Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2013, 10:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga zo met m'n moeder naar de sauna <3
Verwijderd
Citaat:
Yes! Nu alleen nog mn loonschaal regelen maar dat komt wel goed, mijn leidinggevende doet daar niet moeilijk over. En dan kan ik na juni eindelijk eens vijf dagen in de week werken, zonder opleiding, en alles wat ik heb geleerd in de praktijk brengen, en mn vrije dagen gebruiken om vrij te hebben ipv te studeren, en nooit meer tentamens maar wel een cursus hier en daar om 'bij' te blijven en en en <3 <3.
Verwijderd
Yes m'am! Doei!
Verwijderd
Citaat:
Yes! Nu alleen nog mn loonschaal regelen maar dat komt wel goed, mijn leidinggevende doet daar niet moeilijk over. En dan kan ik na juni eindelijk eens vijf dagen in de week werken, zonder opleiding, en alles wat ik heb geleerd in de praktijk brengen, en mn vrije dagen gebruiken om vrij te hebben ipv te studeren, en nooit meer tentamens maar wel een cursus hier en daar om 'bij' te blijven en en en <3 <3.
Klinkt goed Gefeliciteerd!
Oud 29-03-2013, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Oh wat fijn
Oud 29-03-2013, 11:01
Verwijderd
Gefeliciteerd Quis
Oud 29-03-2013, 11:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oeh, gotta go! Doeg!
Oud 29-03-2013, 11:14
Verwijderd
Ondanks dat het nog steeds best wel een koude wind is, zit ik wel met mijn raam wagenwijd open . Meeeeeeeeeeeeeer warmte
Oud 29-03-2013, 11:33
Verwijderd
:') Mijn -net nieuwe- werklaptop start niet op en het ICT-mannetje kan er nu niks aan doen, dus er is een ''melding gemaakt''. Dus nu moet ik op mn eigen crappy laptop zonder spraakcomputersoftware en zonder de juiste bestanden werken. Hummmm.
Oud 29-03-2013, 11:40
Schrödinger
Schrödinger is offline
Werken op Goede Vrijdag? Wat zal de HERE daar van zeggen?
Oud 29-03-2013, 11:42
Verwijderd
Een frustratie uit het dagelijkse leven ^^ Mensen die je niet laten uitpraten en dan beginnen te reageren op iets dat duidelijk werd als ze gewoon even hadden gewacht en verder hadden geluisterd. (Hoi, ik heb met die en die gebeld, maar ze kunnen maandag niet... Ja en hoe moet dat dan en zus en zo en blablabla. Dat is al geregeld, ze komen dan en dan. Oh.)
Ook bij winkels of helpdesks. Ik had een simpele vraag of er meer mensen waren met dezelfde klacht, maar die heb ik niet kunnen stellen, want zodra ik zei wie ik was, wilde hij mijn nummer hebben zodat die gast mij kon terugbellen. Sowieso belde die mij niet terug en dat was helemaal niet wat ik wilde weten. En net belde ik een helpdesk met 'Ja als ik op F9 druk dan...' 'F8' 'Nee, ik heb op F9 gedrukt' 'Voor de beschikbaarheid toch?' 'Nee F9 voor de informatie.' 'Oh' En dan begin ik een hele simpele vraag te stellen over wat een code betekent, maar voor ik ben uitgepraat is er al de vraag of ze even kunnen inbellen zodat ze mee kunnen volgen. LUISTER nu gewoon eerst.
Oud 29-03-2013, 11:44
Verwijderd
Waarschijnlijk doe ik het zelf ook wel ^^
Oud 29-03-2013, 12:04
Schrödinger
Schrödinger is offline
Suomen opiskeleminen pitkäperjantaina sopii.
Oud 29-03-2013, 12:11
MMollie
MMollie is offline
Dronkeuh?
Oud 29-03-2013, 12:14
Verwijderd
Het schijnt al 3 graden te zijn ondertussen
Oud 29-03-2013, 12:15
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Werken op Goede Vrijdag? Wat zal de HERE daar van zeggen?
Ik zal het hem na vijven eens vragen
Oud 29-03-2013, 12:15
Schrödinger
Schrödinger is offline
Hier is het al weken iedere dag zonnig. Graadje of twee nu, zonnetje op de ramen dus het voelt vrij warm aan.
Oud 29-03-2013, 12:16
Martiño
Martiño is offline
Volgens mij is er tegenwoordig niks meer dicht op Goede Vrijdag, behalve de scholen en sommige overheidsdiensten. Maar de poli's hier zijn volgens mij bijna allemaal geopend.
Oud 29-03-2013, 12:20
Verwijderd
Waren de scholen maar dicht.
Oud 29-03-2013, 12:24
Schrödinger
Schrödinger is offline
Hier zijn alle winkels dicht.
Oud 29-03-2013, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Suomen opiskeleminen pitkäperjantaina sopii.
Google Translate maakt er maar een rare zin van.

En Bpost doet weer flink moeite om zich te profileren als faalbedrijf. Nou ja, de postbode dan. In één week: een brief die voor de vorige bewoners op het appartement onder me was, een brief die voor de overleden man van de vorige bewoonster op het appartement daaronder was (die snap ik enigszins omdat we dezelfde achternaam hebben), een brief voor de bewoonster in het appartement onder me en een grote envelop met mini's die maar een beetje voor de show was ingestoken zodat iedereen die langskwam en geïnteresseerd was in een dikke envelop zijn hand maar hoefde uit te steken
En we hebben toch echt alle drie onze naam op onze bus staan.
Oud 29-03-2013, 12:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Waren de scholen maar dicht.
Ohja? Ik had vroeger altijd vrij op Goede Vrijdag
Oud 29-03-2013, 12:28
Verwijderd
Wat een kut school. Kom je naar school om half 9 om je examendossier op te halen. Zijn ze ze aan het zoeken tot 12 uur. kom ze erachter dat de coordinator ze heeft, maar die is al naar huis. Mag je gaan.
Oud 29-03-2013, 12:30
Schrödinger
Schrödinger is offline
Kutschool.
Oud 29-03-2013, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Ohja? Ik had vroeger altijd vrij op Goede Vrijdag
Ja, wij hadden dat eerst ook altijd, maar volgens mij is dat vier of vijf of drie jaar geleden afgeschaft.
Oud 29-03-2013, 12:31
Verwijderd
wij hebben nooit vrij met goede vrijdag. Als er geen toetsweek was zat ik nu tot half 3 lessen te volgen.
Oud 29-03-2013, 12:32
Martiño
Martiño is offline
Oh, scholen mogen het tegenwoordig zelf bepalen inderdaad.

Nouja, de poli is hier ook wel eens gesloten geweest met Goede Vrijdag, maar dat koste je dan inderdaad een vrije/roostervrije dag, maar dat had dan ook meer te maken met het patiëntenaanbod.
Oud 29-03-2013, 12:32
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Kutschool.
Oud 29-03-2013, 12:36
Verwijderd
godver, ik heb weer de mazzel dat het maandag pasen is, ken ik geen bloed prikken. En de rest van de week moet ik nachtdienst draaien dus dan kan ik weer niet nuchter zijn om 08:00 uur

Er staat dat ik thee of water mag zonder suiker, mag je dan wel zoetjes? Dan zou het eventueel nog kunnen als ik me 's avonds volgiet met koffie en op mijn dipmomentjes thee met zoetjes neem. Maar ik gok dat ik dat niet volhoud.
Oud 29-03-2013, 12:37
Verwijderd
zoetjes is suiker, dus ik denk het niet.
Oud 29-03-2013, 12:38
Verwijderd
het hele idee van zoetjes is dat er geen suiker inzit maar suikervervangers.
Oud 29-03-2013, 12:38
Verwijderd
ah crap van google mag het niet.
Oud 29-03-2013, 12:39
Verwijderd
Denk het wel. Volgens mij gaat het erom dat je verbranding niet aan de gang is zeg maar, en zoetjes hebben geen voedingswaarde.
Oud 29-03-2013, 12:40
Verwijderd
Oh niet?
Verwijderd
aha, acht uur lang moet ik nuchter blijven, dus als ik om 10:00 uur ga kan ik voor 02:00 uur nog eten/drinken.
Verwijderd
Citaat:
het hele idee van zoetjes is dat er geen suiker inzit maar suikervervangers.
ik dacht echt dat er suiker inzat.
Oud 29-03-2013, 12:41
Verwijderd
:
Oud 29-03-2013, 12:41
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik weet het niet Pip, even naar de huisartsassistente bellen?

Ik moest ook wel nuchter bloedprikken voor mijn glucose. Dan stapte ik nuchter op de fiets, fietste een dik half uur en dan bloedprikken. Je nuchter bloedglucose is zelfs aan de lage kant! Tja
Oud 29-03-2013, 12:43
Verwijderd
lach me niet uit.
Oud 29-03-2013, 12:44
Verwijderd
Jawel.
Oud 29-03-2013, 12:45
Verwijderd
. ik drink niet eens thee ofzo. alleen sap en chocomelk.
Oud 29-03-2013, 12:49
Verwijderd
Ik voel me best wel goed nu ik minder snoep, op een bepaalde manier. Ik slaap veel vaster.
Oud 29-03-2013, 12:49
Verwijderd
En ik voel me zo dun!
Oud 29-03-2013, 12:56
Verwijderd
ik ga me laten testen op ijzergebrek, pfeiffer, bloedsuiker, schildklier en cholesterol.

die huisarts van mij he, die zijn daar echt gewend om dombo's te krijgen. Dit is echt de laatste keer dat ik daar ben geweest. Hoe je wordt toegesproken door die assistenten is gewoon verschrikkelijk, alsof ik een baby ben. En de huisarts vroeg of ik het helemaal zelf deed dat eten invullen op de eetmeter, of dat ik daar hulp bij kreeg. ik heb gezegd dat iedere aap dat kan invullen.
Oud 29-03-2013, 13:00
Verwijderd
Citaat:
ik ga me laten testen op ijzergebrek, pfeiffer, bloedsuiker, schildklier en cholesterol.

die huisarts van mij he, die zijn daar echt gewend om dombo's te krijgen. Dit is echt de laatste keer dat ik daar ben geweest. Hoe je wordt toegesproken door die assistenten is gewoon verschrikkelijk, alsof ik een baby ben. En de huisarts vroeg of ik het helemaal zelf deed dat eten invullen op de eetmeter, of dat ik daar hulp bij kreeg. ik heb gezegd dat iedere aap dat kan invullen.

Ik moet volgende week weer mijn bloed laten prikken. Maandelijkse controle. Is niet heel erg nodig, maar ik weet graag hoe de vooruitgang van mijn lever verloopt en af en toe moet ik foliumzuur bij nemen.
Oud 29-03-2013, 13:06
Verwijderd
ik hoef pas volgend jaar te gaan.
Oud 29-03-2013, 13:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga lekker pas als ik wat mankeer
Oud 29-03-2013, 13:10
Verwijderd
maar mijn moeder vergeet het vast, dus dan doe ik alsof ik het ook ben vergeten. en dan hoef ik nooit meer.

als ik mobiel inlog en hier wil reageren zegt die: sorry, deze topic is gesloten
Oud 29-03-2013, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Ik ga lekker pas als ik wat mankeer
Mjuh, voor mij is het wel even slim om een regelmatige controle in te bouwen. Maandelijks is niet per se nodig, maar ik heb er geen last van. Sowieso moet ik om de 3 maanden gaan voor mijn shot.
Oud 29-03-2013, 13:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mjuh, voor mij is het wel even slim om een regelmatige controle in te bouwen. Maandelijks is niet per se nodig, maar ik heb er geen last van. Sowieso moet ik om de 3 maanden gaan voor mijn shot.
Ja dan ben je er toch. Ik ga nooit naar de huisarts. Toevallig deze week, maar ik ga echt pas als ik alles zelf al heb geprobeerd
Sowieso omdat het echt een tyfuseind rijden is.

Regels voor berichten