Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2012, 17:03
Verwijderd
Gengis was een vrij kleine man, eigenlijk.

Maar de reden dat het zo ver kwam was, zoals al eerder gezegd: epics en OP shit. En het feit dat de oppositie alles behalve eensgezind was.
Advertentie
Oud 20-02-2012, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Ja, en Groenland, hoewel die wat vaker bezoek kriojgt van boten uit de regio.

Fuck Madagascar. Fuck Groenland. Fuck Nieuw Zeeland.
Terschelling daarentegen.
Oud 20-02-2012, 17:13
Verwijderd
Ik vergeet altijd dat het Joods Autonoom Gebied bestaat. Wat verder ook niet zo gek is, want er woont niemand en er gebeurt nooit wat.
Oud 20-02-2012, 17:18
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
In 10 minuten kun je toch niet echt iets vertellen?
Nee, dat klopt. Maar daarom zijn presentaties op het MBO ook meestal alleen een beetje voor de vorm. Het ging over een onderwerp dat we al lang en breed behandeld hadden, dus dat heeft dan ook weer zo lekker veel nut.
Oud 20-02-2012, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Vandaag vroeg een klasgenote aan me of het waar was dat er in Nederland homo's waren en dat die mochten trouwen met elkaar. Ik zei dat dat klopte. "O God", zei ze, "wat verschrikkelijk." "Nou, ach," antwoordde ik, "dat valt wel mee, dat is daar gewoon zo." "Maar het is zo verschrikkelijk." En ze waren er allemaal zó extreem tegen! Ze vroegen of ik wel eens had gezien dat 'dat soort mensen' zoenden, en ze huiverden en echt niet een beetje van 'gedver', maar echt, meer van DOOODdDDDdDddTttt.

Ze vroegen ook wat ik ervan vond en ik zei 'nouja, ach, dat moeten ze zelf weten', maar ik wilde iets schreeuwen en roepen. Soms ben ik het zo. zo. zo. zat. om steeds mijn mond te moeten houden. En dat moet ik tegen mijn ouders thuis natuurlijk ook, maar goed, die vinden geen extreem bizarre dingen. En hier moet het altijd.
Natuurlijk moet jij je mond niet houden, rustig blijven en op kalme manier mensen met dat soort meningkjes fileren
Oud 20-02-2012, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Niet alleen dat, hun agi, str and int waren toch wel iets meer in die dagen. Het xp puntensysteem is voor hen extremer, maar gezien ze meer str hadden konden ze dat aan.
Citaat:
De Mongolen hadden full epics, en epic mounts. En hun racial was imba.
Nerdjes
Oud 20-02-2012, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk moet jij je mond niet houden, rustig blijven en op kalme manier mensen met dat soort meningkjes fileren
Als je 16 bent en net 1 dag op een nieuwe school? Moh, zou wel overdreven dapper zijn
Oud 20-02-2012, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Als je 16 bent en net 1 dag op een nieuwe school? Moh, zou wel overdreven dapper zijn
Mwah, je hoeft toch niet frontaal in de aanval te gaan? Met een paar welgemikte vragen ben je er vaak al
Oud 20-02-2012, 17:33
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Dit soort uitspraken ben ik eigenlijk ook tegen.
Ik ook.
Oud 20-02-2012, 17:34
Verwijderd
Citaat:
De Romeinen pakten dat vooral aan door tegen alle lokale bewoners te zeggen 'hoi jullie gaan voor ons tegen je buurland vechten anders maken we jullie dood' waarop de lokale bewoners in heel Gallië iets hadden van 'vooruit dan maar'. Héél Gallie? Nee
Oud 20-02-2012, 17:35
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb echt even nergens zin in.
Oud 20-02-2012, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Ik heb echt even nergens zin in.
Ik hoop dat je nog wel zin hebt in ademhalen.
Oud 20-02-2012, 17:38
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik hoop dat je nog wel zin hebt in ademhalen.
Nou, dat eigenlijk ook niet zo. Het is dat het vanzelf gaat.
Oud 20-02-2012, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Nou, dat eigenlijk ook niet zo. Het is dat het vanzelf gaat.
Je kunt er ook mee ophouden! Gewoon, niet meer ademen. Mind over matter

Overigens was dat voor mij, als puppy, een beproefde tactiek om mijn zin te krijgen. Als mams niet wilde buigen gewoon jezelf blauw aan laten lopen. Helaas was er een dokter die het nodig vond om tegen mijn moeder te zeggen "Ah joh, lekker negeren, trust me." En toen was het over
Oud 20-02-2012, 17:40
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Je kunt er ook mee ophouden! Gewoon, niet meer ademen. Mind over matter
Ja, zeg . Wil je me dood hebben.
Oud 20-02-2012, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Ja, zeg . Wil je me dood hebben.
't Gaat je toch niet lukken
Oud 20-02-2012, 17:47
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
't Gaat je toch niet lukken
Ook dat.

Stefenootje naamzoek, ik ga ook mijn Hema-kleurblok er weer bij pakken!
Oud 20-02-2012, 17:51
Neko*
Neko* is offline
Wat een voldaan gevoel geeft hardlopen toch.
Oud 20-02-2012, 17:52
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Maar je wordt er moe van.
Oud 20-02-2012, 17:53
Miekje*
Miekje* is offline
Huhu, ik heb gedroogde ratatouille in het voerbakje van mijn cavia's gestopt en nu willen ze alle drie tegelijk eten en maken er zelfs een beetje ruzie om . Dat is in ieder geval een succes, dus.

En hardlopen, dat lijkt me echt het saaiste van alle lichaamsbeweging .
Oud 20-02-2012, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Mehehe endorfine <3
Oud 20-02-2012, 17:55
Schrödinger
Schrödinger is offline
Sowieso, waarom hardlopen als je ook kan neuken?
Oud 20-02-2012, 17:55
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Maar je wordt er moe van.
Als je het goed doet, valt dat ook wel weer mee.

Citaat:
En hardlopen, dat lijkt me echt het saaiste van alle lichaamsbeweging .
Het is heerlijk. Eigen muziek op, eigen wereldje. En iedereen die langs komt die kijkt vol bewondering naar je omdat ze dik jaloers zijn op de discipline en conditie die het vergt om te doen. (dat laatste waarschijnlijk niet, maar dat maak ik mezelf altijd maar wijs )
Oud 20-02-2012, 17:56
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Sowieso, waarom hardlopen als je ook kan neuken?
Waarom alleen het een doen, als je ook beide kan doen?
Oud 20-02-2012, 18:00
Verwijderd
Ik heb bij hardlopen altijd zo'n gevoel van "als ik zo'n haast heb, waarom ben ik dan niet op de fiets" .
maar ik krijg bij hardlopen ook iets te vaak extreem nare steken in m'n zij, die dan zo pijnlijk zijn dat ik niet meer goed door kan ademen.
Oud 20-02-2012, 18:01
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Waarom alleen het een doen, als je ook beide kan doen?
Omdat neuken leuk is en hardlopen stom.
Oud 20-02-2012, 18:03
Verwijderd
hardlopen is leuk op bepaalde plaatsen en met muziek
Oud 20-02-2012, 18:13
Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik realiseerde me net dat Nederland bijna was overheerst door Mongolen. Weet je hoe bizar. Mongolië is echt SUPER ver weg. En hoe kwamen die aan genoeg mensen om iedereen te overheersen? Ik vind dat een heel wonderlijk stuk geschiedenis.
Dat verbaast me ook nog elke dag. Van die mongolen en dat bijna overheersen en die aanhang en alles.

Spoiler
Oud 20-02-2012, 18:16
mollerator
mollerator is offline
Ik heb gisteren geschaatst en ik heb nu echt spierpijn, maar goed, ik heb dan wel een rondje 29,5 gereden.
Oud 20-02-2012, 18:16
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik realiseerde me net dat Nederland bijna was overheerst door Mongolen. Weet je hoe bizar. Mongolië is echt SUPER ver weg. En hoe kwamen die aan genoeg mensen om iedereen te overheersen? Ik vind dat een heel wonderlijk stuk geschiedenis.
Serieus? Dat wist ik helemaal niet wanneer dan?
Oud 20-02-2012, 18:17
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik heb bij hardlopen altijd zo'n gevoel van "als ik zo'n haast heb, waarom ben ik dan niet op de fiets" .
maar ik krijg bij hardlopen ook iets te vaak extreem nare steken in m'n zij, die dan zo pijnlijk zijn dat ik niet meer goed door kan ademen.
Dan loop je te hard en pas je je ademhaling niet goed aan.

Citaat:
Omdat neuken leuk is en hardlopen stom.
Vind jij.
Oud 20-02-2012, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Dat verbaast me ook nog elke dag. Van die mongolen en dat bijna overheersen en die aanhang en alles.

Spoiler
Ik moet heel eerlijk zeggen dat toen ik het eerst las het maar een beetje half las, en dat dit dus serieus door mijn hoofd schoot
Oud 20-02-2012, 18:20
Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat toen ik het eerst las het maar een beetje half las, en dat dit dus serieus door mijn hoofd schoot
Nou, bij mij dus ook. Mongolen en Nederland (en overheersen) in één zin... tja.
Oud 20-02-2012, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Dan loop je te hard en pas je je ademhaling niet goed aan.
Ik heb vier jaar lang twee keer per week hardgelopen omdat mensen zeiden dat het vanzelf leuk ging worden als ik beter werd. Het maakt niet uit of ik 11 km/u liep of met 6 km/u liep te hobbelen of alles daar tussenin, en ik ademde altijd rustig en regelmatig en let daar op, maar na een kwartier hardlopen kreeg ik bijna de helft van de keren steken die niet weg te ademen zijn. Om nog maar te zwijgen van de pijn in mijn knieën de dag erna (en ja ik had goede schoenen).
Oud 20-02-2012, 18:21
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ja, en Groenland, hoewel die wat vaker bezoek kriojgt van boten uit de regio.

Fuck Madagascar. Fuck Groenland. Fuck Nieuw Zeeland.
Groenland en Zeeland waren gewoon een uitdaging, Madagascar is gewoon de grootste kak.
Oud 20-02-2012, 18:23
Verwijderd
Ik heb ook nooit iets van een endorfinerush gemerkt trouwens. Het enige leuke van hardlopen vond ik de eerste paar maanden, toen ik compleet zonder conditie begon en van 5x1 naar 1x15 werkte en merkte dat ik vooruitging.
En het moment dat ik besloot dat ik niet meer hoefde
Oud 20-02-2012, 18:24
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik heb vier jaar lang twee keer per week hardgelopen omdat mensen zeiden dat het vanzelf leuk ging worden als ik beter werd. Het maakt niet uit of ik 11 km/u liep of met 6 km/u liep te hobbelen of alles daar tussenin, en ik ademde altijd rustig en regelmatig en let daar op, maar na een kwartier hardlopen kreeg ik bijna de helft van de keren steken die niet weg te ademen zijn. Om nog maar te zwijgen van de pijn in mijn knieën de dag erna (en ja ik had goede schoenen).
Dat is wel een beetje raar dan. Maar als je het ook niet leuk vindt om te doen, heb ik wel respect voor je dat je het 4 jaar lang uitgehouden hebt.
Oud 20-02-2012, 18:25
Verwijderd
Ik eigenlijk niet, ik had veel eerder meoten stoppen
Oud 20-02-2012, 18:26
Verwijderd
Ik weet niet waarom, maar pijnlijke steken tijdens het hardlopen heb ik nooit meer gehad nadat ik heb geleerd om mijn duimen in mijn vuisten te houden tijdens het rennen . Ten minste, dat werkte bij hardlopen op school en tijdens optredens met het turnen.
Oud 20-02-2012, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Bij mij ook
Oud 20-02-2012, 18:27
Uice
Uice is offline
Ik hoor net van Prins Friso. Ik vroeg me al af, wat was dat met die saai-titels met zijn naam.
Oud 20-02-2012, 18:28
Verwijderd
als ik ren maak ik automatisch vuisten.
Oud 20-02-2012, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Ik hoor net van Prins Friso. Ik vroeg me al af, wat was dat met die saai-titels met zijn naam.
Waar heb jij gezeten? Ik vond het moeilijk om het níet mee te krijgen.
Oud 20-02-2012, 18:44
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Een vijfjarig jongetje uit Groot-Brittannië is door artsen officieel erkend als meisje en is daarmee de jongste persoon die van geslacht wil veranderen. De kleuter werd geboren als Zach Avery en zei op een dag: "Mama, ik ben een meisje". De ouders dachten eerst nog dat het een bevlieging was, maar het jongetje hield voet bij stuk; hij was een meisje! De kleuter dreigde zelfs om zijn piemeltje eraf te snijden.

Op verzoek van de ouders werd Zach door diverse artsen en psychiaters onderzocht en zij stelden de diagnose 'sekse identiteitsstoornis'. Volgens de artsen is Zach er zo zeker van dat hij een meisje is, dat het voor zijn gezondheid beter is om ook daadwerkelijk als meisje te leven. Daarom is Zach nu officieel erkend als meisje.
Oud 20-02-2012, 18:45
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik heb geen televisie en ik selecteer mijn nieuwsbronnen goed.
Oud 20-02-2012, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Doe je goed, dan.
Oud 20-02-2012, 18:47
Uice
Uice is offline
Beetje vroeg om er zeker van te zijn, lijkt me, maar volgens mij kun je maar beter zo snel mogelijk met je fysieke transformatie beginnen als je transgender bent.
Oud 20-02-2012, 18:48
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Hoe doe je dat dan? Zelfs op de BBC News-website was het "breaking news".
Oud 20-02-2012, 18:48
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Like, eerste 5 pagina's in de volkskrant alleen maar over Friso, voor er écht nieuws te lezen was.
Oud 20-02-2012, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Like, eerste 5 pagina's in de volkskrant alleen maar over Friso, voor er écht nieuws te lezen was.
Dat bedoel ik. Ik bedenk trouwens net dat ik je nog terug moet pm'en. Komt eraan!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten