Advertentie | |
|
![]() |
|
Oh dat verklaart een hoop. Afspreken dat je vrienden gaat blijven na een relatie is sowieso al een beetje.. ja, ik zie het nut er niet van in. Maar "bff" zijn na een relatie is al helemaal uitgesloten. Sowieso als er geen tijd tussen heeft gezeten.
Ga er maar vanuit dat je je "bff" kwijt bent, als je hem überhaupt ooit hebt gehad. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Als je rond de eerste/tweede klas zit is dit idd niet zo raar, jongens moeten mannelijke vrienden maken, en ik had dit ook zo ongeveer, dus ik kan het begrijpen van de jongen( als je nog rond eerste/tweede jaar zit). Dan is het gewoon raar voor een jongen om met een meisje om te gaan terwijl alle andere jongens uit de klas gezellig met elkaar rondhangen.
|
![]() |
|
Hij is dus jaloers dat jij met een andere jongen om gaat... En je mocht eerst raden, want hij wilde het niet vertellen? Dan is deze persoon nooit je bff geweest (sorry Revered)! Lekker laten gaan dus....
||
Citaat:
![]() Zo duidelijk genoeg??
||
![]() |
Citaat:
En tsja, als het zo loopt, werkt een vriendschap niet en voelt het voor hem rot aan. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
BFF teddybeertje123 | 5 | 17-12-2013 17:03 | |
Psychologie |
wat tedoen met me bff hij maakt me gek XxlovexX | 4 | 07-03-2013 07:43 | |
Liefde & Relatie |
iemand pakt mijn bff af! Diana-kiss | 14 | 29-01-2013 17:54 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op BFF (Ik ben een jongen mijn BFF is een meisje) Verwijderd | 2 | 02-05-2012 14:43 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op BFF (Ik ben een jongen mijn BFF is een meisje) Verwijderd | 3 | 01-05-2012 09:47 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op de jongen die mijn bff heeft afgewezen.. Brunette<3 | 15 | 15-01-2011 20:16 |