| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Onze basisschoolklas was ook vrij naar. Ze waren heel erg voor Verdonk, en toen goede kennissen/vrienden werden uitgezet zeiden ze dat het 'hun eigen schuld was, al die moslims zijn toch maar dieven'. Ze waren niet eens moslim, maar ik voelde me erg genoopt om er tegenin te gaan, want mijn familie was dat wel. De volgende dag stonden er hakenkruizen en White Power-tekens op mijn schrift. Kutkinders. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sommige klasgenoten waren wel leuk trouwens, maar we hadden echt zo'n groepje jochies dat zich met dat soort dingen bezighield/-houdt. Die mochten van hun ouders ook niet met moslims voetballen en alles. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar inderdaad, Den Bosch is héél erg crimineel - ben je wel eens in de Hambaken geweest? O en mijn basisschool stond in Rosmalen hè, niet in Den Bosch.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
).
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
na school eerst even de krant lezen en koekjes eten en dan aan de slag met de radio aan.
|
|
|
|
|
|
Mijn ouders betaalden op de basisschool en middelbare school wel schoolgeld, dat was dan een paar tientjes vrijwillig per jaar waarvan de uitjes enzo betaald werden (dat heette dan ook de ouderbijdrage). Maar dat was strikt genomen niet verplicht.
Ohja, en het boekenfonds natuurlijk, maar dat was niet zo veel. Ik snap nog steeds niet waarom sommige scholen hun leerlingen verplichten die boeken te kopen, een boekenfonds is veel goedkoper en praktischer.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor school in Rusland hebben we wel schoolgeld betaald, dat moet iedereen vanaf de basisschool. Of misschien op de basisschool ook, dat weet ik eigenlijk niet. |
|
|
|
|
|
Hmm, ze gaan weer n rits best betaalbare appartementen neerzetten in Utrecht.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
wij hebben de boeken nooit hoeven te betalen, eerste deed de school ze op eigen kosten via van dijk bestellen. en sinds vorig jaar heeft de school de boeken opgekocht en heeft de school een iegen boekenfonds. en wij mogen ze nog steeds gratis zonder boete te betalen verneuken. de mensen die examen hebben gedaan regelen alles van inleveren en ophalen. toch was het via van dijk makkelijker, toen kreeg je ze gewoon in dozen opgestuurd. nu moet je ze persoonlijk op school komen ophalen. 2volle tassen op de fiets. gelukkig niet meer sinds de 2e. dit jaar en volgend jaar kan dezelfde gebruiken. geen gesleep met 2tassen meer.
|
|
|
|
|
http://www.dumpert.nl/mediabase/1878...rt_smeets.html
Ik weet niet wie ik erger vind hier, Giel Beelen of Mart Smeets. Wat een pijnlijk gesprek.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd