| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ik kijk het echt nooit meer. Soms zap ik er 's nachts even langs, maar langer dan een minuut hou ik 't nooit vol.
Btw @Noedel: Heb je ooit die aflevering gezien met Ramsey Nasr over China? Jezus, wat werd ik daar kwaad om. Iedereen liep boos te doen naar Ramsey, omdat hij China niet geboycot had ofzo en toen Ramsey kwam met goede argumenten (zoals 'Er zijn daar ook gewone mensen die graag wilden dat ik er heenging' en 'Wat hebben jullie dan in Godsnaam gedaan om het land te redden, behalve op je reet zitten en zeggen dat je 't boycot') en het enige wat er van iedereen terugkwam was 'Ja, maar China schendt de mensenrechten, dus dat is slecht en jij dus ook omdat je er heen bent gegaan! FOEI! *vingertjewuif*' Grrrr.
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb geen fuck met schaatsen, maar een Elfstedentocht is best wel uniek, aangezien ie nog maar 15 keer is geweest in de afgelopen 100 jaar. Ik begin haast te begrijpen waarom het elk jaar met -1 graden vorst weer besproken wordt in DWDD! /stefenootje niet-naamzoek
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
En je zou bijna terug verlangen naar Froukje Jansen als interviewer, die door Martin "Ik kaan nog steeds geen accentloos Nederlaands" Simék onterecht werd beschimpt omdat Matthijs hem wél zou laten uitspraten :')
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() ![]() Even bijlezen hoor. Normaal hoeft dat niet in saai, maar in dit geval wel.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Haha, grappig detail: in het gesprek met Raoul Heertje roept Jan Mulder boos: "Je kunt net zo goed naar twee eenden kijken, dat is net zo interessant!" En in het voorgesprekje van de Ramsey Nasr-aflevering zegt Jan Mulder dat ie vier eenden heeft gekocht voor in zn tuinvijver. Daar zakt je BROEK toch vanaf?!
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
dude
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik zal nooit meer Jan Mulder kunnen zien terwijl ik 'm in één of ander smerig obscure scène zie, waarin hij in z'n blote kont lekker aan het sabbelen is op een willekeurige teen
|
||
|
|
|
|
Dit vind ik trouwens wel een leuk stukje Jort:
http://www.joop.nl/leven/detail/arti...gen_unox_muts/
|
|
||
|