Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2011, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Haha, wtf, kerel gaat openlijk vreemd en zijn vriendin vindt het niet erg.
Advertentie
Oud 09-05-2011, 14:19
Verwijderd
Stef: LINK!
Oud 09-05-2011, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Stef: LINK!
http://forum.viva.nl/forum/Relaties/...essages/111911

knock yourself out

Het is een hoop om te lezen, maar dan ook echt onbegrijpelijk.
Oud 09-05-2011, 14:20
Verwijderd
Citaat:
wut al zou hij, heel eventueel, géén seks met die andere vrouw hebben - dan nog heeft hij met haar meer een relatie dan met die TS
Precies, dat was ook het punt van iedereen.
Oud 09-05-2011, 14:23
Verwijderd
En nog erger, ze praat het ook goed, zo van 'hij heeft het heel erg nodig om anderen te helpen, dat is goed voor hem'.

Ze moet verdorie aan hem vragen of ze naar bed mag, omdat hij de pc in de slaapkamer heel de avond bezet houdt met dat wijf.
Oud 09-05-2011, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriend is iemand die graag iemand (vooruit) helpt, die waar nodig letterlijlk een sterke arm wil bieden en/of een schouder om op uit te huilen.
Uhuh, een arm.
Ik snap wel dat je blind bent als het om je eigen vriend gaat... maar dan nog!
Oud 09-05-2011, 14:24
Verwijderd
Wtf

Ik haat jaloerse mensen, maar dit is wel een compleet ander uiterste
Oud 09-05-2011, 14:25
Verwijderd
Vandaag hadden we echter weer een clash. Hij woont ivm een project even tijdelijk ergens anders, en W. is nu even op vakantie en zit samen met hem in het appartement. Daar heb ik geen probleem mee. Hij komt dit weekend even 1 dag naar huis sinds 3 weken ivm een afspraak vlakbij.

Wat ik jammer vind, is dat hij ook die avond een "sessie" met W. wil houden
. Terwijl ze elkaar nu elke dag al meer zien/spreken dan normaal én ik hem heb gevraagd om een W-loze avond, zodat we meer tijd samen hebben, ook omdat ik niet zo'n enorm avondmens ben en rond 22.00 moe begin te worden. Zijn reactie op mijn vraag was "het hoort erbij".

Ligt het nu echt aan mij, claim ik hem teveel? Ik heb aan de andere kant echter ook het gevoel alsof ik niet leuk genoeg voor hem ben om een hele avond mee door te brengen.

Oud 09-05-2011, 14:26
Verwijderd
Maar als zij al bang is dat ze haar vriend teveel claimt, wat ben ik dan in godsnaam voor jaloerse claimheks?? :')
Oud 09-05-2011, 14:33
Verwijderd
"Bij mij zou de stekker er al uit gaan als mijn vriend zou chatten met andere vrouwen" is wel een typische viva reactie
Oud 09-05-2011, 14:35
Verwijderd
Citaat:
"Bij mij zou de stekker er al uit gaan als mijn vriend zou chatten met andere vrouwen" is wel een typische viva reactie
ja, maar ik ben daar ook niet erg makkelijk in hoor, denk ik Laat staan als het op regelmatige basis is, en ik moet vragen of hij al klaar is en ik naar bed mag
Oud 09-05-2011, 14:35
Verwijderd
Ik hoop dat ik vanavond geen slechthorende of gesloten patiënten heb, want dat kan mijn stem niet aan
Oud 09-05-2011, 14:37
Verwijderd
Citaat:
ja, maar ik ben daar ook niet erg makkelijk in hoor, denk ik Laat staan als het op regelmatige basis is, en ik moet vragen of hij al klaar is en ik naar bed mag
Ja eh dat is ook wel wat anders Of nou ja, dat laatste. Op regelmatige basis zou ik niet erg vinden, wel afhankelijk van het soort vrouw en hoe ie haar kent en waar ze het over hebben
Oud 09-05-2011, 14:37
Verwijderd
Deze reactie van haar ook:

"Want eigenlijk zijn jullie onbedoeld ook wel goed in (met alle goede bedoelingen) hersenspoelen... Nu is mijn doel om te achterhalen wat ik wil "

WUT?!
Oud 09-05-2011, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Deze reactie van haar ook:

"Want eigenlijk zijn jullie onbedoeld ook wel goed in (met alle goede bedoelingen) hersenspoelen... Nu is mijn doel om te achterhalen wat ik wil "

WUT?!
Ja het heeft een rare wending genomen inderdaad.

Ze is ook niet meer teruggekomen. Naja, spoort gewoon niet hoor, die vrouw. Ze komt in haar posts heel intelligent over, qua taalgebruik enzo, dat is het rare.
Oud 09-05-2011, 14:39
Verwijderd
Oh en ze slapen ook nog in twee bedden (die twee die een 'echte' relatie hebben)
Oud 09-05-2011, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Oh en ze slapen ook nog in twee bedden (die twee die een 'echte' relatie hebben)
Ik wou het net gaan posten ja
Oud 09-05-2011, 14:41
Verwijderd
Ik heb even mijn corpsmeisjesstem opgenomen voor jullie
http://vocaroo.com/?media=vjDWEhQMlx0dURdUw
Oud 09-05-2011, 14:42
Verwijderd
Plus dat die chatvriendin niet weet hij een vriendin heeft he! Dat wil hij neit tegen haar zeggen.

Ja hallloooo, als je dan nog geen nattigheid voelt
Oud 09-05-2011, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Ik heb even mijn corpsmeisjesstem opgenomen voor jullie
http://vocaroo.com/?media=vjDWEhQMlx0dURdUw
Ik kan het niet echt verstaan Maar aardig schor ja!
Oud 09-05-2011, 14:43
Verwijderd
Godverdomme:

"wat me wel stoort is dat ik niet zo'n deel uitmaak van zijn leven dat ik niet simpelweg ter sprake ben gekomen in het afgelopen jaar. "

Die chick weet niet eens dat ie een vriendin heeft?
Oud 09-05-2011, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Plus dat die chatvriendin niet weet hij een vriendin heeft he! Dat wil hij neit tegen haar zeggen.

Ja hallloooo, als je dan nog geen nattigheid voelt
omg
die chatvriendin denkt gewoon: ik heb iemand ontmoet op internet, en eerst hebben we heel veel gechat en gebeld en elkaar een paar keer ontmoet, toen zijn we op vakantie geweest en nu wonen we samen, hij gaat binnenkort een dagje weg voor een afspraak maar dan belt hij wel, de schat
Oud 09-05-2011, 14:44
Verwijderd
Citaat:
omg
die chatvriendin denkt gewoon: ik heb iemand ontmoet op internet, en eerst hebben we heel veel gechat en gebeld en elkaar een paar keer ontmoet, toen zijn we op vakantie geweest en nu wonen we samen, hij gaat binnenkort een dagje weg voor een afspraak maar dan belt hij wel, de schat
Precies, zo gaat het nu gewoon echt.

Er waren zelfs forumsters die zeiden dat de TS nu de tweede vriendin is, en daar zit echt wat in.
Oud 09-05-2011, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Godverdomme:

"wat me wel stoort is dat ik niet zo'n deel uitmaak van zijn leven dat ik niet simpelweg ter sprake ben gekomen in het afgelopen jaar. "

Die chick weet niet eens dat ie een vriendin heeft?
Nee, dat zei ik net, dat is ook het erge!
Oud 09-05-2011, 14:45
Verwijderd
Onvoorstelbaar Je zou zo iemand toch een goed pak rammel willen geven
Oud 09-05-2011, 14:46
Verwijderd
ik vind, zoals ik iemand in dat topic heb zien suggereren, dat ze gewoon onaangekondigd op bezoek moet komen
Oud 09-05-2011, 14:47
Verwijderd
Ze wil ook per se niet in zijn chatgeschiedenis kijken, en dat is heel eerlijk en netjes van haar naturulijk, maar dat had ik op dit punt echt ALLANG gedaan.
Oud 09-05-2011, 14:48
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Zijn jullie nou eigenlijk op het vivaforum om gewoon te kijken wat er nu weer voor malligheid gezegd wordt, of ook echt als actief&serieus lid?
jullie? Ik kom niet op het viva-forum hoor, alleen op zwangerschapsforum (en ja, dat is beschamend genoeg)
Oud 09-05-2011, 14:49
Verwijderd
Oh, dat had ik niet gedaan denk ik. Maar ik had me ook niet tijdens elke chatsessie de kamer uit laten jagen. Of het uberhaupt zo ver laten komen.

Hij doet 't ook in de slaapkamer omdat hij anders last heeft van haar afwasgeluiden hoe luid wast zij af? Ik denk eerder dat W. niet mag horen dat er iemand aan het afwassen is.
Oud 09-05-2011, 14:49
Verwijderd
Citaat:
jullie? Ik kom niet op het viva-forum hoor, alleen op zwangerschapsforum (en ja, dat is beschamend genoeg)
oh het was meer een algemene jullie
Oud 09-05-2011, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat had ik niet gedaan denk ik. Maar ik had me ook niet tijdens elke chatsessie de kamer uit laten jagen. Of het uberhaupt zo ver laten komen.

Hij doet 't ook in de slaapkamer omdat hij anders last heeft van haar afwasgeluiden hoe luid wast zij af? Ik denk eerder dat W. niet mag horen dat er iemand aan het afwassen is.
Ja dat is het ook inderdaad, denk ik.

Echt heel zielig voor die vrouw. Heel zielig. Hij houdt er gewoon een tweede relatie op na.
Maar ze heeft het zelf ook wel zitten faciliteren, met het goedvinden dat ze samen in Amerika zitten, en hij met haar in een huis zit, en in eerste instantie dat hij elke dag een uur of langer met haar moet chatten.
Oud 09-05-2011, 14:54
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
oh het was meer een algemene jullie
Ah oké
Oud 09-05-2011, 14:55
Verwijderd
Holy shit, dat verhaal van dat Viva-forum
Oud 09-05-2011, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Ze wil ook per se niet in zijn chatgeschiedenis kijken, en dat is heel eerlijk en netjes van haar naturulijk, maar dat had ik op dit punt echt ALLANG gedaan.
Oh nee, dat zou ik echt nooit doen. Als ik hem niet meer vertrouw is het gewoon over, daar hoef ik z'n chatgeschiedenis niet voor te zien. Net als dat een vriendje gewoon met z'n poten van m'n telefoon en mail en computer moet afblijven (tenzij ie het even vraagt, of even wat op google moet zoeken ofzo)
Oud 09-05-2011, 14:57
Verwijderd
wat een naïef mokkel zeg, mijn god.
Oud 09-05-2011, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Oh nee, dat zou ik echt nooit doen. Als ik hem niet meer vertrouw is het gewoon over, daar hoef ik z'n chatgeschiedenis niet voor te zien. Net als dat een vriendje gewoon met z'n poten van m'n telefoon en mail en computer moet afblijven (tenzij ie het even vraagt, of even wat op google moet zoeken ofzo)
Mwa.

In principe wel, maar als hij beweert dat er niks aan de hand is, dan zou ik wel vragen of ik er dan eens even bij mag gaan staan, en als dat dan niet mag dan zou ik eigenlijk al genoeg weten.
Ik zou dan m'n nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen, en dan toch een keer gaan kijken.
Kom nou, ze heeft 12 jaar een relatie met hem, hij gaat meer met W om dan met haar, dan heeft hij even dikke pech met z'n chatprivacy.
Oud 09-05-2011, 14:58
Verwijderd
Kusjes!
Verwijderd
Ik ben op zoek naar een panisch poetstopic ergens beland waar mensen het hebben over mr. mussle schoonmaakproducten. Ik maak hier geen typfout.
Verwijderd
Ik vind het wel echt oprecht heel zielig. Ze is natuurlijk ook gewoon heel erg dom en ik vind domme mensen vaak vervelend, maar omg, hij is nog meer een eikel dan dat zij dom is
Verwijderd
Citaat:
Kusjes!
Gutentag!
Verwijderd
Citaat:
Mwa.

In principe wel, maar als hij beweerd dat er niks aan de hand is, dan zou ik wel vragen of ik er dan eens even bij mag gaan staan, en als dat dan niet mag dan zou ik eigenlijk al genoeg weten.
Ik zou dan m'n nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen, en dan toch een keer gaan kijken.
Kom nou, ze heeft 12 jaar een relatie met hem, hij gaat meer met W om dan met haar, dan heeft hij even dikke pech met z'n chatprivacy.
Ik had 'm allang gedumpt. Alsof er nog bevestiging nodig is uit z'n chatgeschiedenis. Als je je vriend niet meer kunt vertrouwen kan het beter over zijn. En dat punt is wel bereikt als je zijn chatgeschiedenis moet gaan lezen. Tenzij je een jaloerse bitch bent natuurlijk, maar dan moet je gewoon zelf hulp gaan zoeken. (Wat hier dus duidelijk niet het geval is Alhoewel. Als iemand zo naief is als zij moet ze misschien ook even langs de psych )
Verwijderd
Citaat:
Mwa.

In principe wel, maar als hij beweert dat er niks aan de hand is, dan zou ik wel vragen of ik er dan eens even bij mag gaan staan, en als dat dan niet mag dan zou ik eigenlijk al genoeg weten.
Ik zou niet vragen of ik er bij mag staan, ik zou er eigenlijk van uit gaan dat dat mag
Oud 09-05-2011, 14:59
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Kusjes!
Oud 09-05-2011, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wel echt oprecht heel zielig. Ze is natuurlijk ook gewoon heel erg dom en ik vind domme mensen vaak vervelend, maar omg, hij is nog meer een eikel dan dat zij dom is
Qft.

En waarschijnlijk zou ze het nog niet uitmaken als hij toegaf dat hij een relatie had met die W.
Oud 09-05-2011, 15:00
Verwijderd
Ik zou trouwens wel vragen of ik eens mee zou mogen kijken ja En nee is dan genoeg bevestiging om 'm te dumpen.
Oud 09-05-2011, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar heb je een aantal posts van haar gelezen? Ze is niet dom, ze kan zichzelf uitstekend verwoorden, dat is het rare!

Maar in deze relatie is ze wel dom bezig ja.

Later in het topic heeft ze ook met hem gepraat, en dan doet hij echt alsof zij degene is die zich aanstelt, en dan gelooft ze dat ook weer.
Ze zit supererg bij hem onder de plak. Ze begint een gesprek (zei ze zelf) met hem ook zo: 'zou je het erg vinden om vanavond een keer niet met W. te chatten, ik zou het leuk vinden om een keer een avond met je door te brengen'.

Iemand die je zo voorzichtig moet benaderen, na 12 jaar relatie, waar gaat dat over?
Ik zou zeggen, vanavond is het tijd voor mij, ik ben je vriendin, bel W maar af, en anders ga je maar verder met haar.
Verwijderd
Citaat:
Qft.

En waarschijnlijk zou ze het nog niet uitmaken als hij toegaf dat hij een relatie had met die W.
Dan zou ie iig meer man zijn dan nu, geef het dan gewoon toe. Wat een laffe eikel
Verwijderd
Citaat:
http://forum.viva.nl/forum/Relaties/...essages/111911

knock yourself out

Het is een hoop om te lezen, maar dan ook echt onbegrijpelijk.
Watttttttt
Oud 09-05-2011, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Ik zou trouwens wel vragen of ik eens mee zou mogen kijken ja En nee is dan genoeg bevestiging om 'm te dumpen.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dan nee zei en dat ik dan niet zou gaan lachen omdat ik zou denken dat het een grapje was
Oud 09-05-2011, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar heb je een aantal posts van haar gelezen? Ze is niet dom, ze kan zichzelf uitstekend verwoorden, dat is het rare!

Maar in deze relatie is ze wel dom bezig ja.

Later in het topic heeft ze ook met hem gepraat, en dan doet hij echt alsof zij degene is die zich aanstelt, en dan gelooft ze dat ook weer.
Ze zit supererg bij hem onder de plak. Ze begint een gesprek (zei ze zelf) met hem ook zo: 'zou je het erg vinden om vanavond een keer niet met W. te chatten, ik zou het leuk vinden om een keer een avond met je door te brengen'.

Iemand die je zo voorzichtig moet benaderen, na 12 jaar relatie, waar gaat dat over?
Ik zou zeggen, vanavond is het tijd voor mij, ik ben je vriendin, bel W maar af, en anders ga je maar verder met haar.
Nouja, dat je jezelf goed kan uitdrukken zegt niet meteen dat je slim bent natuurlijk.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten