Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2014, 21:49
Verwijderd
Toen ik een Russisch vriendje kreeg ging er ook ineens een heel vocabulaire aan termen voor me open.
Advertentie
Oud 16-01-2014, 21:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Grappig he
Oud 16-01-2014, 21:56
Verwijderd
Toen mijn broertje van zijn eerste dag middelbare school kwam ging ook een wereld van scheldwoorden voor me open
Oud 16-01-2014, 22:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

Maar wat ik heb geleerd zijn geen scheldwoorden maar gewoon dirtytalk
Oud 16-01-2014, 22:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
Samantha van der Plas, ook wel bekend als Barbie, heeft woensdag de clip opgenomen van haar carnavalsnummer 'Het enige wat ik wil... is een tattoo op mijn bil'. De clip werd opgenomen in een kroeg in Noordwijk.
Oud 16-01-2014, 22:36
Verwijderd
Zingt wel lekker weg waarschijnlijk.
Oud 16-01-2014, 22:59
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik wou al zeggen, ik heb jou toch nooit gemeet! Ik heb niet zo heel veel meets gedaan. Twee keer een adminmeet, 1x DK, L&R en psych. En dat was het geloof ik wel.
Ik ben ooit op een mega psych meet geweest. Heb ik jou daar ook gezien? Ik denk dat het een jaar of 9 geleden was. En ik ben ook een keer op een L&R meet geweest. Toen gingen we bowlen en daarna eten. Ik kwam nooit op L&R maar ik ging toen met een vriendin mee. Van beide meets heb ik eigenlijk geen idee meer wie ik ontmoet heb en dat vind ik best wel stom.
Oud 16-01-2014, 23:02
Verwijderd
Met wat zoekwerk kun je de bijbehorende topics vast nog terugvinden.
Oud 16-01-2014, 23:04
Verwijderd
Ik heb denk ik alweer om en nabij twintig forummers gemeet spannend hoor
Oud 16-01-2014, 23:05
Verwijderd
Ik snap nostalgische gevoelens vaak niet. Hebben jullie dat ook? Soms doen mensen na 1 à 2 jaar al helemaal van 'noohhhhh weten jullie nog hoe dat wasssss'. Dan denk ik 'ja'.
Oud 16-01-2014, 23:08
Verwijderd
Snap ik ook weinig van inderdaad.
Oud 16-01-2014, 23:19
Verwijderd
Soms.
Oud 16-01-2014, 23:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik snap nostalgische gevoelens vaak niet. Hebben jullie dat ook? Soms doen mensen na 1 à 2 jaar al helemaal van 'noohhhhh weten jullie nog hoe dat wasssss'. Dan denk ik 'ja'.
Ik ben iemand die van nostalgie aan elkaar hangt, maar dan niet voor 2 jaar geleden, want dat voelt voor mij net als gisteren.
Alles van voor 2008 geeft mij wel nostalgische gevoelens. Toen was m'n leven nog leuk. [/emo]

Ik vind het wel vreemd als sommige mensen 't hebben over 'jeugdsentiment' en dat dat dan iets is uit 2006 ofzo.
Oud 16-01-2014, 23:21
Verwijderd
Ach, 2006 is ook al acht jaar geleden. Toen ik twintig was waren de spice girls ook al wel jeugdsentiment.
Oud 16-01-2014, 23:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ach, 2006 is ook al acht jaar geleden. Toen ik twintig was waren de spice girls ook al wel jeugdsentiment.
Ik snáp 't ook wel, maar het voelt gewoon raar. Ik ben heel niet bijna 30.
Oud 16-01-2014, 23:29
Verwijderd
Voor 2006 voel ik ook geen nostalgie. Voor 2000 ook niet echt.

Ik denk dat 't 'm erin zit dat tijd voor mij geen nostalgiedrager is. Ik word alleen nostalgisch van dingen en plaatsen die niet meer bestaan, zoals uitgestorven diersoorten, verloren foto's en de Sovjet-Unie.
Oud 16-01-2014, 23:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Henk is een stofzuigerrobot die ook nog dweilt!
Take my money!!!
Oud 17-01-2014, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Minke was jij ook bij die meet? Ik kan me alleen daboman en lucky luciano herinneren. En dat het een gezellige avond was en dat ik superleuke laarsjes aanhad weet ik ook nog.
Ja natuurlijk jongen! Ik heb nog een bierviltjes-flirt met LL gehad En die avond ontmoetten Martiño en ik elkaar voor het eerst en gooide ik zijn rode wijn over Kunst heen. En heeft DP zijn spareribs tegenover mij met mes en vork gegeten, omdat ik had gezegd dat ik spareribs knauwen zo onsmakelijk vind en en en... Goeie meet was dat. En aila die we hadden laten omroepen op het station.
Oud 17-01-2014, 01:01
Verwijderd
Citaat:
Ja natuurlijk jongen! Ik heb nog een bierviltjes-flirt met LL gehad En die avond ontmoetten Martiño en ik elkaar voor het eerst en gooide ik zijn rode wijn over Kunst heen. En heeft DP zijn spareribs tegenover mij met mes en vork gegeten, omdat ik had gezegd dat ik spareribs knauwen zo onsmakelijk vind en en en... Goeie meet was dat. En aila die we hadden laten omroepen op het station.
OH JA dat omroepen dat was leuk. Ik was dat hele mens vergeten. Ze had ook dr vriendje -iets met evil- bij zich. Die zijn van het forum weggegaan omdat er ruzie was in het wwspel als ik me goed herinner.
Wat lief van DP
Oud 17-01-2014, 01:07
Verwijderd
Evilblue. En klopt ja. Ze waren best leuk, maar Evilblue speelden het wwspel gewoon niet leuk en aila had twee spellen terug ook hommeles met Lusi.
Oud 17-01-2014, 01:32
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wat ben jij lastig
Dat valt wel mee.

Wat ik ook graag doe is, als mijn moeder zegt dat het A is en ik zeg dat het B is, en dan blijkt dat het A is, zeggen: "Zie je wel! Dat zéi ik toch!"

Maar dat zijn dingen die moeders en zoons gewoon doen.
Oud 17-01-2014, 07:53
Verwijderd
Komen ze hier 3 voor 7 uur s' morgens ramen afleveren. Beetje vroeg hoor
Oud 17-01-2014, 08:00
Verwijderd
Wat is paracetamol toch verschrikkelijk om in te nemen. Ik kan ze simpelweg gewoon niet doorslikken.
Oud 17-01-2014, 08:17
Verwijderd
Citaat:
Voor 2006 voel ik ook geen nostalgie. Voor 2000 ook niet echt.

Ik denk dat 't 'm erin zit dat tijd voor mij geen nostalgiedrager is. Ik word alleen nostalgisch van dingen en plaatsen die niet meer bestaan, zoals uitgestorven diersoorten, verloren foto's en de Sovjet-Unie.
Maar bepaalde tijden komen nooit meer terug, en daarmee vriendschappen van toen, bepaalde gewoontes die je toen had, wereldbeelden... Dat bestaat dan ook niet meer.
Oud 17-01-2014, 08:33
Verwijderd
Citaat:
Wat is paracetamol toch verschrikkelijk om in te nemen. Ik kan ze simpelweg gewoon niet doorslikken.
Dat probleem ken ik, die vorm blijft in mijn keel steken. Ik koop enkel nog Belgische Dafalgan (merkparacetamol), dat zijn ronde bolletjes in plaats van platte schijfjes. Kost wel wat meer, maar een half uur kokhalzend proberen een paracetamol af te slikken is toch ook niet erg handig op het moment dat je ze moet nemen. En zo vaak heb ik ze ook niet nodig.
Oud 17-01-2014, 08:35
Verwijderd
Mijn broertje kon dat ook niet, dus die stampte zijn paracetamollen tot poeder met een vijzel en roerde dat poeder dan door zijn eten. Toen was hij wel acht ofzo, maar hé, als het werkt...
Oud 17-01-2014, 08:47
Verwijderd
paracetamols kauw ik gewoon weg. Dan werken ze ook nog eens sneller.
Oud 17-01-2014, 08:47
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik ben ooit op een mega psych meet geweest. Heb ik jou daar ook gezien? Ik denk dat het een jaar of 9 geleden was. En ik ben ook een keer op een L&R meet geweest. Toen gingen we bowlen en daarna eten. Ik kwam nooit op L&R maar ik ging toen met een vriendin mee. Van beide meets heb ik eigenlijk geen idee meer wie ik ontmoet heb en dat vind ik best wel stom.
Ik was wel bij de L&R meet die je noemt. De psych meet weet ik niet meer zo goed. Het was niet zo'n grote meet geloof ik. Ik weet ook niet meer wie er allemaal precies bij waren. Van de L&R meet weet ik eigenlijk voornamelijk nog dat ik tijdens het eten bier over me heen kreeg en dat katertje naast me zat. En dat toen iedereen erachter kwam dat ik geen ov had, maar dus betaald had om te komen, het ineens nodig vond om mn eten te betalen. Heel aardig allemaal, maar echt keihard onnodig.

Citaat:
Take my money!!!

Citaat:
Fijnstampen en in een beetje water oplossen. Niet bepaald smakelijk, maar werkt wel.
Oud 17-01-2014, 08:49
Verwijderd
Citaat:
Ruig type ben jij toch.
Oud 17-01-2014, 08:52
Verwijderd
Citaat:
Ruig type ben jij toch.
Zonder meer. Allemaal door mijn jeugd in de ghettos van Schijndel.
Oud 17-01-2014, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Dat probleem ken ik, die vorm blijft in mijn keel steken. Ik koop enkel nog Belgische Dafalgan (merkparacetamol), dat zijn ronde bolletjes in plaats van platte schijfjes. Kost wel wat meer, maar een half uur kokhalzend proberen een paracetamol af te slikken is toch ook niet erg handig op het moment dat je ze moet nemen. En zo vaak heb ik ze ook niet nodig.
Ja, om die reden heb ik panadol (de Nederlandse merkparacetamol), dat zijn gladde ovaaltjes.
Oud 17-01-2014, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Fijnstampen en in een beetje water oplossen. Niet bepaald smakelijk, maar werkt wel.
De smaak helpt ook niet mee tegen het kokhalzen Hier hebben we ook Dafalgan die je kunt oplossen overigens.
Oud 17-01-2014, 09:29
Verwijderd
Ik heb ook panadol, die ruwige tabletten moet ik idd oplossen en dat is vies
Oud 17-01-2014, 09:46
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Fabel!

Verder goede slok water en iets naar beneden kijken bij het doorslikken dan is je keeldoorgang het meest open
Oud 17-01-2014, 09:49
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee, niet echt. Hoogstens opmerkingen in de categorie van "Vroeger had je nog series als Airwolf, The A-Team, Knight Rider en MacGyver" maar dat is meer omdat ik dat als kind leuk vond, en niet dat ik soortgelijke series nu mis in mijn leven.
Oud 17-01-2014, 10:37
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik neem ze doorgaans in met wat water en kauw ze tegelijkertijd kapot. Soms lossen ze trouwens ook gewoon op in het water waarmee ik ze doorslik, maar dat werkt niet altijd even goed.
Oud 17-01-2014, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Fabel!

Verder goede slok water en iets naar beneden kijken bij het doorslikken dan is je keeldoorgang het meest open
Bron!
Oud 17-01-2014, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Dat valt wel mee.

Wat ik ook graag doe is, als mijn moeder zegt dat het A is en ik zeg dat het B is, en dan blijkt dat het A is, zeggen: "Zie je wel! Dat zéi ik toch!"

Maar dat zijn dingen die moeders en zoons gewoon doen.
Ik doe dat ook met mijn moeder. En midden in een verhitte geïrriteerde ddiscussie keihard roepen "hoef je me nog niet uit te schelden voor schele." Ook al gebeurt er niks wat daar ook maar een beetje op lijkt.
Oud 17-01-2014, 11:19
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Bron!
Geleerd op school

Paracetamol wordt opgenomen in je darmen waardoor de werkzame stoffen opgenomen worden in je bloedbaan. Het duurt ongeveer 15-20 minuten voor de paracetamol in je darmen is beland, in die 15-20 minuten valt die paracetamol uit zichzelf al uit elkaar terwijl die door je maag aan het reizen is
Oud 17-01-2014, 11:20
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nee, nee, dat deed ik niet omdat jij het zei, maar meer omdat ik vond dat dat wat netter was. En spekkie die commentaar daarop leverde omdat ze vond dat dat niet normaal was.

Ik heb (een deel?) van de bierviltjes nog een hele tijd gehad ook!

Er zijn best een paar hele gave DK meets geweest.
Oud 17-01-2014, 11:36
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik koop ook altijd panadol Ik heb een tijd gehad dat pillen slikken ineens niet meer zo goed ging. Daarvoor slikte ik makkelijk een hele hand pillen tegelijk weg en toen ineens moest ik elke keer kokhalzen en een paar keer overgeven als ik pillen probeerde te slikken. Geen idee waar dat ineens vandaan kwam, maar vanaf toen heb ik altijd panadol gekocht. In t ziekenhuis kreeg ik wel van die ruwe ronde schijven, maar die liet ik dan eerst doormidden breken.
Oud 17-01-2014, 11:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Kende mijn vriendje ook maar vieze franse woordjes dan konden we seks hebben in het Frans
Oud 17-01-2014, 11:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ohja, niet vies, vulgair
Oud 17-01-2014, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Nee, nee, dat deed ik niet omdat jij het zei, maar meer omdat ik vond dat dat wat netter was. En spekkie die commentaar daarop leverde omdat ze vond dat dat niet normaal was.

Ik heb (een deel?) van de bierviltjes nog een hele tijd gehad ook!

Er zijn best een paar hele gave DK meets geweest.
Oh. Hè jammer
Ja, jij hebt gewoon onze hele conversatie mee naar huis genomen
Oud 17-01-2014, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Kende mijn vriendje ook maar vieze franse woordjes dan konden we seks hebben in het Frans

Hebben jullie seks in het Nederlands of in het Duits?
Oud 17-01-2014, 11:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
In het Duits
Oud 17-01-2014, 11:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Spoiler
Oud 17-01-2014, 11:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Seks in andere talen