Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2012, 18:14
Verwijderd
het is er ook maar facking 10 graden en buiten tussen de 20 en 30. dus dat wordt de winterjas meenemen, ja hallo ik ga niet met veel spullen slepen. kan school. waarom in de midden zomer.
Advertentie
Oud 18-05-2012, 18:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Q naamzoek, ik heb vannacht even de Skeleton King verslagen (leukste onderdeel van de demo) maar ik ben tot nu toe niet erg weggeslagen van het spel. Het is niet supermooi, niet erg afwisselend en qua skills en stats lijkt er minder keuzevrijheid te zijn. En wat is up met die rare stem van Adria, zo hoort ze niet te klinken!
Oud 18-05-2012, 18:22
Verwijderd
Citaat:
OCDer
Ik ben bereid tot compromissen
Oud 18-05-2012, 18:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ben bereid tot compromissen
Ik denk niet dat die er zijn met mij. Mijn zus is nog wel van het 'snel even opruimen voor er iemand komt', maar mij kan het echt geen reet schelen.

Hoewel, mijn vorige vriendje had anderhalf jaar niet gestofzuigd. En toen heb ik het gedaan toen hij naar zijn werk was. Ik kon er niet meer tegen
Oud 18-05-2012, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Q naamzoek, ik heb vannacht even de Skeleton King verslagen (leukste onderdeel van de demo) maar ik ben tot nu toe niet erg weggeslagen van het spel. Het is niet supermooi, niet erg afwisselend en qua skills en stats lijkt er minder keuzevrijheid te zijn. En wat is up met die rare stem van Adria, zo hoort ze niet te klinken!
Nou, je speelt op normal mode. Dat is boring as fuck inderdaad. Naarmate je moeilijkere niveaus gaat doen krijg je ook te maken met de noodzaak tot het nauwkeurig plannen van je aanval en timing op pots/abilities. Als je dat namelijk niet doet is het heel rap einde oefening. Dus ik denk dat je verderop sowieso meer gameplay-uitdagingen hebt. Maar dat zit allemaal niet in de guest-versie Ik heb bij m'n broer wel toffe gevechtjes gezien met aardige AI.
Oud 18-05-2012, 18:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb net ontbeten. Met burrito's. Ik faal @ leven.
Oud 18-05-2012, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Hoewel, mijn vorige vriendje had anderhalf jaar niet gestofzuigd.

Ik vind mezelf helemaal geen overdreven netjes persoon, maar anderhalf jaar niet stofzuigen, imagine the haren en alle debris dat op de grond ligt

Citaat:
*aai* ik faal nog veel harder @ leven.
Oud 18-05-2012, 18:27
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ik denk niet dat die er zijn met mij. Mijn zus is nog wel van het 'snel even opruimen voor er iemand komt', maar mij kan het echt geen reet schelen.

Hoewel, mijn vorige vriendje had anderhalf jaar niet gestofzuigd. En toen heb ik het gedaan toen hij naar zijn werk was. Ik kon er niet meer tegen
alleen onbekenden en mensen van instanties/bedrijven krijgen die eer hoor
Oud 18-05-2012, 18:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

*aai* ik faal nog veel harder @ leven.
Let's not turn this into a faal-off.
Oud 18-05-2012, 18:32
Zeppelin
Zeppelin is offline
wat is er mis met ontbijten met burrito's? Ik vind het altijd heel apart dat sommige mensen bepaalde etenswaren echt niet vinden kunnen als ontbijt.
Oud 18-05-2012, 18:33
Martiño
Martiño is offline
Ik denk dat het er meer om gaat dat trimm ontbijt om zeven uur 's avonds
Oud 18-05-2012, 18:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou, je speelt op normal mode. Dat is boring as fuck inderdaad. Naarmate je moeilijkere niveaus gaat doen krijg je ook te maken met de noodzaak tot het nauwkeurig plannen van je aanval en timing op pots/abilities. Als je dat namelijk niet doet is het heel rap einde oefening. Dus ik denk dat je verderop sowieso meer gameplay-uitdagingen hebt. Maar dat zit allemaal niet in de guest-versie Ik heb bij m'n broer wel toffe gevechtjes gezien met aardige AI.
Color me unconvinced. Ik had er wel meer van verwacht. Het is allemaal een soort instap-Diablo, lijkt het wel. Minder complex dan deel 2, nog net zo lineair, weinig vernieuwing, behalve dan meer persoonlijkheid van de hero. Ik heb gewoon nog niet de indruk dat we 13 jaar verder zijn.
Oud 18-05-2012, 18:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou ja, het is meer faal dat het al half 8 is en dat ik nu pas 'ontbijt', omdat ik een lamme tak ben, terwijl ik nog duizent-en-één dingen moet doen.

edit: Ja, Martin was me weer voor.
Oud 18-05-2012, 18:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik vind het minder faal dan, laten we zeggen, matzes. Niet dat die vies zijn, maar burrito's als ontbijt is dikke prima.

Ik ga zo een pizza in de oven stoppen. Mijn 'ontbijt'
Oud 18-05-2012, 18:36
Zeppelin
Zeppelin is offline
Oud 18-05-2012, 18:38
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ik denk dat het er meer om gaat dat trimm ontbijt om zeven uur 's avonds
ow
Citaat:
Ik vind het minder faal dan, laten we zeggen, matzes. Niet dat die vies zijn, maar burrito's als ontbijt is dikke prima.

Ik ga zo een pizza in de oven stoppen. Mijn 'ontbijt'
matzes, ik was het bestaan daarvan helemaal vergeten! Heb echt al jaaaren niet gegeten.
Oud 18-05-2012, 18:39
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik heb net ook pas ontbeten. maar ik had nachtdienst. Met chipolataworstjes en gegratineerde aardappelpuree. De andere mensen in mijn huis aten er nog rode kool bij maar dat vind ik goor.
Oud 18-05-2012, 18:41
Verwijderd
Rode kool
Oud 18-05-2012, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Color me unconvinced. Ik had er wel meer van verwacht. Het is allemaal een soort instap-Diablo, lijkt het wel. Minder complex dan deel 2, nog net zo lineair, weinig vernieuwing, behalve dan meer persoonlijkheid van de hero. Ik heb gewoon nog niet de indruk dat we 13 jaar verder zijn.
Oh, ik ga je verder niet proberen te overtuigen hoor. Ik weet niet eens zeker of het wel een spelleke voor mij is namelijk

Maar sowieso; D2 was ook een veredelde fruitmachine. En dat is D3 net zo hard natuurlijk, want dat is precies de reden waarom het zo vreselijk populair is
Oud 18-05-2012, 18:45
Verwijderd
Oh, de Blokker staat trouwens weer vol met allerlei oranje- en roodwitblauw-parafernalia!

Stiekem zou ik alles wel willen kopen Maarja, wat moet je ermee.
Oud 18-05-2012, 18:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Absinthe naamzoek, door jouw NNT 'haat' ben ik eens even gaan zoeken naar wat ik zoal had gezien en toen kwam ik deze 'recensie' van Onder Vrouwen tegen:

Citaat:
Ik ben een vrouw. Een vrouw met een misschien iets te gevoelige ziel. Een vrouw met een lief vriendje die niet vreemd gaat. Maar misschien toch wel? Want na deze voorstelling wil ik geen vrouw meer zijn en vertrouwen in een relatie is me ook afgenomen. Ontzettend bedankt ‘vrouwen’! Ja, bedankt… want cynisme is voor jullie waarschijnlijk het enige middel om contact te maken. Waarom ik niet ben weggelopen of het jullie “in het cafe met een biertje gewoon” heb gezegd? Ja, waarom…WAAROM?!? Omdat ik na jullie voorstelling van binnen een stukje ben dood gegaan.
Jezus, wat een kutleven heb je dan. :')
Oud 18-05-2012, 18:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh, ik ga je verder niet proberen te overtuigen hoor. Ik weet niet eens zeker of het wel een spelleke voor mij is namelijk

Maar sowieso; D2 was ook een veredelde fruitmachine. En dat is D3 net zo hard natuurlijk, want dat is precies de reden waarom het zo vreselijk populair is
Ja, D2 was ook niet superafwisselend of diepgaand, maar de skill tree en de stat points die je kon verdelen, maakte dat je echt keuzes kon maken.
D3 is zo mogelijk nog simpeler geworden. En net zo min afwisselend.

Toen ik aan D2 begon, vond ik er ook niet heel veel aan, maar ik draaide later wel bij. Bij D3 zal dat echter niet het geval zijn, denk ik.
Oud 18-05-2012, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Ja, D2 was ook niet superafwisselend of diepgaand, maar de skill tree en de stat points die je kon verdelen, maakte dat je echt keuzes kon maken.
D3 is zo mogelijk nog simpeler geworden. En net zo min afwisselend.

Toen ik aan D2 begon, vond ik er ook niet heel veel aan, maar ik draaide later wel bij. Bij D3 zal dat echter niet het geval zijn, denk ik.
Nou de grap is dus als je verderop een foutje hebt gemaakt in je keuze van abilities je het kunt shaken. En je zou een caster kunnen rollen voor wat meer uitdaging (want melee/ranged is heel anders qua moeilijkheidsgraad, ook op normal). Ik heb de andere guest pass van m'n broertje geannexeerd. Vanavond 'ns kijken
Oud 18-05-2012, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Absinthe naamzoek, door jouw NNT 'haat' ben ik eens even gaan zoeken naar wat ik zoal had gezien en toen kwam ik deze 'recensie' van Onder Vrouwen tegen:

Wat is NNT?
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Noord Nederlands Toneel.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou de grap is dus als je verderop een foutje hebt gemaakt in je keuze van abilities je het kunt shaken. En je zou een caster kunnen rollen voor wat meer uitdaging (want melee/ranged is heel anders qua moeilijkheidsgraad, ook op normal). Ik heb de andere guest pass van m'n broertje geannexeerd. Vanavond 'ns kijken
Ik had iig nog niet de indruk (door de demo, denk ik) dat er veel keuzemogelijkheid was qua skills, maar gewoon alleen datgene kiezen wat er voor handen was. Maar oke Ik weet het allemaal ook niet!1`
Oud 18-05-2012, 18:55
Verwijderd
Oke SAAI, ga even naar Games met dit onderwerp ofzo.
Oud 18-05-2012, 18:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja, echt he, wat een saaie nerds.
Oud 18-05-2012, 18:57
Verwijderd
Roloog je mij nu?
Oud 18-05-2012, 19:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nee, hun.
Oud 18-05-2012, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Ik had iig nog niet de indruk (door de demo, denk ik) dat er veel keuzemogelijkheid was qua skills, maar gewoon alleen datgene kiezen wat er voor handen was. Maar oke Ik weet het allemaal ook niet!1`
Ik ook niet, man. Ik ook niet.
Oud 18-05-2012, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Oke SAAI, ga even naar Games met dit onderwerp ofzo.
Citaat:
Ja, echt he, wat een saaie nerds.
Ga anders even lekker saampjes 'n ei leggen
Oud 18-05-2012, 19:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ga anders even lekker saampjes 'n ei leggen
Hoe mot dat?
Oud 18-05-2012, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Hoe mot dat?
Dat is jullie queeste!
Oud 18-05-2012, 19:40
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou ja, het is meer faal dat het al half 8 is en dat ik nu pas 'ontbijt', omdat ik een lamme tak ben, terwijl ik nog duizent-en-één dingen moet doen.

edit: Ja, Martin was me weer voor.
Zij mijn vrouw vannacht ook :x;x;x;;;"{
Oud 18-05-2012, 19:50
Verwijderd
De planning van rtl5 is vanavond een beetje raar.
Oud 18-05-2012, 19:55
Verwijderd
Oh ellende zeg. Ik ben HGT vergeten op te nemen en VI is tijdelijk gestopt. Wat moet ik nou vanavond kijken en/of doen tijdens het acclimatiseren?
Oud 18-05-2012, 20:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
RTL gemist.
Oud 18-05-2012, 20:05
Verwijderd
HGT kost geld. Of bedoelde je in het algemeen? Mja dat zou kunnen maar mweh.
Oud 18-05-2012, 20:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Direct na de uitzending al ja? Ik dacht na een week pas.

Eigenlijk te idioot voor woorden dat je daarvoor moet betalen, maar goed.
Oud 18-05-2012, 20:11
Verwijderd
Ik weiger dat ook uit principe Er zal maar wat van die euro bij Robert ten Brink terecht komen
Oud 18-05-2012, 20:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Snap ik. HGT wordt zondag trouwens gewoon herhaald he. Op RTL 10.
Oud 18-05-2012, 20:14
Verwijderd
Aye, maar schrale troost voor vanavond
Oud 18-05-2012, 20:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Download een film, ga een spel doen..
Oud 18-05-2012, 20:27
Verwijderd
Nah, dat vereist aandacht en dedication. Daar heb ik in de acclimatiseer-fase geen zin in, hoewel ik natuurlijk wel even Diablo III aanzwengel qua downloaden Maar ik vind het meedenken hartverwarmend, Pheebs
Oud 18-05-2012, 20:38
Verwijderd
Acclimatiseren waarvoor?
Oud 18-05-2012, 20:38
Zeppelin
Zeppelin is offline
haha dit was grappig. mijn vriendin zegt: 'ik zoek al zolang een nummer. iets met trompetten'. Dus ik neurie een random nummer en dat was hem gewoon . Ik belde m'n zusje om te vragen waarvan het was. Die herkende het uit een film en binnen 2 tellen had ik hem gevonden
Oud 18-05-2012, 20:43
Verwijderd
ik ga lekker stickman spelen.
Oud 18-05-2012, 20:51
Verwijderd
Citaat:

Ik ga later eens verder lezen waar dit nu over gaat enzo. Zo bier drinken!
Heb vandaag trouwens wel een supergoeie voorstelling gezien, met Anne-Wil Blankers <3 Een actrice die me een wijze les heeft geleerd in de serie Allemaal theater, waar ik nog steeds iets aan heb. En ze is zooo goed <3
Oud 18-05-2012, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Acclimatiseren waarvoor?
Vrijdagavond/nacht Dat moet je zachtjes en subtiel beginnen. Dat is het fijnst
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten