Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eigenlijk wel ja.
Haha, bij onze afstudeervoorstelling moesten dé twee krullenmannen hun kop kaal scheren van de regisseur. Nu waren ze zelf ook behoorlijke ijdeltuiten die erover gingen zeuren, maar er waren vooral ook veel vrouwen die protesteerden ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik deed altijd toneelstukjes met de poppen waarbij ze allemaal even oud waren als ikzelf. Of de barbie's hadden ruzie met de lego's ofzo. Ik heb nooit begrepen wat er nou aan is om een pop te verzorgen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik prikte de barbies met spelden, liefst in hun hoofd of geslachtsdelen, zodat ze weer een reden hadden om met spoed naar het ziekenhuis te gaan. Je had Todd, het neefje van barbie en vooral hij heeft het flink moeten verduren met mij, hij had een 'wond' op zijn been die ik steeds groter maakte.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En ik knipte hun haren af. Behalve bij de haargroeipop, daarbij heb ik op dag 1 het haar zo lang mogelijk laten groeien (door aan het armpje te zwengelen) zodat het twee keer zo lang was als de pop, en dat heb ik nooit geknipt.
Ik ontdekte op een gegeven moment ook hoe je de hoofden van de barbies kon verwisselen ![]() |
![]() |
|
Ik had met de barbies altijd een barbie en een action man die dan verliefd werden. Dan was er de jaloerse andere barbie 'de tietenvrouw', ze had nooit kleren aan en probeerde action man altijd te versieren en te betasten. Maar natuurlijk koos hij voor de mooie geweldige barbie en kregen ze een kind (zo'n shelley). Soms werd het kind ook nog ontvoerd door de tietenvrouw en dan ging action man op pad om het kind terug te halen!
|
Verwijderd
|
Ik speelde heel veel met poppen, barbies, lego en knuffels door elkaar maar ik weet helemaal niet meer wat voor verhaaltjes het waren. Alleen niet de standaard dingen dus
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had geen barbies. Maar ik had wel veel knuffels, en daar speelde ik op allerlei manieren mee. De ene keer was ik de juf en waren de knuffels de leerlingen, de andere keer zaten we in een ruimteschip en waren het aliens en moesten we met andere ruimteschepen vechten om te overleven.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik knipte ook het haar van mijn barbies. Toen kreeg ik goedkope 1 gulden barbies van de action (of een gelijksoortige winkel) zodat ik die kon knippen ipv mijn dure barbies
![]() ![]() Mijn broertje biechtte met kerst op dat ie altijd de hoofden van mijn barbies draaide als ie boos op me was. Ik weet nog dat ik me als kind altijd heel schuldig voelde omdat ik niet zuinig genoeg was met mijn barbies, maar het bleek dus gewoon mijn broertje te zijn ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|