| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Trusten kutten!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
'.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vroeg me zelfs even af of dit was waar jij naartoe wilde, omdat Passion nog in mijn hoofd zat, en dan vond ik het niet gek dat niemand mee wilde, maar toen wist ik weer dat jij het over Bach had. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik zou het niet weten ^^
Deze zouden ze allemaal van deze ronde zjn: Ik mis knoflook, melk, pannenkoek, pizza, zakje friet, wat daar rechts naast ligt, ijs en dat paarsige waarvan ik vermoed dat het een yoghurt toetje is. Maar goed, ik ging niet voor de complete set ofzo, gewoon een hoop kleine gave dingen waar ik misschien wel een briljant plan voor heb. In dat geval zou de knoflook goed uitkomen en een extra ei ook wel ^^ de blender en broodrooster zijn dan weer minder handig, maar nog altijd schattig. |
|
|
|
|
Dat meisje met twee persoonlijkheden omdat ze in haar gewone persoonlijkheid niet goed genoeg is voor een pageant (
) met die vreselijke moeder, wat een rotwijf
Laatst gewijzigd op 29-03-2013 om 10:18. |
|
|
|
|
|
Ugh, constant zeiken op je kind en zeggen dat ze het niet goed heeft gedaan, maar als ze dan blijkt te hebben gewonnen ineens weer poeslief doen en 'I love you' roepen *ril*
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Ik kwam laatst iemand tegen die in volle overtuiging was dat Maria Magdalena de moeder van Jezus was ![]() |
|||
|
|
|
Verwijderd
|
Nou, ik moet maar weer doorbikkelen van de huisarts en hartkloppingen negeren want ze zijn medisch gezien niet boeiend. Hij was wel een stuk aardiger dit keer en ging zelfs anekdotes vertellen over hoe gezond we tegenwoordig oud worden en zo.
![]() En ja T&T-moeders zijn vleesgeworden nachtmerries! |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dank voor het filmpje.
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Yes! Nu alleen nog mn loonschaal regelen maar dat komt wel goed, mijn leidinggevende doet daar niet moeilijk over. En dan kan ik na juni eindelijk eens vijf dagen in de week werken, zonder opleiding, en alles wat ik heb geleerd in de praktijk brengen, en mn vrije dagen gebruiken om vrij te hebben ipv te studeren, en nooit meer tentamens maar wel een cursus hier en daar om 'bij' te blijven en en en <3 <3.
|
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|