Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2012, 17:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mens0n, ik ga werken en vannacht tussen de verregende homo's staan in een outfit in mijn pride-kleuren, maar ik wou nog even zeggen dat ik jullie puik vind. Kusjeeee!
Oud 04-08-2012, 17:36
Verwijderd
Op deze pagina moet dit ook.

Citaat:

HHNNGGG
Ik word zo boos van goede dingen. Julius wil ik ook altijd in de gracht duwen omdat ik hem zo aardig vind.
Oud 04-08-2012, 17:36
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik ga straks naar Anneke van Giersbergen
Oud 04-08-2012, 17:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb net even fijn boodschappen gedaan en een nieuwe pyjamabroek gekocht en een grote bos roze dahlia's <3 Het zijn er zóveel dat ik nu twee vazen vol heb en nog een klein vaasje met een paar takjes op m'n nachtkastje
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, ik ben volgens mij nog geen enkel Disney-personage tegengekomen waarvan ik zoiets had van 'ha, dat is nou een personage om u tegen te zeggen'. Ze zijn er niet goed in.
Scar, Professor Ratigan, Maleficent, Basil! Allemaal sprekende personages met een supergaaf karakter.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Op deze pagina moet dit ook.

Ik word zo boos van goede dingen. Julius wil ik ook altijd in de gracht duwen omdat ik hem zo aardig vind.

Ik vind het inderdaad wel geweldige mooi ja Van welke film is dit?
Oud 04-08-2012, 17:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En de enige Disneyfilms over vrouwen van middelbare leeftijd.

Ik kwam trouwens dit plaatje tegen:

[afbeelding]

Weet iemand wat dat is? Hebben ze het opnieuw ingekleurd ofzo? Ziet er niet uit. Hopelijk is dat alleen voor het promotiemateriaal.
Ja, remasterde versie, hernieuwde uitgave? Het is wel een bizarre kleurcorrectie hier :\
Oud 04-08-2012, 17:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hah, en nu regent en onweert het. Ik ben dus precies op tijd thuis, wat een fijn iets is dat toch
Oud 04-08-2012, 17:39
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik heb van mijn gangkast een bedstee gemaakt en vannacht voor het eerst erin geslapen. Zo knus <3
fotos volgen later want hij is nog niet helemaal af!
Oud 04-08-2012, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Mens0n, ik ga werken en vannacht tussen de verregende homo's staan in een outfit in mijn pride-kleuren, maar ik wou nog even zeggen dat ik jullie puik vind. Kusjeeee!
Oja, dat is vandaag. Je had de asexuality pride flag moeten dragen, Trimmeh! Deze.
Oud 04-08-2012, 17:41
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Scar, Professor Ratigan, Maleficent! Allemaal sprekende personages met een supergaaf karakter.
Scar vind ik een beetje te standaard gay villian, maar Ratigan mag er inderdaad wezen en Maleficent vind ik een van de mooiste schurken die er zijn.
Oud 04-08-2012, 17:43
Verwijderd
Citaat:

Ik vind het inderdaad wel geweldige mooi ja Van welke film is dit?
Deels Sleeping Beauty, deels vrij werk van Eyvind Earle, die de achtergronden en concept art voor die film heeft gedaan.

Citaat:
Scar, Professor Ratigan, Maleficent! Allemaal sprekende personages met een supergaaf karakter.
Ik zou hier graag uitgebreid op ingaan maar ik moet terug aan het werk!
Oud 04-08-2012, 17:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Deels Sleeping Beauty, deels vrij werk van Eyvind Earle, die de achtergronden en concept art voor die film heeft gedaan.
Dat verklaart waarom het me zo onbekend voorkomt. Toch maar eens (helemaal) kijken dan.
Oud 04-08-2012, 17:48
Verwijderd
Wat is een trein-wc doortrekken toch gááf. <3
Oud 04-08-2012, 17:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat is een trein-wc doortrekken toch gááf. <3
Whut
Oud 04-08-2012, 17:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hij heeft zo te zien een aantal heel interessante oliewerken gemaakt, echt prachtig Lijkt me tof om dat irl te zien.
Oud 04-08-2012, 17:51
Verwijderd
Laatste post. Ik doe een beetje visueel onderzoek naar OCD, extreem opgeruimde kamers zoeken ter referentiemateriaal enzo. Deze foto stond bij een artikel over OCD in kinderen:

En mijn eerste gedachte was 'pff, niet eens gerangschikt op kleur '.

Nu ben ik weg.
Oud 04-08-2012, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Ik ga straks naar Anneke van Giersbergen
Tof
Oud 04-08-2012, 18:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Laatste post. Ik doe een beetje visueel onderzoek naar OCD, extreem opgeruimde kamers zoeken ter referentiemateriaal enzo. Deze foto stond bij een artikel over OCD in kinderen:

[afbeelding]

Nu ben ik weg.
Haha dat was ook de eerste reactie van mij, en toen ik het aan mijn vriend liet zijn zei hij dat ook meteen 'ze zijn niet eens op kleur geordend'
Oud 04-08-2012, 18:48
Verwijderd
Hallo, ik ben net thuis en heb morgen al een feestje.
Oud 04-08-2012, 18:53
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Maar dat zijn ze wel! Kijk maar:

rood
groen
geel
blauw
rood
blauw
geel
rood
blauw
bruin
blauw
geel
bruin
blauw
zwart
rood
bruin
blauw
Oud 04-08-2012, 18:55
Carn
Carn is offline
Sarah naamzoek, hoe bevalt de Asus eee?
Oud 04-08-2012, 20:17
Verwijderd
Besloten af te zien van een normaal slaapritme tot m'n deadline voorbij is. Direct veel beter in staat om te werken, omdat het tekenen dan volledig centraal staat en mijn concentratie niet wordt verstoord door 'oei oei wat als ik morgen niet om stipt 10 uur wakker ben'. Ook direct weer vergeten normaal te eten en nu heb ik HONGERRRRRR maar niet het soort honger waar je moe of chagrijnig van wordt. Ik heb nu al zin om morgenochtend om 10 uur 's ochtends doodmoe te gaan slapen, met (hopelijk) twee pagina's af <3

Voor eeuwig warrige freelancetekenaar zonder vaste fulltime baan.
Oud 04-08-2012, 20:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Deadline voor wat, Para?
Oud 04-08-2012, 21:18
Verwijderd
De opleving van het wsz was duidelijk van korte duur.
Oud 04-08-2012, 21:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 04-08-2012, 21:26
Miekje*
Miekje* is offline
Zo mensen, wie heeft er iets leuks te vertellen?
Oud 04-08-2012, 21:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kijk An Education en nu heb ik heel veel zin om naar Parijs te gaan en daar te flaneren in mooie jurkjes en heel veel zwart-wit foto's te maken.
Oud 04-08-2012, 21:37
Miekje*
Miekje* is offline
Jongens, ik wil binnenkort een derde gaatje erbij laten schieten in mijn oren. Wat vinden jullie?
Verwijderd
Citaat:
Deadline voor wat, Para?
Tweede Stendhal

Citaat:
De opleving van het wsz was duidelijk van korte duur.
De maatschappij, dat ben jij
Verwijderd
Ik zou je minder subtiel aanmoedigen om ook een fetisj of afwijkende seksuele voorkeur te delen, maar dat is corruptie van de jeugd.
Oud 04-08-2012, 21:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Tweede Stendhal
Ik wacht nog steeds op het eerste exemplaar! Hoe gaat de tweede worden?
Oud 04-08-2012, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Jongens, ik wil binnenkort een derde gaatje erbij laten schieten in mijn oren. Wat vinden jullie?
Dat vind ik goed.
Oud 04-08-2012, 21:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb 6 gaatjes in m'n oren laten schieten, meer dan 10 jaar geleden (en 1 in m'n neus, maar dat terzijde) en ik 'gebruik' er nog maar 2.
Oud 04-08-2012, 21:44
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat vind ik goed.
Gekkie . Nouja, ik moet het zelf weten natuurlijk, maar ik bedoelde meer: hoe staan jullie tegenover veel gaatjes in je oren? En zal ik het laten schieten of laten piercen? Want mijn oorlel is daar wel een stuk dikker dan 'onderaan', maar er zit geloof ik nog geen kraakbeen.
Oud 04-08-2012, 21:45
Verwijderd
Citaat:
De maatschappij, dat ben jij
Citaat:
Ik zou je minder subtiel aanmoedigen om ook een fetisj of afwijkende seksuele voorkeur te delen, maar dat is corruptie van de jeugd.
O okee ik ben aangerand door een familielid en bijna opgegeten door vijf geiten.

En Miekje, ik vind dat een goed plan! Ik ga denk ik ook binnenkort een tweede gaatje maken, maar ik weet nog niet of dat dan in mijn linker- of rechteroor moet. Wat denken jullie?
Oud 04-08-2012, 21:46
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb 6 gaatjes in m'n oren laten schieten, meer dan 10 jaar geleden (en 1 in m'n neus, maar dat terzijde) en ik 'gebruik' er nog maar 2.
Ah. Ik heb er nu vier in mijn oren, en ik 'gebruik' ze alle vier. Ik heb meestal wel onopvallende oorbellen in de bovenste (ringetje of knopje) als ik in de onderste gaatjes grotere oorbellen heb.
Oud 04-08-2012, 21:47
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En Miekje, ik vind dat een goed plan! Ik ga denk ik ook binnenkort een tweede gaatje maken, maar ik weet nog niet of dat dan in mijn linker- of rechteroor moet. Wat denken jullie?

En beiden, denk ik. Heb ik ook gedaan, en persoonlijk vind ik dat een stuk mooier dan aan één kant.
Oud 04-08-2012, 21:50
Verwijderd
Tsja. Nadat iedereen heel open is wordt het wel weer wat moeilijker ja.
Oud 04-08-2012, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Ik wacht nog steeds op het eerste exemplaar! Hoe gaat de tweede worden?
Ja! PM me je adres even, want de vorige keer had ik 'm niet gekopieerd naar een apart bestand en diezelfde avond crashte MSN Ik vergat het je telkens te vragen. Dan stuur ik 'm je de volgende keer dat ik naar buiten ga op een tijdstip waarop het postkantoor open is.

Andere mensen die ook een exemplaar willen mogen ook PM'en. Er staan strips van mij, Luwte en McKauw in, onder andere.

En hoe de tweede wordt, nou, nog beter dan de eerste, hoop ik Er zijn 25 mensen die meedoen en 13 plaatsen, dus lekker veel ruimte voor een goede selectie.

Mijn verhaal gaat over een man met OCD die het vervelend vindt dat zijn interne organen zo'n chaotische warboel zijn.
Oud 04-08-2012, 21:52
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn vriendje komt morgenavond terug van zijn festivalding . Het leven is saai zonder hem .
Oud 04-08-2012, 21:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ah. Ik heb er nu vier in mijn oren, en ik 'gebruik' ze alle vier. Ik heb meestal wel onopvallende oorbellen in de bovenste (ringetje of knopje) als ik in de onderste gaatjes grotere oorbellen heb.
Voor mij persoonlijk paste het bij me toen ik semi-alto was, maar nu niet meer. Overigens vind ik het bij anderen vaak wel mooi, vooral als je inderdaad wat minder opvallende oorbellen draagt.

Datzelfde geldt trouwens voor mijn neuspiercing. Ik zie soms meisjes met enorme stenen in hun neus, lelijk. Ik draag het kleinst mogelijke zilveren knopje, zo onopvallend mogelijk
Oud 04-08-2012, 21:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja! PM me je adres even, want de vorige keer had ik 'm niet gekopieerd naar een apart bestand en diezelfde avond crashte MSN Ik vergat het je telkens te vragen. Dan stuur ik 'm je de volgende keer dat ik naar buiten ga op een tijdstip waarop het postkantoor open is.

Andere mensen die ook een exemplaar willen mogen ook PM'en. Er staan strips van mij, Luwte en McKauw in, onder andere.

En hoe de tweede wordt, nou, nog beter dan de eerste, hoop ik Er zijn 25 mensen die meedoen en 13 plaatsen, dus lekker veel ruimte voor een goede selectie.

Mijn verhaal gaat over een man met OCD die het vervelend vindt dat zijn interne organen zo'n chaotische warboel zijn.
Wat gaaf zeg! Publiceren jullie dat 'zelf' of hoe zit dat?
Oud 04-08-2012, 21:56
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Voor mij persoonlijk paste het bij me toen ik semi-alto was, maar nu niet meer. Overigens vind ik het bij anderen vaak wel mooi, vooral als je inderdaad wat minder opvallende oorbellen draagt.

Datzelfde geldt trouwens voor mijn neuspiercing. Ik zie soms meisjes met enorme stenen in hun neus, lelijk. Ik draag het kleinst mogelijke zilveren knopje, zo onopvallend mogelijk
Oei, ja, die grote neuspiercings, inderdaad . Die kleintjes vind ik wel mooi. Een klasgenootje van mij heeft vaak zo'n klein ringetje in haar neus, dat vind ik ook mooi.
Oud 04-08-2012, 21:57
Verwijderd
Citaat:

Omfg. Wat gaaf! Ik wil heel graag zo'n ding maar ik kan dat je nooit betalen, want ik vind internetbankieren heel, heel erg moeilijk. Is het überhaupt mogelijk om er op een andere manier aan te komen?
Oud 04-08-2012, 21:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben niet zo van de ringetjes eigenlijk. En ik vraag me ook weleens af of ik nog wel zo blij wordt van het knopje. Maar als ik 'm uithaal heb ik een extra gat in m'n neus
Oud 04-08-2012, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Gekkie . Nouja, ik moet het zelf weten natuurlijk, maar ik bedoelde meer: hoe staan jullie tegenover veel gaatjes in je oren? En zal ik het laten schieten of laten piercen? Want mijn oorlel is daar wel een stuk dikker dan 'onderaan', maar er zit geloof ik nog geen kraakbeen.
Ik heb er ook zes. Of nouja, acht, als je die bovenin en de traguspiercing meerekent. Ik vind het mooi, zolang je ervoor zorgt dat al je oorsieraden subtiel zijn en bij elkaar passen.

Piercen is beter, schieten is goedkoper. Het zelf doen met een (steriele) naald is ook een optie, maar daar is niet iedereen het over eens.
Oud 04-08-2012, 22:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zelf piercen *ril*
Oud 04-08-2012, 22:05
Schrödinger
Schrödinger is offline
Vowel heeft er 15.
Oud 04-08-2012, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Zelf piercen *ril*
Mijn moeder heeft haar gaatjes zelfgemaakt, met een kurk en een naald. Eigenlijk was ik dat voor mijn tweede gaatje ook wel van plan.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten