mis; naast wat je dan daar nog eens uitgeeft
|
|
|||||||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
<3Citaat:
|
|||||||||
|
|
||
|
Citaat:
En nee, ik wil dan zo min mogelijk contact. Eerst m'n eigen leven weer op orde krijgen, daarna pas weer over de ander na hoeven denken. Bovendien.. als de ander geen contact wil en jij gaat dan krampachtig toch contact proberen te houden, dan duw je diegene daar alleen maar verder mee weg.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik bedoel meer dat je het niet moet opvatten als dat je 'niets voor hem hebt betekend' ofzo.Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|