Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2012, 15:17
Verwijderd
Ik heb altijd standaard prijs, iets hoger neerzetten dan ik wil hebben. Mensen gaan altijd afdingen en dan krijg je alsnog wat je ervoor wilt.
Advertentie
Oud 26-11-2012, 15:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja? Ik dacht dat je mensen misschien afschrikt door een te hoge prijs te vragen.
Oud 26-11-2012, 15:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik weet trouwens ook helemaal niet wat een goede/realistische prijs is om te vragen
Oud 26-11-2012, 15:25
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Een veel te hoge prijs schrikt misschien af. Maar als mijn pappa iets moois ziet biedt hij soms een lage prijs met het idee 'niet geschoten is altijd mis'. En misschien kun je een beetje op MP kijken wat anderen vragen?
Oud 26-11-2012, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb altijd standaard prijs, iets hoger neerzetten dan ik wil hebben. Mensen gaan altijd afdingen en dan krijg je alsnog wat je ervoor wilt.
Winnen terwijl de koper denkt dat-ie wint

Citaat:
Oja? Ik dacht dat je mensen misschien afschrikt door een te hoge prijs te vragen.
Welnee, mensen zijn meestal toch sjacheraars van de bovenste plank. Iedereen wil voor 'n duppie op de eerste rij

Citaat:
Ik weet trouwens ook helemaal niet wat een goede/realistische prijs is om te vragen
Ligt aan de goederen, maar 40-60% van de nieuwwaarde zou ik over het algemeen hanteren. Of dit voor kleding geldt durf ik niet te zeggen. Het gaat natuurlijk sowieso niet op voor gedragen ondergoed, gok ik zo
Oud 26-11-2012, 15:27
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
40 tot 60% alleen als het nog zo goed als nieuw is. Voor gebruikte goederen krijg je echt niet zo veel.
Oud 26-11-2012, 15:27
Verwijderd
Je moet even kijken wat andere mensen voor kleding vragen inderdaad en zelf gewoon bedenken wat je ervoor zou willen hebben! Dan gewoon er op gooien voor 5 of 10 euro meer, als mensen dan mailen met 'Yo, vind dit wel leuk, kan dat misschien voor 5 euro minder?' dan zeg jij, gul als je bent , 'ja natuurlijk kan dat!' en dan zijn die mensen helemaal blij. Jij ook. Klaar
Oud 26-11-2012, 15:28
Verwijderd
En nu het kleine huis op de prairie. Kijken welk drama ons nu weer te wachten staat.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zet er geen gedragen ondergoed op hoor hoewel dat natuurlijk wel snel geld in het laatje brengt
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En nu het kleine huis op de prairie. Kijken welk drama ons nu weer te wachten staat.
Omg, dat is zo leuk
Oud 26-11-2012, 15:29
Verwijderd
Citaat:
40 tot 60% alleen als het nog zo goed als nieuw is. Voor gebruikte goederen krijg je echt niet zo veel.
Mwah, degelijke elektronica wel.
Oud 26-11-2012, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Mijn ma is ook fan van die serie. Ik erger me aan de truttigheid al vanaf mijn zesde verjaardag, meen ik.
Oud 26-11-2012, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Omg, dat is zo leuk
Ja he het is altijd zo dramatisch en het komt altijd weer goed. Fantastisch <3
Oud 26-11-2012, 15:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mijn ma is ook fan van die serie. Ik erger me aan de truttigheid al vanaf mijn zesde verjaardag, meen ik.
Het is ook echt vreselijk Maar:

Citaat:
Ja he het is altijd zo dramatisch en het komt altijd weer goed. Fantastisch <3
Precies En vroeger was ik best wel verliefd op Michael Landon
Oud 26-11-2012, 15:32
Verwijderd
AHA! De ouders gaan weg op reis en laten de kinderen alleen achter. Dat gaat natuurlijk nooit goed .
Oud 26-11-2012, 15:33
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Mwah, degelijke elektronica wel.
Dingen als wasmachines niet, want die slijten toch best wel door gebruik. Maar geluidsinstallaties misschien wel.
Oud 26-11-2012, 15:35
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ah tof, ik ga met een vriendinnetje het dubbelconcert van Bach spelen
Oud 26-11-2012, 15:36
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Deze dus:
Oud 26-11-2012, 15:37
Verwijderd
Bij games en dvd's kun je vaak best 80% van de actuele nieuwprijs vragen. Niet van de prijs die je er zelf voor betaald hebt toen het net nieuw was

(toen ik 2 jaar geleden sims 3 wilde kopen terwijl hij 38 euro in de winkel was, waren er nog best veel mensen op marktplaats die er 60 euro voor wilden 'want ik heb er zelf 65 voor betaald')
Oud 26-11-2012, 15:39
Verwijderd
Ik heb vroeger alle 'kleine huis op de prairie' boeken gelezen vet spannend.
Oud 26-11-2012, 15:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb een best wel mooi zwart pak erop gezet (Vero Moda), nauwelijks gedragen. Geen idee meer hoe duur 'ie was (mijn moeder betaalde), maar vast wel een euro op 80. Voor hoeveel zet ik zoiets er dan op?
Oud 26-11-2012, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Dingen als wasmachines niet, want die slijten toch best wel door gebruik. Maar geluidsinstallaties misschien wel.
Ja, zeker. Die dingen krijgen mechanisch heel wat te verduren en Joost mag weten hoeveel wasjes er mee gedraaid zijn.
Oud 26-11-2012, 15:41
Verwijderd
Het enige wat ik nog helder weet van de boeken is een hoofdstuk waarin ze gingen zwemmen en daarna onder de bloedzuigers zaten. En dat ze die er dan een voor een bij elkaar aftrokken en dat je de bloedzuiger dan eerst heel lang kon uitrekken voordat hij uiteindelijk losliet en ineenkromp.
Oud 26-11-2012, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een best wel mooi zwart pak erop gezet (Vero Moda), nauwelijks gedragen. Geen idee meer hoe duur 'ie was (mijn moeder betaalde), maar vast wel een euro op 80. Voor hoeveel zet ik zoiets er dan op?
Vijf tientjes? Wat kan jou 't schelen, als je 'm over twee weken nog hebt drop je toch wat in prijs? 't Is niet alsof het dagelijks brood eet en zo Dat zou tenminste mijn insteek zijn. Undercutten moet je voor mmorpg's bewaren

Overigens heeft Didamsko ook een Vero Moda
Oud 26-11-2012, 15:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb 'm er voor 45 euro opgezet. Benieuwd of dat wat oplevert.
Oud 26-11-2012, 15:51
Verwijderd
Joh, doe gewoon wat wat jij denkt dat een beetje aan de dure kant vind en dan zie je het wel
Oud 26-11-2012, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb 'm er voor 45 euro opgezet. Benieuwd of dat wat oplevert.
Lijkt mij prima
Oud 26-11-2012, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Dit gaat toch ook niet over die kreshenije-kruizen, maar over de orthodoxe kruizen in 't algemeen?
Dat is zo, maar als de kerk sowieso al rode kruizen gebruikt, is het raarder om hun kruizen rood te verven dan als ze dat niet doen, zegmaar.
Oud 26-11-2012, 17:10
Verwijderd
Ik heb mijn telefoon op mn werk laten liggen, net nu de praktijk twee dagen dicht gaat
Oud 26-11-2012, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Ik heb mijn telefoon op mn werk laten liggen, net nu de praktijk twee dagen dicht gaat
Niet praktisch!
Oud 26-11-2012, 17:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Is Quorn lekker?
Oud 26-11-2012, 17:14
Verwijderd
Nee! Gelukkig heb ik nog een Vaste Huistelefoon.

Hebben jullie ook wel eens zombiedierendromen? Ik heb regelmatig dat in dromen al mijn overleden huisdieren ineens bij me in huis zitten, alleen zijn ze dan dus wel dood, stijf en koud met een matte vacht en glazige oogjes enzo. Ze vallen me niet aan, ze zitten daar gewoon en lopen soms een beetje rond en lijken niet te weten dat ze dood zijn. Het zijn geen angstaanjagende dromen, maar ze zijn wel ongemakkelijk.
Oud 26-11-2012, 17:14
Verwijderd
Oh shit, ik heb ook mijn portemonnee laten liggen ik fiets er maar even naar toe, hopelijk is de schoonmaakster er nog.
Oud 26-11-2012, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Is Quorn lekker?
Normaliter is alles wat begint met 'n 'Q' irresistible en Quorn is daar om de regel te bevestigen door middel van een spaarzame uitzondering. Het boefje.

Laatst gewijzigd op 26-11-2012 om 17:23.
Oud 26-11-2012, 17:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Normaliter is alles wat begint met 'n 'Q' irresistable en Quorn is daar om de regel te bevestigen door middel van een spaarzame uitzondering. Het boefje.
Maar dat kun je hem niet qalijk nemen.
Oud 26-11-2012, 17:24
Verwijderd
Stable? Stible!
Oud 26-11-2012, 17:28
Verwijderd
Lang leve de schoonmaakster
Oud 26-11-2012, 17:30
Verwijderd
Ze was er nog en je hebt je telefoon en portemonnee nu nog ?
Oud 26-11-2012, 17:32
Verwijderd
ja!
Oud 26-11-2012, 17:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Er is toch wel iemand met een sleutel? Of is het ver weg van je huis?
Oud 26-11-2012, 17:34
Martiño
Martiño is offline
Oh, het is al opgelost
Oud 26-11-2012, 17:34
Martiño
Martiño is offline
En het is heen en terug van Sarah's laptop naar Sarah's bureau/kluisje 18 minuten!
Oud 26-11-2012, 17:41
Verwijderd
Nee het is niet ver, maar ik heb iedereens telefoonnummer alleen in mijn telefoon!
Oud 26-11-2012, 17:45
Turk February
Turk February is offline
Quorn is best oké. Wel een beetje kruiden.
Oud 26-11-2012, 17:47
Verwijderd
Ja quorn heeft een goede structuur en het smaakt naar whatever je erop gooit. Als je het kaal eet is het bijna smakeloos, een beetje paddestoelig.
Oud 26-11-2012, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Dan werkt het gewoon zoals wanneer je het in zou spuiten, alleen dan langzamer en minder sterk. Als je het vaker doet rotten je tanden weg.
Citaat:
En je wordt er sneller misselijk van dan wanneer je het inspuit.
hmm dan kan ik mijn wilde fantasieën over prikkelende tongsensaties zoals knetterijsjes laten schieten.
Oud 26-11-2012, 18:25
Verwijderd
Dat knetterpoeder, wat ze in die sachets verkochten, loopt dat nog steeds of is dat ook uit de staartdelingen-tijd?
Oud 26-11-2012, 18:26
Verwijderd
Bestaat nog!
Oud 26-11-2012, 18:26
Verwijderd
ik ben zeer te spreken over de kpn app die bijhoudt hoeveel MB's je hebt gebruikt met je mobiele abonnement. Ëcht handig. Ik heb sinds vorige maand 500 mb, ik dacht dat gaat als een jekko op, dus ik de hele tijd mijn internet uitzetten enzo als ik niks met mijn telefoon deed, en alles van downloaden e.d. bewaren als ik gewoon op m'n eigen wifi kon. Maar na 2 weken had ik op die manier nog maar 30 MB verbruikt. 500 mb is best prima als je thuis gewoon wifi gebruikt. Mijn nieuwe dingetje is om na het werk ff een programmaatje te kijken in de tram
Oud 26-11-2012, 18:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb nu bij de AH voor het eerst in mijn leven Helmann's Mayonnaise (die Amerikaanse) gekocht Eigenlijk nog best lekker, iets zuurder dan Nederlandse mayo.

Regels voor berichten