Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2013, 15:40
Verwijderd
Gelukkig nieuwjaar! Ik ben lekker niet brak maar doe alsof en hang dus de hele dag op de bank/in bed!
Advertentie
Oud 01-01-2013, 15:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Oud 01-01-2013, 15:51
Verwijderd
Die familiebezoekjes heb ik nu gehad. Ik moet alleen iedereen rondbellen vor mijn verjaardag zaterdag af te zeggen. Gedoe zeg.

Morgen naar de bioscoop en vrijdag of donderdag winkelen met een klasgenootje in Maasmechelen. Zaterdag winkelen in Maastricht.
Oud 01-01-2013, 16:04
Verwijderd
Gelukkig nieuwjaar allemaal
Oud 01-01-2013, 16:05
Verwijderd
Gelukkig nieuwjaar Apate.
Oud 01-01-2013, 16:37
Miekje*
Miekje* is offline
Gelukkig nieuwjaar iedereen

Mijn vriendje zei dat in het nieuwe jaar zijn haar eraf mocht, dus ik heb zojuist maar zijn haar eraf geknipt IMPROVEMENT

Ik liet net de stofzuigerslang op mijn teen vallen, en die doet nu nog steeds pijn.
Oud 01-01-2013, 16:46
Verwijderd
Gelukkig nieuwjaar
Oud 01-01-2013, 16:48
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Niemand ledematen of ogen kwijtgeraakt? Ik heb echt de tofste jaarwisseling sinds ever gehad Met drie vriendinnetjes gewoon lekker eten en nageltjes lakken en het meidenavondspel spelen met de top 2000 op de achtergrond. En iets na twaalven zijn we op een balkon van de flat gaan staan en zagen we al het vuurwerk van de stad ongeveer. En een paar keer waren er héle harde knallen vlakbij en ik ben sowieso een mietje met vuurwerk, nou, ik heb nog nooit zo hard gegild en naar achteren gerend geloof ik Ik schrok me de tering, het was vrij gênant, maar goed. Ik heb me prima vermaakt en nou ja, het was gewoon heel fijn om zo'n relaxte oud&nieuw te hebben
Oud 01-01-2013, 16:51
Miekje*
Miekje* is offline
Goedzo Snebbel Klinkt goed
Oud 01-01-2013, 16:54
Verwijderd
Bij ons kwam het vuurwerk af en toe bijna tegen de ramen echt super awesome.
Oud 01-01-2013, 16:58
Verwijderd
Oh Miekje, ben je begonnen met haken ? Makkelijk he?
Oud 01-01-2013, 16:59
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Bij ons kwam het vuurwerk af en toe bijna tegen de ramen echt super awesome.
Meh, dat zou ik echt niet awesome vinden Ik heb vandaag best wel erg koppijn, terwijl ik maar 1 glaasje alcohol heb gehad, maar volgens mij is het gewoon hoofdpijn die je krijgt nadat je veel stress hebt gehad, en die stress was absoluut het vuurwerk. Ik was echt bang, maar aan de andere kant vond ik het ook wel mooi en ik wilde niet na 5 minuten al zeggen dat ik naar binnen wilde
Oud 01-01-2013, 17:00
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh Miekje, ben je begonnen met haken ? Makkelijk he?
De lossen waren in ieder geval al makkelijk, ja. Ik ben nu vasten aan het oefenen, maar vooral nog heul erg aan het stoeien met hoe ik het nou vast moet houden allemaal
Oud 01-01-2013, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Meh, dat zou ik echt niet awesome vinden Ik heb vandaag best wel erg koppijn, terwijl ik maar 1 glaasje alcohol heb gehad, maar volgens mij is het gewoon hoofdpijn die je krijgt nadat je veel stress hebt gehad, en die stress was absoluut het vuurwerk. Ik was echt bang, maar aan de andere kant vond ik het ook wel mooi en ik wilde niet na 5 minuten al zeggen dat ik naar binnen wilde
Ik ben totaal niet bang voor vuurwerk, bovendien komen sierdingen echt niet door onze ramen heen. Maar goed, wij stonden dus binnen en niet buiten.
Citaat:
De lossen waren in ieder geval al makkelijk, ja. Ik ben nu vasten aan het oefenen, maar vooral nog heul erg aan het stoeien met hoe ik het nou vast moet houden allemaal
Ja, das af en toe moeilijk ja, maar kwestie van wennen hoor!
Oud 01-01-2013, 17:02
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
ik draai de draad in mijn rechterhand altijd 1 keer om mijn pink, dan worden de lusjes niet te strak en niet te los.
Oud 01-01-2013, 17:06
indigo
indigo is offline
Gelukkig 2013 allemaal! Dat iedereen maar een fijn, gezellig en gezond jaar tegemoet mag gaan .
Hier was gelukkig weinig vuurwerk in de straat, maar het siervuurwerk van de andere straten konden we wel heel mooi zien. Snebbel, kan me goed voorstellen dat je bang wordt van die knallen! Ik heb het zelf ook een beetje. Ook omdat ik toch altijd bang ben dat er iets misgaat.
Oh en ik ben lekker opgeschoten met mijn breiwerk (sjaal/omslagding), heb dat toch maar opgepakt in plaats van het haken. Wordt erg mooi .
Oud 01-01-2013, 17:08
Verwijderd
Ik twijfel heel erg of ik even zal gaan borduren of niet op zich met een film op, lekker onder een dekentje onder de bank is het superchill, maar ik ben echt benauwd dat ik het ga verpesten nu en dat zou zo jammer zijn.
Oud 01-01-2013, 17:14
Verwijderd
De nieuwjaarscadeautjes waren zoals gebruikelijk rommelmarktniveau, maar verder was het zoooooooo leuk. <333333333333
Oud 01-01-2013, 17:17
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, das af en toe moeilijk ja, maar kwestie van wennen hoor!
Dat denk ik ook ja. Komt wel goed
Citaat:
ik draai de draad in mijn rechterhand altijd 1 keer om mijn pink, dan worden de lusjes niet te strak en niet te los.
Dat probeerde ik eerst, maar dat vond ik heel kut
Oud 01-01-2013, 17:19
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Dat denk ik ook ja. Komt wel goed

Dat probeerde ik eerst, maar dat vond ik heel kut
Ah ja, iedereen heeft een eigen manier die het fijnst is! Trial and error. Succes!
Oud 01-01-2013, 17:20
Verwijderd
Ik heb de marsepeinstaaf die mijn oma me heeft gegeven net helemaal opgegeten, dan kan ik morgen echt beginnen met afvallen.
Oud 01-01-2013, 17:25
Verwijderd
De Spanjaarden hier op de hoek zijn opnieuw begonnen met vuurwerk
Oud 01-01-2013, 18:00
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Je bent ook een fervent pluisverzamelaar?
Nee, maar lijkt me raar dat je vanwege zoiets (wat je heel makkelijk geheim kunt houden) maagd zou blijven.
Oud 01-01-2013, 19:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
De beste wensen allemaal!
Oud 01-01-2013, 20:42
Verwijderd
Hai guise, iedereen de obligate beste wensen.
Oud 01-01-2013, 21:30
Miekje*
Miekje* is offline
*tumbleweed*
Oud 01-01-2013, 21:32
Verwijderd
Tering ik heb wallen waar zelfs Wim Kok 'u' tegen zou zeggen
Oud 01-01-2013, 21:39
Verwijderd
ik moet zometeen helaas alweer werken.
Oud 01-01-2013, 21:43
Verwijderd
Ik moet morgen mijn contract gaan ondertekenen en dan kan ik meteen beginnen met mijn eerste witte baantje. Ik weet alleen niet zo goed waar ik op moet letten met een contract ofzo.
Oud 01-01-2013, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Ik moet morgen mijn contract gaan ondertekenen en dan kan ik meteen beginnen met mijn eerste witte baantje. Ik weet alleen niet zo goed waar ik op moet letten met een contract ofzo.
Wat is het voor baantje? En ik weet niet of er iets specifieks is waar je op moet letten in het contract, gewoon even alles doorlezen.
Oud 01-01-2013, 21:46
Martiño
Martiño is offline
zo, iedereen zijn vingers en andere uitstekende lichaamsdelen nog?
Oud 01-01-2013, 21:47
Verwijderd
Ik heb wel een brandwond!
Verwijderd
Je bent een rund als je met olliebollenbakolie stunt
Verwijderd
Citaat:
Wat is het voor baantje? En ik weet niet of er iets specifieks is waar je op moet letten in het contract, gewoon even alles doorlezen.
Administratief, maar het is maar voor de komende drie weken.
Oud 01-01-2013, 21:48
Verwijderd
Oud&Nieuw feest was heel gezellig en morgen gaan we naar Brugge
Oud 01-01-2013, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Je bent een rund als je met olliebollenbakolie stunt
<3
Oud 01-01-2013, 21:49
Verwijderd
Brugge is tof! Veel plezier!
Oud 01-01-2013, 22:01
Verwijderd
ik heb geen zin meer in de bioscoop morgen. Dat kutwijf wat iedereen opstookt en gemeen tegen me doet gaat mee. Maar als ik nioet ga laat ik een vriendin alleen die anders alleen staat, want zij gaat ook niet met haar om.
Oud 01-01-2013, 22:04
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Leuk Uomi! Ik zou eigenlijk ook wel willen werken, dat lijkt me zo goed voelen, echt je eigen centjes verdienen Maar mijn plan is ook om in september een MBO BBL opleiding te gaan beginnen. Wel spannend hoor!
Oud 01-01-2013, 22:10
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh my, thunderdome
Oud 01-01-2013, 22:12
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ja man ouwe, dit is echt terror ouwe, effe helemaal kapot ouwe.
Oud 01-01-2013, 22:20
Verwijderd
Thunderdome
Oud 01-01-2013, 22:21
Verwijderd
Gelukkig 2013 lieverds!

Of had ik dat al gezegd? Nou ja, anders dubbel
Oud 01-01-2013, 22:22
Verwijderd
Citaat:
ik heb geen zin meer in de bioscoop morgen. Dat kutwijf wat iedereen opstookt en gemeen tegen me doet gaat mee. Maar als ik nioet ga laat ik een vriendin alleen die anders alleen staat, want zij gaat ook niet met haar om.
Dan ga je toch en trek je met die vriendin op? Zij zal zich waarschijnlijk dan ook niet laten opstoken. Naar welke film gaan jullie?
Oud 01-01-2013, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Leuk Uomi! Ik zou eigenlijk ook wel willen werken, dat lijkt me zo goed voelen, echt je eigen centjes verdienen Maar mijn plan is ook om in september een MBO BBL opleiding te gaan beginnen. Wel spannend hoor!
Welke opleiding zou je willen gaan doen? En verder verdient het niet echt veel, maar beter iets dan niets in die drie weken die ik toch nog vrij heb.
Oud 01-01-2013, 22:31
Verwijderd
Hebben jullie nog goede voornemens?
Oud 01-01-2013, 22:34
Verwijderd
Ik wel veel ik ben altijd wel van de voornemens.
- om 7:30 vertrekken naar m'n werk, zodat ik rustig alles kan opstarten voordat de eerste patient komt
- elke dag minstens 30 minuten lichaamsbeweging - nu zijn er veel doordeweekse dagen dat ik alleen maar 2 x 5 minuten fiets en verder niet
- regelmatig piano spelen en dan ook nieuwe liedjes leren
- niet 's ochtends op m'n telefoon internetten in bed
- schoonmaakklusjes niet uitstellen
- bijhouden welke boeken ik lees
Oud 01-01-2013, 22:35
Verwijderd
Niet per se in de vorm van een goed voornemen, maar ik zou willen dat ik komend jaar af en toe eens wat minder serieus zou kunnen zijn en dat ik me niet steeds zo'n zorgen over alles zou maken. Ik weet alleen niet zo goed hoe ik dat kan aanpakken
Oud 01-01-2013, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Niet per se in de vorm van een goed voornemen, maar ik zou willen dat ik komend jaar af en toe eens wat minder serieus zou kunnen zijn en dat ik me niet steeds zo'n zorgen over alles zou maken. Ik weet alleen niet zo goed hoe ik dat kan aanpakken
nee, als goed voornemen is dat niet zo goed want het is niet concreet je zou bijvoorbeeld kunnen zeggen: als je je zorgen maakt om iets, zodra je merkt dat je in oeverloos piekeren aan het schieten bent, tot tien tellen en bedenken of het nou echt belangrijk is.
Oud 01-01-2013, 22:37
Verwijderd
Ik twijfel tussen:

2013 net zo ongehavend doorkomen als 2012
2013 net zo onstuimig laten doorgaan als de afgelopen 48 uur

Ik kan niet kiezen wat de beste optie is.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten