Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2010, 14:21
Uice
Uice is offline
Citaat:
Your musical compatibility with Uice is Very High

Music you have in common includes Ulver, Captain Beefheart & His Magic Band, The Dillinger Escape Plan, Frank Zappa and John Coltrane.

Dit is de goede link: http://www.last.fm/user/Uice
Ah, dank je.
Oud 19-07-2010, 14:21
Verwijderd
De enige muziek die ik overeenkom met Uice, komt uit Egon's library.
Oud 19-07-2010, 14:22
Verwijderd
Your musical compatibility with Uice is Super
Verwijderd
the sex in your soul will damn you to hell (8)
Verwijderd
ik denk dat een van mijn neven ook nog wel heel erg lang thuis blijft wonen. Hij woont in de garage dus zit daar los van zijn ouders en hij heeft een gigantisch atelier in het huis van mijn opa en oma. En geen studie. Dan zou ik ook wel daar blijven wonen geloof ik.
Oud 19-07-2010, 14:23
Verwijderd
Citaat:
tori amos komt naar nederland
Yup. Woensdag. heb m´n kaartje net verkocht omdat Bloemendaal een irritante verbinding heeft en omdat ik alleen moest gaan en omdat ik op 8 oktober in de HMH ga en dat veel gaver is want dat is met het Metropole Orkest
Oud 19-07-2010, 14:23
Uice
Uice is offline
Citaat:
Your musical compatibility with Uice is Super
Nou, geef eens je account, dan word ik je "vriend".

Zo moet het toch?
Oud 19-07-2010, 14:24
Verwijderd
Last.fm vraagt mij of ik al eens van de Rolling Stones heb gehoord.
Verwijderd
Your musical compatibility with Uice is High

Music you have in common includes Frank Zappa, Cream, Keith Jarrett, Joy Division and Tom Waits.

Maar die laatste 3 luister ik eigenlijk nooit.
Verwijderd
Ik heb je toegevoegd.
Oud 19-07-2010, 14:25
Verwijderd
haha @ sarah
Verwijderd
Music you have in common includes Captain Beefheart & His Magic Band, Tom Waits, Robert Johnson, King Crimson and Nina Simone.

neato
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ai, vanwege huurtroubles? Of was jij dat niet?
Mijn huur is nu veel te hoog, en ik heb even geen alternatieven (ik zou eigenlijk in juni verhuizen maar dat ging op het laatste moment niet door), en aangezien ik door half Nederland aan het solliciteren ben, heeft het ook geen zin om nu ergens iets te gaan zoeken. Dus maar even terug naar moeders dan.
Miekje*
Miekje* is offline
Hoi mensen! Ik ging een postpakketje maken voor mijn Canadese vriendin maar het is iets meer geworden dan verwacht en het past net aan in postdoos nummer 4 .
Verwijderd
Hoe kan dat nou, Uice zijn last.fm heeft helemaal geen plays en artiesten bij mij.
Oud 19-07-2010, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Hoi mensen! Ik ging een postpakketje maken voor mijn Canadese vriendin maar het is iets meer geworden dan verwacht en het past net aan in postdoos nummer 4 .
een carepacket <3
wat lief!
Verwijderd
ik heb er eentje aangemaakt. maar ik ga jullie niet toevoegen hoor ik vind het gewoon leuk om erachter te komen wat voor muziek ze me adviseren.
Verwijderd
Citaat:
Mijn huur is nu veel te hoog, en ik heb even geen alternatieven (ik zou eigenlijk in juni verhuizen maar dat ging op het laatste moment niet door), en aangezien ik door half Nederland aan het solliciteren ben, heeft het ook geen zin om nu ergens iets te gaan zoeken. Dus maar even terug naar moeders dan.
Ah, dus snel ergens een leuke baan op de kop tikken
Want anders blijft moeders je naar bed sturen
Oud 19-07-2010, 14:27
Verwijderd
Hier negentien artiesten, allemaal nul keer afgespeeld. Met de hand toegevoegd?
Verwijderd
Citaat:
Hoe kan dat nou, Uice zijn last.fm heeft helemaal geen plays en artiesten bij mij.
is jouw maandban voorbij!
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik heb er eentje aangemaakt. maar ik ga jullie niet toevoegen hoor ik vind het gewoon leuk om erachter te komen wat voor muziek ze me adviseren.
Zal wel wat uren nodig hebben gezien je eerst wat statistieken moet hebben
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ha quotes van 10 pagina's geleden

Citaat:
ja. ik wil jullie eigenlijk niet vertellen van wie ik zo'n groot fan ben. sommige mensen hier vinden de beatles al niks, en ik wil echt niet dat ze gaan zeggen dat ze mijn band waar ik fan van ben kut vinden. dan zou ik echt keiboos worden en dat wil ik niemand aandoen
Jij denkt dat iedereen het er maar mee eens is dat ik Tokio Hotel luister? Ik bedoel, jezus, je kan toch niet iedereen tevreden houden.

Citaat:
maar ik wil weten waar je fan van bent kazet zeikt ook al mijn favo bands af hoor, gewoon niks van aantrekken Oh en carn ook een beetje
En de rest van het forum mijn muziek ik ga ook niet ineens wat anders luisteren (HA zouden jullie leuk vinden he )

Citaat:
Ach, LP komt er ook openlijk voor uit dat ze fan is van Tokio Hotel, je smaak kan vast niet slechter zijn dan die van haar
Dat bedoelde ik

Citaat:
nou ik vind het lief dat jullie me proberen te helpen. en ik weet dat er altijd mensen zijn die je maar stom vinden, maar dat kan ik gewoon niet goed begrijpen. ik ben gewoon aardig enzo. het liefst zou ik iedereen willen pleasen met mijn muziek. ik heb niet echt een zicht op wat mij goed maakt als persoon of artiest. dus ik ben steeds op zoek naar iemand die mij daarin heel inspireert. als mensen vervolgens gaan zeggen dat ze hem niks vinden wat moet ik dan doen? gewoon negeren? dat vind ik gewoon moeilijk.
Als jij iets leuk vind en iemand anders niet, dan zeg je: "Nou, ik wel."*schouder ophaal in vorm van /care*
Het is echt niet zo moeilijk je kunt nou eenmaal niet tevreden stellen, er zit er altijd minstens 1 tussen die wat te zeiken heeft.
Verwijderd
Citaat:
juist
Verwijderd
Citaat:
dat was geen vraag want dat zou een rare vraag zijn, dat zie ik zelf zo ook wel, huphup
Oud 19-07-2010, 14:28
Martiño
Martiño is offline
Ik kan niet achterblijven natuurlijk, dus ik heb ook maar een lastfm genomen.
Verwijderd
Nou LP, je zei wel dat je David Crosby leuk vond, dus het kan slechter.
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik zal het je sterker vertellen. Nog voordat ik daadwerkelijk een maandban had, heb ik er een gekregen voor schelden/beledigen. :')____!
En die duurde 2 weken. Dus zodoende.
Oud 19-07-2010, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik zal het je sterker vertellen. Nog voordat ik daadwerkelijk een maandban had, heb ik er een gekregen voor schelden/beledigen. :')____!
hahahhaha wat :"D
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
een carepacket <3
wat lief!
Een wat? Ik ben heel creatief geweest en heb heel veel dingies geknutseld en er een mok met tulpen bijgestopt. En foto's, en een zelfgemaakte kaart, en een brief die nog lang niet af is en nu al 5 kantjes is. Ik wou er nog een pak hagelslag bijdoen maar dat ging niet meer .
Verwijderd
ik ben AmieSansDeNoir op lastfm.
Verwijderd
Citaat:
hahahhaha wat :"D
Ja, I know. Fucking triest en... ironic.
Oud 19-07-2010, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Hagelslag?

Laat maar, .
Verwijderd
Citaat:
Een wat? Ik ben heel creatief geweest en heb heel veel dingies geknutseld en er een mok met tulpen bijgestopt. En foto's, en een zelfgemaakte kaart, en een brief die nog lang niet af is en nu al 5 kantjes is. Ik wou er nog een pak hagelslag bijdoen maar dat ging niet meer .
een care packet is een doos met lieve spulletjes die je per post verstuurt aan iemand die ver weg woont
Verwijderd
Maar het goede nieuws was, dat ik na mijn twee weken-ban mijn maandban nog mocht!
De fb's zijn te goed hier.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Die was vast voor de val dood (of iets in die trant) naar mij
Citaat:
Zei ik dat? Over het algemeen kan ik je muziek ook wel waarderen hoor, het is gewoon niet allemaal iets wat ik thuis zou draaien.
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Your musical compatibility with Uice is Very Low

Music you have in common includes Jimi Hendrix, Joy Division and Ella Fitzgerald.
Oud 19-07-2010, 14:31
Verwijderd
Ik heet Stefenootje op Last.fm. Dus feel free om me toe te voegen. Ik heb erg veel goede muziek.
Verwijderd
Citaat:
Zei ik dat? Over het algemeen kan ik je muziek ook wel waarderen hoor, het is gewoon niet allemaal iets wat ik thuis zou draaien.
Je vond het "relaxed", ofzo?

dit
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hij heeft hem pas net aangemaakt toch?
Citaat:
Ah, dus snel ergens een leuke baan op de kop tikken
Want anders blijft moeders je naar bed sturen
Ik heb deze week twee gesprekken.

Nee dus. Maar daar zie ik wel enorm tegenop, mijn moeder heeft de neiging me enorm te betuttelen (daar trek ik me niks van aan, maargoed) en ik kan me ook totaal niet vinden in hoe ze haar huishouden runt enzo. Daar zeg ik niks van, want het is haar huis, maar ik moet constant op mijn lip bijten en dat is ook niet goed.

Citaat:
Nee, ze had maar een ban van twee weken. Blijkbaar is het acceptabel om als je een tijdje wegwil maar geen maand je je mag misdragen voor een ban van maar twee weken.
Oud 19-07-2010, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Die was vast voor de val dood (of iets in die trant) naar mij
tuttut, iets met dood heb ik nooit gezegd.
Oud 19-07-2010, 14:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat is toch ook relaxed

@Stefenootje: Maakt niet uit, ik had je toch al report
Oud 19-07-2010, 14:33
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, ik zit op andermans computer dus ik luister vooral via Youtube en CD.
Oud 19-07-2010, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Ha quotes van 10 pagina's geleden

Jij denkt dat iedereen het er maar mee eens is dat ik Tokio Hotel luister? Ik bedoel, jezus, je kan toch niet iedereen tevreden houden.

En de rest van het forum mijn muziek ik ga ook niet ineens wat anders luisteren (HA zouden jullie leuk vinden he )

Dat bedoelde ik

Als jij iets leuk vind en iemand anders niet, dan zeg je: "Nou, ik wel."*schouder ophaal in vorm van /care*

Het is echt niet zo moeilijk je kunt nou eenmaal niet tevreden stellen, er zit er altijd minstens 1 tussen die wat te zeiken heeft.
haha LP. je bent een beeeetje laat maar thanks. Ik ben blij dat jij er bent, met je Tokio Hotel. Zo zal er altijd iemand zijn met een slechtere muzieksmaak. hihih
Oud 19-07-2010, 14:35
Verwijderd
Citaat:

Ik heb deze week twee gesprekken.

Nee dus. Maar daar zie ik wel enorm tegenop, mijn moeder heeft de neiging me enorm te betuttelen (daar trek ik me niks van aan, maargoed) en ik kan me ook totaal niet vinden in hoe ze haar huishouden runt enzo. Daar zeg ik niks van, want het is haar huis, maar ik moet constant op mijn lip bijten en dat is ook niet goed.
Kan ik me voorstellen. Ik woon nu in de zaanstreek, vlak bij amsterdam, (2min lopen van amsterdam) en als ik bij mijn ma ben, word ik gillend gek, want die woont in een dorp, waar een scheetje al reden is tot dorpsroddels.
Nou ik hoop dat je snel werk of passende woning vindt, want dit is niet chill. Kun je ook niet relext een chick meenemen...
Verwijderd
Citaat:
jouw manier van complimenten geven is zo raar. "het kan slechter"
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Kan ik me voorstellen. Ik woon nu in de zaanstreek, vlak bij amsterdam, (2min lopen van amsterdam) en als ik bij mijn ma ben, word ik gillend gek, want die woont in een dorp, waar een scheetje al reden is tot dorpsroddels.
Nou ik hoop dat je snel werk of passende woning vindt, want dit is niet chill. Kun je ook niet relext een chick meenemen...
Ik neem alleen maar relext dudes mee.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
een care packet is een doos met lieve spulletjes die je per post verstuurt aan iemand die ver weg woont
Ah, ja het is wel een care packet, ja . Ik heb een mini-boekje gemaakt over Holland (heel cliché, mat tulpen, koeien, fietsen en guldens enzo, en voetbal). Die was het meeste werk en is ook het leukste van alles . Daabij heb ik nog een roze cadeauverpakking gemaakte met twee kleine dingetjes van de Wereldwinkel erin, een bladwijzer met een zakdoekje erin, een fotolijsje van gekleurd rubber, een miniwereldje in een klein houten doosje, een sleutelhanger en een roze varken met een kladblokje en een potlood en een kaartje met een gedroogd klavertjevier en een lief tekstje. Ik heb ook nog de envelop met foto's met craft versierd. En de mok dan, maar die is niet zelfgemaakt .
Oud 19-07-2010, 14:36
Verwijderd
ik ben getuige van een mini uit de kast koming
Oud 19-07-2010, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Ik neem alleen maar relext dudes mee.
chico's dan...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten