Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2013, 18:49
Verwijderd
Mijn ID is sinds augustus verlopen
Advertentie
Oud 09-04-2013, 19:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maar ik denk dat het alleen maar in je voordeel kan werken Phoebe ^^
Citaat:
Achja, beter dit dan andersom.
Precies
Citaat:
Ik denk dat Putin deodorant voor homo's vindt.
Citaat:
Mijn vader vindt dat trouwens ook.
Kat
Oud 09-04-2013, 19:05
Verwijderd
Ik wil later een wereldreis maken en katten.
Oud 09-04-2013, 19:08
Verwijderd
na DJ Pauly D-beat that beat is dit gedrocht ons nieuwe favoriete schoonmaaknummertje

helemaal naar de klote
koeliebeats
Oud 09-04-2013, 19:10
Verwijderd
Ik mag tot 19 mei gratis naar het Rijksmuseum. Dus dat ga ik doen.
Oud 09-04-2013, 19:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wtf Pip, hoe kom jij toch aan die paupermuziek? Ik bedoel, er zijn nogal wat mensen van mening dat ik kutmuziek luister (ik uiteraard niet (altijd)), maar dit is wel echt een graadje erger
Oud 09-04-2013, 19:12
Verwijderd
Citaat:
helemaal naar de klote
Oud 09-04-2013, 19:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik mag tot 19 mei gratis naar het Rijksmuseum. Dus dat ga ik doen.
Omg tof Waarom?
Oud 09-04-2013, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Wtf Pip, hoe kom jij toch aan die paupermuziek? Ik bedoel, er zijn nogal wat mensen van mening dat ik kutmuziek luister (ik uiteraard niet (altijd)), maar dit is wel echt een graadje erger
anne zong dat de hele tijd omdat de zwervers op haar werk dit steeds draaien

en ik dacht eerst dat ze die bedoelde!
Oud 09-04-2013, 19:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Gerdi Verbeet in lingo
Oud 09-04-2013, 19:15
Verwijderd
Citaat:
en ik dacht eerst dat ze die bedoelde!
minder denken
Oud 09-04-2013, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Omg tof Waarom?
Dan word ik achttien!
Oud 09-04-2013, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Ik zou best naar Iran willen; kekke natuur. En als ik mn baard laat staan pas ik er prima tussen, dus dat is ook geen probleem.
Dat bedoel ik. Ik zou er met een hoofddoek en wat extra kohl onder m'n ogen ook wel kunnen verdwalen denk ik.
Oud 09-04-2013, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Dan word ik achttien!
vond ik de beste leeftijd die ik heb gehad
Oud 09-04-2013, 19:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dan word ik achttien!
Oh wait, onder de 18 is het gratis, klinkt logisch.
Oud 09-04-2013, 19:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
na DJ Pauly D-beat that beat is dit gedrocht ons nieuwe favoriete schoonmaaknummertje

[filmpje]

helemaal naar de klote
koeliebeats
Godver, wat een kutnummer. en die Sjaak is echt een kutmongool. :')

Deze vind ik wel 'flex'.
Oud 09-04-2013, 19:20
Verwijderd
Omg een man op tv weet niet dat giraffen in Afrika leven.

Hij: reis je veel?
Zij: ja, naar Afrika.
Hij: vandaar deze giraffe. ik wist niet dat die er leven.
Zij: uh.....
Oud 09-04-2013, 19:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
anne zong dat de hele tijd omdat de zwervers op haar werk dit steeds draaien
Fair enough
Oud 09-04-2013, 19:23
Verwijderd
Sjaak <3
Oud 09-04-2013, 19:25
Verwijderd
Ok dan, nu is het 22 graden en ik zit hier te rillen. Ik ga even een hete douche nemen en hopen dat het echt helemaal niks betekent.
Oud 09-04-2013, 19:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb een beetje teveel/te vet/te snel gegeten en nu ben ik misselijk
Oud 09-04-2013, 19:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb een beetje teveel/te vet/te snel gegeten en nu ben ik misselijk
Ik voel je pijn. Wrs heb ik te snel gegeten, want roerbakmie met groente en beef is niet vet, lijkt me. Of mss had ik de beef niet goed gebakken...Het smaakte wel een beetje raar.
Oud 09-04-2013, 19:40
Verwijderd
YES WE KUNNEN TEGENWOORDIG IN HOOFDLETTERS TYPEN
Oud 09-04-2013, 19:41
Verwijderd
Alleen moeten we het niet doen, dadelijk draaien ze het weer terug.
Oud 09-04-2013, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Dan word ik achttien!
Het is tm 18 gratis toch?
Oud 09-04-2013, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Het is tm 18 gratis toch?
Ohhhja!

Oh dan kan ik er zelfs nog een keertje terugkomen.
Verwijderd
Citaat:
Chick Rock
Chick Rock is offline
Even met broertje gebeld en het gaat allemaal weer dikke prima met 'm Hij had trouwens wel een ruggenprik gehad in plaats van narcose, omdat dat veiliger was.
Oud 09-04-2013, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Godver, wat een kutnummer. en die Sjaak is echt een kutmongool. :')

[filmpje]
Deze vind ik wel 'flex'.
Theo en Fresku
Oud 09-04-2013, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Liberalisme in een notendop!
Oud 09-04-2013, 19:51
Verwijderd
Citaat:
YES WE KUNNEN TEGENWOORDIG IN HOOFDLETTERS TYPEN
Citaat:
Oud 09-04-2013, 19:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik vind het trouwens wel zorgwekkend dat ik nu kennelijk opeens bekend ben om mijn buren in plaats van om allerlei internetsmerigheid. Even rechtzetten.

Wauw, een aantal ken ik nog van vroeger van hier op het forum! Die wortel is dat een beeld of is dat een heel gave manier van iemand inpakken?
Citaat:
NEEN! Dat is ook eten! Eten gaat in de ban! Iedereen die het E-woord noemt krijgt een rode stip, en bij tien rode stippen krijg je een stempel in je paspoort!
<3 <3

Citaat:
Hey!

ik heb echt een leuk, spannend, romantisch horrorboek gevonden in de kast.

Ik heb ook geen paspoort, alleen ID. Mijn moeder heeft een Australisch en een Nederlands paspoort.
Gaaf, welk boek? Ik lees nu ook een gaaf boek.
Oud 09-04-2013, 20:01
Verwijderd
Citaat:

Gaaf, welk boek? Ik lees nu ook een gaaf boek.
Het meer van de meisjes - Carol Goodman. Het is vertaald, maar zo mooi geschreven.
Oud 09-04-2013, 20:02
Carn
Carn is offline
nieuwe Oatmeal <3
http://theoatmeal.com/comics/mantis_shrimp
Oud 09-04-2013, 20:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mantis shrimp! Volgens mij heb ik liefde voor dat beest dankzij para.
Oud 09-04-2013, 20:10
Verwijderd
er zijn zulke gave dieren
Oud 09-04-2013, 20:10
Verwijderd
Ja, ik kan me dat nog herinneren! Dat ik 'm hier weleens gepost heb.

Ik wil ook zestien soorten color-receptive cones.
Oud 09-04-2013, 20:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zou gek worden van de kleurexplosie! Nonstop trippeh!
Oud 09-04-2013, 20:14
Verwijderd
Dan zouden we we ook onze hersenen moeten aanpassen om dat allemaal te verwerken! Mensen die volledig kleurenblind zijn onderscheiden meer grijstinten dan mensen die dat niet zijn omdat ze alle hersencapaciteit die normaal voor kleuren is, voor grijstinten gebruiken. Maar dat zou dan vast andersom werken.
Oud 09-04-2013, 20:16
Verwijderd
Ik las eens een vaag verhaal over dat als je de helft van je kegeltjes paars als input geeft en de andere helft groen, dat je hersenen er dan een nieuwe kleur van maken. Die dus niet viesbruin is, maar groen en paars tegelijkertijd.

Maar daar heb je een speciaal apparaat voor nodig en dat apparaat staat in een laboratorium in Amerika dus ik zal die kleur nooit zien.
Oud 09-04-2013, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Ik las eens een vaag verhaal over dat als je de helft van je kegeltjes paars als input geeft en de andere helft groen, dat je hersenen er dan een nieuwe kleur van maken. Die dus niet viesbruin is, maar groen en paars tegelijkertijd.

Maar daar heb je een speciaal apparaat voor nodig en dat apparaat staat in een laboratorium in Amerika dus ik zal die kleur nooit zien.
Ik kan me wel iets voorstellen bij 'groen en paars tegelijkertijd' maar dat is dan een soort olieweerspiegeling. Dat is natuurlijk helemaal niet tegelijkertijd, dat is gewoon snel wisselend bij kleine hoofdbeweginkjes. Zoals die olieknikkers die je vroeger had
Oud 09-04-2013, 20:17
Verwijderd
Waarschijnlijk was het ook ingewikkelder dan gewoon 'de helft dit en de andere helft dat', want anders was je met twee stukjes gekleurd karton en een tussenschot wel klaar.
Oud 09-04-2013, 20:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, stoer is dat. Net als je alles ondersteboven zou zien door middel van een of andere spiegelbril dat je hersenen het automatisch weer omdraaien.

Behalve bij haar: http://www.dailymail.co.uk/health/ar...ng-way-up.html
Oud 09-04-2013, 20:18
Verwijderd
Ik zou nooit zoveel kleuren willen zien. Dan zie je ineens allemaal verschrikkelijke combinaties die verder niemand ziet... hoe kan je dan nog kleding kopen? Het is waarschijnlijk net zoiets als dat je de slimste mens van de wereld bent, en je hebt verzonnen hoe je honger kan uitbannen, maar niemand gelooft je, en je moet maar aanzien hoe er mensen doodgaan enzo.

Citaat:
De Franse president François Hollande krijgt van de Malinese autoriteiten een nieuwe kameel. Hij had er al een gekregen toen hij het Afrikaanse land bezocht in februari. Maar dat exemplaar is gedood en opgegeten door de familie in Timboektoe waar hij de kameel had achtergelaten. De nieuwe kameel wordt naar Parijs gestuurd, zei een regeringsfunctionaris. Het dier is volgens hem groter en mooier dan de vorige. Hollande krijgt de kameel als dank voor de Franse militaire hulp in de strijd tegen moslimmilitanten in Mali.
Arme Hollande. Dit is net als oma die me vergulden engeltjes geeft, maar dan erger.
Oud 09-04-2013, 20:20
Verwijderd
In de quest was een drieluik over een vrouw wiens evenwichtsorgaan het niet deed, vet interessant. Als die rondjes draaide in een volledig verduisterde kamer merkte ze daar niets van, want ze voelde het niet (ze heeft nu een implantaat, dus nu voelt ze het wel als het goed is). En ze kon niet lezen tijdens het lopen, omdat haar evenwichtsorgaan niet aan haar ogen kon vertellen dat haar lichaam op en neer ging en ze dus telkens van regel versprong.
Oud 09-04-2013, 20:20
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik zou nooit zoveel kleuren willen zien. Dan zie je ineens allemaal verschrikkelijke combinaties die verder niemand ziet... hoe kan je dan nog kleding kopen?
Nou ja, als je het altijd al ziet dan weet je natuurlijk niet beter.
Oud 09-04-2013, 20:23
Verwijderd
Ik stel me dan ook zo voor dat als ze een tekst wilde lezen op een papier dat ze in haar handen hield, ze door de lichte trilling van iedereens handen ook moeilijk bij de goede regel kon blijven lezen, net zoals wanneer je een tekst wil lezen op een papier dat iemand anders in z'n handen houdt.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, stoer is dat. Net als je alles ondersteboven zou zien door middel van een of andere spiegelbril dat je hersenen het automatisch weer omdraaien.

Behalve bij haar: http://www.dailymail.co.uk/health/ar...ng-way-up.html
Zo'n bril hadden ze op mijn middelbare school, zo tof Vooral dat als je die bril een tijdje op hebt gehad, je hersens het beeld weer hebben aangepast (en je alles dus weer normaal ziet), en als je dán de bril afzet zie je de wereld weer op de kop.
Carn
Carn is offline
oh Paranoide; jij volgt indiegames een beetje toch? Dit lijkt me wel komisch:
http://kotaku.com/the-many-memes-ref...elee-471782520
Oud 09-04-2013, 20:24
Miekje*
Miekje* is offline
Hallo forumlui!

Regels voor berichten