Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2011, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Hm volgens mij is mijn msn gesprekspartner stiekem in slaap gevallen fml.
Dat was ik zeker?
Nee, mijn internet stopte ermee, dus toen besloot ik maar te gaan slapen ja.
Advertentie
Oud 13-02-2011, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Dat was ik zeker?
Nee, mijn internet stopte ermee, dus toen besloot ik maar te gaan slapen ja.
Haha nee ik wist dat jij ging slapen.

Morning!
Oud 13-02-2011, 09:21
Verwijderd
Dat is zo, maar ik was uiteindelijk nog ineens weg.

Morning!

Werrrrrken dadelijk, geen zin.
Oud 13-02-2011, 09:24
Verwijderd
Ik ben sterk de behoefte aan het onderdrukken om m'n bed weer in te kruipen Hoe laat moet je werken?
Oud 13-02-2011, 09:35
Verwijderd
Ik lig er ook nog steeds in
Van 13 tot 18. Maar ik heb wel zaaldienst, een of ander celloconcert, waar ik dus gewoon bij in de zaal mag gaan zitten. Maar goed, dat is maar 1,5 uur ofzo. De rest moet ik ook gewoon horeca draaien en lang in de garderobe staan en volgens mij ook nog de nazit doen.
Oud 13-02-2011, 09:39
Verwijderd
Meh Als je er bent valt het vast mee.
Oud 13-02-2011, 09:42
Verwijderd
Ik hoop het.

Godver, ik moet echt aan de Spotify Unlimited, want ik luister nu Canto Ostinato, wat een muziekstuk is dat gewoon aan één stuk doorgaat, maar op een album wel in verschillende nummers is gedeeld, en nu krijg ik dus reclame tussendoor
Oud 13-02-2011, 09:44
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik ken hem alleen van de BZT-show

Maar hij heeft ook in de Band gespeeld, dus dat ging ik even opzoeken. En nog wat dingen.
En hij spreekt veel stemmen in Hij heeft een fijne stem vind ik.
Ohja van de BZT-show, daar kende ik hem van.
Oud 13-02-2011, 09:44
Verwijderd
Duh natuurlijk moet je dat
Oud 13-02-2011, 09:48
Verwijderd
Zo, ik heb eindelijk de tijd gehad om naar Help, Ons Kind Is Te Dik te kijken en allemachtig, wat zijn die ouders een grafmongolen
Oud 13-02-2011, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Duh natuurlijk moet je dat
Ja, weet ik, maar ik snap nog niets van dat hele Paypal dus dat moet ik nog maar een keer uitzoeken.
Oud 13-02-2011, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Ja, weet ik, maar ik snap nog niets van dat hele Paypal dus dat moet ik nog maar een keer uitzoeken.
Ik ken iemand die je daar wel mee kan helpen
Oud 13-02-2011, 09:56
Verwijderd
Oh, stel me eens aan die persoon voor
Oud 13-02-2011, 09:57
Verwijderd
Nee nee nee Hoerenkaksletjes m'n gehele nek is naar de malle moeren!
Oud 13-02-2011, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Oh, stel me eens aan die persoon voor
*schuifel*
Oud 13-02-2011, 09:59
Verwijderd
Schuifel?
Oud 13-02-2011, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Nee nee nee Hoerenkaksletjes m'n gehele nek is naar de malle moeren!
Wat zijn dat een malle moeren zeg!
Oud 13-02-2011, 10:00
Verwijderd
Of heb je liever een brabander die je er mee kan helpen? Want die heb ik ook nog wel in de aanbieding
Oud 13-02-2011, 10:00
Verwijderd
ja die infecteren mijn huid met wondjes en ziektes, kakmoeren
Oud 13-02-2011, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Of heb je liever een brabander die je er mee kan helpen? Want die heb ik ook nog wel in de aanbieding
Ik dacht op zich dat je die bedoelde?
Of bedoelde je jezelf? Want jouw hulp neem ik natuurlijk ook heel graag aan!
Oud 13-02-2011, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht op zich dat je die bedoelde?
Of bedoelde je jezelf? Want jouw hulp neem ik natuurlijk ook heel graag aan!
Welja de brabo is weer de eerste aan wie je aan denkt
Oud 13-02-2011, 10:20
Verwijderd
Godver
Oud 13-02-2011, 10:39
Verwijderd
Wat is dat toch met vrouwen en als je je haren kortwiekt ze gaan zeuren?

Ze willen allemaal lange haren bij kerels.
Oud 13-02-2011, 10:43
Verwijderd
Niet altijd hoor.
Oud 13-02-2011, 10:44
Verwijderd
Oud 13-02-2011, 10:48
Verwijderd
Dat is volgens mij gewoon het nadeel als je een man met krullen bent. Die mag je er nooit afhalen.
Oud 13-02-2011, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Dat is volgens mij gewoon het nadeel als je een man met krullen bent. Die mag je er nooit afhalen.
Het zou zelfs verboden moeten worden bij wet!
Oud 13-02-2011, 10:55
Macrador
Macrador is offline
is hier meer leven dan in onzin ?
Oud 13-02-2011, 10:59
Verwijderd
Eigenlijk wel ja.
Haha, bij onze afstudeervoorstelling moesten dé twee krullenmannen hun kop kaal scheren van de regisseur. Nu waren ze zelf ook behoorlijke ijdeltuiten die erover gingen zeuren, maar er waren vooral ook veel vrouwen die protesteerden En een paar sadistische vrouwen die het maar wat graag zagen gebeuren
Oud 13-02-2011, 11:03
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Zo, ik heb eindelijk de tijd gehad om naar Help, Ons Kind Is Te Dik te kijken en allemachtig, wat zijn die ouders een grafmongolen
Ja he. Zij dragen ook een groot deel van de schuld dat het kind te dik is.
Oud 13-02-2011, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Toen ik in pak ging solliciteren was ik wel wat overdressed maar anders doe je gewoon je colbertje uit en leg je dat even bij een secretaresse neer.
Behalve bij bestuursfuncties, dan moet je wel in pak, maar ik neem aan dat het om een kfio-plek gaat?
yes, ok dank
Oud 13-02-2011, 11:34
Verwijderd
Citaat:
yes, ok dank
jij bent altijd overdressed.
Oud 13-02-2011, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Sarah wil high five doen met haar pop. Laatst had ze een barbie waarmee ze ging 'schieten': "pouw, pouw"! Waarom heb ik niet gewoon een dochter die met een pop spéélt
Dat is óók een manier van met poppen spelen
Ik deed altijd toneelstukjes met de poppen waarbij ze allemaal even oud waren als ikzelf. Of de barbie's hadden ruzie met de lego's ofzo. Ik heb nooit begrepen wat er nou aan is om een pop te verzorgen
Oud 13-02-2011, 12:23
Miekje*
Miekje* is offline
Haaaa, eindelijk vuurvos op mijn netbook <3. Wat een verademing.
Oud 13-02-2011, 12:28
Verwijderd
ik prikte de barbies met spelden, liefst in hun hoofd of geslachtsdelen, zodat ze weer een reden hadden om met spoed naar het ziekenhuis te gaan. Je had Todd, het neefje van barbie en vooral hij heeft het flink moeten verduren met mij, hij had een 'wond' op zijn been die ik steeds groter maakte.
Oud 13-02-2011, 12:29
Verwijderd
En ik knipte hun haren af. Behalve bij de haargroeipop, daarbij heb ik op dag 1 het haar zo lang mogelijk laten groeien (door aan het armpje te zwengelen) zodat het twee keer zo lang was als de pop, en dat heb ik nooit geknipt.
Ik ontdekte op een gegeven moment ook hoe je de hoofden van de barbies kon verwisselen
Oud 13-02-2011, 12:30
Verwijderd
ik heb ook normaal gespeeld met de barbies hoor, het was niet elke dag ziekenhuisje.
Oud 13-02-2011, 12:32
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb nooit haren van barbies afgeknipt, dat vond ik zonde . Ik had dan ook bestwel mooie/bijzondere barbies, waar niemand mee mocht spelen behalve ik /egoïstisch kind.
Oud 13-02-2011, 12:33
Tink*
Tink* is offline
Ik had met de barbies altijd een barbie en een action man die dan verliefd werden. Dan was er de jaloerse andere barbie 'de tietenvrouw', ze had nooit kleren aan en probeerde action man altijd te versieren en te betasten. Maar natuurlijk koos hij voor de mooie geweldige barbie en kregen ze een kind (zo'n shelley). Soms werd het kind ook nog ontvoerd door de tietenvrouw en dan ging action man op pad om het kind terug te halen!
Oud 13-02-2011, 12:39
Verwijderd
Ik speelde heel veel met poppen, barbies, lego en knuffels door elkaar maar ik weet helemaal niet meer wat voor verhaaltjes het waren. Alleen niet de standaard dingen dus een keer kwam er een meisje bij me spelen dat ik niet zo goed kende, en toen zei ik 'zullen we met de barbies spelen' en zij 'ja leuk dan gaat deze barbie met deze ken trouwen' en ik zei 'die heten Tessa en Chris' en ze zei 'nee ze heten Barbie en Ken' en ging een hele bruiloft naspelen in haar eentje terwijl ik keek. Die mocht toen ook nooit meer komen spelen
Oud 13-02-2011, 12:39
Verwijderd
Ik heb nooit een barbie gehad. 1 pop, maar die heb ik eigenlijk nooit aangeraakt. Ik speelde altijd met mijn knuffels en het poppenhuis was voor playmobiel.
Oud 13-02-2011, 12:42
Tink*
Tink* is offline
Bij mij hadden ze ook altijd namen. Ik ken echt geen kind dat z'n poppen Barbie en Ken bleef noemen. ;x
Oud 13-02-2011, 12:42
Verwijderd
Zij noemde haar Baby Born ook Born
Oud 13-02-2011, 12:43
Tink*
Tink* is offline
I'm born... born... born... born to be alive.
Oud 13-02-2011, 12:45
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn knuffels hebben ook allemaal namen, en mijn poppen en barbies vroeger ook .
Oud 13-02-2011, 12:47
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Zij noemde haar Baby Born ook Born
Mijn Baby Born heette Bonnie. Omdat ik 'Born' nog niet zo goed kon uitspreken toen ik haar kreeg.
Oud 13-02-2011, 12:47
Verwijderd
Ik had geen barbies. Maar ik had wel veel knuffels, en daar speelde ik op allerlei manieren mee. De ene keer was ik de juf en waren de knuffels de leerlingen, de andere keer zaten we in een ruimteschip en waren het aliens en moesten we met andere ruimteschepen vechten om te overleven.
Oud 13-02-2011, 12:48
Verwijderd
Ik knipte ook het haar van mijn barbies. Toen kreeg ik goedkope 1 gulden barbies van de action (of een gelijksoortige winkel) zodat ik die kon knippen ipv mijn dure barbies

Mijn broertje biechtte met kerst op dat ie altijd de hoofden van mijn barbies draaide als ie boos op me was. Ik weet nog dat ik me als kind altijd heel schuldig voelde omdat ik niet zuinig genoeg was met mijn barbies, maar het bleek dus gewoon mijn broertje te zijn
Oud 13-02-2011, 12:50
Verwijderd
Citaat:
ik prikte de barbies met spelden, liefst in hun hoofd of geslachtsdelen, zodat ze weer een reden hadden om met spoed naar het ziekenhuis te gaan. Je had Todd, het neefje van barbie en vooral hij heeft het flink moeten verduren met mij, hij had een 'wond' op zijn been die ik steeds groter maakte.
egon naamzoek, mag ik hier een stripje van tekenen ?
Oud 13-02-2011, 12:51
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
egon naamzoek, mag ik hier een stripje van tekenen ?
Bij het lezen van dit stukje dacht ik al 'hmmmm, misschien iets voor egon om te tekenen' .

Regels voor berichten