| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Omdat 'ze' blijkbaar uit ervaring weten dat als iemand de 1e keer lager dan een 4 haalt, dat hij/zij het de 2e keer dan ook niet gaat halen.
Terwijl ik, en vele studenten met mij, uit ervaring weten dat dit poep is en dat je een tentamen de 2e keer makkelijk kan halen. Ik had afgelopen vrijdag een tentamen en omdat ik zware griep had, wist ik helemaal niks meer tijdens het tentamen. Nu mag ik 'm dus niet overdoen en volgend jaar bestaat het vak niet meer. wtf is deze?!
|
|
|||
|
Citaat:
En nee hoor, die PVV-tokkies demonstreren nóóit he?
Spoiler
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Of is dat ook een linkse hobby?
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Wat onderwijs betreft is de PVV zo erg nog niet trouwens, die kun je beter hebben dan bijvoorbeeld de VVD en ook enkele linkse partijen die van de studiefinanciering sowieso een lening willen maken.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
http://www.nu.nl/politiek/2426300/cd...rsiteiten.html
Ja want studenten gaan er ook echt heen terwijl ze tegen zijn. Gewoon een dagje lekker thuis hangen als ze vrij zijn doen studenten niet
|
|
|
|
|
Ik snap überhaupt dat gezeur van sommigen hier tegen het protest niet. We leven hier in een democratische samenleving, als je het niet eens bent met iets heb je het recht je stem daartegen te laten horen. Hoezo is dat nou weer een linkse hobby of maakt dat je tot een hippie? Hippies kwamen tenminste nog op voor zichzelf in plaats van op hun reet te blijven zitten en alles maar te laten gebeuren.
|
|
||
|
Citaat:
sann naamzoek, bedenk vast en connectie voor ons
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
het is toch wel duidelijk dat we later gaan trouwen dus laten we de gemeenschap van goederen maar vast in laten gaan
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Gedonder om Cartoons III Gatara | 501 | 10-02-2006 16:39 | |
Rel over Mohammed-cartoons escaleert. Hydrogen | 500 | 03-02-2006 20:59 | |
| Verhalen & Gedichten |
----->Noah<----- Riantje | 216 | 16-07-2004 19:14 | |
Carlo Guiliani......Held of Anti-Held? red_and_black | 86 | 26-06-2003 14:32 | |
| Muziek |
Geen treinverkeer na afloop Rock Werchter ikleef | 33 | 21-06-2003 17:45 | |
tijd voor actie anarpunk | 31 | 15-12-2002 13:04 | |