Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-02-2015 om 10:41. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Laat het reclame spotje van: gelukkig huwelijk en zin in een date? nou een voorbeeld zijn van hoe het niet moet! Of is dat normaal beste mensen? De mentaliteit en discipline moet terug keren en dat kan door regels. Zoals een vrouw van het kalifaat zich kleed laat dat nou een goed voorbeeld zijn Zich kleed! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Of een burka de oplossing is weet ik niet, denk dat in het kalifaat ook genoeg kinderen een kutleven hebben ![]()
||
![]() |
Citaat:
Tuurlijk staat dat geil enzo een kort rokje maar voor het maatschappelijke moraal is het slecht. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik denk dat het probleem niet alleen ligt bij vrouwen die zich verleidelijk kleden of die zich in hun ogen normaal kleden, wat wel verleidelijk kan worden opgevat. Het probleem ligt net zo goed bij de foute moraal van mannen die daar dan op ingaan en zo hun huwelijk op het spel zetten.
(Korte) rokjes zijn trouwens "het" wapen van de reformatorische wereld tegen de verderfelijke buitenwereld. Een vrouw dient vrouwenkleren te dragen, dus een rok. Een broek werd pas een kledingstuk voor vrouwen door de emancipatie en vrouwen die gelijkheid wilde voor mannen en vrouwen (terwijl volgens deze gelovigen de man boven de vrouw staat) en wordt door hen dus ook als niet-wenselijk kledingstuk voor vrouwen gezien. Gevolg: meiden op reformatorische scholen dragen (korte) rokjes die er vaak niet al te zedelijk uitzien. Kledingregels zijn niet de oplossing. De oplossing zit hem in de mentaliteit van mensen. Wat wil je uitstralen met je kleding? Of wil je ingaan op een verleidelijk uiterlijk van iemand anders?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Uit verschillende onderzoeken blijkt dat het hebben van ouders van hetzelfde geslacht niet zorgt voor 'minder kansen'. De kwaliteit van de relatie van de ouders heeft wel invloed*. *Zie bijvoorbeeld: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/1...4.00823.x/full http://psycnet.apa.org/journals/fam/20/3/526/ http://cdp.sagepub.com/content/15/5/241.short In deze onderzoeken worden adolescenten onderzocht met same-sex en opposite-sex ouders: Analyses indicated that adolescents were functioning well and that their adjustment was not associated with family type. Adolescents whose parents described closer relationships with them reported less delinquent behavior and substance use, suggesting that the quality of parent-adolescent relationships better predicts adolescent outcomes than does family type. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Groetjes vanuit de Bible-Belt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Politieke partij voor Jongeren Annefleur28 | 37 | 03-12-2011 08:44 | |
Jouw politieke partij WärteR | 153 | 21-11-2006 18:07 | |
De ideale politieke partij ijscoman | 18 | 05-11-2006 12:27 | |
Lid politieke partij Barry K | 159 | 23-02-2006 21:14 | |
Wat zijn de plannen van politieke partijen als het gaat om studeren? DaaF | 5 | 21-10-2002 11:18 | |
Wat is het nut van een politieke partij? Yvet | 11 | 11-05-2002 13:16 |