| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
knock yourself out ![]() Het is een hoop om te lezen, maar dan ook echt onbegrijpelijk. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of nou ja, dat laatste. Op regelmatige basis zou ik niet erg vinden, wel afhankelijk van het soort vrouw en hoe ie haar kent en waar ze het over hebben
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze is ook niet meer teruggekomen. Naja, spoort gewoon niet hoor, die vrouw. Ze komt in haar posts heel intelligent over, qua taalgebruik enzo, dat is het rare. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() die chatvriendin denkt gewoon: ik heb iemand ontmoet op internet, en eerst hebben we heel veel gechat en gebeld en elkaar een paar keer ontmoet, toen zijn we op vakantie geweest en nu wonen we samen, hij gaat binnenkort een dagje weg voor een afspraak maar dan belt hij wel, de schat |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er waren zelfs forumsters die zeiden dat de TS nu de tweede vriendin is, en daar zit echt wat in. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Oh, dat had ik niet gedaan denk ik. Maar ik had me ook niet tijdens elke chatsessie de kamer uit laten jagen. Of het uberhaupt zo ver laten komen.
Hij doet 't ook in de slaapkamer omdat hij anders last heeft van haar afwasgeluiden hoe luid wast zij af? Ik denk eerder dat W. niet mag horen dat er iemand aan het afwassen is.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Echt heel zielig voor die vrouw. Heel zielig. Hij houdt er gewoon een tweede relatie op na. Maar ze heeft het zelf ook wel zitten faciliteren, met het goedvinden dat ze samen in Amerika zitten, en hij met haar in een huis zit, en in eerste instantie dat hij elke dag een uur of langer met haar moet chatten. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
In principe wel, maar als hij beweert dat er niks aan de hand is, dan zou ik wel vragen of ik er dan eens even bij mag gaan staan, en als dat dan niet mag dan zou ik eigenlijk al genoeg weten. Ik zou dan m'n nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen, en dan toch een keer gaan kijken. Kom nou, ze heeft 12 jaar een relatie met hem, hij gaat meer met W om dan met haar, dan heeft hij even dikke pech met z'n chatprivacy. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alhoewel. Als iemand zo naief is als zij moet ze misschien ook even langs de psych )
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En waarschijnlijk zou ze het nog niet uitmaken als hij toegaf dat hij een relatie had met die W. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar in deze relatie is ze wel dom bezig ja. Later in het topic heeft ze ook met hem gepraat, en dan doet hij echt alsof zij degene is die zich aanstelt, en dan gelooft ze dat ook weer. Ze zit supererg bij hem onder de plak. Ze begint een gesprek (zei ze zelf) met hem ook zo: 'zou je het erg vinden om vanavond een keer niet met W. te chatten, ik zou het leuk vinden om een keer een avond met je door te brengen'. Iemand die je zo voorzichtig moet benaderen, na 12 jaar relatie, waar gaat dat over? Ik zou zeggen, vanavond is het tijd voor mij, ik ben je vriendin, bel W maar af, en anders ga je maar verder met haar. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]()
|
|
|
|