Citaat:
Tevens ga ik ook eens eten want dit en ik zit alweer urenlang moe voor me uit te staren, wat direct te maken heeft met dat ik vandaag maar één broodje gegeten heb. :') Eten. Wat een gedoe.
|
Trimm Trabb naamzoek, ik zie door bovenstaande post net dat ik
deze over het hoofd gezien had! Ik ga er alsnog op reageren.
Citaat:
@Para: Ik vind 't echt superknap dat je gestopt bent. Mijn pakje is nu op en ik ga ook een tijdje geen nieuwe halen, want het gaat echt de verkeerde kant op. M'n stem is verziekt en ik adem slechter en dat vind ik erg naar.
Zelfs met nicotine eet ik veel, dus ik weet niet hoe dat zonder peuken gaat zijn, of dat 't uberhaupt iets uitmaakt.
|
Stoppen met roken is, met de juiste aanpak, erg makkelijk. PM maar als je er nog mee bezig bent, dan geef ik je wel advies

Hoewel je ook gewoon
deze kunt lezen. (
Downloadeditie.) Liefst terwijl je nog aan het roken bent, dan kun je jezelf ondertussen observeren. Hoe je er écht onder staat, wat je van roken vindt. Zonder de stress van 'moeten' stoppen.
Bang voor aankomen hoef je trouwens niet te zijn, want qua metabolisme is dat maar 1 á 2 kilo die er ook vanzelf weer afgaan als je lichaam normaal gaat werken, en van die 'substituut-drang' heb je met Carrs methode ook helemaal geen last.