Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2012, 17:41
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
ik heb vandaag weer eens een domme actie gedaan in 5min.

Vertel.
Oud 06-02-2012, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Maar een goede presentator laat dat dus natuurlijk lijken. Iemand als Letterman of Jonathan Ross wil ook een bepaalde kant op, maar daarbij merk je het niet. Bij hun praat een gast ook rustig het merendeel van de tijd over iets heel anders dan het ding dat ze komen pluggen. En waarom niet?
Nou ja, ik acht het niet ondenkbaar dat MvN beter kan. Dat kon best wel eens een gevalletje "de wens is de vader van de gedachte" zijn, maar soit, het is geen domme man. Alleen is het volgens mij geen goede match; MvN en het DWDD-format.

Overigens kijk ik ook veel liever naar Ross of Letterman. Met name Ross, trouwens, z'n show wordt 's avonds laat nog wel eens herhaald op de BBC. Liefde.
Oud 06-02-2012, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Vertel.
wiskundeboeken op een muurtje in school laten liggen, op die zelfde verdieping mobiel verloren. en alles binnen 5minuten terug gevonden.
Oud 06-02-2012, 17:57
Verwijderd
*kreun* Wat is het Engels van Fransozen toch KOMMER en moederneukende KWEL
Oud 06-02-2012, 17:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Presenteerde Matthijs niet ooit een soort van film/tv-quiz op Ned.3? Echt jaren geleden hoor, voordat DWDD bestond. Volgens mij vond ik 'm toen nog wel een sympathieke kerel.
Oud 06-02-2012, 18:01
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dit vind ik een van de beste voorbeleden van Matthijs zijn interviewstijl:

[filmpje]

Voortdurend onderbreken, zinnen afmaken, dingen invullen, dingen verkeerd begrijpen, heel opzichtig antwoorden ontlokken.

Vergelijk dat met dit:

[filmpje]

De rust, de vrijheid die de gast krijgt, de stiltes die er vallen.

Wat het is, die mensen komen in zo'n programma om iets te vertellen, en kunnen dat doorgaans ook. Daar hebben ze echt niet zo veel hulp bij nodig.
Godver, wat pijnlijk. Niet alleen Matthijs is irritant, maar Jan Mulder ook. Dat hij Raoul afbekt omdat hij het niet begrijpt wat Raoul zegt, en die andere mongolen die hem nijdig de grond instampen terwijl Raoul alleen maar komt vertellen waar zijn programma over gaat. En Matthijs die niet luistert en Raoul allemaal verkeerde woorden in de mond legt. Allemachtig. Ik ben blij dat die dweil nog nooit de Zilveren Televizier-Ster Man in de wacht heeft gesleept.
Oud 06-02-2012, 18:01
Verwijderd
Toch blijf ik altijd plakken bij DWDD. Hoe irritant Matthijs ook mag zijn.
Oud 06-02-2012, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Godver, wat pijnlijk. Niet alleen Matthijs is irritant, maar Jan Mulder ook. Dat hij Raoul afbekt omdat hij het niet begrijpt wat Raoul zegt, en die andere mongolen die hem nijdig de grond instampen terwijl Raoul alleen maar komt vertellen waar zijn programma over gaat. En Matthijs die niet luistert en Raoul allemaal verkeerde woorden in de mond legt. Allemachtig. Ik ben blij dat die dweil nog nooit de Zilveren Televizier-Ster Man in de wacht heeft gesleept.
De -overigens zeer hilarische- bitchfight tussen Jort Kelder en Pieter Storms is ook een mooi voorbeeld van zijn falen als "leider" aan tafel. Granted, nou heb je met die twee ook wel twee personalities aan tafel, maar kom op zeg.
Oud 06-02-2012, 18:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kijk het echt nooit meer. Soms zap ik er 's nachts even langs, maar langer dan een minuut hou ik 't nooit vol.

Btw @Noedel: Heb je ooit die aflevering gezien met Ramsey Nasr over China? Jezus, wat werd ik daar kwaad om. Iedereen liep boos te doen naar Ramsey, omdat hij China niet geboycot had ofzo en toen Ramsey kwam met goede argumenten (zoals 'Er zijn daar ook gewone mensen die graag wilden dat ik er heenging' en 'Wat hebben jullie dan in Godsnaam gedaan om het land te redden, behalve op je reet zitten en zeggen dat je 't boycot') en het enige wat er van iedereen terugkwam was 'Ja, maar China schendt de mensenrechten, dus dat is slecht en jij dus ook omdat je er heen bent gegaan! FOEI! *vingertjewuif*'

Grrrr.
Oud 06-02-2012, 18:10
Verwijderd
Ah ja, Trimm, dat kan ik me nog wel herinneren inderdaad. Dat nare, onterechte moral highground-vingertje, inderdaad.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik word zo moe van dat elfstedentocht gezeur.
Ik heb me gisteravond eens verdiept in die Elfstedentocht en de geschiedenis en alles, en eigenlijk zou het best wel grappig zijn als het weer eens plaats zou vinden. ;o

Ik heb geen fuck met schaatsen, maar een Elfstedentocht is best wel uniek, aangezien ie nog maar 15 keer is geweest in de afgelopen 100 jaar. Ik begin haast te begrijpen waarom het elk jaar met -1 graden vorst weer besproken wordt in DWDD! /stefenootje niet-naamzoek
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk het echt nooit meer. Soms zap ik er 's nachts even langs, maar langer dan een minuut hou ik 't nooit vol.

Btw @Noedel: Heb je ooit die aflevering gezien met Ramsey Nasr over China? Jezus, wat werd ik daar kwaad om. Iedereen liep boos te doen naar Ramsey, omdat hij China niet geboycot had ofzo en toen Ramsey kwam met goede argumenten (zoals 'Er zijn daar ook gewone mensen die graag wilden dat ik er heenging' en 'Wat hebben jullie dan in Godsnaam gedaan om het land te redden, behalve op je reet zitten en zeggen dat je 't boycot') en het enige wat er van iedereen terugkwam was 'Ja, maar China schendt de mensenrechten, dus dat is slecht en jij dus ook omdat je er heen bent gegaan! FOEI! *vingertjewuif*'

Grrrr.
WF Hermans had ze afgemaakt, als Matthijs er toen al was.
Oud 06-02-2012, 18:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Grrrr.
Nee, niet gezien. Maar ik heb wel zin om me even te ergeren ;o *zoekt op YT*
Oud 06-02-2012, 18:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
En je zou bijna terug verlangen naar Froukje Jansen als interviewer, die door Martin "Ik kaan nog steeds geen accentloos Nederlaands" Simék onterecht werd beschimpt omdat Matthijs hem wél zou laten uitspraten :')
Verwijderd
Dan gooi ik er een muzikaal intermezzo tegenaan.

Niet langer dan een minuut kijken hoor!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Willen jullie een vervelend liedje horen dat de eerste keer best grappig is maar AL MAANDEN NIET UIT MIJN HOOFD WIL?
Citaat:
Hier is het:

[filmpje]
Oh, ik dacht dat je het OMO-lied bedoelde! Want dat heb ik ook AL MAANDEN IN MIJN HOOFD. Door jou. Dankjewel Moz.
Oud 06-02-2012, 18:14
Verwijderd
Ik had het lelly-kelly liedje vandaag in mijn hoofd.
Oud 06-02-2012, 18:15
Martiño
Martiño is offline
Grapje moz. Ik vind je superlief hoor. *over buik aait*
Oud 06-02-2012, 18:15
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik had het lelly-kelly liedje vandaag in mijn hoofd.
que?
Oud 06-02-2012, 18:17
Uice
Uice is offline
Citaat:
De -overigens zeer hilarische- bitchfight tussen Jort Kelder en Pieter Storms is ook een mooi voorbeeld van zijn falen als "leider" aan tafel. Granted, nou heb je met die twee ook wel twee personalities aan tafel, maar kom op zeg.
Nou, dat vind ik eigenlijk wel goed: als mensen ruzie krijgen, is dat leuk om te zien. Dus gewoon laten gebeuren.
Oud 06-02-2012, 18:18
Verwijderd
Citaat:
En je zou bijna terug verlangen naar Froukje Jansen als interviewer, die door Martin "Ik kaan nog steeds geen accentloos Nederlaands" Simék onterecht werd beschimpt omdat Matthijs hem wél zou laten uitspraten :')
Dan noem je ook wel een kansloze kwezel op, zeg
Oud 06-02-2012, 18:21
Martiño
Martiño is offline
Ugh, Martin Simék, toen ik vroeger nog wel eens laat met de auto naar huis ging was hij altijd op Radio 1 te horen met zijn overrated geïnterview. Wat een hoop lulkoek kwam er uit de mond van die vent.
Oud 06-02-2012, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Nou, dat vind ik eigenlijk wel goed: als mensen ruzie krijgen, is dat leuk om te zien. Dus gewoon laten gebeuren.
Zeker! Maar dat moet dan ook natuurlijk gebeuren, MvN zat er een beetje als aangeschoten wild tussen, wist zich niet goed raad met de situatie. Hij zat er in ieder geval niet met het idee 'Tof, entertainment bij mij aan tafel!', voor mijn gevoel was zijn passiviteit louter te wijten aan gebrek aan overwicht. Soms probeerde hij ook wel te sturen of het woord te krijgen, maar faalt dan jammerlijk
Oud 06-02-2012, 18:23
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hallo, beetje respect voor de breed ontwikkelde gymnast Matthijs, eah. Dat jij gewoon niet zo'n fijnzinnig gevoel hebt voor interessante vragen én heerlijk vlotte timing in combinatie met oprechte interesse voor de persoon die je aan het interviewen bent is natuurlijk niet het probleem van koning Matthijs.
Ben je nou serieus of zit je te fucken?

Even bijlezen hoor. Normaal hoeft dat niet in saai, maar in dit geval wel.
Oud 06-02-2012, 18:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Grrrr.
Ik heb de aflevering gevonden!

Haha, grappig detail: in het gesprek met Raoul Heertje roept Jan Mulder boos: "Je kunt net zo goed naar twee eenden kijken, dat is net zo interessant!"

En in het voorgesprekje van de Ramsey Nasr-aflevering zegt Jan Mulder dat ie vier eenden heeft gekocht voor in zn tuinvijver. Daar zakt je BROEK toch vanaf?!
Oud 06-02-2012, 18:25
Vowel
Vowel is offline
Okay, laat die vraag maar zitten. Die behoeft geen antwoord.
Oud 06-02-2012, 18:29
Uice
Uice is offline
Citaat:

Haha, grappig detail: in het gesprek met Raoul Heertje roept Jan Mulder boos: "Je kunt net zo goed naar twee eenden kijken, dat is net zo interessant!"

En in het voorgesprekje van de Ramsey Nasr-aflevering zegt Jan Mulder dat ie vier eenden heeft gekocht voor in zn tuinvijver. Daar zakt je BROEK toch vanaf?!
Oud 06-02-2012, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Ben je nou serieus of zit je te fucken?

Even bijlezen hoor. Normaal hoeft dat niet in saai, maar in dit geval wel.
Oud 06-02-2012, 18:31
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Wat.
Oud 06-02-2012, 18:31
Martiño
Martiño is offline
Jan Mulder moet gewoon DWDD gaan presenteren
Oud 06-02-2012, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen fuck met schaatsen, maar een Elfstedentocht is best wel uniek, aangezien ie nog maar 15 keer is geweest in de afgelopen 100 jaar. Ik begin haast te begrijpen waarom het elk jaar met -1 graden vorst weer besproken wordt in DWDD! /stefenootje niet-naamzoek
dude
Oud 06-02-2012, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Sinds ik 'm naakt en sabbelend op een teen heb gezien in Sextet kan ik niet meer naar 'm kijken zonder daar aan te denken.
Oud 06-02-2012, 18:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou, nu ik weet dat hij Raoul en Ramsey onterecht bekritiseerde omdat ie het zelf niet snapt, mag ik m eigenlijk niet zo meer.
Oud 06-02-2012, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Sinds ik 'm naakt en sabbelend op een teen heb gezien in Sextet kan ik niet meer naar 'm kijken zonder daar aan te denken.
Dude..
Oud 06-02-2012, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Dude..
True story, ga zelf maar kijken.
Oud 06-02-2012, 18:44
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Als je deze voorkennis hebt ga je toch niet alsnog kijken?
Oud 06-02-2012, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Ik ben in het gelukkige bezit van een rijke fantasie en voorstellingsvermogen, derhalve..

Citaat:
Als je deze voorkennis hebt ga je toch niet alsnog kijken?
.. sluit ik me hier volledig bij aan.

Ik zal nooit meer Jan Mulder kunnen zien terwijl ik 'm in één of ander smerig obscure scène zie, waarin hij in z'n blote kont lekker aan het sabbelen is op een willekeurige teen
Oud 06-02-2012, 18:54
Vowel
Vowel is offline
Het probleem is dat ik het nu ook voor me zie, alleen verandert het gezicht van de eigenaar van de teen steeds.
Oud 06-02-2012, 18:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
@Trimm: ik heb het gesprek gezien, wat verschrikkelijk.
Oud 06-02-2012, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Het probleem is dat ik het nu ook voor me zie, alleen verandert het gezicht van de eigenaar van de teen steeds.
Welke eigenaren hebben de revue gepasseerd en waarom? *benieuwd*
Oud 06-02-2012, 18:56
Uice
Uice is offline
Dit vind ik trouwens wel een leuk stukje Jort:

http://www.joop.nl/leven/detail/arti...gen_unox_muts/
Oud 06-02-2012, 18:58
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Welke eigenaren hebben de revue gepasseerd en waarom? *benieuwd*
MvN. En mijn beste vriendin, somehow. Arm meisje.

En Jan Mulder. Zeg maar een tenensabbelende man train van alleen Jan Mulders.
Oud 06-02-2012, 18:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik kan Jort niet echt uitstaan, eigenlijk. Vervelend hoofd, vervelende betweterigheid.
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik soms kijk. Naja, ik kijk eigenlijk altijd bij LL, dan hebben we iets te kijken onder het eten. Maar we ergeren ons vaak wel groen en geel.
En heel soms zet ik 'm thuis aan, gewoonn, misschien komt er iemand leuks te gast.
Vroeger vond ik het echt een leuk programma, maar nu wordt het slechter en slechter.
Mijn baas zei de week na Nieuwjaar dat hij een stukje uit het jaaroverzicht had gezien van DWDD en dat hij daardoor weer wist waarom hij er nooit naar keek. Er was een vrouw die had gezegd dat ze vissen naar het vogelasiel ging brengen en daar was een heel item over dat nota bene in het jaaroverzicht zat
Vowel
Vowel is offline
En ik vind het helemaal niet leuk want het is een beetje als het "denk niet aan de olifant in de hoek"-verhaal. Natuurlijk lukt het niet om er niet aan te denken. Misschien moet ik het maar gewoon gaan kijken.
Oud 06-02-2012, 19:02
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
En ik vind het helemaal niet leuk want het is een beetje als het "denk niet aan de olifant in de hoek"-verhaal. Natuurlijk lukt het niet om er niet aan te denken. Misschien moet ik het maar gewoon gaan kijken.
Masochist!
Oud 06-02-2012, 19:02
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Masochist!
Surprised?
Oud 06-02-2012, 19:04
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb geen motivatie voor mijn huiswerk .
Oud 06-02-2012, 19:06
Verwijderd
Citaat:
MvN. En mijn beste vriendin, somehow. Arm meisje.

En Jan Mulder. Zeg maar een tenensabbelende man train van alleen Jan Mulders.
Oh, wat ben jij een vreselijke vriendin zeg Maar nu zie ik ook hoe een van mijn beste vrienden besabbeld wordt door Jan Mulder Why did I have to ask, WHY DID I HAVE TO ASK!

Citaat:
Ik kan Jort niet echt uitstaan, eigenlijk. Vervelend hoofd, vervelende betweterigheid.
Ik vind 'm een fijne persoonlijkheid hebben. Hij is welbespraakt, heeft vaak een uitgesproken en onderbouwde mening, is rationeel. En hij durft verbaal te schermen zonder ordinair te worden. Een fijne vertegenwoordiging van het straatschoffie in maatpak.
Oud 06-02-2012, 19:07
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Is dat die film waarin die een of andere impotente schrijver speelt?

Regels voor berichten