Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben verder met Pip in dezen, sorry ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier staan een paar foto's van haar met haar liefje, misschien heb je daar wat aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn broertje kwam met dit als optie, maar dit is beter. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik moest het ook gaan zoeken
![]() Er is hier een programma op Vitaya dat de Make-Under heet en ik probeer te ontdekken of ze nu een gouden tand heeft of gewoon een lelijk gebit, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand die zoveel aan haar uiterlijk doet en tijd/geld er aan spendeert niets aan haar tanden zou laten doen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het enige andere in de necrofilie-afdeling van mijn rariteitenkabinet dat ik aan een schoolklas zou laten zien is deze, denk ik.
![]() Al is iets kunstigs ook altijd een optie. De dingen die Michael Reedy maakt gaan bijvoorbeeld niet over necrofilie maar misstaan niet bij het onderwerp: ![]() Oh, of deze sketch van Kees van Kooten, natuurlijk: |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil een paar dingen melden: - het was een gouden tand, maar dus niet bepaald een goede keuze als het zo lang duurt om te ontdekken - ik ben niet tevreden over het matte effect van mijn top coat - het is geweldig weer in de spiegel te kunnen kijken en niet te vinden dat ik zo kaal lijk als mijn haar nat is <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan je niet helpen, ik zit al DE HELE DAG met dat probleem ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Muuh de balans in mijn universum is enigszins verstoord en wel door de volgende twee dingskes: 'n gat in mijn linkersok waar mijn grote teen dan weer voor de helft, dan weer voor driekwart doorheen gaat en mijn contactlenzen die, zo te voelen, aan vervanging toe zijn. Wat een kommer en kwel. Wat een misère.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|