Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2012, 11:59
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hoe was body worlds? Lijkt me best gaaf eigenlijk
Was t ook Heel goed opgezet (paar taalfoutjes, maar goed he.. ach! ) en erg interessant. Ook prettig dat het heel prima bereikbaar is met het OV en dat de kaartjes betaalbaar zijn. Je hebt ongeveer 2 uur nodig om er doorheen te lopen in een rustig tempo waarin je alles kunt zien en lezen.

Citaat:
Ik wil niet. Ik HAAT presentaties geven /zeur.
Waar gaat-ie over?
Oud 20-02-2012, 12:07
Verwijderd
Ik vind presentaties geven eigenlijk wel leuk.
Oud 20-02-2012, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Ik vind presentaties geven eigenlijk wel leuk.
Dit.
Oud 20-02-2012, 12:36
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Ik ben stiekem niet naar de voorlichting van de Uva gegaan
.
Oud 20-02-2012, 12:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
.

Maar hallo, wie verzint het nou om een voorlichting te geven om half 10 op een zaterdag?
Oud 20-02-2012, 12:44
Verwijderd
Pfft, slacker.
Oud 20-02-2012, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Was t ook Heel goed opgezet (paar taalfoutjes, maar goed he.. ach! ) en erg interessant. Ook prettig dat het heel prima bereikbaar is met het OV en dat de kaartjes betaalbaar zijn. Je hebt ongeveer 2 uur nodig om er doorheen te lopen in een rustig tempo waarin je alles kunt zien en lezen.

Waar gaat-ie over?
Ik ben donderdag geweest, ik vond het ook gaaf
Oud 20-02-2012, 12:47
Verwijderd
En daarna zuid oversteken en eten bij wagamama NOMNOM.
Oud 20-02-2012, 12:50
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
En daarna zuid oversteken en eten bij wagamama NOMNOM.
Bart en ik hadden nog een grouponvoucher voor onbeperkt gamba's in de binnenstad van a'dam, dat was ook NOMNOM
Oud 20-02-2012, 12:51
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Pfft, slacker.
t Hielp niet dat ik pas 4 uur geslapen had toen de wekker ging Als ik heeeeeel erg graag had gewild was ik wel gegaan natuurlijk, maar bweh.
Oud 20-02-2012, 13:50
Pierrot
Pierrot is offline
Zo, sapjes en vers fruit. IN DE AANVAL.
Oud 20-02-2012, 14:11
Em.
Em. is offline
Oh, Body Worlds wil ik eigenlijk ook nog een keer heen. Samen met mijn mamma, want die is verpleegkundige en vindt dat ook wel interessant en dan kan ik het gooien op MAM WAT IS DAT. Misschien iets voor de voorjaarsvakantie *notitie in hoofd maakt*.
Oud 20-02-2012, 14:14
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Waar gaat-ie over?
Over the urinary system. Maar dan in het Engels, dus. Het is echt een flutdingie van nog geen 10 minuten, maar ik heb er zo'n hekel aan . Ik krijg er altijd zweethanden van en mijn Engels lijkt echt 10 keer zo slecht als ik daar wat sta te stotteren. En het is al zo'n stressweek, bah.
Oud 20-02-2012, 14:44
Schrödinger
Schrödinger is offline
In 10 minuten kun je toch niet echt iets vertellen?
Oud 20-02-2012, 14:48
Verwijderd
Ik ben ook bij dat Body World geweest, of in ieder geval net zoiets. In 2007. Was wel interessant.
Oud 20-02-2012, 14:50
Pierrot
Pierrot is offline
AMSTERDAM - Job Cohen treedt per direct terug als politiek leider van de Partij van de Arbeid (PvdA).
Oud 20-02-2012, 14:51
Verwijderd
Citaat:
AMSTERDAM - Job Cohen treedt per direct terug als politiek leider van de Partij van de Arbeid (PvdA).
Oh jeetje.
Oud 20-02-2012, 14:51
Verwijderd
Dan zullen de Felix Rottenbergen wel weer en masse worden opgetrommeld voor DWDD vanavond.

Waarom is het eerste waar ik aan denk DWDD, als ik zoiets lees?
Oud 20-02-2012, 14:52
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Dan zullen de Felix Rottenbergen wel weer en masse worden opgetrommeld voor DWDD vanavond.

Waarom is het eerste waar ik aan denk DWDD, als ik zoiets lees?
Ik had hetzelfde, .

Felix kan dan weer lekker in de verte staren en in de ruimte ouwehoeren.
Oud 20-02-2012, 15:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Kees van der Staaij, fractievoorzitter van de SGP, twittert:

"Politiek Den Haag verliest met vertrek Cohen integer politicus!"
Verdomd, bij de SGP zijn ze hipper dan ik.
Oud 20-02-2012, 15:03
Pierrot
Pierrot is offline
Jezus, Van der Staaij heeft een twitteraccount. Hoeveel volgers heeft deze hipster?
Oud 20-02-2012, 15:11
Verwijderd
De Speld
‘Als je benaderd wordt om filiaalhouder van De Lidl in Cuijk te worden, kun je eigenlijk geen nee zeggen.’
Cohen klaar voor nieuwe stap
www.speld.nl
Oud 20-02-2012, 15:13
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
De Speld
‘Als je benaderd wordt om filiaalhouder van De Lidl in Cuijk te worden, kun je eigenlijk geen nee zeggen.’
www.speld.nl
Oud 20-02-2012, 15:16
Verwijderd
Oud 20-02-2012, 15:25
Verwijderd
Soms is het zó moeilijk om mijn mond te houden.
Oud 20-02-2012, 15:25
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
De Speld
www.speld.nl

Iemand vanavond zin in een spelletje aoe2?
Oud 20-02-2012, 15:37
Verwijderd
Het Dit of Dat-topique is helemaal niet leuk als mensen niet uitleggen waarom ze het één of ander kiezen. Ben ik nou echt de enige die dat vindt?
Oud 20-02-2012, 15:48
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Oud 20-02-2012, 15:53
Verwijderd
Vandaag vroeg een klasgenote aan me of het waar was dat er in Nederland homo's waren en dat die mochten trouwen met elkaar. Ik zei dat dat klopte. "O God", zei ze, "wat verschrikkelijk." "Nou, ach," antwoordde ik, "dat valt wel mee, dat is daar gewoon zo." "Maar het is zo verschrikkelijk." En ze waren er allemaal zó extreem tegen! Ze vroegen of ik wel eens had gezien dat 'dat soort mensen' zoenden, en ze huiverden en echt niet een beetje van 'gedver', maar echt, meer van DOOODdDDDdDddTttt.

Ze vroegen ook wat ik ervan vond en ik zei 'nouja, ach, dat moeten ze zelf weten', maar ik wilde iets schreeuwen en roepen. Soms ben ik het zo. zo. zo. zat. om steeds mijn mond te moeten houden. En dat moet ik tegen mijn ouders thuis natuurlijk ook, maar goed, die vinden geen extreem bizarre dingen. En hier moet het altijd.
Oud 20-02-2012, 15:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hè Kat, wat vervelend. Bizar dat er nog mensen zijn die er zo over denken. Wij nemen het allemaal maar voor lief, want als je het zo bekijkt, zijn wij Nederlanders echt homo liefhebbers.

Ik vind je wel leuk en lief al was je paars en had je tentakels.
Oud 20-02-2012, 15:58
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Rare Russen.
Oud 20-02-2012, 15:58
Em.
Em. is offline
Als je paars was en tentakels had gehad was je trouwens nog gaver. Oké.

Maar wat stom dat mensen zo denken. Het is maar goed dat ik geen Russisch versta want ik was ZOHO boos geweest.
Oud 20-02-2012, 16:00
Verwijderd
Wat erg Kat Als mensen zo doen, en je kan niks zeggen.

Ik dacht trouwens dat je daar in een klas had gezeten waar ze wel tolerant waren tegenover homo's?
Oud 20-02-2012, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Rare Russen.
Dit soort uitspraken ben ik eigenlijk ook tegen.

Citaat:
Hè Kat, wat vervelend. Bizar dat er nog mensen zijn die er zo over denken. Wij nemen het allemaal maar voor lief, want als je het zo bekijkt, zijn wij Nederlanders echt homo liefhebbers.

Ik vind je wel leuk en lief al was je paars en had je tentakels.
Citaat:
Als je paars was en tentakels had gehad was je trouwens nog gaver. Oké.

Maar wat stom dat mensen zo denken. Het is maar goed dat ik geen Russisch versta want ik was ZOHO boos geweest.
*kusjes geeft* Al ben ik blij dat ik niet paars met tentakels ben. Het lijkt me erg onpraktisch.

En ja, ja, ja. Ik vind het naar. En ik heb me voorgenomen niet gekwetst te raken, en dat ben ik ook niet. Ik heb alleen pijn in mijn hart. En ik maak me zorgen over hoe ze reageren als ze er over dertigduizend jaar achterkomen dat ik een gruwel ben. Maar ik vind het ook stom als ik me er te veel over opwind, want, ik bedoel, dat heb ik al zo vaak gedaan en het is zinloos. Ik wou alleen dat ik het aan iemand hier kon voorleggen en erover praten.
Oud 20-02-2012, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Wat erg Kat Als mensen zo doen, en je kan niks zeggen.

Ik dacht trouwens dat je daar in een klas had gezeten waar ze wel tolerant waren tegenover homo's?
Ik ben verhuisd en van school gewisseld! Vandaag was mijn eerste dag. En behalve dit is het hier VEEL leuker.
Oud 20-02-2012, 16:21
Verwijderd

Mother f-
Oud 20-02-2012, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Het Dit of Dat-topique is helemaal niet leuk als mensen niet uitleggen waarom ze het één of ander kiezen. Ben ik nou echt de enige die dat vindt?
nee!
Oud 20-02-2012, 16:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Vandaag vroeg een klasgenote aan me of het waar was dat er in Nederland homo's waren en dat die mochten trouwen met elkaar. Ik zei dat dat klopte. "O God", zei ze, "wat verschrikkelijk." "Nou, ach," antwoordde ik, "dat valt wel mee, dat is daar gewoon zo." "Maar het is zo verschrikkelijk." En ze waren er allemaal zó extreem tegen! Ze vroegen of ik wel eens had gezien dat 'dat soort mensen' zoenden, en ze huiverden en echt niet een beetje van 'gedver', maar echt, meer van DOOODdDDDdDddTttt.

Ze vroegen ook wat ik ervan vond en ik zei 'nouja, ach, dat moeten ze zelf weten', maar ik wilde iets schreeuwen en roepen. Soms ben ik het zo. zo. zo. zat. om steeds mijn mond te moeten houden. En dat moet ik tegen mijn ouders thuis natuurlijk ook, maar goed, die vinden geen extreem bizarre dingen. En hier moet het altijd.
Je zit nu dus op de Russische equivalent van het Staphorster College?

Nouja, de vorige school was wel wat toleranter als ik dit zo hoor
Oud 20-02-2012, 16:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het Dit of Dat-topique is sowieso niet leuk
Fixed.
Oud 20-02-2012, 16:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Waarom is Job Cohen zomaar opgestapt?
Oud 20-02-2012, 16:48
Schrödinger
Schrödinger is offline
Omdat het electoraat naar Roemer vlucht.
Oud 20-02-2012, 16:51
Verwijderd
Ik realiseerde me net dat Nederland bijna was overheerst door Mongolen. Weet je hoe bizar. Mongolië is echt SUPER ver weg. En hoe kwamen die aan genoeg mensen om iedereen te overheersen? Ik vind dat een heel wonderlijk stuk geschiedenis.
Oud 20-02-2012, 16:52
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik realiseerde me net dat Nederland bijna was overheerst door Mongolen. Weet je hoe bizar. Mongolië is echt SUPER ver weg. En hoe kwamen die aan genoeg mensen om iedereen te overheersen? Ik vind dat een heel wonderlijk stuk geschiedenis.
De Mongolen hadden full epics, en epic mounts. En hun racial was imba.
Oud 20-02-2012, 16:54
Verwijderd
De Romeinen pakten dat vooral aan door tegen alle lokale bewoners te zeggen 'hoi jullie gaan voor ons tegen je buurland vechten anders maken we jullie dood' waarop de lokale bewoners in heel Gallië iets hadden van 'vooruit dan maar'. Héél Gallie? Nee
Oud 20-02-2012, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Het vroege leven van Temüjin werd getekend door tal van moeilijkheden. Toen hij negen jaar oud was, huwelijkte zijn vader hem uit. Hij moest bij de familie van zijn toekomstige vrouw wonen tot hij de huwbare leeftijd van 14 zou bereiken. Kort daarna werd zijn vader echter vermoord (vergiftigd) door een naburige stam. Zijn halfbroer Begter werd daarop leider van de stam, totdat deze door Temüjin vermoord werd. De ruzie tussen hen had een gestolen jachtbuit (een gevangen vis) als aanleiding, maar ging in wezen over Begters wens zijn moeder Hoelun te trouwen om de macht definitief in handen te krijgen. Dit was voor Temujin te veel en samen met zijn broer Khasar schoot hij Begter neer.
Wait whut.
Oud 20-02-2012, 16:56
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
[afbeelding]

Mother f-
so true, altijd maar die kloten madagascar die alles ging sluiten
Oud 20-02-2012, 16:57
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
De Mongolen hadden full epics, en epic mounts. En hun racial was imba.
Niet alleen dat, hun agi, str and int waren toch wel iets meer in die dagen. Het xp puntensysteem is voor hen extremer, maar gezien ze meer str hadden konden ze dat aan.
Oud 20-02-2012, 16:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Je bedoelt Genghis Khan? Hij had gewoon een hoop mensen onder zich, en men schaarde zich aan zijn kant omdat hij goed was voor mensen die loyaal aan hem waren.
Oud 20-02-2012, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Je bedoelt Genghis Khan? Hij had gewoon een hoop mensen onder zich, en men schaarde zich aan zijn kant omdat hij goed was voor mensen die loyaal aan hem waren.
Die ja. Ja, ik snap nu ook wel hoe het komt, maar het idee is zo bizar en briljant. Mongolië is zo extreem ver. En al die volkjes en dingen en een grote man die dat allemaal verovert en dan helemaal tot de fucking Donau komt.
Oud 20-02-2012, 17:02
Verwijderd
Citaat:
so true, altijd maar die kloten madagascar die alles ging sluiten
Ja, en Groenland, hoewel die wat vaker bezoek kriojgt van boten uit de regio.

Fuck Madagascar. Fuck Groenland. Fuck Nieuw Zeeland.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten