Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2011, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Blork mag graag babyfoto's photobomben <3
Spoiler
Advertentie
Oud 31-01-2011, 16:01
Batave
Batave is offline
Citaat:
He Batave, jij wilde laatst een loopsequentie animeren, he? Kijk even hierrrrr, daar worden ze heel duidelijk en simpel uitgelegd. Houd er ook rekening mee dat de contact-frame het belangrijkst is, want dat is de frame (het frame?) waarin je figuur gegrond wordt.

Zit je nu op eigen houtje Flash te leren, eigenlijk, of krijg je daar les in bij TFT?
Ik doe het zelf. Ik heb vroeger veel met Pivot gewerkt en een klein beetje basic flash. Ik zal even kijken naar die link. Thankz.
Oud 31-01-2011, 16:03
Verwijderd
Nog maar drie sterrenbeelden te gaan!
Oud 31-01-2011, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Ik doe het zelf. Ik heb vroeger veel met Pivot gewerkt en een klein beetje basic flash. Ik zal even kijken naar die link. Thankz.
Ah, daar hoopte ik al op. Wat is je aanpak? Ik heb in het verleden geprobeerd Flash onder de knie te krijgen, maar hoewel ik vrij technisch aangelegd ben en programma's altijd vrij snel doorkrijg, was het met Flash echt RRRRRRAGE. Na weken proberen was ik nog geen stap verder. Dus hoe doe jij 't? Op gevoel, of heb je een goede tutorialsite gevonden oid?
Oud 31-01-2011, 16:09
Geel
Geel is offline
Citaat:
Nog maar drie sterrenbeelden te gaan!
Voor je/de schoolkrant? Ik heb vandaag in twee uur een twee-pagina-interview en een advertentie voor leerlingbegmiddeling gemaakt en geüploadededed voor de schoolkrant.
Oud 31-01-2011, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Voor je/de schoolkrant? Ik heb vandaag in twee uur een twee-pagina-interview en een advertentie voor leerlingbegmiddeling gemaakt en geüploadededed voor de schoolkrant.
Ha! Toch nog productief geweest! Ik bent trots op je, zie je, God luistert!
Voor de schoolkrant ja. Ik ben al een hele tijd in gevecht met het kreng, maar nu zit ik op de goede weg. Al heb ik een excuus om het niet op tijd in te leveren, want ik voel me nogal ziek, maar ja, ik doe het nu en dan kan ik straks in bed gaan liggen en mezelf zielig vinden <33 heb je de rest van wat je moest doen nog afgekregen?
Oud 31-01-2011, 16:13
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ah, daar hoopte ik al op. Wat is je aanpak? Ik heb in het verleden geprobeerd Flash onder de knie te krijgen, maar hoewel ik vrij technisch aangelegd ben en programma's altijd vrij snel doorkrijg, was het met Flash echt RRRRRRAGE. Na weken proberen was ik nog geen stap verder. Dus hoe doe jij 't? Op gevoel, of heb je een goede tutorialsite gevonden oid?
Nou, ik ben nu eerst een vrij basic ding aan het maken gewoon voor de leuk, maar ik ben een beetje mijn pivot"kennis" te gebruiken voor flash. Dus ik probeer eerst van die basis-loopdingen en bewegingen te maken. Ik heb nu nog niet echt een goede tutorialsite gevonden, ik ben gisteren eigenlijk een beetje begonnen met prutsen in flash, maar http://www.animationforum.net/ leek me wel een goed forum om bij aan te sluiten.
Oud 31-01-2011, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Ah, vind net een gaaf stukje over Slayer van een vriend van me; heeft ie nog ooit wat mee gewonnen ook:
ik moest lachen
Oud 31-01-2011, 16:15
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ha! Toch nog productief geweest! Ik bent trots op je, zie je, God luistert!
Voor de schoolkrant ja. Ik ben al een hele tijd in gevecht met het kreng, maar nu zit ik op de goede weg. Al heb ik een excuus om het niet op tijd in te leveren, want ik voel me nogal ziek, maar ja, ik doe het nu en dan kan ik straks in bed gaan liggen en mezelf zielig vinden <33 heb je de rest van wat je moest doen nog afgekregen?
Dankje!

Maar hoe doen jullie het op jullie school, een schoolkrant maken? Is het een zelf gedrukt, zwart-wit boekje? Of laten jullie het drukken via een een drukker? Of gebruiken jullie (net zoals onze school) deze site om jullie schoolkrant in elkaar te flansen?

En de rest heb ik niet echt afgekregen. Voor één po heb ik één week uitstel gevraagd en gekregen (goede cijfers halen heeft toch zo z'n voordelen ) en de rest, ja, die moet ik nog maken.
Oud 31-01-2011, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Dankje!

Maar hoe doen jullie het op jullie school, een schoolkrant maken? Is het een zelf gedrukt, zwart-wit boekje? Of laten jullie het drukken via een een drukker? Of gebruiken jullie (net zoals onze school) deze site om jullie schoolkrant in elkaar te flansen?

En de rest heb ik niet echt afgekregen. Voor één po heb ik één week uitstel gevraagd en gekregen (goede cijfers halen heeft toch zo z'n voordelen ) en de rest, ja, die moet ik nog maken.
Wij brengen het naar een drukker en krijgen dan een fluttig zwart-wit boekje! Dit jaar gaat het geloof ik anders, maar dat weet ik niet zo uit mijn hoofd, want ik was ziek toen dat besproken werd.
Succes met al je po's, in ieder geval! Dat je ze gister niet hebt gemaakt, was vast goed voor je nachtrust, en dat is ook heel belangrijk
Oud 31-01-2011, 16:24
flyaway
flyaway is offline
Oh schoolkrant is zo leuk Zat vroeger in de redactie
Oud 31-01-2011, 16:25
Batave
Batave is offline
Wij hadden nooit een schoolkrant, want niemand las het en het kostte te veel geld volgens het bestuur.
Oud 31-01-2011, 16:30
Verwijderd
Schoolkrant is leuk ja!

En nu ben ik klaar, het kreng is gemaild en ik ga slapen of zo. Doei xoxo
Oud 31-01-2011, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik ben nu eerst een vrij basic ding aan het maken gewoon voor de leuk, maar ik ben een beetje mijn pivot"kennis" te gebruiken voor flash. Dus ik probeer eerst van die basis-loopdingen en bewegingen te maken. Ik heb nu nog niet echt een goede tutorialsite gevonden, ik ben gisteren eigenlijk een beetje begonnen met prutsen in flash, maar http://www.animationforum.net/ leek me wel een goed forum om bij aan te sluiten.
Oh, fora ken ik genoeg. Ik wil gewoon een site met daarop stap voor stap een aantal oefeningen waarmee je de basis van Flash aanleert, maar ik kan zoiets nergens vinden. Het is allemaal óf te beperkt óf ze beginnen ergens middenin.

Niet dat ik nu de tijd heb om me weer op Flash te richten, maar toch. Mocht je zoiets tegenkomen dan hoor ik 't graag Voor later.
Oud 31-01-2011, 16:35
Batave
Batave is offline
Citaat:
Oh, fora ken ik genoeg. Ik wil gewoon een site met daarop stap voor stap een aantal oefeningen waarmee je de basis van Flash aanleert, maar ik kan zoiets nergens vinden. Het is allemaal óf te beperkt óf ze beginnen ergens middenin.

Niet dat ik nu de tijd heb om me weer op Flash te richten, maar toch. Mocht je zoiets tegenkomen dan hoor ik 't graag Voor later.
Eensch, ik zal er naar uitkijken .
Oud 31-01-2011, 16:50
Tink*
Tink* is offline
Ik zat ook altijd in de redactie van de schoolkrant. ;x
Oud 31-01-2011, 16:54
Verwijderd
Nee, slapen is toch nog niet zo'n goed idee rond dit tijdstip.
Oud 31-01-2011, 17:02
Verwijderd
Liefjes, willen jullie me helpen herinneren dat als ik niet weet wat ik voor m'n verjaardag wil ik een paar mooie vazen nodig heb? Thanks!
Oud 31-01-2011, 17:07
Verwijderd
Ik ben aan het MSN'nen met iemand die zó tof Engels beheerst <3 Tussendoor woordjes die ik moet opzoeken <3
Oud 31-01-2011, 17:09
Verwijderd
Ik ben heel erg High School Musicallig vandaag. En gister. En eergister.
Oud 31-01-2011, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Ik ben heel erg High School Musicallig vandaag. En gister. En eergister.

Al is Glee wel leuker/beter/alles.

Lieve foto's Moz! <3
Oud 31-01-2011, 17:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godver wat is het frustrerend om niet in het wwspel te mogen posten als je dood bent
Oud 31-01-2011, 17:11
Verwijderd
Citaat:

Al is Glee wel leuker/beter/alles.

Lieve foto's Moz! <3
Ik ben het met alles in deze post eens!

Citaat:
Godver wat is het frustrerend om niet in het wwspel te mogen posten als je dood bent
Nogal hè
Oud 31-01-2011, 17:12
Verwijderd
Zelfs ik vind het lastig om me er niet mee te bemoeien
Oud 31-01-2011, 17:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ben het met alles in deze post eens!

Nogal hè
Ja godver ik zit me echt in te houden!
Oud 31-01-2011, 17:15
Verwijderd
(8) I've got to move on and be whooooo I aaaam I just don't belong here, I hope you understahaaand (8)
Oud 31-01-2011, 17:17
Verwijderd

een mooi liedje voor jullie!
Oud 31-01-2011, 17:24
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

een mooi liedje voor jullie!
Ik had het graag geluisterd, maar nu ben ik even Breaking Free aan het luisteren
Oud 31-01-2011, 17:25
Verwijderd
Haaaaaaaa, een topnieuwsnieuwsbrief! Egon naamzoek, heb jij hem ook?
Oud 31-01-2011, 17:25
Batave
Batave is offline
Citaat:
Same here.
Oud 31-01-2011, 17:31
Verwijderd
Goh, ik hier?

Met m'n nieuwe handtekening.
Oud 31-01-2011, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Goh, ik hier?

Oud 31-01-2011, 17:32
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Goh, ik hier?

Oud 31-01-2011, 17:35
Verwijderd
Nog 1 keer hier posten als Spelleider en je krijgt een rode kaart, zie het nu door de vingers maar goed opletten volgende keer.
Oud 31-01-2011, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Nog 1 keer hier posten als Spelleider en je krijgt een rode kaart, zie het nu door de vingers maar goed opletten volgende keer.

kusje.
Oud 31-01-2011, 17:38
Verwijderd
Mhh ik heb honger. Maar geen zin om te eten. Of nou ja, te koken.
Oud 31-01-2011, 17:40
Verwijderd
Citaat:

kusje.
Oud 31-01-2011, 17:40
Verwijderd
Ieder ander had ik gelijk een rode kaart gegeven hoor panda Maar speciaal voor jou gaf ik een waarschuwing!
Oud 31-01-2011, 17:43
Verwijderd
.Sann is lief!

Maar gelukkig snap jij ook dat het mijn taak is om het even te benadrukken.
Oud 31-01-2011, 17:43
Verwijderd
Najaaa, ik kwam LL tegen toen ik boodschappen ging doen

What are the odds!
Oud 31-01-2011, 17:44
Verwijderd
Snap ik! Maar laat het niet nog een keer gebeuren! *Kijkt streng*
Oud 31-01-2011, 17:44
Verwijderd
Was ook niet de eerste keer dat ik hem zomaar in het wild tegenkwam. Echt raar is dat!
Oud 31-01-2011, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Snap ik! Maar laat het niet nog een keer gebeuren! *Kijkt streng*
je kan niet eens streng kijken
Oud 31-01-2011, 17:46
Verwijderd
Citaat:
je kan niet eens streng kijken
Oud 31-01-2011, 18:23
Verwijderd
jullie spreekbeurt verhalen

ik hield een keer een spreekbeurt over egypte en toen zei ik de hele tijd 'de piramide van tsjoeps' in plaats van 'de piramde van cheops :"(

en ik had het geoefend voor mijn ouders en die hebben me niet gecorrigeerd omdat ze 'tsjoeps' ook wel leuk vonden klinken.
Oud 31-01-2011, 18:35
Verwijderd
Ik ga lekker broodjes worst met zuurkool eten, nommerdenom!
Oud 31-01-2011, 18:41
Verwijderd
ik at rauwe spinazie met tomaat, shoarma, feta, uitjes, paprika en stokbrood (en knoflooksaus) en het was heul nom <3.
Oud 31-01-2011, 18:42
Macrador
Macrador is offline
Bittorrent maar eens gedownload en nu Dexter seizoen 1 aan het downloaden. Ik hoop dat het goed word voor een eerste download
Oud 31-01-2011, 18:43
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
ik at rauwe spinazie met tomaat, shoarma, feta, uitjes, paprika en stokbrood (en knoflooksaus) en het was heul nom <3.
Ik wil ook eens shoarma
Oud 31-01-2011, 18:43
Verwijderd
Gekke belg met je geen shoarma
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten