Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.cookandco.nl/product/Taart-Bewaardoos.aspx
![]() http://www.bol.com/nl/p/curver-chef-...0000002755962/ ![]() En deze lijkt op die van bomma van boven: |
![]() |
|
De laatste keer dat ik me kan herinneren dat ik mijn teen stootte was toen ik 13 was denk ik. Toen liep ik op krukken omdat ik last had van mijn knie en 's ochtends ging ik zonder schoenen op pad, knal ik met de tenen van mijn goede been tegen de kruk aan.
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
De cake lijkt best gelukt te zijn
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Bij jullie zijn er tenminste winkels open op zondag
![]() Het is hier Gran Canaria. Het is echt warm binnen, ik heb nu ramen opengezet, want voor mij is het al te. En ik heb een of andere energieinzinking, ik lag op de bank te lezen, viel in slaap, verplaatste me naar bed, viel weer in slaap, leg mijn boek weg en lig wakker voor de rest van de tijd. Nu ben ik dan maar weer op, maar denken en doen wil niet meer. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja tot 10 uur s avonds.
De directeur van Toverland wil in Brunssum een pretpark bouwen. En nu ligt er alleen zand. Maar waarom daar. Die weg is te smal voor veel autos en er is verder niets te doen, behalve wandelen en herten kijken. ![]() ik kom er net achter dat ik maar 1 passende korte broek heb. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wauw, 9 jaar geen CSS meer aangeraakt (ongeveer, laat het er nog 7 zijn) en alles zit wel echt héél erg ver weg. Dingen die ik weet combineren met dingen die ik ooit heb gedaan en dingen die ik heb opgezocht. Gelukkig begrijp ik nog wel wat er staat ^^ Mijn HTML is ook al zo roestig, gelukkig heb ik Dreamweaver om me te helpen ^^
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
anne is met d'r pa naar maastricht (edw had bonnen daarheen voor zijn vriendin gekocht maar die hebben weer eens ruzie dus feest ging niet door, ik wilde mee maar kan niet ivm sam) en vanmorgen gingen ze de duinenmars lopen. Had ik maar zo'n leuke actieve vader ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ja nou, onze vader is hartstikke actief, die gaat 4x per week naar de sportschool! Maar misschien helpt het ook om contact met hem te hebben, voordat je de duinenmars met hem wil lopen ![]()
|
![]() |
|
|