| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Een frustratie uit het dagelijkse leven ^^ Mensen die je niet laten uitpraten en dan beginnen te reageren op iets dat duidelijk werd als ze gewoon even hadden gewacht en verder hadden geluisterd. (Hoi, ik heb met die en die gebeld, maar ze kunnen maandag niet... Ja en hoe moet dat dan en zus en zo en blablabla. Dat is al geregeld, ze komen dan en dan. Oh.)
Ook bij winkels of helpdesks. Ik had een simpele vraag of er meer mensen waren met dezelfde klacht, maar die heb ik niet kunnen stellen, want zodra ik zei wie ik was, wilde hij mijn nummer hebben zodat die gast mij kon terugbellen. Sowieso belde die mij niet terug en dat was helemaal niet wat ik wilde weten. En net belde ik een helpdesk met 'Ja als ik op F9 druk dan...' 'F8' 'Nee, ik heb op F9 gedrukt' 'Voor de beschikbaarheid toch?' 'Nee F9 voor de informatie.' 'Oh' En dan begin ik een hele simpele vraag te stellen over wat een code betekent, maar voor ik ben uitgepraat is er al de vraag of ze even kunnen inbellen zodat ze mee kunnen volgen. LUISTER nu gewoon eerst. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Bpost doet weer flink moeite om zich te profileren als faalbedrijf. Nou ja, de postbode dan. In één week: een brief die voor de vorige bewoners op het appartement onder me was, een brief die voor de overleden man van de vorige bewoonster op het appartement daaronder was (die snap ik enigszins omdat we dezelfde achternaam hebben), een brief voor de bewoonster in het appartement onder me en een grote envelop met mini's die maar een beetje voor de show was ingestoken zodat iedereen die langskwam en geïnteresseerd was in een dikke envelop zijn hand maar hoefde uit te steken ![]() En we hebben toch echt alle drie onze naam op onze bus staan. |
|
|
|
|
|
Oh, scholen mogen het tegenwoordig zelf bepalen inderdaad.
Nouja, de poli is hier ook wel eens gesloten geweest met Goede Vrijdag, maar dat koste je dan inderdaad een vrije/roostervrije dag, maar dat had dan ook meer te maken met het patiëntenaanbod.
|
|
|
Verwijderd
|
godver, ik heb weer de mazzel dat het maandag pasen is, ken ik geen bloed prikken. En de rest van de week moet ik nachtdienst draaien dus dan kan ik weer niet nuchter zijn om 08:00 uur
![]() Er staat dat ik thee of water mag zonder suiker, mag je dan wel zoetjes? Dan zou het eventueel nog kunnen als ik me 's avonds volgiet met koffie en op mijn dipmomentjes thee met zoetjes neem. Maar ik gok dat ik dat niet volhoud. |
|
|
|
|
Ik weet het niet Pip, even naar de huisartsassistente bellen?
Ik moest ook wel nuchter bloedprikken voor mijn glucose. Dan stapte ik nuchter op de fiets, fietste een dik half uur en dan bloedprikken. Je nuchter bloedglucose is zelfs aan de lage kant! Tja
|
|
|
Verwijderd
|
ik ga me laten testen op ijzergebrek, pfeiffer, bloedsuiker, schildklier en cholesterol.
die huisarts van mij he, die zijn daar echt gewend om dombo's te krijgen. Dit is echt de laatste keer dat ik daar ben geweest. Hoe je wordt toegesproken door die assistenten is gewoon verschrikkelijk, alsof ik een baby ben. En de huisarts vroeg of ik het helemaal zelf deed dat eten invullen op de eetmeter, of dat ik daar hulp bij kreeg. ik heb gezegd dat iedere aap dat kan invullen. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik moet volgende week weer mijn bloed laten prikken. Maandelijkse controle. Is niet heel erg nodig, maar ik weet graag hoe de vooruitgang van mijn lever verloopt en af en toe moet ik foliumzuur bij nemen. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Sowieso omdat het echt een tyfuseind rijden is.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|