Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2012, 18:20
Verwijderd
Jongens, wat gaat het snel
Advertentie
Oud 02-08-2012, 18:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Belachelijk snel ja
Oud 02-08-2012, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het verhaal uiteraard volledig anoniem gebracht, maar nu heb je jezelf wel een beetje verraden natuurlijk
Het verbaast me anders geen moment dat Uice in is voor dat soort strapatsen!
Oud 02-08-2012, 18:27
Verwijderd
En ja, ik ga ook zo naar Brave.
Zeppelin
Zeppelin is offline
goede topics allemaal
Verwijderd
Ik ben nu trouwens wel echt fokking benieuwd wat je fetisj is Zep!
Oud 02-08-2012, 18:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah daar is het al, etenstijd. Benieuwd of ik nog ruimte heb om iets naar binnen te werken.
Oud 02-08-2012, 18:31
Verwijderd
Ik ga denk ik maar gewoon een pizza bestellen.
Oud 02-08-2012, 18:31
Verwijderd
Óf ik ga McDonald's halen.
Oud 02-08-2012, 18:33
Macrador
Macrador is offline
Je kookt eens niet?
Oud 02-08-2012, 18:34
Verwijderd
Volgens mij is iedereen vrolijk door de saais van de afgelopen dag
Verwijderd
Nou, het leidt me wel af ja
Verwijderd
Hm mijn nieuwe bureau komt morgen en het is hier een zooi dus ik moet opruimen maar ik heb geen zin
Oud 02-08-2012, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Je kookt eens niet?
Wat is hier zo raar aan ?
Oud 02-08-2012, 18:35
Verwijderd
Ik ga naar de fillum met Noedel
Oud 02-08-2012, 18:36
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Wat is hier zo raar aan ?
Ik ben het niet gewend van je.
Oud 02-08-2012, 18:38
Verwijderd
Wij bestellen wel vaker pizza hoor . Of halen wat op. Dat is echt geen uitzonderlijke situatie ofzo
Oud 02-08-2012, 18:39
Macrador
Macrador is offline
Ik dacht dat jullie alleen taart aten enzo.
Oud 02-08-2012, 18:40
Verwijderd
Ja dag. Dan zou ik er elke dag verdorie een moeten bakken.
Oud 02-08-2012, 18:46
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1863889

Ik wilde sann bijna naamzoeken
Oud 02-08-2012, 18:47
Macrador
Macrador is offline
Ja dan is een biertje en een pizza leuker
Oud 02-08-2012, 19:31
Verwijderd
Oh god, dit gaat zeker weer een ding worden he?
Oud 02-08-2012, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Oh god, dit gaat zeker weer een ding worden he?
Het was maar een slecht grapje
Oud 02-08-2012, 19:33
Verwijderd
Ja zo begonnen die grapjes over m'n IQ ook
Oud 02-08-2012, 19:34
Verwijderd
Ja goh
Oud 02-08-2012, 19:38
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ik ben in dubio

aan de ene kant heb ik gemerkt dat mijn fetisj veel uitleg vergt. Dat zou ik kunnen vertellen. Mijn fetisj heeft te maken met iets alledaags, er zouden mensen kunnen zijn die zich door mij 'bekeken' voelen en zich ongemakkelijk zouden kunnen gaan voelen. Hoewel dat wel een beetje vreemd zou zijn, ik heb niet om deze fetisj gevraagd, kan er ook niks aan doen.
Aan de andere kant zou ik mijn fetisj graag wat meer onder de bekendheid willen brengen ook met als doel medefetisjten tegen te komen en voor de algehele acceptatie van fetisjen in het algemeen.
Oud 02-08-2012, 19:39
Henk
Henk is offline
Citaat:
Volgens mij is iedereen vrolijk door de saais van de afgelopen dag
Wekom terug sann! /latetrain
Oud 02-08-2012, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ben in dubio

aan de ene kant heb ik gemerkt dat mijn fetisj veel uitleg vergt. Dat zou ik kunnen vertellen. Mijn fetisj heeft te maken met iets alledaags, er zouden mensen kunnen zijn die zich door mij 'bekeken' voelen en zich ongemakkelijk zouden kunnen gaan voelen. Hoewel dat wel een beetje vreemd zou zijn, ik heb niet om deze fetisj gevraagd, kan er ook niks aan doen.
Aan de andere kant zou ik mijn fetisj graag wat meer onder de bekendheid willen brengen ook met als doel medefetisjten tegen te komen en voor de algehele acceptatie van fetisjen in het algemeen.
Je wakkert de nieuwsgierigheid wel aan zeg
Oud 02-08-2012, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Ik ook.

En ik had een faal hardlooppoging. Verkeerd gefietst op de heenweg naar het park, toen bleek het een kutpark, toen had ik geen conditie en al snel geen zin meer dus gaf ik het veel te vlot op, toen fietste ik weer verkeerd terug. En nu heb ik zin in afhaaleten.
Oud 02-08-2012, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Wekom terug sann! /latetrain
Wie ben jij?
Oud 02-08-2012, 19:46
Henk
Henk is offline
Henk wie ben jij?
Oud 02-08-2012, 19:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
He bah, misselijk door die stukken taart (hoewel ze erg lekker waren) en nu 3 happen binnen kunnen krijgen. Ik ben maar weer op bed gaan liggen. Wel heel ongezellig, familie en vrienden zitten buiten met koffie en thee en lekkere toetjes en gezelligheid. Gelukkig heb ik jullie om mij te vermaecken
Oud 02-08-2012, 19:49
Henk
Henk is offline
Citaat:
He bah, misselijk door die stukken taart (hoewel ze erg lekker waren) en nu 3 happen binnen kunnen krijgen. Ik ben maar weer op bed gaan liggen. Wel heel ongezellig, familie en vrienden zitten buiten met koffie en thee en lekkere toetjes en gezelligheid. Gelukkig heb ik jullie om mij te vermaecken
Ben je misselijk?
Oud 02-08-2012, 19:49
Henk
Henk is offline
Jeetje beter lezen
Oud 02-08-2012, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Hmm wat voor taart? [/fatty]
Oud 02-08-2012, 19:51
Verwijderd
Taart
Oud 02-08-2012, 19:52
Verwijderd
Ik ben ook erg benieuwd Zepp
Oud 02-08-2012, 19:53
Turk February
Turk February is offline
Anders ik wel!
Oud 02-08-2012, 19:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hmm wat voor taart? [/fatty]
Chocolate fudge (die ik heb gemaakt) en raspberry cheesecake met witte chocola (van m'n moeder).
Oud 02-08-2012, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Tevens ga ik ook eens eten want dit en ik zit alweer urenlang moe voor me uit te staren, wat direct te maken heeft met dat ik vandaag maar één broodje gegeten heb. :') Eten. Wat een gedoe.
Trimm Trabb naamzoek, ik zie door bovenstaande post net dat ik deze over het hoofd gezien had! Ik ga er alsnog op reageren.

Citaat:
@Para: Ik vind 't echt superknap dat je gestopt bent. Mijn pakje is nu op en ik ga ook een tijdje geen nieuwe halen, want het gaat echt de verkeerde kant op. M'n stem is verziekt en ik adem slechter en dat vind ik erg naar.

Zelfs met nicotine eet ik veel, dus ik weet niet hoe dat zonder peuken gaat zijn, of dat 't uberhaupt iets uitmaakt.
Stoppen met roken is, met de juiste aanpak, erg makkelijk. PM maar als je er nog mee bezig bent, dan geef ik je wel advies Hoewel je ook gewoon deze kunt lezen. (Downloadeditie.) Liefst terwijl je nog aan het roken bent, dan kun je jezelf ondertussen observeren. Hoe je er écht onder staat, wat je van roken vindt. Zonder de stress van 'moeten' stoppen.

Bang voor aankomen hoef je trouwens niet te zijn, want qua metabolisme is dat maar 1 á 2 kilo die er ook vanzelf weer afgaan als je lichaam normaal gaat werken, en van die 'substituut-drang' heb je met Carrs methode ook helemaal geen last.
Oud 02-08-2012, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ben in dubio

Als ik het goed raad, kan je dat wel hier zeggen.
Oud 02-08-2012, 19:58
Zeppelin
Zeppelin is offline
nah goed, ik zal proberen het goed uit te leggen. Momentje geduld alstublieft
Oud 02-08-2012, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Ja zo begonnen die grapjes over m'n IQ ook
Oud 02-08-2012, 20:00
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Godverdomme, voel me zwaar aangetrokken tot deze dame waarvan ik zou denken dat het niet kan bestaan.

Mens woont in freaking Rusland. Hoergezwel.
Oud 02-08-2012, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Chocolate fudge (die ik heb gemaakt) en raspberry cheesecake met witte chocola (van m'n moeder).
oh nom
Oud 02-08-2012, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Godverdomme, voel me zwaar aangetrokken tot deze dame waarvan ik zou denken dat het niet kan bestaan.

Mens woont in freaking Rusland. Hoergezwel.
Ik woon alweer in Nederland hoor schatje!
Oud 02-08-2012, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Nomnom
Oud 02-08-2012, 20:02
Verwijderd
Citaat:
nah goed, ik zal proberen het goed uit te leggen. Momentje geduld alstublieft
Gaaf dat je het wilt vertellen ook
Oud 02-08-2012, 20:03
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ik woon alweer in Nederland hoor schatje!

Het gaat, sorry dit te melden, over een andere leuke dame.
Oud 02-08-2012, 20:03
Verwijderd
Heb jij nu ook nooit meer cravings para? Misschien dat ik dat boek dan toch een keer ga lezen. Als mosterd lang, lang na de maaltijd.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten