Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind mezelf helemaal geen overdreven netjes persoon, maar anderhalf jaar niet stofzuigen, imagine the haren en alle debris dat op de grond ligt ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ga zo een pizza in de oven stoppen. Mijn 'ontbijt' ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar sowieso; D2 was ook een veredelde fruitmachine. En dat is D3 net zo hard natuurlijk, want dat is precies de reden waarom het zo vreselijk populair is ![]() |
![]() |
||
Absinthe naamzoek, door jouw NNT 'haat' ben ik eens even gaan zoeken naar wat ik zoal had gezien en toen kwam ik deze 'recensie' van Onder Vrouwen tegen:
Citaat:
||
Citaat:
D3 is zo mogelijk nog simpeler geworden. En net zo min afwisselend. Toen ik aan D2 begon, vond ik er ook niet heel veel aan, maar ik draaide later wel bij. Bij D3 zal dat echter niet het geval zijn, denk ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
haha dit was grappig. mijn vriendin zegt: 'ik zoek al zolang een nummer. iets met trompetten'. Dus ik neurie een random nummer en dat was hem gewoon
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb vandaag trouwens wel een supergoeie voorstelling gezien, met Anne-Wil Blankers <3 Een actrice die me een wijze les heeft geleerd in de serie Allemaal theater, waar ik nog steeds iets aan heb. En ze is zooo goed <3 |
![]() |
|
|