Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2013, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Als je de laatste tijd slecht doorbloede tenen hebt en altijd op blote voeten loopt, zijn die hypergevoelige, rode tenen die je nu hebt dan niet gewoon wintertenen?
Geen idee, ik heb dit nooit eerder gehad. Ik weet ook niet wat wintertenen zijn.

Citaat:
Waarom stoot je je tenen zo vaak? De vorige keer dat ik mijn tenen stootte was in 2009 ofzo.
Hmmm, daar heb ik ook over na zitten denken. Vroeger stootte ik me ook wel eens, of liep ik ergens tegenaan, maar het laatste jaar is het wel heel erg. Ik wil niet alles op wat er vorig jaar is gebeurd steken, maar ik heb ook een tijdje flinke balansproblemen gehad. Gewoon tijdens het stilstaan mijn evenwicht verliezen of tijdens normaal lopen. En ik heb concentratieproblemen. Ik denk dat het allemaal met elkaar te maken heeft.

Citaat:
Die siliconenvormen lijken me juist handig! Omdat ze buigbaar zijn.
Zijn ze ook, maar je moet ze nog steeds invetten (en bebloemen), anders blijft het nog in de hoekjes hangen.

Citaat:
Ik hou veel van vormen waar je de randen af kan halen. Hoe heten die dingen ook alweer? Dan hoef je de taart niet te storten, dus minimaal kans op in tweeën gebroken taarten
Springvorm.

Citaat:
Ja, ik zou eerst eens dertig minuten doen en dan met een sateprikker gaan prikken
Niet te vaak open doen, want dan rijst ze niet.

Citaat:
Kunnen siliconenvormen eigenlijk zó op een bakplaat staan? Ik had geen bakpapier meer
Hier wel.

Citaat:
Zou er zoiets bestaan als herbruikbare taartdozen? Koektrommels zijn bijna altijd te klein. Hmm, misschien moet ik dat voor m'n verjaardag vragen.
Ja, mijn bomma heeft er een, een mega ronde doos voor een meerlagentaart. Er zit ook een plateautje in met 2 handvatten zodat je de taart er uit kunt tillen om te snijden. Maar dat ding is ook al heel oud, ik zal eens vragen of ze nog weet waar het vandaan komt. Ik gok dat het Tupperware of Curver is.
Advertentie
Oud 14-04-2013, 10:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh kut ja, bebloemen :') vergeten!
Oud 14-04-2013, 10:42
Miekje*
Miekje* is offline
Wij hebben gewoon taartdozen Cakedozen alleen dan rond. Ideaal Maarja, misschien komt dat ook omdat mijn hele familie Tupperwareofiel is
Oud 14-04-2013, 10:43
Verwijderd
Mijn moeder heeft ook een taartpuntdoosje van Tupperware ofzo, dat vind ik echt te cute ^^
Oud 14-04-2013, 10:46
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mijn mamma heeft gewoon een heel grote, ronde, plastic bak met deksel voor taarten. Misschien eerder voor vlaaien, hij is niet heel hoog.
Oud 14-04-2013, 10:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, taart was nog hartstikke vloeibaar na 30 minuten, dus ik doe 'm er nog maar eens 10 in. Misschien komt het toch door de frambozen.
Oud 14-04-2013, 10:49
Verwijderd
http://www.cookandco.nl/product/Taart-Bewaardoos.aspx

http://www.bol.com/nl/p/curver-chef-...0000002755962/

En deze lijkt op die van bomma van boven:
Oud 14-04-2013, 10:50
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
De laatste keer dat ik me kan herinneren dat ik mijn teen stootte was toen ik 13 was denk ik. Toen liep ik op krukken omdat ik last had van mijn knie en 's ochtends ging ik zonder schoenen op pad, knal ik met de tenen van mijn goede been tegen de kruk aan. Hoe lomp kun je zijn. Het leek er even op dat het gebroken was, maar dat was het gelukkig niet. Eerste paar dagen was wel erg lastig lopen.
Oud 14-04-2013, 10:50
Verwijderd
Ooh zoiets moet ik hebben! Heb wel een platte, voor cupcakes enzo.
Oud 14-04-2013, 10:51
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn ervaring met van cake een taart maken (alsin dat je het in een taartvorm bakt in plaats van een cakevorm) is dat je de taart langer moet bakken dan de cake op een lagere temperaruur.
Oud 14-04-2013, 10:53
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ooh zoiets moet ik hebben! Heb wel een platte, voor cupcakes enzo.
Blokker/Marskramer. Bij de Xenos hebben ze ze ook wel, maar dan moet je 9 van de 10 keer van vrolijke cupcakeprint o.i.d. houden Bij de Action hebben ze ze ook wel sporadisch.
Oud 14-04-2013, 10:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mijn ervaring met van cake een taart maken (alsin dat je het in een taartvorm bakt in plaats van een cakevorm) is dat je de taart langer moet bakken dan de cake op een lagere temperaruur.
Oke, dan ga ik nog maar niet stressen!
Oud 14-04-2013, 10:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Cake ziet er na 40 minuten wel beter uit, maar is nog steeds verre var gaar nog maar eens 10 minuten dan.
Oud 14-04-2013, 11:01
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Cake ziet er na 40 minuten wel beter uit, maar is nog steeds verre var gaar nog maar eens 10 minuten dan.
Oh, maar mijn taarten staan soms wel een uur te bakken voordat ze gaar zijn, hoor ^^ Geen paniek.
Oud 14-04-2013, 11:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh, maar mijn taarten staan soms wel een uur te bakken voordat ze gaar zijn, hoor ^^ Geen paniek.
Ik vind het alleen een beetje gek, omdat ik minder ingrediënten heb gebruikt dan bij de cake van laatst en die was in 40 minuten precies goed. Vandaar
Oud 14-04-2013, 11:08
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik vind het alleen een beetje gek, omdat ik minder ingrediënten heb gebruikt dan bij de cake van laatst en die was in 40 minuten precies goed. Vandaar
Ah. Maar als je het nu in een taartvorm hebt, wordt je cake dan niet een beetje plat? Ook omdat je minder ingrediënten hebt gebruikt, zeg maar?
Oud 14-04-2013, 11:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ah. Maar als je het nu in een taartvorm hebt, wordt je cake dan niet een beetje plat? Ook omdat je minder ingrediënten hebt gebruikt, zeg maar?
De vorige was ook in een taartvorm gebakken. En nu zit 'ie in een kleinere vorm.
Oud 14-04-2013, 11:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm. De prikker komt er nog niet schoon uit, maar ik denk dat ik 'm er toch niet nog langer in doe. Ik heb liever dat 'ie te nat is dan te droog.
Oud 14-04-2013, 11:17
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
De vorige was ook in een taartvorm gebakken. En nu zit 'ie in een kleinere vorm.
Oh, grapje. Beter lezen, Miekje.

Nu heb ik ook zin om taart/cake te bakken
Oud 14-04-2013, 11:35
Verwijderd
Terug van kamp, nu is mijn moeder en broertje erheen! En minoes negeert me dat ik weg was geweest. als ze zeurt negeer ik haar terug. haha.
Oud 14-04-2013, 11:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Marathon staat aan, mijn pa speelt een spelletje op de pc en ondertussen heeft hij een slotsspelletje lopen op zijn telefoon dat echt een tyfusgeluid maakt
Oud 14-04-2013, 11:59
Verwijderd
Wolverine aan het kijken en ik lig helemaal dubbel ^^ I think there is a naked man in the barn
Oud 14-04-2013, 12:02
Verwijderd
De jonge voetballers uit Feyenoord zijn arrogant en hebben een kut mentaliteit. Alle mensen met kleine kinderen gingen uit het zwembad toen zij erin gingen.
Oud 14-04-2013, 12:22
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ik hou veel van vormen waar je de randen af kan halen. Hoe heten die dingen ook alweer? Dan hoef je de taart niet te storten, dus minimaal kans op in tweeën gebroken taarten
Springvorm?
Oud 14-04-2013, 12:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Springvorm.
Citaat:
Springvorm?
Spuit 11
Oud 14-04-2013, 12:24
bloodyb
bloodyb is offline
Sorry
Oud 14-04-2013, 12:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Precies, schaam je
Oud 14-04-2013, 12:37
Verwijderd
Mijn stoofvleestoestandpot is lekker <3
Oud 14-04-2013, 13:00
Verwijderd
The script
Oud 14-04-2013, 13:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
De cake lijkt best gelukt te zijn het is natuurlijk wachten tot het aansnijden en proeven, maar voor nu ben ik wel tevreden. Nu is het de vraag wat ik aantrek. Want het ziet er buiten grijs en koud uit, maar blijkbaar is het warmig
Oud 14-04-2013, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Mijn stoofvleestoestandpot is lekker <3
Ik las iets met tandvlees
Oud 14-04-2013, 14:14
Verwijderd
Shit er is jaarmarkt en ik moet naar de winkel. nu kom ik niet langs.
Oud 14-04-2013, 14:16
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
'mijn' sportschool heeft geen airco maar daardoor lijkt het wel alsof ik nog harder gesport heb dan ik heb gedaan. Geen druppels maar straaltjes zweet
Oud 14-04-2013, 14:17
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Water met ijsklontjes
Oud 14-04-2013, 14:59
Verwijderd
ik heb gewoon een half erover gedaan om bij de c1000 te komen. Zoveel mensen en het was ook nog kermis. Normaal is het winkelcentrum rustig.
Oud 14-04-2013, 15:03
Verwijderd
Donderdag 26 graden.
Oud 14-04-2013, 15:28
Verwijderd
Bij jullie zijn er tenminste winkels open op zondag

Het is hier Gran Canaria. Het is echt warm binnen, ik heb nu ramen opengezet, want voor mij is het al te.

En ik heb een of andere energieinzinking, ik lag op de bank te lezen, viel in slaap, verplaatste me naar bed, viel weer in slaap, leg mijn boek weg en lig wakker voor de rest van de tijd. Nu ben ik dan maar weer op, maar denken en doen wil niet meer.
Oud 14-04-2013, 15:32
Verwijderd
Ik ga lekker in de tuin studeren
Oud 14-04-2013, 15:34
Verwijderd
ik was net in t-shirt buiten
Oud 14-04-2013, 15:34
Verwijderd
Ja tot 10 uur s avonds.

De directeur van Toverland wil in Brunssum een pretpark bouwen. En nu ligt er alleen zand. Maar waarom daar. Die weg is te smal voor veel autos en er is verder niets te doen, behalve wandelen en herten kijken.

ik kom er net achter dat ik maar 1 passende korte broek heb.
Oud 14-04-2013, 15:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik was net in t-shirt buiten
Oh, dan is het écht warm
Oud 14-04-2013, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Oh, dan is het écht warm
Oud 14-04-2013, 15:48
Verwijderd
ik zit alweer binnen trouwens, maak je geen zorgen.
Oud 14-04-2013, 15:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het waait hier als de tyfus
Oud 14-04-2013, 15:54
Verwijderd
Wauw, 9 jaar geen CSS meer aangeraakt (ongeveer, laat het er nog 7 zijn) en alles zit wel echt héél erg ver weg. Dingen die ik weet combineren met dingen die ik ooit heb gedaan en dingen die ik heb opgezocht. Gelukkig begrijp ik nog wel wat er staat ^^ Mijn HTML is ook al zo roestig, gelukkig heb ik Dreamweaver om me te helpen ^^
Oud 14-04-2013, 15:55
Verwijderd
Oh jongens wat fijn dat de zon schijnt <3 Eindelijk
Oud 14-04-2013, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Het waait hier als de tyfus
ja het waait hier ook aardig maar de wind is zelfs warm.
anne is met d'r pa naar maastricht (edw had bonnen daarheen voor zijn vriendin gekocht maar die hebben weer eens ruzie dus feest ging niet door, ik wilde mee maar kan niet ivm sam) en vanmorgen gingen ze de duinenmars lopen. Had ik maar zo'n leuke actieve vader
Oud 14-04-2013, 16:00
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
anne is met d'r pa naar maastricht (edw had die voor zijn vriendin gekocht maar die hebben weer eens ruzie dus feest ging niet door, ik wilde mee maar kan niet ivm sam) en vanmorgen gingen ze de duinenmars lopen. Had ik maar zo'n leuke actieve vader
Thee en koekjes en een kusje voor jou!
Oud 14-04-2013, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Thee en koekjes en een kusje voor jou!
ahw en een nieuwe vader graag! Met een strikje erom.
Oud 14-04-2013, 16:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
anne is met d'r pa naar maastricht (edw had bonnen daarheen voor zijn vriendin gekocht maar die hebben weer eens ruzie dus feest ging niet door, ik wilde mee maar kan niet ivm sam) en vanmorgen gingen ze de duinenmars lopen. Had ik maar zo'n leuke actieve vader
Hier is de wind net te koud. Kan wel achter het windscherm gaan zitten dat het vriendje van mijn moeder heeft gemaakt

Ja nou, onze vader is hartstikke actief, die gaat 4x per week naar de sportschool! Maar misschien helpt het ook om contact met hem te hebben, voordat je de duinenmars met hem wil lopen

Regels voor berichten