Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Oh, Body Worlds wil ik eigenlijk ook nog een keer heen. Samen met mijn mamma, want die is verpleegkundige en vindt dat ook wel interessant en dan kan ik het gooien op MAM WAT IS DAT.
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Felix kan dan weer lekker in de verte staren en in de ruimte ouwehoeren.
|
Verwijderd
|
De Speld
‘Als je benaderd wordt om filiaalhouder van De Lidl in Cuijk te worden, kun je eigenlijk geen nee zeggen.’ Cohen klaar voor nieuwe stap www.speld.nl |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Iemand vanavond zin in een spelletje aoe2? ![]()
|
Verwijderd
|
Vandaag vroeg een klasgenote aan me of het waar was dat er in Nederland homo's waren en dat die mochten trouwen met elkaar. Ik zei dat dat klopte. "O God", zei ze, "wat verschrikkelijk." "Nou, ach," antwoordde ik, "dat valt wel mee, dat is daar gewoon zo." "Maar het is zo verschrikkelijk." En ze waren er allemaal zó extreem tegen! Ze vroegen of ik wel eens had gezien dat 'dat soort mensen' zoenden, en ze huiverden en echt niet een beetje van 'gedver', maar echt, meer van DOOODdDDDdDddTttt.
Ze vroegen ook wat ik ervan vond en ik zei 'nouja, ach, dat moeten ze zelf weten', maar ik wilde iets schreeuwen en roepen. Soms ben ik het zo. zo. zo. zat. om steeds mijn mond te moeten houden. En dat moet ik tegen mijn ouders thuis natuurlijk ook, maar goed, die vinden geen extreem bizarre dingen. En hier moet het altijd. |
![]() |
|
Hè Kat, wat vervelend. Bizar dat er nog mensen zijn die er zo over denken. Wij nemen het allemaal maar voor lief, want als je het zo bekijkt, zijn wij Nederlanders echt homo liefhebbers.
Ik vind je wel leuk en lief ![]()
|
Als je paars was en tentakels had gehad was je trouwens nog gaver.
![]() Maar wat stom dat mensen zo denken. Het is maar goed dat ik geen Russisch versta want ik was ZOHO boos geweest. ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() En ja, ja, ja. Ik vind het naar. En ik heb me voorgenomen niet gekwetst te raken, en dat ben ik ook niet. Ik heb alleen pijn in mijn hart. En ik maak me zorgen over hoe ze reageren als ze er over dertigduizend jaar achterkomen dat ik een gruwel ben. Maar ik vind het ook stom als ik me er te veel over opwind, want, ik bedoel, dat heb ik al zo vaak gedaan en het is zinloos. Ik wou alleen dat ik het aan iemand hier kon voorleggen en erover praten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nouja, de vorige school was wel wat toleranter als ik dit zo hoor ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat: