Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2012, 19:03
Verwijderd
Citaat:
En in het frans ook maar meteen. Wat een man.
[filmpje]
Zij stopt haar bueno wel in één keer in haar mond.
Advertentie
Carn
Carn is offline
Citaat:
bijzonder prettige muziek, die nils petter trompetter
zeker! Live ook erg de moeite waard, dus als de man in de buurt is adviseer ik om even te gaan kijken!
Vowel
Vowel is offline
Ik vond de reclames van Achmea vroeger wel leuk. Dat was toch Achmea? "Even Apeldoorn bellen?"

Daar zaten wel een paar leuke tussen, maar voor de rest is het allemaal crap.
Verwijderd
Citaat:
Dat is zonder overdrijven de enige leuke reclame die ik ken.

Ja, en die ene die je nu soms op tv ziet, met die man die per ongeluk zijn middelvinger opsteekt naar een juut. 'Maar ik, ik deed zo! Ik was aan het eten en deed zo!', of zoiets. Vind ik wel grappig.
Oh, die van Kodak (met Robbie Williams, o.a.) vind ik ook erg chique gedaan. En die nieuwe Gamma-spot, van die gozert die dat vogeltje gaat voeren, erg grappig
Oud 06-02-2012, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Stroopwafels, daarentegen, dat gaat er altijd prima in bij die gekke buitenlanders! Evenals hagelslag trouwens. Maar inderdaad; mijn Zweedse gastvrouw leek drop niet echt te begrijpen of zo. En ooit eens een guildmeet gehad in Rotjeknor, daar durfden de aanwezige Britten geen bitterbal te eten
Dat is sowieso raar, ze zijn zelf nota bene Britten!

Mijn zus had ooit een uitwisseling met een Fins meisje en ze had daar de meest rare dingen moeten eten en rendiergehakt was nog het meest normale. Toen kwam dat meisje hier en hadden mijn ouders hutspot gemaakt. Ze keek naar haar bord alsof we erop gekotst hadden
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik las "buttfingers".
Nou, veel verschil zal het niet maken. Vettige troep met pindakaas. Die Amerikanen denken ook maar dat overal pindakaas in moet. Heb je iets lekkers, komt er een Amerikaan, hoppa, pindakaas erin. Altijd.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Je hebt hier in de buurt een nachtwinkel waar ze allemaal Amerikaanse spullen hebben. Daar heb ik wel eens Butterfingers gehaald. Gadverdamme, wat een land.
Ja, die heb ik ook wel eens op, want hier in Leiden zit ook zo'n nachtwinkel en ik probeer graag vanalles. Jezus Christus...Dat is echt gewoon boter met een kilo suiker. Niet normaal.

Sommige van die import dingen zijn wel lekker. De Java Twix (met koffie) is lekker en Reece's peanutbutter cups vind ik ook wel te pruimen, maar dat is ook meer zoete pindameuk dan chocola.

Sowieso heb ik al gemerkt dat Amerikanen veels te veel suiker gebruiken, want hun cakerecepten slaan ook al nergens op. Er zat een recept bij m'n torentjes-bakblik en na het proeven besloot ik dat er ongeveer 2/3e minder suiker in moest.
Oud 06-02-2012, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Oh, die van Kodak (met Robbie Williams, o.a.) vind ik ook erg chique gedaan. En die nieuwe Gamma-spot, van die gozert die dat vogeltje gaat voeren, erg grappig
Die ken ik nog niet.

Die van Robbie is wel sweet ja.
Verwijderd
Citaat:
Ik vond de reclames van Achmea vroeger wel leuk. Dat was toch Achmea? "Even Apeldoorn bellen?"

Daar zaten wel een paar leuke tussen, maar voor de rest is het allemaal crap.
Die zijn leuk ja.

O en ik vond de radio-reclame waarin een man een pak van vijfhonderd velletjes papier ergens heen moest brengen ook altijd superleuk. Hij ging al die velletjes apart brengen omdat hij zo graag in zijn Peugeot reed, en dan zei hij elke keer heel vrolijk "HOI IK BEN DE PAPIERMAN! MET NOG EEN VELLETJE! ". <3
Vowel
Vowel is offline
Je zusje heeft "typisch Fins" moeten eten? En ze leeft nog?

@Sarah dus.
Uice
Uice is offline
"Lekker ijsje heb je daar. Hoppa, pindakaas erbij gedaan."

Dat is Amerika, in een notendop.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
[filmpje]
In hoeveel talen hebben ze dit tergende filmpje opgenomen?
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
[filmpje]
WTF @ namaak.
Verwijderd
Oh, rendiervlees heb ik ook nog gegeten! Best lekker. 't Enige wat er helaasch niet van gekomen is, omdat 't blikje niet mee 't vliegtuig in mocht, is gefermenteerde haring. Daar baal ik nog steeds van want dat avontuur had ik graag mee willen maken
Oud 06-02-2012, 19:06
Verwijderd
En om terug te komen op eerder in dit topic: het was toen begin april en 17-18 graden, en toen ze een speurtocht rondom de nabijgelegen zwemvijver gingen doen bleken alle Finse meisjes hun bikini onder hun kleren aan te hebben, want zodra het even ophield met regenen trokken ze allemaal hun kleren uit om te gaan zwemmen.
Oud 06-02-2012, 19:06
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat is sowieso raar, ze zijn zelf nota bene Britten!

Mijn zus had ooit een uitwisseling met een Fins meisje en ze had daar de meest rare dingen moeten eten en rendiergehakt was nog het meest normale. Toen kwam dat meisje hier en hadden mijn ouders hutspot gemaakt. Ze keek naar haar bord alsof we erop gekotst hadden
Rendiergehakt is best te vreten. Het is lekkerder dan half-om-half.
Oud 06-02-2012, 19:07
Uice
Uice is offline
Citaat:
O ja, dat was het programma. Dat is trouwens de enige aflevering die ik heb gezien. Is de rest net zo intrigerend?
Er zitten een paar andere meesterwerkjes tussen.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hm, nu ben ik wel benieuwd

Maar goed, ik neem aan dat die Amerikanen ook walgen van typische Dutch treats, zoals drop.
Een keertje was Boyzone ofzo op bezoek in Nederland, voor een tour, en toen werden ze geïnterviewd door TMF, die Ronan (denk ik) een haring liet eten. Hij heeft dat ding letterlijk uitgespuugd
Verwijderd
Citaat:
Je zusje heeft "typisch Fins" moeten eten? En ze leeft nog?

@Sarah dus.
jaha! maar het waren vijf zware dagen!
Oud 06-02-2012, 19:08
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Een keertje was Boyzone ofzo op bezoek in Nederland, voor een tour, en toen werden ze geïnterviewd door TMF, die Ronan (denk ik) een haring liet eten. Hij heeft dat ding letterlijk uitgespuugd
Boyzone, TMF. Noedel?! -34789 punten
Oud 06-02-2012, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Rendiergehakt is best te vreten. Het is lekkerder dan half-om-half.
ja, dat was waar ze elkaar van te voren bang mee maakten, 'oehoeh straks moeten we nog rendiergehakt eten'. Maar uiteindelijk heeft ze daar niet veel anders gegeten, want dat smaakte tenminste normaal.
Oud 06-02-2012, 19:09
Verwijderd
Om nog even terug te komen op DWDD, die recordings zijn ook heel irritant, vooral door hoe Matthijs zich gedraagt.

Met zijn 'MEER DAN GENOEG! DIT KENT IEDEREEN!'

Nnngggg.
Oud 06-02-2012, 19:09
Verwijderd
Ik heb mijn afscheidsfeestje gegeven met typisch Russische dingen. Tarxun, een gifgroene drank die smaakt alsof ze het recht uit Tsjernobyl hebben geschept, stokvis, van dat droge, zoute brood dat je bij bier eet, een soort zoet schuim met chocolade eromheen (daarvan had ik gedacht dat iedereen het lekker zou vinden, maar ze spuugden het bijna uit) en nog wat van die dingen. Het was een geslaagd feestje. Ik had de hoofden moeten fotograferen. <3
Oud 06-02-2012, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Geen idee wat Gek op Jack is, maar het klinkt alsof ik er gillend gek van zou worden.
Het is een Nederlandse remake van Everybody loves Raymond, met Linda de Mol.
Oud 06-02-2012, 19:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Boyzone, TMF. Noedel?! -34789 punten
Jonge, ik was ZESTIEN ofzo! Het waren de hoogtijdagen van TMF, en IK was erbij. /trots
Oud 06-02-2012, 19:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
"Lekker ijsje heb je daar. Hoppa, pindakaas erbij gedaan."

Dat is Amerika, in een notendop.
Amerika in een pindaschil.

Overigens vond ik het wel leuk om mijn Engelse ex-dude vanalles te voeren. Bij de zoute drop dacht 'ie dat ik 'm wou vergiftigen en bij het patatje oorlog was hij aangenaam verrast.
"Wow, iets anders dan ketchup bij de patat en het smaakt nog ook, wooooah!"
Oud 06-02-2012, 19:12
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Jonge, ik was ZESTIEN ofzo! Het waren de hoogtijdagen van TMF, en IK was erbij. /trots
Ik heb echt nog nooit TMF gekeken. Wel af en toe MTV trouwens, maar dat is ook eeuwen geleden.
Verwijderd
Ik was elf toen ik in Amerika was, dus ik vond het in het begin wel lekker dat overal suiker in zat, maar tegen het einde van de vakantie heb ik nog staan huilen in een supermarkt omdat ze niet gewoon normaal brood hadden
Verwijderd
Ik keek TMF tussen mijn 11e en 15e ofzo. Was soms best oke. Lekker clipjes kijken van Britney.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hm, nu ben ik wel benieuwd

Maar goed, ik neem aan dat die Amerikanen ook walgen van typische Dutch treats, zoals drop.
Maar dat is een verschil. Er is goede drop en slechte drop, of je er nu van houdt of niet.
Oud 06-02-2012, 19:13
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
ja, dat was waar ze elkaar van te voren bang mee maakten, 'oehoeh straks moeten we nog rendiergehakt eten'. Maar uiteindelijk heeft ze daar niet veel anders gegeten, want dat smaakte tenminste normaal.
De meeste dingen zijn ook smakeloos, hoor. Behalve de zalm en tonijn, dat vreten ze hier best veel. Ze hebben ook heel vieze, waterige/melige worsten.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Overigens smaakt kinderchocolade nog duizent keer meer naar echte chocola dan de crap die de kindjes in Amerika door hun strot krijgen geduwd, want dat heeft echt helemaal niks meer met chocola te maken. Herschey, gadverdamme.
Ik heb weleens Hershey's Kisses gegeten en die waren best lekker dacht ik
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik keek TMF tussen mijn 11e en 16e ofzo. Was soms best oke. Lekker clipjes kijken van Britney.
Bestaat het eigenlijk nog?
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb echt nog nooit TMF gekeken. Wel af en toe MTV trouwens, maar dat is ook eeuwen geleden.
MTV van de jaren '90 was echt nog tof. TMF is nooit tof geweest, maar dat was toen wel HOT, in 1995!
Oud 06-02-2012, 19:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn huisgenote is al een half uur giechelend aan het bellen in de keuken. Doe es niet, ga es lekker je kamer in, dan hoor ik je niet!

Overigens verder wel props voor 'r want ze heeft schoongemaakt vandaag en onze buurvrouw afgewimpeld die ineens aanbelde toen ik er niet was en blijkbaar zei "Hoi, ik ben ... en ik ben je nieuwe buurvrouw, zou ik mss mee mogen doen met jullie internet?!"
How about NO, missy! Ik heb 't ook gewoon zelf moeten aanvragen.
Verwijderd
Ohja, en vroegah had je ook De Dag Top 5. Dat was wel leuk.
Verwijderd
Citaat:
Bestaat het eigenlijk nog?
Nee het is sinds .... 1 of 2 jaar OPGEDOEKT.
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
MTV van de jaren '90 was echt nog tof. TMF is nooit tof geweest, maar dat was toen wel HOT, in 1995!
Ja, ik weet wel dat ze bij MTV opeens allemaal van die crap gingen uitzenden over huizen van bekende negers en zo. Maar ik heb dus geen idee wat er op TMF werd uitgezonden.
Oud 06-02-2012, 19:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, ik heb ook eens drop gevoerd aan bevriende Portugezen. Dat werd me inderdaad niet in dank afgenomen
Uice
Uice is offline
Citaat:
Om nog even terug te komen op DWDD, die recordings zijn ook heel irritant, vooral door hoe Matthijs zich gedraagt.

Met zijn 'MEER DAN GENOEG! DIT KENT IEDEREEN!'

Nnngggg.
Maar dan wel elke keer die tyfusduizend andere kutfilmpjes van de voorgangers. Jezus wat duurt dat lang. Allemaal intieme covertjes.
Verwijderd
Citaat:
Maar dat is een verschil. Er is goede drop en slechte drop, of je er nu van houdt of niet.
Sowieso kun je met een beetje beleid buitenlanders wel leren om zoete drop te waarderen zoute drop blijft lastig.
Oud 06-02-2012, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Sowieso kun je met een beetje beleid buitenlanders wel leren om zoete drop te waarderen zoute drop blijft lastig.
Maar zoute drop is ook helemaal niet lekker.
Oud 06-02-2012, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Ohja, en vroegah had je ook De Dag Top 5. Dat was wel leuk.
Met die faxen die binnenkwamen
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik weet dat wij in ons boerendorp pas heel laat TMF kregen en dat toen we 't eenmaal hadden ik 't helemaal niet zo boeiend vond.
Maar ze hadden wel eens leuke dingen, zoals Alter8, gepresenteerd door Stephen en David Dewaele (Soulwax/2manyDJ's) en allerlei concerten enzo.

MTV heeft meer indruk gemaakt, gewoon omdat ik daarmee ben opgegroeid en ook omdat ze vroeger veel meer goede muziek draaiden en thema weekenden hadden en elke dinsdag en donderdag nacht Alternative Nation. <3
Verwijderd
Citaat:
Ik was elf toen ik in Amerika was, dus ik vond het in het begin wel lekker dat overal suiker in zat, maar tegen het einde van de vakantie heb ik nog staan huilen in een supermarkt omdat ze niet gewoon normaal brood hadden
Ahhw.

Citaat:
Drop is gewoon over het algemeen een helemaal fout iets. Het is geen eten. Het is geen snoep dat zoet en makkelijk wegkauwt. Het is niet iets dat je eet of kauwt om de tijd weg te doen, zoals zaadjes of kauwgum. Het is niks! Daarmee heeft het al zoveel minpunten dat je niet meer kan spreken van goede en slechte, alleen van slechte en heel slechte. Daarbij is het smerig.
Verwijderd
Citaat:
ja, ik hou wel van keiharde zoute drop zoals salmiakpastilles enzo, maar van die zoute ruitjes hoef ik ook niet
Oud 06-02-2012, 19:18
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Jawel! En salmiak en échte zwart op wit. Omnomnom.
Verwijderd
Volgens mijn twitter TL gaat het over de bueno-reclame in DWDD. Wie kan dit bevestigen?
Verwijderd
O wacht, mark tuitert zat er
Oud 06-02-2012, 19:20
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, ik weet wel dat ze bij MTV opeens allemaal van die crap gingen uitzenden over huizen van bekende negers en zo. Maar ik heb dus geen idee wat er op TMF werd uitgezonden.
De muziek van die bekende negers.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten