Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2013, 11:43
dejob14
dejob14 is offline
Hallo allemaal,

Mijn moeder stelde me voor om 10 dagen naar Oxford te gaan en dan een taalkamp te doen. Ik sta een 5 op mijn eindlijst dus ik zou het wel kunnen gebruiken. Alleen zie ik mezelf niet in het Engels tegen andere buitenlandse Jongeren praten.
Dus ik heb bedankt. Maar is het eigenlijk wel zo erg? Hebben jullie ervaring met een taalkamp en wat vinden jullie ervan?

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2013, 11:52
Verwijderd
Wat zou er sowieso erg aan zijn?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2013, 20:04
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Zie niet alleen het probleem ervan in dat je geen engels kunt, je bent daar waarschijnlijk echt niet de enige niet-engelse en het is een unieke kans om jongeren uit andere landen te ontmoeten en ook gewoon een leuke week te hebben, je zit daar echt niet de hele dag zinnen te ontleden of lingo te spelen.
Oud 14-07-2013, 20:31
Verwijderd
Ik ben wel eens op taalkamp geweest in frankrijk (om frans te leren, maar op de campus werd er vooral engels gepraat) Ik vond het hartstikke leuk, er komen veel mensen uit verschillende landen en je maakt gezellig samen lol. Sochtends les en smiddags gezellig met zn allen, je leert veel nieuwe mensen kennen, leert iets over hun culturen en je leert engels, ik zeg doen!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2013, 11:52
Verwijderd
Sowieso is kamp met wat buitenlandse jongeren rond die leeftijd altijd een goed idee. Wellicht zijn er nog wat engelse meisjes die wel zin hebben om te ballen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2013, 14:46
Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Sowieso is kamp met wat buitenlandse jongeren rond die leeftijd altijd een goed idee. Wellicht zijn er nog wat engelse meisjes die wel zin hebben om te ballen.
Ga dan op taalkamp in Rusland. Gegarandeerd goed weer in de zomer en de bitches zijn daar beter dan het engelse frietvetkaliber.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2013, 14:28
Verwijderd
Ik zou het doen! Als het niet zo duur is, mag ik ook van mn ouders. Ik ben ook nogal slecht in Engels namelijk. Maar helaas (
Met citaat reageren
Oud 29-07-2013, 21:12
Diamera
Diamera is offline
Ben je inmiddels al vertrokken? Zo nee: sowieso doen, is toch alleen maar leuk zo in je vakantie op kamp in het buitenland, met allerlei mensen uit andere landen? En hoe slecht je taalkennis ook mag zijn: je zult je verbazen hoe ver je komt met gebaren en net die paar woordjes die je wél kent, echt! En je leert er nog wat van ook. Veel plezier gewenst!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2013, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Ben je inmiddels al vertrokken? Zo nee: sowieso doen, is toch alleen maar leuk zo in je vakantie op kamp in het buitenland, met allerlei mensen uit andere landen? En hoe slecht je taalkennis ook mag zijn: je zult je verbazen hoe ver je komt met gebaren en net die paar woordjes die je wél kent, echt! En je leert er nog wat van ook. Veel plezier gewenst!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten