Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voor de schoolkrant ja. Ik ben al een hele tijd in gevecht met het kreng, maar nu zit ik op de goede weg. Al heb ik een excuus om het niet op tijd in te leveren, want ik voel me nogal ziek, maar ja, ik doe het nu en dan kan ik straks in bed gaan liggen en mezelf zielig vinden <33 heb je de rest van wat je moest doen nog afgekregen? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Maar hoe doen jullie het op jullie school, een schoolkrant maken? Is het een zelf gedrukt, zwart-wit boekje? Of laten jullie het drukken via een een drukker? Of gebruiken jullie (net zoals onze school) deze site om jullie schoolkrant in elkaar te flansen? En de rest heb ik niet echt afgekregen. Voor één po heb ik één week uitstel gevraagd en gekregen (goede cijfers halen heeft toch zo z'n voordelen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Succes met al je po's, in ieder geval! Dat je ze gister niet hebt gemaakt, was vast goed voor je nachtrust, en dat is ook heel belangrijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet dat ik nu de tijd heb om me weer op Flash te richten, maar toch. Mocht je zoiets tegenkomen dan hoor ik 't graag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
jullie spreekbeurt verhalen
![]() ik hield een keer een spreekbeurt over egypte en toen zei ik de hele tijd 'de piramide van tsjoeps' in plaats van 'de piramde van cheops :"( en ik had het geoefend voor mijn ouders en die hebben me niet gecorrigeerd omdat ze 'tsjoeps' ook wel leuk vonden klinken. |
![]() |
|
|