| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
en niet buiten.Citaat:
|
||
|
|
|
|
Gelukkig 2013 allemaal! Dat iedereen maar een fijn, gezellig en gezond jaar tegemoet mag gaan
.Hier was gelukkig weinig vuurwerk in de straat, maar het siervuurwerk van de andere straten konden we wel heel mooi zien. Snebbel, kan me goed voorstellen dat je bang wordt van die knallen! Ik heb het zelf ook een beetje. Ook omdat ik toch altijd bang ben dat er iets misgaat. Oh en ik ben lekker opgeschoten met mijn breiwerk (sjaal/omslagding), heb dat toch maar opgepakt in plaats van het haken. Wordt erg mooi .
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik wel veel
ik ben altijd wel van de voornemens.- om 7:30 vertrekken naar m'n werk, zodat ik rustig alles kan opstarten voordat de eerste patient komt - elke dag minstens 30 minuten lichaamsbeweging - nu zijn er veel doordeweekse dagen dat ik alleen maar 2 x 5 minuten fiets en verder niet - regelmatig piano spelen en dan ook nieuwe liedjes leren - niet 's ochtends op m'n telefoon internetten in bed - schoonmaakklusjes niet uitstellen - bijhouden welke boeken ik lees |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
je zou bijvoorbeeld kunnen zeggen: als je je zorgen maakt om iets, zodra je merkt dat je in oeverloos piekeren aan het schieten bent, tot tien tellen en bedenken of het nou echt belangrijk is.
|
|
![]() |
|
|