Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hey Manon,
Vervelend altijd weer ...! Wees gewoon eerlijk dat je niet met hem wilt afspreken en totaal geen gevoelens voor hem hebt en dat er ook niet gaat komen! Dan ben je hard maar ook meteen eerlijk.. Ik weet dat je slecht ben in nee zeggen maar dan krijgt hij juist het idee manon is verliefd op me snap je? Dus als ik jou was hard en eerlijk want anders snappen jongens dat niet! xx |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
dit is wat zijn gevoel doet.
||
Citaat:
"Laatst zei je dat je me leuk vind, maar hoe hard dat ook klinkt, ik vind jou niet leuk. Ik wil niet met je uit, ik wil niet daten, ik wil dus geen verkering met je. Als je wil kunnen we gewoon vrienden blijven. Sorry." |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dat zou ik doen.
![]() Maar goed. Mijn punt is duidelijk denk ik. ![]()
|
Cherry.
Als jij verliefd zou zijn op een Jongen, en hij zeg nee ik moet niks van je weten. dan zeg je ook van wat zijn mannen gevoeloos tegenwoordig. dus waarom zou er bij een jongen wel zo moeten en bij een meisje niet.
Laatst gewijzigd op 14-09-2010 om 22:18. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar niet dat je boos word en tegen hem gaan lopen schreeuwen
||
Citaat:
1. het is niets 2. het zal ook nooit iets worden 3. veel plezier met je leven dan is het denk ik wel duidelijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
yessss ik ben van hem af. kreeg een heeeel lang mailtje. ik ben al een paar dagen heel kortaf tegen hem, en in het mailtje stond dit:
-dat ik zo kortaf was -dat ik zoooooo'n goede vriendin ben -dat ik bijzonder ben -of ik toch misschien een keertje met hem af wilde spreken serieus ik ken hem 1 weekje, het gaat veel te vlug en ik zie niks in hem. dus heb ik geantwoord: nee, houdoe. en toen kreeg ik een mailtje: oke dan met een huilsmiley. ik hoop dat ik voor goed van hem af ben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat het juist nogal onaardig kan overkomen als je hem totaal gaat negeren, maar aan de andere kant is het ook wel handig als hij weet waar hij aan toe is.
||
![]() |
Citaat:
mocht ie nou blijven volhouden en misschien nog iets zeggen in de trant van: we kunnen ook uitgaan als vrienden? dan gewoon een botte lul uithangen en zeggen: Ik heb genoeg vrienden. Ook een keer gehad, en toen ik dat zei werd het eindelijk duidelijk. Succes!
|
oke ik heb uiteindelijk niet gereageerd, ik vond dat hij dit maar face2face moet vragen en dit heeft hij uiteindelijk niet gedaan. hij snapt het nog steeds niet, ik praat niet tegen hem en als ik iets aan hem vraag dan reageer ik kortaf of doe alsof waar hij over praat debiel is (wat meestal het geval is). het gaat heel de tijd over zijn zusje waar hij ruzie mee heeft en dat hij zoooooo laat naar bed is geweest. slaapverwekkend. hij snapt het echt niet, ik zat bij scheikunde vandaag naast hem en ik draaide me met mijn rug naar hem toe en mijn gezicht naar de muur en NOG blijft hij verhalen vertellen over hoe 'stoer' hij is. zeg ik: oh praat jíj tegen MIJ? dan zegt hij sorry en kan ik het alsnog nog een keer gaan aanhoren. serieus ik negeer hem, en tijdens zijn verhaal werp ik geërgerde blikken naar klasgenoten (heb ze alles uitgelegd en waren het 100% met me eens) en die lachen dan, en gaan met hem praten dat hij mij met rust moet laten enzo. en had ik al gezegd dat hij mijn foto aan heel zijn familie heeft laten zien met: kijk dat is nou mijn toekomstige vriendin?
ik kom maar niet van hem af en ik word bozer en bozer ik wil hem niet voor lul zetten in de klas, maar dat is de enige manier dat hij ziet dat ik hem echt niet moet. aan de andere kant, hij zet mij ook aardig voor lul door rond te bazuinen dat ik zijn toekomstige vriendin ben ![]() als ik al mijn klachten nu neer zou typen was ik morgen nog bezig.. HULP NODIG |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ehrm praat er eens met je mentor over, dan bedoel ik zeg gewoon dat je [naam jongen] nogal vervelend vind doen en dat je liever een andere plaats zou willen. Dan zit je al niet meer naast hem. Verder gewoon keihard negeren. Je hebt de boodschap duidelijk gemaakt. Je moet gewoon niet naar hem kijken, niks zeggen en gewoon met andere vrienden gaan praten of weglopen. Dan houd hij uiteindelijk wel op. Heb zelf ooit een meisje gekend die in onze vriendengroep wou alleen niemand mocht haar en ze bleef maar doorgaan. En na 3 weken negeren (ja duurde lang ![]() ![]() Succes ermee ![]() |
![]() |
|
Het zou ook heel goed kunnen dat die jongen een psychische aandoening heeft
![]() Ik had ook zo'n jongen in mijn klas zitten en die had hetzelfde probleem. Hij was ook zwaar autistisch en had geen vrienden. Hij begreep pas dat dat meisje hem niet leuk vond toen hij door haar in zijn gezicht geslagen werd ![]() maar goed, gewoon GEEN aandacht geven en als hij aan je zit gewoon van je afbijten. Veel succes |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vrouwen zijn soms toch eigenaardige schepsels |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meisje van internet pt. 2 Oldfag | 3 | 08-03-2011 09:56 | |
Liefde & Relatie |
nooit een relatie mark_h | 165 | 25-05-2007 22:39 | |
Liefde & Relatie |
hoe raak je ze kwijt. annetjuh | 18 | 12-01-2005 17:06 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kom ik van hem af? CryingHeart | 7 | 01-05-2003 21:09 | |
Psychologie |
Hoe kom ik van iemand af waar ik een steeds grotere hekel aan begin te krijgen? Aerial | 5 | 17-06-2002 19:11 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kom ik van hem af Jeda | 2 | 17-03-2002 13:12 |