![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn zus had ooit een uitwisseling met een Fins meisje en ze had daar de meest rare dingen moeten eten en rendiergehakt was nog het meest normale. Toen kwam dat meisje hier en hadden mijn ouders hutspot gemaakt. Ze keek naar haar bord alsof we erop gekotst hadden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Sommige van die import dingen zijn wel lekker. De Java Twix (met koffie) is lekker en Reece's peanutbutter cups vind ik ook wel te pruimen, maar dat is ook meer zoete pindameuk dan chocola. Sowieso heb ik al gemerkt dat Amerikanen veels te veel suiker gebruiken, want hun cakerecepten slaan ook al nergens op. Er zat een recept bij m'n torentjes-bakblik en na het proeven besloot ik dat er ongeveer 2/3e minder suiker in moest.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() O en ik vond de radio-reclame waarin een man een pak van vijfhonderd velletjes papier ergens heen moest brengen ook altijd superleuk. Hij ging al die velletjes apart brengen omdat hij zo graag in zijn Peugeot reed, en dan zei hij elke keer heel vrolijk "HOI IK BEN DE PAPIERMAN! MET NOG EEN VELLETJE! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
En om terug te komen op eerder in dit topic: het was toen begin april en 17-18 graden, en toen ze een speurtocht rondom de nabijgelegen zwemvijver gingen doen bleken alle Finse meisjes hun bikini onder hun kleren aan te hebben, want zodra het even ophield met regenen trokken ze allemaal hun kleren uit om te gaan zwemmen.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb mijn afscheidsfeestje gegeven met typisch Russische dingen.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Overigens vond ik het wel leuk om mijn Engelse ex-dude vanalles te voeren. Bij de zoute drop dacht 'ie dat ik 'm wou vergiftigen en bij het patatje oorlog was hij aangenaam verrast. "Wow, iets anders dan ketchup bij de patat en het smaakt nog ook, wooooah!"
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Mijn huisgenote is al een half uur giechelend aan het bellen in de keuken. Doe es niet, ga es lekker je kamer in, dan hoor ik je niet!
Overigens verder wel props voor 'r want ze heeft schoongemaakt vandaag en onze buurvrouw afgewimpeld die ineens aanbelde toen ik er niet was en blijkbaar zei "Hoi, ik ben ... en ik ben je nieuwe buurvrouw, zou ik mss mee mogen doen met jullie internet?!" How about NO, missy! Ik heb 't ook gewoon zelf moeten aanvragen.
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ze hadden wel eens leuke dingen, zoals Alter8, gepresenteerd door Stephen en David Dewaele (Soulwax/2manyDJ's) en allerlei concerten enzo. MTV heeft meer indruk gemaakt, gewoon omdat ik daarmee ben opgegroeid en ook omdat ze vroeger veel meer goede muziek draaiden en thema weekenden hadden en elke dinsdag en donderdag nacht Alternative Nation. <3
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|