Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2011, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Ja, op Viva zijn ze ook zo, daar ben je ultiem smerig als je je handdoek vaker dan een keer gebruikt, en je bed niet 1 keer per week verschoont.
Smetvrees-mutsen daar, er was zelfs iemand die zichzelf eerst af ging spoelen onder de douche voordat ze in bad ging, omdat 'je anders in je eigen vuil zit'.
Dan kom je je dagen ook wel door met nutteloze tijdsbesteding.
Advertentie
Oud 09-05-2011, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Gewoon een dik negertje adopteren!
Yeah
Carn
Carn is offline
Citaat:
Enige goede reden om een kind te nemen
Verwijderd
Citaat:
@sann: Je vader is ondernemer? Want dat soort uren vind ik eigenlijk normaal bij mensen die zelf een bedrijf hebben, in de geneeskunde zitten of onderzoek doen. Of die hun werk echt heeeeel leuk vinden.
Mja, hij leidt het Nederlandse gedeelte van een Duits bedrijf. En mijn moeder doet het zelfde, maar dan voor een Belgisch bedrijf. Maar m'n moeder kan het in 40 uur. Vrouwen zijn duidelijk awesomer
Oud 09-05-2011, 13:06
Verwijderd
Zijn jullie nou eigenlijk op het vivaforum om gewoon te kijken wat er nu weer voor malligheid gezegd wordt, of ook echt als actief&serieus lid?
Oud 09-05-2011, 13:06
Carn
Carn is offline
mjah ok, bij de belangrijkere leidinggevende functies is dat ook nog wel 'normaal' gok ik. Maar goed, daar staat doorgaans ook een prima salaris tegenover.
Oud 09-05-2011, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Mja, hij leidt het Nederlandse gedeelte van een Duits bedrijf. En mijn moeder doet het zelfde, maar dan voor een Belgisch bedrijf. Maar m'n moeder kan het in 40 uur. Vrouwen zijn duidelijk awesomer
Oud 09-05-2011, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Zijn jullie nou eigenlijk op het vivaforum om gewoon te kijken wat er nu weer voor malligheid gezegd wordt, of ook echt als actief&serieus lid?
Oh nee, ik kijk er 1x per maand ofzo om er aan herinnerd te worden hoe ik noooooit wil worden

Citaat:
mjah ok, bij de belangrijkere leidinggevende functies is dat ook nog wel 'normaal' gok ik. Maar goed, daar staat doorgaans ook een prima salaris tegenover.
Uhu. En hij zou wel minder kunnen werken hoor, maar hij vindt het gewoon duizendleuk.
Oud 09-05-2011, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Oh nee, ik kijk er 1x per maand ofzo om er aan herinnerd te worden hoe ik noooooit wil worden
Vind ik een beetje kort door de bocht, er zitten een hele hoop verschillende vrouwen daar hoor.
Oud 09-05-2011, 13:09
Carn
Carn is offline
Citaat:
Vind ik een beetje kort door de bocht, er zitten een hele hoop verschillende vrouwen daar hoor.
Nee.
Oud 09-05-2011, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Het was ook niet helemaal serieus, maar ik krijg zo'n jeuk van een aantal vrouwen daar dat ik er nooit zou willen posten.
Oud 09-05-2011, 13:10
Verwijderd
Mijn contract zegt 36 uur, maarja diensten dus soms ben ik voor 58,5 uur in een week ingeroosterd en soms voor 13,5 uur. En ik werk altijd wat meer dan ik ingeroosterd ben, maar ik ben wel blij dat ik in een ziekenhuis zit waar je gewoon naar huis gaat als je dag is afgelopen én je klaar bent met je werk, zonder dat je met de nek wordt aangekeken omdat je eigenlijk elke dag tot halfacht zou moeten blijven. Perfectionisme en ambitie is goed, streberigheid niet.
Oud 09-05-2011, 13:10
Verwijderd
Wat heeft Google vandaag een hoop leuke afbeeldingen!
Oud 09-05-2011, 13:11
Verwijderd
Oud 09-05-2011, 13:16
Verwijderd
Ik heb nog nooit op het Viva-forum gekeken.
Oud 09-05-2011, 13:20
Carn
Carn is offline
houden zo
Oud 09-05-2011, 13:22
Verwijderd
Citaat:
*verhaal*
Citaat:
lunchpakketjes voor kinderen van 10+? Wat een grap. Idem voor naar school brengen.
precies wat ik wou zeggen!
Oud 09-05-2011, 13:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik voel me helemaal thuis hier. Ook superweinig slaap gehad En ben het eens met comments over fizzles pizza.
En met Para over het gedoe omtrent eten.

Zo

oh, goeiemorgen trouwens!
Ja ik ben het ook eens met Para inderdaad. Maar alleen als het om voor mezelf eten gaat.
Citaat:
wut fizzle wat een rare gang van zaken
Ja. ;x Maar volgensmij ligt het een beetje aan mij, ik kan geen nee zeggen, ik had ook gewoon meteen kunnen zeggen 'ja zeg steek het in je bil ik heb die salade gemaakt en mijn huis aangeboden en die dingen heb ik toch niet gejat of wel' maar ik ben dan zo geschrokken dat ik er niet eens aan denk. Straks maar de confrontatie aan.
Oud 09-05-2011, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Ja ik ben het ook eens met Para inderdaad. Maar alleen als het om voor mezelf eten gaat.

Ja. ;x Maar volgensmij ligt het een beetje aan mij, ik kan geen nee zeggen, ik had ook gewoon meteen kunnen zeggen 'ja zeg steek het in je bil ik heb die salade gemaakt en mijn huis aangeboden en die dingen heb ik toch niet gejat of wel' maar ik ben dan zo geschrokken dat ik er niet eens aan denk. Straks maar de confrontatie aan.
Nouja, het ligt niet aan jou dat hij het in zijn hoofd haalt om daar geld voor te vragen
Carn
Carn is offline
@fizzle: wat is er aan de hand?
/te lui om ver terug te lezen
Verwijderd
Ik vind het niet zo raar dat je de kosten van eten deelt eigenlijk, zeker niet als student. (Niet dat het niet op een rare manier gegaan is, maar toch)

Edit: jij had gewoon moeten zeggen: nou die salade was 5 euro (ik noem maar wat) en drinken 3. Dus we staan quitte oke?
Oud 09-05-2011, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Mensen vroegen of ze konden komen eten en zouden pizza's mee nemen, fizzle heeft salade gemaakt en ze wijn en bier gegeven, na afloop wilden ze geld van haar voor de pizza's.
Oud 09-05-2011, 13:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
en ooooh man wat zijn mensen vervelend. We hebben woensdag een concert en vrijdag de generale repetitie ervan, en we hadden acht weken geleden de bladmuziek al gekregen. Ik kende zes weken geleden mijn rol uit mijn hoofd. Een week geleden waren er nog mensen die hun rol ook MET bladmuziek niet konden zingen. Nou probeer ik dus een repetitie te regelen en ik heb iedereen een mail gestuurd met alle tijden waarop ik beschikbaar ben. Elke dag minstens drie uur gedaan. Sommige mensen doen dan ook mee, maar ik krijg net van iemand van de vooropleiding, die maar 3 uur per week les heeft en van wie ik weet dat hij geen fulltime baan heeft, een mail dat hij alleen woensdagmiddag kan. WTF.
Oud 09-05-2011, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het niet zo raar dat je de kosten van eten deelt eigenlijk, zeker niet als student. (Niet dat het niet op een rare manier gegaan is, maar toch)

Edit: jij had gewoon moeten zeggen: nou die salade was 5 euro (ik noem maar wat) en drinken 3. Dus we staan quitte oke?
Nee ik vind het niet raar dat je kosten van eten deelt, maar wel dat je geld verwacht van iemand die al mee hééft betaalt aan het eten
Oud 09-05-2011, 13:28
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oh, nu heb ik toch het ticket gekregen via de mail. Hè hè.
Oud 09-05-2011, 13:28
Verwijderd
Citaat:
ik ben lekker bezig vandaag
lekker een meisje van een jaar of veertien aan het pesten, ja?
Oud 09-05-2011, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Nee ik vind het niet raar dat je kosten van eten deelt, maar wel dat je geld verwacht van iemand die al mee hééft betaalt aan het eten
Ja oke, maar als fizzle gewoon had gezegd: nou jongens, ik heb dit en dit betaald, ik vind het wel goed, hadden ze het waarschijnlijk ook prima gevonden.

En dan vind ik 'de confrontatie aangaan' nogal een heftig woord. Ik zou gewoon zeggen "joh ik heb er even over nagedacht, maar zus en zo is het geval, eigenlijk ben ik jullie geen geld schuldig".
Oud 09-05-2011, 13:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nouja, het ligt niet aan jou dat hij het in zijn hoofd haalt om daar geld voor te vragen
Nouja, mijn vader doet het ook al.
Citaat:
twee klasgenoten nodigden zich gister bij mij uit om film te kijken, vlak voor ze kwamen belden ze van zullen we pizza meenemen, toen heb ik salade en groentedingen gemaakt, en hebben we samen gegeten en hebben ze mijn wijn en koffie gedronken en bonbons en chocola en koekjes gegeten en theegedronken en toen vlak voor ze weggingen was het van 'o trouwens heb je nog ingekocht voor die salade of had je de spullen al in huis?' en ik had de spullen al in huis dus dat zei ik en toen zei de jongen van 'oh dan krijgen we nog 8 euro van je voor de pizza'. Alsof ik die salade en groentes gejat heb
En ze hebben niet eens helpen afwassen trouwens. ;x
Citaat:

Nou, maar hij is dus geen student, hij heeft een fulltime baan als bankier en doet zang er een beetje naast. En ik vind het ook niet raar om de kosten van het eten te delen, maar nou betaal ik dus mijn pizza EN hun salade EN hun drinken, EN hun toetje, en zij alleen hun pizza.
Oud 09-05-2011, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Ja oke, maar als fizzle gewoon had gezegd: nou jongens, ik heb dit en dit betaald, ik vind het wel goed, hadden ze het waarschijnlijk ook prima gevonden.

En dan vind ik 'de confrontatie aangaan' nogal een heftig woord. Ik zou gewoon zeggen "joh ik heb er even over nagedacht, maar zus en zo is het geval, eigenlijk ben ik jullie geen geld schuldig".
Ja, je kunt het ook wel weer anders aanpakken.

Maar het is wat vreemd dat hij eerst vroeg: heb je vandaag boodschappen moeten doen? nee? dan krijg ik geld van je. Wat maakt het nou uit of je vandaag boodschappen hebt moeten doen omdat je niks in huis had, of ze morgen moet doen omdat je nu niets meer in huis hebt
Oud 09-05-2011, 13:31
Verwijderd
Mja, ik vind de manier waarop die gast het brengt vreemd, en daarbij vind ik het een beetje aanstellerij. Fizzle heeft haar bijdrage geleverd in de vorm van een huis, drank en een salade, en hij neemt een pizza mee. Dan vind ik niet dat Fizzle daar ook nog geld voor moet betalen, omdat het haar niets extra's gekost heeft.

Als ik met mensen samen eet, ben ik natuurlijk bereid om mee te betalen als het bij de ander is, maar ik ben meer van 'joh, volgende keer weer bij mij' of andersom. Of als de samen boodschappen doet, allebei een paar artikelen betalen ofzo. Zo op de cent kijken vind ik nogal vervelend.
Oud 09-05-2011, 13:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mensen vroegen of ze konden komen eten en zouden pizza's mee nemen, fizzle heeft salade gemaakt en ze wijn en bier gegeven, na afloop wilden ze geld van haar voor de pizza's.
betere samenvatting
Citaat:

Maar dat heb ik dus niet gedaan.
En voor mij is het de confrontatie aangaan omdat ik het echt supermoeilijk vind. Maar ik moet het maar gewoon zeggen. Zelfs al houden ze die 8 euro, dan heb ik het in elk geval gezegd.
Oud 09-05-2011, 13:32
Verwijderd
Citaat:

Maar het is wat vreemd dat hij eerst vroeg: heb je vandaag boodschappen moeten doen? nee? dan krijg ik geld van je. Wat maakt het nou uit of je vandaag boodschappen hebt moeten doen omdat je niks in huis had, of ze morgen moet doen omdat je nu niets meer in huis hebt
Ik heb het verhaal geloof ik wat anders gelezen dan jullie Ik denk dat ie met vandaag niet echt vandaag bedoelde, maar gewoon in het algemeen.

Anyhowww, just my 2 cents.
Oud 09-05-2011, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het verhaal geloof ik wat anders gelezen dan jullie Ik denk dat ie met vandaag niet echt vandaag bedoelde, maar gewoon in het algemeen.

Anyhowww, just my 2 cents.
maar hoe verwachtte hij dan anders dat ze aan dat eten kwam, als ze er niet aan kwam door het uit een winkel te halen? heeft Fizzle een moestuin in haar kamer?
Oud 09-05-2011, 13:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Ja, dat had ik ook, zoiets. Van, maar ik heb het toch gewoon betaald? Daarom heb ik ook niet meteen gewoon normaal gereageerd, maar gewoon van 'nou, okee, wat is je bankrekening'.
Citaat:
Mja, ik vind de manier waarop die gast het brengt vreemd, en daarbij vind ik het een beetje aanstellerij. Fizzle heeft haar bijdrage geleverd in de vorm van een huis, drank en een salade, en hij neemt een pizza mee. Dan vind ik niet dat Fizzle daar ook nog geld voor moet betalen, omdat het haar niets extra's gekost heeft.

Als ik met mensen samen eet, ben ik natuurlijk bereid om mee te betalen als het bij de ander is, maar ik ben meer van 'joh, volgende keer weer bij mij' of andersom. Of als de samen boodschappen doet, allebei een paar artikelen betalen ofzo. Zo op de cent kijken vind ik nogal vervelend.
ja, volgensmij was hij ook van plan om de saladekosten te verrekenen en dat af te trekken van wat ik ze verschuldigd was voor de pizza.

Het is trouwens ook niet mijn schuld dat ze niet gewoon diepvriespizza van een euro hebben gehaald.
Oud 09-05-2011, 13:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
maar hoe verwachtte hij dan anders dat ze aan dat eten kwam, als ze er niet aan kwam door het uit een winkel te halen? heeft Fizzle een moestuin in haar kamer?
Nou, ik heb een basilicumplantje, misschien dacht hij dat ik ook een koffieboom en een knolselderijveld en een koe heb
Oud 09-05-2011, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Hij trok de rare conclusie dat fizzle niks had betaald, daar ben ik het wel mee eens hoor

Maar ik vind het niet raar om de kosten te delen, dat bedoelll ik. Fizzle had gewoon moeten zeggen: ja, dit heeft het mij ongeveer gekost. Punt.

En @Absinthe, omstebeurt voor elkaar koken vind ik ook veel leuker hoor, maar dit was de eerste keer dat die mensen bij fizzle kwamen, dus dan is gewoon kosten delen wat makkelijker denk ik.

Huhu nu voelt het net alsof ik moeilijk doe met geld, terwijl ik eigenlijk heel makkelijk ben daarmee
Oud 09-05-2011, 13:36
Verwijderd
Citaat:
ja, volgensmij was hij ook van plan om de saladekosten te verrekenen en dat af te trekken van wat ik ze verschuldigd was voor de pizza.
Dat vind ik ook kinderachtig en krenterig gedrag, maar goed, dat ben ik.
Oud 09-05-2011, 13:36
Verwijderd
Citaat:

Het is trouwens ook niet mijn schuld dat ze niet gewoon diepvriespizza van een euro hebben gehaald.
Dat bedoel ik dus, dat je het met elkaar verrekent en dat vind ik redelijk.

Eh ja, het is ook niet hun schuld dat je ze geen komkommer hebt gegeven en een glaasje water.
Oud 09-05-2011, 13:38
Verwijderd
Ik ben een krent
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat bedoel ik dus, dat je het met elkaar verrekent en dat vind ik redelijk.

Eh ja, het is ook niet hun schuld dat je ze geen komkommer hebt gegeven en een glaasje water.
Ze wilden zelf wijn en koffie. Ik heb water aangeboden!
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik heb een basilicumplantje, misschien dacht hij dat ik ook een koffieboom en een knolselderijveld en een koe heb

Citaat:
En @Absinthe, omstebeurt voor elkaar koken vind ik ook veel leuker hoor, maar dit was de eerste keer dat die mensen bij fizzle kwamen, dus dan is gewoon kosten delen wat makkelijker denk ik.
Ja, is waarschijnlijk waar.

Over omstebeurt koken gesproken; Melite Lorelei Martiño Rationeel (en .sann, maar die is er al) naamzoek. Komen jullie binnenkort pasta met kruiden bij me eten, met een goede rode wijn erbij, en muntthee na?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ben een krent
Maar jij bent tenminste een student-krent en geen fulltime-goede-baan-krent, die zijn erger
Oud 09-05-2011, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een krent
Neeeee, dat ben je niet.
Oud 09-05-2011, 13:40
Verwijderd
Of je stelt gewoon voor om voor een toetje te zorgen en dan steek je hun broodtrommel in de fik
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
wat
Verwijderd
Citaat:
Ze wilden zelf wijn en koffie. Ik heb water aangeboden!
Laat maar.

Citaat:

Ja, is waarschijnlijk waar.

Over omstebeurt koken gesproken; Melite Lorelei Martiño Rationeel (en .sann, maar die is er al) naamzoek. Komen jullie binnenkort pasta met kruiden bij me eten, met een goede rode wijn erbij, en muntthee na?
Goed idee MAAR DAN WIL IK WEL DE KOSTEN DELEN!

Citaat:
Maar jij bent tenminste een student-krent en geen fulltime-goede-baan-krent, die zijn erger
Ik ben ook helemaal geen krent Maar ik doe er ook niet moeilijk over als iemand wél krent wil zijn en de kosten wil delen. En ik ken zoveel mensen die dat willen dat ik het niet raar vind
Rationeel
Rationeel is offline
ik zou die stomme sloeber mijn huis uit schoppen
Oud 09-05-2011, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Of je stelt gewoon voor om voor een toetje te zorgen en dan steek je hun broodtrommel in de fik
Deal

HOe ik de broodtrommel in de fik ga steken weet ik nog niet Broodrooster krijg ik wel aan met wat ammaretto
Oud 09-05-2011, 13:41
Verwijderd
Ik was als student ook wel een beetje krent, maar dan nog wel meer in de trant van 'we hebben nu met ons zessen gegeten, de boodsschappen waren 16 euro en Pietje had de wijn mee genomen dus ik krijg van de rest 3 euro', en dan had Pietje die wijn meestal ook gewoon nog staan. Vooral aan het eind van de maand als je eigenlijk van die 16 euro de hele week had willen eten
Oud 09-05-2011, 13:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Laat maar.

Goed idee MAAR DAN WIL IK WEL DE KOSTEN DELEN!

Ik ben ook helemaal geen krent Maar ik doe er ook niet moeilijk over als iemand wél krent wil zijn en de kosten wil delen. En ik ken zoveel mensen die dat willen dat ik het niet raar vind
Mja, ik kan het ook gewoon niet betalen, van 8 euro eet ik een week. Omdat dat moet, niet omdat dat kan. Ik bood graag mijn eten aan en was ook heel blij dat zij pizza meehadden.
Als ik meer geld had gehad was het ook een minder grote big deal geweest, maar dan zou ik er alsnog op terugkomen denk ik.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten