Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2011, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Hahaha iemand hier gebruikt dit als SSID:

"Hi, Billy Mays here with Wi-Fi!!"

Morgen rename ik mijn netwerk naar Pretty Fly for a Wifi.
Advertentie
Oud 30-08-2011, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Al dat gezeur dat de studententijd de mooiste tijd van je leven is schept veel te hoge verwachtingen.
In mijn geval was het wel duidelijk waar Hoewel mijn middelbare schooltijd ook heel awesome was.

En nu balanceer ik een beetje tussen arbeider en student. Still awesome.
Oud 30-08-2011, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Hm *knuffel van random forumer voor jou*
Awh ! Dank je wel!

Citaat:
Al dat gezeur dat de studententijd de mooiste tijd van je leven is schept veel te hoge verwachtingen.
Ik ben al blij als ik het allemaal goed kan afronden zonder al te veel kleerscheuren! Alles wat leuk is is mooi meegenomen .
Verwijderd
Ik moest engels praten vandaag tegen een klant, nou je kon wel merken dat ik een jaar geen engels heb gehad
Ik kon dat verrekte nederlandse accent wel onderdrukken maar die zinnen my god
Verwijderd
Citaat:
<3
Oud 30-08-2011, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Mijn netwerk heet Twilight Zone. Maar ik wil iets nieuws
Verwijderd
Oh, ik kan alles zeggen wat ik wil in het Engels, al zal ik vast wel vaak nederlandsismen gebruiken, maar ik hoor mijn accent er altijd zo hard doorheen nouja, een accent vind ik ook niet zo erg, ik ben wel goed verstaanbaar.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
In mijn geval was het wel duidelijk waar Hoewel mijn middelbare schooltijd ook heel awesome was.

En nu balanceer ik een beetje tussen arbeider en student. Still awesome.

Citaat:
Ik ben al blij als ik het allemaal goed kan afronden zonder al te veel kleerscheuren! Alles wat leuk is is mooi meegenomen .
Eens. Ik hoop altijd dat de écht leuke tijden nog komen!
Swlabr
Swlabr is offline
Just renamed my wireless as "POLICE SURVEILLANCE VAN #4". Going to have some worried ass neighbours.
Oud 30-08-2011, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Ik twijfelde of ik mijn taalkennis op mijn cv moest zetten, maar ik weet ook niet goed hoe ik het moet omschrijven en aangezien ik toch geen Turks of Arabisch kan is mijn taalkennis ook niet zo relevant voor de huisartsenopleiding.
Gewoon erop zetten welke taal je kan. Dat ziet er altijd wel sophisticated uit toch?
Verwijderd
Ik ben deze zomer al zeven keer gevraagd of ik uit schotland kom (Op m'n werk) Wat enerzijds een compliment is want kennelijk is niet te horen dat ik uit nederland kom, maar schots, seriously?
Verwijderd
Schotten hebben echt een sterk accent toch ?
Oud 30-08-2011, 22:54
Verwijderd
Nja ze zeggen dat ik zo praat alsof ik dat accent onderdruk en netjes Engels probeer te spreken.
Verwijderd
Citaat:
Just renamed my wireless as "POLICE SURVEILLANCE VAN #4". Going to have some worried ass neighbours.
Ik overweeg "Verslavingszorg Montferland".
Verwijderd
Schots klinkt best leuk van wat ik me kan herinneren op vakantie
Oud 30-08-2011, 22:55
Verwijderd
Maar goed ik vind het toch vooral een compliment, want met de meeste van die mensen heb ik al hele gesprekken gevoerd, dus kennelijk zit het grammaticaal ook wel snor
Verwijderd
Citaat:
Ik ben deze zomer al zeven keer gevraagd of ik uit schotland kom (Op m'n werk) Wat enerzijds een compliment is want kennelijk is niet te horen dat ik uit nederland kom, maar schots, seriously?
Amy MacDonald-wannabe
Verwijderd
Citaat:
Gewoon erop zetten welke taal je kan. Dat ziet er altijd wel sophisticated uit toch?
Nouja, maar ik kan wel Frans lezen en duidelijk maken wat ik wil, maar ik kan echt geen gesprek in het Frans voeren. En ik kan me goed redden in Duitsland, maar mijn Duits is niet goed genoeg om erachter te komen wat een patiënt heeft. En in het Engels heb ik het probleem dat ik vaak wel de Engelse term weet die mijn leerboeken gebruiken, maar niet de term die in het dagelijks taalgebruik wordt gebruikt, wat ook nog wel moeilijk kan worden. Dus ik weet niet goed hoe ik dat op mijn cv dan zou moeten omschrijven in één woord per taal.
Verwijderd
Al is het natuurlijk niet zo gek omdat ik al puber 4 jaar parttime Engels sprak thuis
Verwijderd
Of anders "Stichting Martijn".
Swlabr
Swlabr is offline
Een van mijn leraren is Schots, hij klinkt zo tof. Ik praatte altijd heel veel met hem, alleen om z'n accent te horen.
Oud 30-08-2011, 22:56
Verwijderd
Hoe spreek je parttime Engels thuis?
Verwijderd
Wij zijn de enige hier in de straat die hun wireless echt een naam hebben gegeven. Verder is het allemaal <provider><code>.
Verwijderd
Citaat:
Hoe spreek je parttime Engels thuis?
De ex van mijn moeder was Brits en die woonde ongeveer 4 dagen per week bij ons
Oud 30-08-2011, 22:58
Verwijderd
Oh op die manier .

Ik heb een discussie met iemand. Ik vind het altijd heel irritant als je met iemand wat gaat eten en drinken, en diegene pakt constant z'n telefoon om te kijken of er nog wat gebeurt is, of ze nog e-mail / berichten / whatever hebben en ze fijn gaan internetten. Ik ben daar toch niet de enige in?

Maar diegene snapt dat niet
Oud 30-08-2011, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Oh op die manier .

Ik heb een discussie met iemand. Ik vind het altijd heel irritant als je met iemand wat gaat eten en drinken, en diegene pakt constant z'n telefoon om te kijken of er nog wat gebeurt is, of ze nog e-mail / berichten / whatever hebben en ze fijn gaan internetten. Ik ben daar toch niet de enige in?

Daar ben je niet de enige in ik vind dat ook irritant, behalve als iemand net 1 heel belangrijk mailtje verwacht ofzo.
Verwijderd
Ik vind dat ook gruwelijk irritant ja. Een paar x op een paar uur vind ik echt niet erg, dat doe ik zelf ook, maar ik ken mensen die elke 5 minuten checken.
Verwijderd
Citaat:
Oh op die manier .

Ja, als het constant het geval is of de situatie danwel het gezelschap is er niet "geschikt" voor, dan is het echt not done
Verwijderd
Citaat:
Oh op die manier .

Ik wil het liefst die dingen het raam uitsmijten
Dus nee je bent niet de enige..
Oud 30-08-2011, 23:01
Verwijderd
Oh gelukkig . Ik dacht eigenlijk dat ik een soort zeikmens was geworden die vooral zeikt over hoe asociaal de samenleving wel niet is en alles .

Stelletje verslaafde mensen zijn dat .
Oud 30-08-2011, 23:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bedtijd voor mij. Gute nacht!
Oud 30-08-2011, 23:09
Verwijderd
Weltrusten!
Oud 30-08-2011, 23:19
Verwijderd
Ik ga zo ook poging tot slapen doen . Ik ben ervan overtuigd dat het gaat lukken
Oud 30-08-2011, 23:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Partijpoepers!
Oud 30-08-2011, 23:32
Verwijderd
Ik wacht nog even tot het feestje van mijn huisgenoot is afgelopen en dan ga ik ook richting bed Ze zijn jassen aan het pakken enzo, dus al te lang zal het niet meer duren
Verwijderd
Oh relaxed . Slaap lekker dan maar!
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dit is een algemene statement, maar je quote illustreert wat ik bedoel.

Ik snap het niet hoor, huilen bij een serie. En, ik ben een groot wijf als het op series aankomt, maar, toch, huilen? Nee.
Ik ben dan ook een extreme jankerd hoor ik moest zelfs een keer om een lange merci reclame huilen

Citaat:
Welke buurman?

.. Twintig minuten na aanvang met de stofzuiger mijn woonkamertapijt weer Pipvrij
Jackie we hebben toch maar Moksi gehaald <3 en heel gezellig diepe gesprekken gevoerd, was echt tof

Nu kun je weer rusten
Oud 30-08-2011, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Ik ben dan ook een extreme jankerd hoor ik moest zelfs een keer om een lange merci reclame huilen

Jackie we hebben toch maar Moksi gehaald <3 en heel gezellig diepe gesprekken gevoerd, was echt tof

Nu kun je weer rusten
Hihi dit was een 486. Traagheid
Oud 30-08-2011, 23:34
Verwijderd
Met wie had je het over voorzieningenrechters Deadlock?
Oud 30-08-2011, 23:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hihi dit was een 486. Traagheid
Een wat?
Oud 30-08-2011, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Met wie had je het over voorzieningenrechters Deadlock?
Met Charles. Hij heeft het beroep tegen de herrieboete verloren. En hoe
Oud 30-08-2011, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Een wat?
Dobermann naamzoek
Oud 30-08-2011, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Met Charles. Hij heeft het beroep tegen de herrieboete verloren. En hoe
Oei, dat is naar
Oud 30-08-2011, 23:40
Verwijderd
Oh en oei dat is bij de bestuursrechter. Dan is beroep niet mogelijk.
Oud 30-08-2011, 23:41
Verwijderd
Hm maar volgens mij is er dan nog een normale bezwaar of beroep (geen hoger beroep) procedure aanhangig.

Quis naamzoek.
Oud 30-08-2011, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Oei, dat is naar
Er staan twee artikelen over in de stentor. Een andere kroeg heeft het wel geaccepteerd maar die heeft met stuivers betaald (€500,-) om de krant te halen.

De Doc had dus twee keer de tussendeur open, een keer dit jaar en een keer vorig jaar zomer terwijl er niemand naar binnen of naar buiten ging. Dat kost hem €500,- terwijl er verder geen sprake was van overlast. Decibellen buiten waren zo laag dat je niet eens kon horen welk nummer er gedraaid werd maar het gaat tegen de afspraken met de gemeente in en daarom toch een boete. De rechter heeft gezegd dat de meting van de ambtenaar gebrekkig was maar dat afspraak nou eenmaal afspraak is en er is geen beroepsmogelijkheid.
Oud 30-08-2011, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Er staan twee artikelen over in de stentor. Een andere kroeg heeft het wel geaccepteerd maar die heeft met stuivers betaald (€500,-) om de krant te halen.

De Doc had dus twee keer de tussendeur open, een keer dit jaar en een keer vorig jaar zomer terwijl er niemand naar binnen of naar buiten ging. Dat kost hem €500,- terwijl er verder geen sprake was van overlast. Decibellen buiten waren zo laag dat je niet eens kon horen welk nummer er gedraaid werd maar het gaat tegen de afspraken met de gemeente in en daarom toch een boete. De rechter heeft gezegd dat de meting van de ambtenaar gebrekkig was maar dat afspraak nou eenmaal afspraak is en er is geen beroepsmogelijkheid.
Mooi kut. Gaat de bierprijs weer omhoog
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:

Oei
Verwijderd
Oud 30-08-2011, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Mooi kut. Gaat de bierprijs weer omhoog
Dat is subversief al gebeurd door kleinere glazen bij dezelfde prijs te gebruiken
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten