Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2013, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Niet wereldvreemd, wel vreemd. Maar dat kan ik pas echt beoordelen als ik je een keer heb gezien.

Natuurlijk is het uitvergroot wat je op tv te zien krijgt, maar het is niet compleet verzonnen. Ik vind het gewoon een erg kinderachtig gebeuren, hoe je het ook wendt of keert. Een paar volwassen mensen die elkaar zogenaamd de hersens inslaan of van hun karakter maar één woord mogen gebruiken, om maar iets te noemen. Ik vind dat gewoon RrRrAaAAarRrRR.
Maar als mensen daar zin in hebben, moeten ze vooral doen.
Oh vreemd is prima, daar ben ik het volledig mee eens, de naam is niet voor niets Mutant ^^ Als je zou zeggen dat iemand 'vreemd' is als hij dat zou willen doen, dan geef ik je gelijk. Al is het voor mij persoonlijk niet vreemd natuurlijk, maar gekeken naar wat mensen normaal vinden en wat geaccepteerd is/wordt, dan klopt het wel.

En het is zeker niet compleet verzonnen, je komt die types tegen daar ^^ en nog erger ook, die wat zelfs te ver gaan voor publieke tv Maar het gros van de larpers is vrij normaal (misschien zelfs saai als iemand zou gaan kijken en een heleboel gekke mensen verwacht).

Overigens heeft het ook wat meer inhoud dan dat natuurlijk, maar dat weet je niet als je niet een keer gaat meedoen en je gaat niet meedoen als het je bij voorbaat al niet kan interesseren Ik heb toneelspelen altijd al graag gedaan en dit gaat een stapje verder, hierbij heb je geen script en moet je ter plekke het verzinnen en voor de rest is het ook gewoon een spelletje, maar wel eentje waar je ook een heleboel creativiteit (ook qua handwerk) in kunt stoppen (en geld en tijd... ).

En je laatste zin is natuurlijk een waarheid als een koe! (Klotegeheugen, weer twijfelen of ik weer 2 gezegdes door elkaar haal)
Advertentie
Oud 15-05-2013, 19:19
Verwijderd
Ik ben met wit bezig, ik hoop dat het genoeg gaat dekken om mooi mat wit te worden. En de eerste scheur is er ook al, maar ze levert nog geen gevaar voor de lengte op, ze zit heel laag, diep in het vlees en is dus alleen maar heerlijk pijnlijk.
Oud 15-05-2013, 19:27
Verwijderd
Sann is mijn maatstaf voor wat normaal is. Ik zie Sann niet gauw aan LARP doen. Naamzoek.
Oud 15-05-2013, 19:28
Verwijderd
Hoi Para, jou had ik net nodig. Ik ga morgen een stelling presenteren over necrofilie (voor filosofie), weet jij nog een goed filmpje of dingetje om mijn presentatie spetterend in te leiden? Het moet wel in een klas te vertonen zijn.
Oud 15-05-2013, 19:28
Verwijderd
Ik had vandaag roomijs met viooltjes en ik ben er nog niet over uit of ik dat nou heel lekker vond, of een beetje als toiletverfrisser.
Oud 15-05-2013, 19:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
omg dat was echt vreselijk met zijn 'ik wil je aan mijn moeder voorstellen'. Hoe snel wil je mokkels van je af slaan
volgens anne is hij homo. mijn gaydar is niet zo sterk ontwikkeld, wat denken jullie?
Zoiets zeiden ze op Viva ook al, maar behalve de roze shirts en boxer is hij gewoon een dommige hetero zonder enige vorm van tact. En een moederskindje. Met zijn fucking omlijste foto van zijn moeder (en een lijstje dat al klaar staat voor z'n toekomstige vriendin).
Oud 15-05-2013, 19:30
Verwijderd
Ik kan ook een stukje van Over mijn lijk laten zien. ;d Met een begrafenis erin.
Oud 15-05-2013, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Ik heb toneelspelen altijd al graag gedaan en dit gaat een stapje verder, hierbij heb je geen script en moet je ter plekke het verzinnen en voor de rest is het ook gewoon een spelletje, maar wel eentje waar je ook een heleboel creativiteit (ook qua handwerk) in kunt stoppen

Ik ben verder met Pip in dezen, sorry
Oud 15-05-2013, 19:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Marcel lijkt me een toffe peer trouwens Snap niet dat die vrinden van Michael hem niet coachen op Het Gesprek. Ik bedoel, bij het eerste koppie koffie zeggen dat je nog maagd bent is al gedurfd, maar dan ook nog zeggen dat mam haar zegen nodig is voor de ontmaagding, whoa.
Edit: naamsverwarring. Hoe heet die Dion Graus lookalike met het paard ook weer?
Oud 15-05-2013, 19:33
Verwijderd
Citaat:

Ik ben verder met Pip in dezen, sorry
Wat ?

En daar moet je voor mij geen sorry voor zeggen hoor.
Oud 15-05-2013, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Marcel, de man die meer om zijn paardje geeft dan om zijn date die er net afgeflikkerd is Ja, prima gozer, niks meer aan doen.
Huu nee, ik bedoelde die LARP-koekenbakker Marcel met z'n paard is een freakshow-klasbak
Oud 15-05-2013, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Hoi Para, jou had ik net nodig. Ik ga morgen een stelling presenteren over necrofilie (voor filosofie), weet jij nog een goed filmpje of dingetje om mijn presentatie spetterend in te leiden? Het moet wel in een klas te vertonen zijn.
Had je dat al meegekregen van die Zweedse die een skelet in elkaar had gezet met botjes uit curiosazaken, voor seks mee te hebben, waarna ze een gevangenisstraf van 2 jaar opgelegd kreeg vanwege schending van de rust van de doden?

Hier staan een paar foto's van haar met haar liefje, misschien heb je daar wat aan.
Verwijderd
Citaat:
Sann is mijn maatstaf voor wat normaal is. Ik zie Sann niet gauw aan LARP doen. Naamzoek.
Verwijderd
Citaat:
Edit: naamsverwarring. Hoe heet die Dion Graus lookalike met het paard ook weer?
Dat is Marc. Marcel is de larper van 30.
Oud 15-05-2013, 19:36
Verwijderd
Ik denk dat het in iemands bed beter rusten is dan in een winkel of onder de grond, maar dat ben ik.
Oud 15-05-2013, 19:37
Verwijderd
Of in een biologielokaal
Oud 15-05-2013, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Had je dat al meegekregen van die Zweedse die een skelet in elkaar had gezet met botjes uit curiosazaken, voor seks mee te hebben, waarna ze een gevangenisstraf van 2 jaar opgelegd kreeg vanwege schending van de rust van de doden?

Hier staan een paar foto's van haar met haar liefje, misschien heb je daar wat aan.
Ohhja. Dat is een goede.

Mijn broertje kwam met dit als optie, maar dit is beter.
Oud 15-05-2013, 19:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Niet wereldvreemd, wel vreemd. Maar dat kan ik pas echt beoordelen als ik je een keer heb gezien.

Natuurlijk is het uitvergroot wat je op tv te zien krijgt, maar het is niet compleet verzonnen. Ik vind het gewoon een erg kinderachtig gebeuren, hoe je het ook wendt of keert. Een paar volwassen mensen die elkaar zogenaamd de hersens inslaan of van hun karakter maar één woord mogen gebruiken, om maar iets te noemen. Ik vind dat gewoon RrRrAaAAarRrRR.
Maar als mensen daar zin in hebben, moeten ze vooral doen.
Ik ben geen LARP-fanaat, ik vind het ultiem nerdy, maar jij hebt toch ook interesses die voor de meeste mensen vreemd en RrRrAaAAarRrRR zijn
Oud 15-05-2013, 19:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat is Marc. Marcel is de larper van 30.
Ahja, idd!
Oud 15-05-2013, 19:46
Verwijderd
Ik moest het ook gaan zoeken

Er is hier een programma op Vitaya dat de Make-Under heet en ik probeer te ontdekken of ze nu een gouden tand heeft of gewoon een lelijk gebit, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand die zoveel aan haar uiterlijk doet en tijd/geld er aan spendeert niets aan haar tanden zou laten doen.
Oud 15-05-2013, 19:47
Verwijderd
Het enige andere in de necrofilie-afdeling van mijn rariteitenkabinet dat ik aan een schoolklas zou laten zien is deze, denk ik.

Al is iets kunstigs ook altijd een optie. De dingen die Michael Reedy maakt gaan bijvoorbeeld niet over necrofilie maar misstaan niet bij het onderwerp:

Oh, of deze sketch van Kees van Kooten, natuurlijk:

Oud 15-05-2013, 19:51
Verwijderd
Van Kooten
Oud 15-05-2013, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Ik ben geen LARP-fanaat, ik vind het ultiem nerdy, maar jij hebt toch ook interesses die voor de meeste mensen vreemd en RrRrAaAAarRrRR zijn
Maar LARP(en) heeft toch weinig met seksualiteit te maken? ;d;;;;d;D:;;;D:;D:;
Oud 15-05-2013, 19:59
Verwijderd
Citaat:

Citaat:

wat schattig
Citaat:
jep.
Citaat:
Het enige andere in de necrofilie-afdeling van mijn rariteitenkabinet dat ik aan een schoolklas zou laten zien is deze, denk ik.

[afbeelding]

Al is iets kunstigs ook altijd een optie. De dingen die Michael Reedy maakt gaan bijvoorbeeld niet over necrofilie maar misstaan niet bij het onderwerp:

[afbeelding]

Oh, of deze sketch van Kees van Kooten, natuurlijk:

[filmpje]
die eerste anne en ik moesten hard lachen. anne zegt 'hoe komt ze toch in godsnaam altijd aan die rare dingen?'
Oud 15-05-2013, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Oud 15-05-2013, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Maar LARP(en) heeft toch weinig met seksualiteit te maken? ;d;;;;d;D:;;;D:;D:;
Er is een grote overlap in verschillende soorten rollenspelen bij menig larper ^^

Ik wil een paar dingen melden:
- het was een gouden tand, maar dus niet bepaald een goede keuze als het zo lang duurt om te ontdekken
- ik ben niet tevreden over het matte effect van mijn top coat
- het is geweldig weer in de spiegel te kunnen kijken en niet te vinden dat ik zo kaal lijk als mijn haar nat is <3
Oud 15-05-2013, 20:13
Verwijderd
sann. halp. Ik moet mn presentatie nog uit mijn hoofd leren en nog drie sheets afmaken maar ik kan niet meerrrrrr.
Oud 15-05-2013, 20:15
Verwijderd
Citaat:
sann. halp. Ik moet mn presentatie nog uit mijn hoofd leren en nog drie sheets afmaken maar ik kan niet meerrrrrr.
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1878288

Ik kan je niet helpen, ik zit al DE HELE DAG met dat probleem Of nou ja ik kan nog wel maar ik doe gewoon niks
Oud 15-05-2013, 20:20
Verwijderd
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1878288

Ik kan je niet helpen, ik zit al DE HELE DAG met dat probleem Of nou ja ik kan nog wel maar ik doe gewoon niks
OH nee, je studiemojo kwijt? Ik ga lief maar eens bellen, zijn stress wil nog wel eens overslaan op mij dus misschien helpt dat.
Oud 15-05-2013, 20:21
Verwijderd
Citaat:
OH nee, je studiemojo kwijt? Ik ga lief maar eens bellen, zijn stress wil nog wel eens overslaan op mij dus misschien helpt dat.
Ja al een paar dagen niet goedddddd.
Oud 15-05-2013, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Ja al een paar dagen niet goedddddd.
Je hebt een studie-Jillian nodig!
Oud 15-05-2013, 20:28
Verwijderd
Oud 15-05-2013, 20:30
Verwijderd
een uurtje langer studeren is maar 4% van je dag Sann geen smoesjes!
Oud 15-05-2013, 20:31
Verwijderd
'nerd' is een woord dat de dommen gebruiken om de succesvollen te beschrijven
Oud 15-05-2013, 20:32
Verwijderd
gillian stijl motiveren past niet zo goed bij mij
Oud 15-05-2013, 20:33
Verwijderd

papagaai denkt: awww lieve poes lekker zacht
poes denkt: oh shit oh shit oh shit
Oud 15-05-2013, 20:36
Verwijderd

konijn en minihond
Oud 15-05-2013, 20:38
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

papagaai denkt: awww lieve poes lekker zacht
poes denkt: oh shit oh shit oh shit
Zie je die klauwtjes in die staart? 'Getitoffgetitoffgetitoffnow!'

Edit: en ik vergat: AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW^infinity
Oud 15-05-2013, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Zie je die klauwtjes in die staart? 'Getitoffgetitoffgetitoffnow!'
ohja
Oud 15-05-2013, 20:42
Verwijderd

Clippy <3
Oud 15-05-2013, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Oud 15-05-2013, 20:43
Verwijderd
Oud 15-05-2013, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Citaat:
gillian stijl motiveren past niet zo goed bij mij
Hahahahahahaha <3
Oud 15-05-2013, 20:47
Verwijderd
EN dan gooi ik nog wat nijnen in het topic en dan denk ik dat ik in bed een boek ga lezen.

Oud 15-05-2013, 20:50
Verwijderd
Muuh de balans in mijn universum is enigszins verstoord en wel door de volgende twee dingskes: 'n gat in mijn linkersok waar mijn grote teen dan weer voor de helft, dan weer voor driekwart doorheen gaat en mijn contactlenzen die, zo te voelen, aan vervanging toe zijn. Wat een kommer en kwel. Wat een misère.
Oud 15-05-2013, 20:56
Verwijderd
*klopje je op schouder van Quintiona geeft*

Sinds wanneer kun je op google niet meer zoeken op grote, middel en kleine afbeeldingen? Vet onhandig
Oud 15-05-2013, 20:57
Verwijderd
Maar dear dear, ik heb wel zo ongeveer de gaafste powerpointpresentatie die ik ooit gemaakt heb. Hij bestaat uit 14 plaatjes en slechts 2,5 pagina's met een paar bullits.

Laatst gewijzigd op 15-05-2013 om 21:06.
Oud 15-05-2013, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Muuh de balans in mijn universum is enigszins verstoord en wel door de volgende twee dingskes: 'n gat in mijn linkersok waar mijn grote teen dan weer voor de helft, dan weer voor driekwart doorheen gaat en mijn contactlenzen die, zo te voelen, aan vervanging toe zijn. Wat een kommer en kwel. Wat een misère.
Ohh dat is naar hè, zo'n gat.
Oud 15-05-2013, 21:04
Verwijderd
Etmakas wil het wel voor je stoppen
Oud 15-05-2013, 21:05
Verwijderd
Dat zou leuk zijn, dan komt Etmakas je sokken stoppen en Miekje je tuin wieden, en dan mensen uitnodigen en doen alsof het heel normaal is als jonge meisjes die je van internet kent klusjes voor je doen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten