|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Want anders blijft moeders je naar bed sturen
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||||
|
Ha quotes van 10 pagina's geleden
![]() Citaat:
Ik bedoel, jezus, je kan toch niet iedereen tevreden houden.Citaat:
ik ga ook niet ineens wat anders luisteren (HA zouden jullie leuk vinden he )Citaat:
![]() Citaat:
Het is echt niet zo moeilijk je kunt nou eenmaal niet tevreden stellen, er zit er altijd minstens 1 tussen die wat te zeiken heeft.
|
|
||
|
Citaat:
Ik ben heel creatief geweest en heb heel veel dingies geknutseld en er een mok met tulpen bijgestopt. En foto's, en een zelfgemaakte kaart, en een brief die nog lang niet af is en nu al 5 kantjes is. Ik wou er nog een pak hagelslag bijdoen maar dat ging niet meer .
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Over het algemeen kan ik je muziek ook wel waarderen hoor, het is gewoon niet allemaal iets wat ik thuis zou draaien.
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
![]() Nee dus. Maar daar zie ik wel enorm tegenop, mijn moeder heeft de neiging me enorm te betuttelen (daar trek ik me niks van aan, maargoed) en ik kan me ook totaal niet vinden in hoe ze haar huishouden runt enzo. Daar zeg ik niks van, want het is haar huis, maar ik moet constant op mijn lip bijten en dat is ook niet goed.Citaat:
Blijkbaar is het acceptabel om als je een tijdje wegwil maar geen maand je je mag misdragen voor een ban van maar twee weken.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar thanks. Ik ben blij dat jij er bent, met je Tokio Hotel. Zo zal er altijd iemand zijn met een slechtere muzieksmaak. hihih
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou ik hoop dat je snel werk of passende woning vindt, want dit is niet chill. Kun je ook niet relext een chick meenemen... |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
. Ik heb een mini-boekje gemaakt over Holland (heel cliché, mat tulpen, koeien, fietsen en guldens enzo, en voetbal). Die was het meeste werk en is ook het leukste van alles . Daabij heb ik nog een roze cadeauverpakking gemaakte met twee kleine dingetjes van de Wereldwinkel erin, een bladwijzer met een zakdoekje erin, een fotolijsje van gekleurd rubber, een miniwereldje in een klein houten doosje, een sleutelhanger en een roze varken met een kladblokje en een potlood en een kaartje met een gedroogd klavertjevier en een lief tekstje. Ik heb ook nog de envelop met foto's met craft versierd. En de mok dan, maar die is niet zelfgemaakt .
![]() |
|
|