Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2011, 22:10
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik ben hier ook de nestor.
Advertentie
Oud 20-09-2011, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me een hoop werk.
Wel als ik in het huis woon Bij mij werkt internet nooit
Oud 20-09-2011, 22:22
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Bij mij werkt internet nooit
Schrijft ze op een internetforum.
Oud 20-09-2011, 22:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ozzy Ozzy is lief. Echt zo'n grote, seniele, mompelende knuffelbeer.
Oud 20-09-2011, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Schrijft ze op een internetforum.
Ja, als ik ineens weg ben is het over het álgemeen omdat ik geen internet heb, niet omdat ik wat beters te doen heb

Nee, ik denk dat het ongeveer 60% van de tijd goed werkt Dus dat is heel prima
Oud 20-09-2011, 22:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Bij een bezorgrestaurant kan ik kiezen voor:

Lompia
Keuze uit: Geen, Mayonaise, Curry, Ketchup, Speciaal, Pindasaus, Knoflooksaus, Oorlog en meer.

Een lompia
Oud 20-09-2011, 22:28
Verwijderd
Ik las 'Geen' en ik moest serieus even denken: Hu, betaal je dan voor iets wat je niet krijg ?
Oud 20-09-2011, 22:28
Pierrot
Pierrot is offline
Zestig procent van de tijd internet? Maar wat moet je dan de overige veertig procent van de dag? .
Oud 20-09-2011, 22:29
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ozzy Ozzy is lief. Echt zo'n grote, seniele, mompelende knuffelbeer.
Vooral in dit interview:

Vooral tegen het einde van deel drie, als ie naar de wc moet.
Oud 20-09-2011, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Ja, als ik ineens weg ben is het over het álgemeen omdat ik geen internet heb, niet omdat ik wat beters te doen heb

Nee, ik denk dat het ongeveer 60% van de tijd goed werkt Dus dat is heel prima
Al eens geprobeerd een oplossing te vinden?
Oud 20-09-2011, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Zestig procent van de tijd internet? Maar wat moet je dan de overige veertig procent van de dag? .
Over het algemeen ben ik dan niet blij. Als ik niet blij ben ga ik mijn kamer opruimen, of iets bakken. En uiteraard de neiging bedwingen om óf de modem uit het raam te gooien óf mijn laptop uit het raam te gooien.

Citaat:
Al eens geprobeerd een oplossing te vinden?
De router is kapot . Nestor heeft geen zin om terug te gaan naar de winkel, en bovendien hoef ik eigenlijk niet per se wireless. Het geval is alleen dat mijn kabel ook kapot is en die moet even opnieuw getrokken. Dat moet ik zelf gewoon even op een zaterdag een keer doen ofzo. Dat is de oplossing.

Wat betreft mijn laptop die is niet meer te redden, en wacht op iemand die hem komt herinstalleren.
Oud 20-09-2011, 22:31
Verwijderd
wat is hollands nieuwe toch een aidsprovider. zou het niemand aanraden.
Verwijderd
Ik kijk Ranking the Stars weer eens terug, maar gvd, wat is het toch gieren
Verwijderd
Enig idee waar het aan ligt?
Oud 20-09-2011, 22:32
Verwijderd
Citaat:
het wordt toch die ene?

Stefan de Walle.
he deze quote stond nog onder mijn quote lijstje.
ik dacht robert

Citaat:
Ik kijk Ranking the Stars weer eens terug, maar gvd, wat is het toch gieren
ja dat is echt leuk, ik kijk dat soms ook terug <3
maar alleen die met paul de leeuw he.
Oud 20-09-2011, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Over het algemeen ben ik dan niet blij. Als ik niet blij ben ga ik mijn kamer opruimen, of iets bakken. En uiteraard de neiging bedwingen om óf de modem uit het raam te gooien óf mijn laptop uit het raam te gooien.

De router is kapot . Nestor heeft geen zin om terug te gaan naar de winkel, en bovendien hoef ik eigenlijk niet per se wireless. Het geval is alleen dat mijn kabel ook kapot is en die moet even opnieuw getrokken. Dat moet ik zelf gewoon even op een zaterdag een keer doen ofzo. Dat is de oplossing.

Wat betreft mijn laptop die is niet meer te redden, en wacht op iemand die hem komt herinstalleren.
Geef Nestor eens een schop onder z'n kont dan.
Oud 20-09-2011, 22:34
Verwijderd
Nestor klinkt als een tor op een nest.
Verwijderd
Citaat:
Enig idee waar het aan ligt?
ja : NETWERKSTORING

Op dit moment ervaren wij problemen in ons netwerk met wegvallende spraakverbindingen en 'geen service' meldingen in de display van handsets.
We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen.

maar ik heb zo vaak dat ik 10x moet proberen te bellen en dat ie dan pas pakt. Nu al vanaf een uurtje of 5 geen bereik.
en in het begin kwamen al mijn smsjes dubbel aan, soms wel driedubbel. Dat probleem hebben ze enigszins verholpen maar het gebeurt nog steeds heel vaak dat ik maar halve smsjes ontvang of dubbel stuur. Ook in andere toestellen.
Verwijderd
Citaat:
ja dat is echt leuk, ik kijk dat soms ook terug <3
maar alleen die met paul de leeuw he.
ja

Dat laatste seizoen met die ouderen is erg grappig, vooral door baas Hans van der Togt. <3

Maar nu kijk ik seizoen 2, met Henkjan Smits, Filemon, Jamai, Xander de Buisonje, Beau van Erven Dorens, Giel Beelen, en die is eigenlijk ook superleuk
Oud 20-09-2011, 22:35
Verwijderd
Citaat:

Schop nestor even hard dan, als het een kwestie van nieuwe router halen is, ben je zo van het probleem af!

En herinstalleren is toch zo gedaan?
Oud 20-09-2011, 22:35
Verwijderd
hans ja hoe hij viola daar zit af te branden, die zichzelf overigens ook volledig voor lul zet die mafkut.
Oud 20-09-2011, 22:36
Verwijderd
Citaat:
ja : netwerkstoring

op dit moment ervaren wij problemen in ons netwerk met wegvallende spraakverbindingen en 'geen service' meldingen in de display van handsets.
We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen.

maar ik heb zo vaak dat ik 10x moet proberen te bellen en dat ie dan pas pakt. Nu al vanaf een uurtje of 5 geen bereik.
En in het begin kwamen al mijn smsjes dubbel aan, soms wel driedubbel. Dat probleem hebben ze enigszins verholpen maar het gebeurt nog steeds heel vaak dat ik maar halve smsjes ontvang of dubbel stuur. Ook in andere toestellen.
vet kut
Oud 20-09-2011, 22:37
Verwijderd
Citaat:
hans ja hoe hij viola daar zit af te branden, die zichzelf overigens ook volledig voor lul zet die mafkut.
Ja Viola, omg

Manon Thomas vind ik een kuthoer.
Verwijderd
Citaat:
wat is hollands nieuwe toch een aidsprovider. zou het niemand aanraden.
Ah, vandaar. Ik heb je fuckloads aan smsjes gestuurd Zal ze je straks via gmail of zo nasturen.
Verwijderd
Citaat:
vet kut
nogal waardeloos mja ;x
Oud 20-09-2011, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Ah, vandaar. Ik heb je fuckloads aan smsjes gestuurd Zal ze je straks via gmail of zo nasturen.
ik heb er 1 gekregen en die kreeg ik half. Maar toen was ik nog bezig, toen ik wilde reageren had ik geen bereik meer.
maar nu ben ik nieuwsgierig dus stuur eens
Oud 20-09-2011, 22:39
Verwijderd
Stefan de Walle?! [/choo choo] Maar dat is (serie)Kéés
Oud 20-09-2011, 22:39
Verwijderd
hmmm ranking the stars heb ik anderhalf keer gezien ofzo, dat was idd wel leuk. maar die shit staat dus online allemaal? even een mental note maken daarvan
Oud 20-09-2011, 22:40
Verwijderd
Alle seizoenen behalve 1 ja.

Maar 1 was toch kut, met allemaal bitchende wijven.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hah, ik dacht al dat ik Ryan Gosling kende van één of andere vage puberserie op een boot Wat een slechte serie

Verwijderd
Bah, ik las net een topic incl foto over die enorme huisspinnen en nu heb ik helemaal de kriebels. bahbahbah
Oud 20-09-2011, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Bah, ik las net een topic incl foto over die enorme huisspinnen en nu heb ik helemaal de kriebels. bahbahbah
ik zelfs al als ik dit lees. Mijn angst is echt buitenproportioneel.
Oud 20-09-2011, 22:41
Verwijderd
Citaat:
ik heb er 1 gekregen en die kreeg ik half. Maar toen was ik nog bezig, toen ik wilde reageren had ik geen bereik meer.
maar nu ben ik nieuwsgierig dus stuur eens
Als ik zo thuis ben, lief. Het zijn er maar acht. Of zo
Oud 20-09-2011, 22:42
Verwijderd
Citaat:
ik zelfs al als ik dit lees. Mijn angst is echt buitenproportioneel.
echt he. iemand heeft er een keer een in mijn gezicht gegooid. dat was echt afschuwelijk ik moest gelijk keihard huilen van de angst/schrik. oeh, ik haat die persoon er nog om.
Oud 20-09-2011, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Als ik zo thuis ben, lief. Het zijn er maar acht. Of zo
oh ja kut ik ben echt helemaal vergeten dat jij aan het werken was!!
geeft niet hoor, al waren het er honderd!
is het rustig bij je? Ik heb top gewerkt met leuke collega's.
Oud 20-09-2011, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Schop nestor even hard dan, als het een kwestie van nieuwe router halen is, ben je zo van het probleem af!

En herinstalleren is toch zo gedaan?
Ik weet niet wat er mis is met de router. Hij valt soms ineens weg, en dan moet het wachtwoord veranderd worden en dan doet ie het weer een tijdje.

En herinstalleren is vást zo gedaan, maar dan moet je wel weten hoe ! En aangezien ik al een held ben met dit soort dingen leek het mij verstandig om dat vooral niet zelf te proberen.
Oud 20-09-2011, 22:47
Verwijderd
Citaat:
echt he. iemand heeft er een keer een in mijn gezicht gegooid. dat was echt afschuwelijk ik moest gelijk keihard huilen van de angst/schrik. oeh, ik haat die persoon er nog om.
Oud 20-09-2011, 22:48
Schrödinger
Schrödinger is offline
Vrouwen en spinnen...
Oud 20-09-2011, 22:50
Verwijderd
Ik gil niet meer om spinnen, en daar ben ik trots op ik zet ze daarna altijd keurig buiten met een glaasje en een papiertje.

Tenzij er iemand in de buurt is die spinnen niet eng vind, dan mag diegene de spin buiten zetten
Oud 20-09-2011, 22:51
Verwijderd
Pasgeleden, was ik net klaar met douchen, voelde ik iets kriebelen op mijn been.
Toen was het een spin

gelukkig niet supergroot, maar toch. Ik gilde. En ik wist niet hoe snel ik eruit moest.
Oud 20-09-2011, 22:51
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oud 20-09-2011, 22:52
Verwijderd
Dát, vind ik nou weer wat minder om tegen te komen op mijn scherm.

Als er zoiets zit, dan ga ik de nestor halen
Oud 20-09-2011, 22:52
Verwijderd
Ja, bah, zo'n grote, vieze, zwarte heeft er over mij heengelopen!
Oud 20-09-2011, 22:53
Verwijderd
Ja godverdomme. Ik zat al te wachten op plaatjes he.

Nu kan ik niet meer in dit topic komen, serieus.
Oud 20-09-2011, 22:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ja

Dat laatste seizoen met die ouderen is erg grappig, vooral door baas Hans van der Togt. <3
Hij is geweldig, zeker richting Viola

OT
Ik kijk nu de Rijdende Rechter. Wat een heerlijk geheikneuterd om een fucking overpaadje dat misschien wel of niet met recht wordt gebruikt door de buren /firstworldproblems :
Oud 20-09-2011, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet wat er mis is met de router. Hij valt soms ineens weg, en dan moet het wachtwoord veranderd worden en dan doet ie het weer een tijdje.

En herinstalleren is vást zo gedaan, maar dan moet je wel weten hoe ! En aangezien ik al een held ben met dit soort dingen leek het mij verstandig om dat vooral niet zelf te proberen.
Wat raar! tijd voor een nieuwe

Maar daar leer je van! al is het natuurlijk niet handig om je laptop te verneuken
Oud 20-09-2011, 23:03
Verwijderd
Citaat:
oh ja kut ik ben echt helemaal vergeten dat jij aan het werken was!!
geeft niet hoor, al waren het er honderd!
is het rustig bij je? Ik heb top gewerkt met leuke collega's.
Ik dacht even dat je me de Silent Treatment gaf
Oud 20-09-2011, 23:03
Verwijderd
Ik heb mijn laptop nodig

Dus, liever verneuk ik mijn al dan niet goed werkende laptop niet. Hij doet het namelijk meestal een periode van een week wel goed ofzo

En prima om te leren maar liever wel ván iemand, en dan het allerliefst iemand die ook nog weet waar hij mee bezig is . Bovendien leer ik continu dingen over computers en internet.
Oud 20-09-2011, 23:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wtf, je hebt nu 'de man zonder gezicht' op rtl5. Een man met zoveel gezwellen, dat het lijkt of z'n hoofd bestaat uit honderden balzakken. Ik dacht eerst dat het een masker was, want als hij praat klinkt het heel gemoffeld en beweegt het onderste gezwel helemaal mee.
Ik zat echt effe zo.
Oud 20-09-2011, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht even dat je me de Silent Treatment gaf
aahw nee joh ik ben mijn moeder niet
die smste me overigens nog dat als ze geweten had dat sammie zondag naar de kermis zou gaan ze wel geld had gegeven aan LP voor die knul. Aahw lief he!
maar goed, ik kan haar dus niet bedanken
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten