Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2013, 22:45
Verwijderd
Advertentie
Oud 28-03-2013, 22:49
Verwijderd
Hmmm, ik vind het echt irritant dat ik haar lengte niet te weten ben gekomen, ze ziet er namelijk wel een stuk groter uit. Ah kijk, Wendy van Dijk is zo groot als ik, dus ze is inderdaad iets langer, want ze heeft wel mega hakken aan, maar ik denk Wendy ook.

Wel vreemd om die te kijken, want dit was wel heel erg te vergelijken met waar ik begon en bezig ben met te eindigen. En grappig om te zien hoe anders lichamen reageren, ik vind dat haar buik heel mooi teruggevormd is, maar ik vond haar bovenbenen en bovenarmen wel minder goed bijgetrokken. Ik vind dat het bij mij andersom is, maar je kijkt sowieso toch anders naar jezelf
Heeft ze in ieder geval goed gedaan. En slimme keuze ook van de stylist met die banden om de bovenarmen.
Oud 28-03-2013, 22:54
Verwijderd
Pffff, eindelijk op de bank. Vanmorgen om zeven uur begonnen met werken, naar huis omkleden en bellen met school waar mijn aanmelding niet helemaal goed ia aangekomen, naar de gemeente, muren verven in t huis (en de trap is supermooi opgedroogd, en de kleur voor de muur is echt perfect <3), bij de mac wat gegeten, vloer gehaald (38 pakken met laminaat, twee keer zes pakken ondervloer en 47 plinten ), boodschappen gedaan, thuis opgeruimd, gedoucht en buik- en beenspieroefeningen gedaan. Nu is t wel tijd voor whisky en Girls en dan weer naar bed, morgen de vloer leggen. Pfff.
Oud 28-03-2013, 22:58
Verwijderd
Oh! En hangop klaargezet. Morgen krijgen we hangop <3
Oud 28-03-2013, 23:32
Carn
Carn is offline
klassiekertje voor Trimmay gok ik

Oud 29-03-2013, 00:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
klassiekertje voor Trimmay gok ik

[filmpje]
Ja, ik heb de meeste afleveringen met Simon wel gezien, maar ik vind nog steeds dat Mark Lamarr de beste presentator was.
Simon's stand-up is wel geniaal though.
Oud 29-03-2013, 00:21
Carn
Carn is offline
duly noted.
Oud 29-03-2013, 00:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
en dit interview van z'n DVD.

Tim Key.
Oud 29-03-2013, 00:34
Carn
Carn is offline
haha
Oud 29-03-2013, 01:28
Verwijderd
hoi
Oud 29-03-2013, 02:52
Verwijderd
wat ben je toch raar LP, je vond de Matthaus Passion kut toen ik het je liet horen, maar als een paar popi jopie's d'r aan mee doen is het ineens leuk
Oud 29-03-2013, 02:53
Verwijderd
w00t Leven

hoi pip
Oud 29-03-2013, 03:13
Verwijderd
Citaat:
wat ben je toch raar LP, je vond de Matthaus Passion kut toen ik het je liet horen, maar als een paar popi jopie's d'r aan mee doen is het ineens leuk
Het heeft niks met de Mattheus Passion te maken hoor, het zijn allemaal nummers van Marco Borsato en Blof en Nick en Simon enzo.
Oud 29-03-2013, 03:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Citaat:
Het heeft niks met de Mattheus Passion te maken hoor, het zijn allemaal nummers van Marco Borsato en Blof en Nick en Simon enzo.
Ja dit inderdaad. Het is gewoon het verhaal van de laatste dagen van Jezus a la JCS, maar dan veel minder vet en met Nederlandse popliedjes.

Trusten kutten!
Oud 29-03-2013, 03:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Overigens kan ik me niks herinneren van een Mattheus Passion. Sterker nog, er gaat helemaal nergens een belletje rinkelen, en dat doet het meestal wel als ik iets kut vind.
Oud 29-03-2013, 03:35
Verwijderd
oh wat stom blij dat ik een ander programma heb aangeklikt net dan.
Oud 29-03-2013, 03:36
Verwijderd
Citaat:
Overigens kan ik me niks herinneren van een Mattheus Passion. Sterker nog, er gaat helemaal nergens een belletje rinkelen, en dat doet het meestal wel als ik iets kut vind.
ja alleen erbarme dich mein gott vond je wel goed geloof ik. Maar toen ik de complete versie had aangezet zei je zoiets van 'wat ben je in godsnaam aan het luisteren '.
Oud 29-03-2013, 03:43
Verwijderd

Oud 29-03-2013, 03:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oud 29-03-2013, 04:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
En godverdomme, ik wil helemaal geen Outlookinterface in mijn oude vertrouwde Hotmail, optyfen met die kankerituszooi!
Oud 29-03-2013, 08:21
Verwijderd
Citaat:
oh wat stom blij dat ik een ander programma heb aangeklikt net dan.
Ik had het opgezet zonder geluid omdat hier iedereen het erover had en ik er echt nog nooit van had gehoord. Ik zat op mijn pc Obese te kijken. Af en toe geluid op en dan snel weer uit, het is in ieder geval echt helemaal niks voor mij. Bijbelverhalen combineren met Nederlandse popmuziek, hoe verzin je het. Ik denk dat iemand op zoek was naar de ultieme foltermethode ofzo.

Ik vroeg me zelfs even af of dit was waar jij naartoe wilde, omdat Passion nog in mijn hoofd zat, en dan vond ik het niet gek dat niemand mee wilde, maar toen wist ik weer dat jij het over Bach had.
Oud 29-03-2013, 08:39
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat iemand op zoek was naar de ultieme foltermethode ofzo.

ik zag een voorstukje ergens voorbij komen met allemaal kwalletjes zoals nick en simon.
Ben heus niet vies van NL kutmuziek, maar niet dat genre. En ik had het uiteraard over Bach ja
Oud 29-03-2013, 08:43
Verwijderd
Wat een overreactie alweer.
Oud 29-03-2013, 08:52
Verwijderd
sneeuw! Ik heb wel een beetje medelijden met alle paaspopgangers, dat lijkt me geen pretje met dit weer.
Oud 29-03-2013, 08:56
Verwijderd
Ik probeer een mini-overzicht te vinden, maar dat is er blijkbaar niet?

En ik dacht dat ik er veel had op dit moment (meer is nog altijd welkom ), maar ik wil niet uitrekenen voor hoeveel geld deze mini's zijn geweest:
Oud 29-03-2013, 08:57
Verwijderd
Maar volgens mij is dat een andere mini-actie? Ik zie daar dingen tussen die ik toch niet herken
Oud 29-03-2013, 08:59
Verwijderd
Oh! Ik heb nog mini's voor jou!
Oud 29-03-2013, 09:00
Verwijderd
Oud 29-03-2013, 09:06
Verwijderd
Je hebt gewoon hele pakketten voor een paar euro hč dus misschien heeft iemand eentje van zo'n verzameling ertussen gedaan. En het is al de derde ronde ofzo? Dus misschien zijn er dingen die deze verkoopronde geschrapt zijn.
Oud 29-03-2013, 09:15
Verwijderd
*Paaskusje met konijntjes voor sann verstop*
Oud 29-03-2013, 09:16
Verwijderd
Ik zou het niet weten ^^

Deze zouden ze allemaal van deze ronde zjn:

Ik mis knoflook, melk, pannenkoek, pizza, zakje friet, wat daar rechts naast ligt, ijs en dat paarsige waarvan ik vermoed dat het een yoghurt toetje is. Maar goed, ik ging niet voor de complete set ofzo, gewoon een hoop kleine gave dingen waar ik misschien wel een briljant plan voor heb. In dat geval zou de knoflook goed uitkomen en een extra ei ook wel ^^ de blender en broodrooster zijn dan weer minder handig, maar nog altijd schattig.
Oud 29-03-2013, 09:17
Verwijderd
Oh en op Marktplaats verkoopt iemand een partij van 125 onuitgepakte mini's

Maar mij kennende met het druivenverhaal, zijn het dan allemaal dezelfde ^^ dus maar goed dat ik er geen geld voor heb
Oud 29-03-2013, 09:21
Verwijderd
Spam, maar ze belden me net dat de demotelefoon wel gewoon doet wat hij moet doen, dus dat het mijn toestel is
Zo meteen even brengen. Binnenkort dan toch een fatsoenlijk werkende telefoon.
Oud 29-03-2013, 10:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat is Toddlers and Tiaras toch naaaaar wat een kutmoeders vooral.
Oud 29-03-2013, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Wat is Toddlers and Tiaras toch naaaaar wat een kutmoeders vooral.
Jemig, hoe toevallig, ik kijk ook
Oud 29-03-2013, 10:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat meisje met twee persoonlijkheden omdat ze in haar gewone persoonlijkheid niet goed genoeg is voor een pageant () met die vreselijke moeder, wat een rotwijf

Laatst gewijzigd op 29-03-2013 om 10:18.
Oud 29-03-2013, 10:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ugh, constant zeiken op je kind en zeggen dat ze het niet goed heeft gedaan, maar als ze dan blijkt te hebben gewonnen ineens weer poeslief doen en 'I love you' roepen *ril*
Oud 29-03-2013, 10:23
Verwijderd
Die moeder was inderdaad wel de kutste eruit, ja. 'Als zij op het podium staat, is het net alsof ik er sta en we zijn beste vriendinnen en blablabla'.
Oud 29-03-2013, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Ik verveel me godverdomme de vinketering. Ik ben op bezoek en de sloerie vouwt was maar ik mág wel komen hihi kusje Ingrid

Citaat:
Nee, Maria Magdalena doet niet mee vanavond
Citaat:
Ja joh, dat was ook een hoer, die wil je toch niet in je nette show!
Ik kwam laatst iemand tegen die in volle overtuiging was dat Maria Magdalena de moeder van Jezus was
Oud 29-03-2013, 10:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
En ze zei ook steeds 'we', 'we zijn het erover eens dat dit niet haar beste optreden was', 'we zijn gewoon heel kritisch op ons optreden'.
Oud 29-03-2013, 10:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik kwam laatst iemand tegen die in volle overtuiging was dat Maria Magdalena de moeder van Jezus was
Oeps
Oud 29-03-2013, 10:29
Verwijderd
Nou, ik moet maar weer doorbikkelen van de huisarts en hartkloppingen negeren want ze zijn medisch gezien niet boeiend. Hij was wel een stuk aardiger dit keer en ging zelfs anekdotes vertellen over hoe gezond we tegenwoordig oud worden en zo.

En ja T&T-moeders zijn vleesgeworden nachtmerries!
Oud 29-03-2013, 10:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Vervelend dat er niks aan je klachten gedaan kan worden Quis

Hier heb je een filmpje met schattige luiaards, om het een beetje beter te maken!
Oud 29-03-2013, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Vervelend dat er niks aan je klachten gedaan kan worden Quis

Hier heb je een filmpje met schattige luiaards, om het een beetje beter te maken!
[filmpje]
Edit: ik las het verkeerd. ... Aan m'n hoofdklachten kan gelukkig wel iets gedaan worden, over een half jaar moet dat (grotendeels) beter zijn! Maar bijwerkingen e.d., dat is ''gewoon wennen'' aan medicijnen en zolang ik er niet dood aan ga moet ik het maar negeren. Dus dat ga ik nu proberen.

Dank voor het filmpje.
Oud 29-03-2013, 10:49
Verwijderd
Maar heee, het goede nieuws, ik hoef pas over een jaar opnieuw te gaan solliciteren!
Oud 29-03-2013, 10:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh wat goed, contract verlengd? Gefeliciteerd!
Oud 29-03-2013, 10:53
Verwijderd
Yes! Nu alleen nog mn loonschaal regelen maar dat komt wel goed, mijn leidinggevende doet daar niet moeilijk over. En dan kan ik na juni eindelijk eens vijf dagen in de week werken, zonder opleiding, en alles wat ik heb geleerd in de praktijk brengen, en mn vrije dagen gebruiken om vrij te hebben ipv te studeren, en nooit meer tentamens maar wel een cursus hier en daar om 'bij' te blijven en en en <3 <3.
Oud 29-03-2013, 10:54
Verwijderd
Oeps. Ik had met mezelf afgesproken dat ik vandaag zes uur zou werken, dus dat moet ik maar eens gaan doen.
Oud 29-03-2013, 10:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat klinkt heel erg goed allemaal
Oud 29-03-2013, 10:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oeps. Ik had met mezelf afgesproken dat ik vandaag zes uur zou werken, dus dat moet ik maar eens gaan doen.
Hup, aan het werk! Spit spot!

Regels voor berichten