| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 03-08-2012 om 00:09. |
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
Dat met die vissen was wel even grappig ja.
|
|
|
|
|
|
Ik heb meerdere keren hardop moeten lachen, ik vond het geslaagd. Er zijn weinig films, die met name gericht zijn op het jongere publiek, zonder cliché's en andere zoetigheid. Kon me er niet heel erg aan storen.
|
|
|
Verwijderd
|
Noedel:
Die Pathé Spuimarkt is me trouwens toch een inferieure bioscoop. Je komt binnen en je loopt tegen een stel automaten op, waar je kaartjes kunt ophalen als je ze gereserveerd hebt. Dus wij op zoek naar een KASSA met echte mensen erin, moesten we een uur door een Pathé's Betoverde Doolhof struinen. Eenmaal gevonden bij het BUFFET kochten we onze kaartjes.De film begon wel goed, maar ze deden het licht niet uit Dus pas een klein half uur in de film dimden de lichten en konden we in alle rust de film kijken. Nouja, los van de oplichtende mobieltjes!Maar wel een leuke film
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
het verbaasde me trouwens wel dat je het niet doorhad, want een tijdje terug had ik het met jou nog over zwangeren op msn en hoe aantrekkelijk ik die vind ![]() Maar goed, misschien zit het 'oh noes iemand heeft een vermoedennnn' nog wel teveel in mijn systeem
|
|
|||
|
Citaat:
en Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
ik zal je even smsen, want ik denk niet dat jij al wakker bent.
|
|
|
Verwijderd
|
Er zijn zeker geen mensen die heel goed weten hoe je een scriptie enzo moet schrijven of wel
? Ik heb echt allemaal van die kleine mierenneukerige vragen waar ik geen goed antwoord op kan vinden omdat het waarschijnlijk geen reet uitmaakt, maar dan wil ik wel graag bevestiging dat het geen reet uitmaakt
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb zonet gelukkig al wat hulp gehad
maar het zijn voornamelijk dingen als voetnoten. Ik vind het een beetje moeilijk om te bedenken wanneer iets in een voetnoot moet en wanneer niet. Duidelijk als je echt een verwijzing hebt naar bepaalde literatuur, maar ik weet niet of dat nu echt het enige is wat in voetnoten moet of dat je er ook andere dingen in mag/kan zetten. Zoals bijvoorbeeld bepaalde termen die je gebruikt die heel kort uitgelegd kunnen worden. Moet je daar dan je zin voor onderbreken, of doe je dat in een voetnoot?
|
|
|
|
Verwijderd
|
En nog meer standaard dingen. Ik heb gewoon deelvragen en probleemstellingen enzo, maar dan maak je per deelvraag ook weer hoofdstukken en daar binnen die hoofdstukken komen ook nog weer kleine subhoofdstukjes. Moet dat echt allemaal in je inhoudsopgave?
En nog stommer moet je het per sé een cijfer geven? Als in, dit is hoofdstuk 1 en dat hoofdstuk 2?
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Algemeen wordt trouwens wel aangeraden niet verder te gaan dan drie levels (dus bijv Hoofdstuk 2.4.1). Dan blijft het nog redelijk overzichtelijk.Again: niks moet, maar is wel zo handig. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou overigens niet PER deelvraag hoofdstukken maken, maar iedere deelvraag in een hoofdstuk zetten (dus dan heb je: inleiding (1), hoofdstuk 1 (2), hoofdstuk 2 (3) etc en conclusie (4)). Die hoofdstukken maximaal opdelen in paragrafen en subparagrafen, maar niet in nog meer onderdelen, dat is niet leesbaar. Wat je ook doet, wees consequent. Dat wil zeggen dat als je het ene hoofdstuk opdeelt in 6 korte onderdelen ,je niet het volgende hoofdstuk uit een enkel stuk moet laten staan. En als je kiest voor subparagrafen, moeten die overal gebruiken (behalve wellicht inleiding en conclusie). In voetnoten zet ik naast literatuur soms ook kleine nuanceringen die in de hoofdtekst zouden afleiding. Dus in hoofdtekst: "Zowel meneer X als Y beweren dat het gebruik van fora voor je scriptie schadelijk is."* En dan in de voetnoot: *"Onder schadelijk moet hier natuurlijk niet meer worden verstaan dan bla bla bla. Overigens volgt niet iedereen deze lijn, zie bijvoorbeeld het boek van mevrouw Z over de goede effecten van moderne media op de schrijfkunst." Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|