Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat zeg ik toch helemaal niet joh, maar als Rutger EN dwdd je zo stoort, snap ik niet dat je het kijkt.
Ik vind Twilight verschrikkelijk, ik ga toch ook niet die ellende zitten kijken om erover te gaan zitten zeiken. Als je iets niet waardeert, zoek het dan niet op.
|
Ik kijk ook geen dwdd of pownews, want het is kut en dat is algemeen bekend, dus ga ik er niet meer over whinen.
Waar ik wel over wil whinen is dat ik een stil plekje zoek @ de uni om te lezen, maar overal, echt OVERAL zitten kwebbelende meisjes. Het lijkt wel een kippenhok. En de UB mag ik niet in, want ik heb (nog steeds) geen pasje. Echt, stfu, mensen! ![]()
|
Ja, maar in de Ub zijn er stilteruimtes of ruimtes van kleine studies waar nooit een hond zit.
Ze lijken ook allemaal 12, die meisjes, maar dat komt natuurlijk omdat ik een oud wijf ben. Ze praten trouwens ook allemaal poep, die kinderen.
|
Verwijderd
|
Ik vond de algemene UB in Groningen altijd wel prettig roezemoezig, maar de studiezaal van geneeskunde was echt afschuwelijk, zo stil. Er is een keer iemand naar mij toe gekomen om te vragen of ik niet met pen kon gaan schrijven, want mijn potlood maakte zo veel geluid bij het schrijven.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() /slecht, argumentloos pleidooi |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Het kan op zich wel dat de baby bij de bevalling met HIV is besmet en direct na de bevalling is gebombardeerd met virusremmers waarmee je in dat stadium (binnen 48 uur na de besmetting) de HIV nog helemaal dood kunt maken, maar zo kort na de besmetting is HIV nog helemaal niet aantoonbaar en ben je technisch gezien dus niet HIV-positief.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Het was erg onbeleefd hoe hij omging met Rottenberg en die man waar hij de naam niet van wist ja. Maar van Nieuwkerk liet hem wel subtiel en genuanceerd weten wie de baas was, en Jan Mulder diende hem van goede repliek (en lachte als laatste, prachtig
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Overigens vind ik het nu al de meest gedenkwaardige DWDD-aflevering van het jaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
Spoiler
||
Citaat:
Hij zat zelf bij Pauw en Witteman, daar kwam hij ook met een aantal debiele redenen aanzetten. Ik vind het echt ernstig dat die man zo licht denkt over het beroepsgeheim.
|
|