| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Alles van voor 2008 geeft mij wel nostalgische gevoelens. Toen was m'n leven nog leuk. [/emo] Ik vind het wel vreemd als sommige mensen 't hebben over 'jeugdsentiment' en dat dat dan iets is uit 2006 ofzo.
|
|
|
Verwijderd
|
Voor 2006 voel ik ook geen nostalgie. Voor 2000 ook niet echt.
Ik denk dat 't 'm erin zit dat tijd voor mij geen nostalgiedrager is. Ik word alleen nostalgisch van dingen en plaatsen die niet meer bestaan, zoals uitgestorven diersoorten, verloren foto's en de Sovjet-Unie. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En die avond ontmoetten Martiño en ik elkaar voor het eerst en gooide ik zijn rode wijn over Kunst heen. En heeft DP zijn spareribs tegenover mij met mes en vork gegeten, omdat ik had gezegd dat ik spareribs knauwen zo onsmakelijk vind en en en... Goeie meet was dat. En aila die we hadden laten omroepen op het station.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat omroepen dat was leuk. Ik was dat hele mens vergeten. Ze had ook dr vriendje -iets met evil- bij zich. Die zijn van het forum weggegaan omdat er ruzie was in het wwspel als ik me goed herinner.Wat lief van DP
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Wat ik ook graag doe is, als mijn moeder zegt dat het A is en ik zeg dat het B is, en dan blijkt dat het A is, zeggen: "Zie je wel! Dat zéi ik toch!" Maar dat zijn dingen die moeders en zoons gewoon doen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Verder goede slok water en iets naar beneden kijken bij het doorslikken dan is je keeldoorgang het meest open
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Paracetamol wordt opgenomen in je darmen waardoor de werkzame stoffen opgenomen worden in je bloedbaan. Het duurt ongeveer 15-20 minuten voor de paracetamol in je darmen is beland, in die 15-20 minuten valt die paracetamol uit zichzelf al uit elkaar terwijl die door je maag aan het reizen is
|
|
||
|
Citaat:
Nee, nee, dat deed ik niet omdat jij het zei, maar meer omdat ik vond dat dat wat netter was. En spekkie die commentaar daarop leverde omdat ze vond dat dat niet normaal was.Ik heb (een deel?) van de bierviltjes nog een hele tijd gehad ook! Er zijn best een paar hele gave DK meets geweest.
|
|
|
|
Ik koop ook altijd panadol
Ik heb een tijd gehad dat pillen slikken ineens niet meer zo goed ging. Daarvoor slikte ik makkelijk een hele hand pillen tegelijk weg en toen ineens moest ik elke keer kokhalzen en een paar keer overgeven als ik pillen probeerde te slikken. Geen idee waar dat ineens vandaan kwam, maar vanaf toen heb ik altijd panadol gekocht. In t ziekenhuis kreeg ik wel van die ruwe ronde schijven, maar die liet ik dan eerst doormidden breken.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, jij hebt gewoon onze hele conversatie mee naar huis genomen
|
|
![]() |
|
|