Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2015, 17:32
laceybrooks
laceybrooks is offline
Hallo, ik ben lacey en ben 16 jaar. Al een lange tijd ben ik geïnteresseerd in het hebben/drageb van een buttplug. Zelf experimenteer ik met voorwerpen in mijn kont. Nu wil ik echt een buttplug kopen maar weet niet in welke winkel ik dat moet doen... Ik kan het niet via internet bestellen omdat mijn ouders dat dan zien en ik woon ook niet in de buurt van een seksshop. Kan ik ze bijvoorbeeld bij de etos kopen?

Ik hoop snel nuttige informatie te ontvangen,

Groetjes,

Lacey x
Met citaat reageren
Oud 16-03-2015, 19:31
TheShyBoy
TheShyBoy is offline
Heyhey, je zou ze via bol.com kunnen kopen en bij een albert heijn laten bezorgen, maar let wel op de goedkopere butt plug, daar kunnen giftige stoffen (ftalaten) inzitten die giftig zijn, informeer je zelf ff goed en beslis dan welke je gaat kopen
(glas en 100% silicone zijn het veiligst en gaan het langst mee)
Met citaat reageren
Oud 16-03-2015, 19:33
laceybrooks
laceybrooks is offline
Citaat:
Heyhey, je zou ze via bol.com kunnen kopen en bij een albert heijn laten bezorgen, maar let wel op de goedkopere butt plug, daar kunnen giftige stoffen (ftalaten) inzitten die giftig zijn, informeer je zelf ff goed en beslis dan welke je gaat kopen
(glas en 100% silicone zijn het veiligst en gaan het langst mee)
Ik kan dus niet bestellen via internet omdat mijn ouders zo'n app hebben waarmee ze zien wat ik koop, wat er van mijn rekening af gaat.. Verkopen ze die dingen echt niet bij de etos ? of is er geen andere manier om aan te komen
Met citaat reageren
Oud 16-03-2015, 20:06
Pluis
Pluis is offline
klopt, de etos verkoopt tegenwoordig vibrators. Verschil tussen een vibrator/dildo en een buttplug is dat die laatste breed uitloopt aan het einde, waardoor de kans kleiner is dat je hem kwijt kunt raken in je endeldarm.
Oud 16-03-2015, 20:07
bloodyb
bloodyb is offline
Heb je vrienden/vriendinnen met minder strenge ouders die er een voor je kunnen bestellen? Anders moet je toch eens naar een grotere stad gaan met een seksshop.
Oud 09-05-2015, 04:07
1337Gamer
1337Gamer is offline
Ik raad toch is aan naar een seksshop te gaan dan, zodat je ouders nergens van weten.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2015, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Ik kan dus niet bestellen via internet omdat mijn ouders zo'n app hebben waarmee ze zien wat ik koop, wat er van mijn rekening af gaat.. Verkopen ze die dingen echt niet bij de etos ? of is er geen andere manier om aan te komen
Ik weet niet of je op bol.com met paysafecards kunt betalen, maar als dat het geval is kun je met contantgeld paysafecards kopen (bij de hema of andere winkels).
Aangezien je minderjarig bent, zul je wel (indien het bedrag boven de € 10 is) meerdere kaarten van € 10 moeten kopen, en kun je geen kaarten van € 20 kopen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2015, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet of je op bol.com met paysafecards kunt betalen, maar als dat het geval is kun je met contantgeld paysafecards kopen (bij de hema of andere winkels).
Aangezien je minderjarig bent, zul je wel (indien het bedrag boven de € 10 is) meerdere kaarten van € 10 moeten kopen, en kun je geen kaarten van € 20 kopen.
Nee je kan niet met PaySafe cards betalen bij bol.com

Net iets besteld. Alleen achteraf via acceptgiro of online bankieren, creditcard of iDeal.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2015, 15:53
Verwijderd
Je kan een tijdelijke creditcard kopen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2015, 22:58
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Je kan een tijdelijke creditcard kopen.
moet je via overmaken geld op zetten...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2015, 18:24
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Paypal? Daar kun je gewoon geld opzetten met de smoes dat als je iets wil kopen via ebay ofzoiets. Gebruik ik ook.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2015, 15:27
AskMe
AskMe is offline
je kan het ook door een goede vriendin laten bestellen en haar dan het geld geven.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2015, 18:20
thibiboy
thibiboy is offline
heey
ik zou dat zeker eens proberen zo een buttplug. heb het onlangs bij mijn lief in haar kont gestoken en ze vond het heerlijk!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2015, 21:12
Obelise
Obelise is offline
Je kan zo'n ding toch ook gewoon rembours kopen?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2015, 12:43
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Je kan zo'n ding toch ook gewoon rembours kopen?
komt die nog aan bij je ouders en VEEL duurder.

maar ts is al ff niet hier meer geweest zal er wel al 1 hebben
Met citaat reageren
Oud 21-06-2015, 17:39
DemiMoonen
DemiMoonen is offline
Hoop het voor haar dat ze er 1 heeft zit er zelf ook al een tijdje over te denken en weet ook niet helemaal hoe ik het moet doen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2015, 12:45
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Hallo, ik ben lacey en ben 16 jaar. Al een lange tijd ben ik geïnteresseerd in het hebben/drageb van een buttplug. Zelf experimenteer ik met voorwerpen in mijn kont. Nu wil ik echt een buttplug kopen maar weet niet in welke winkel ik dat moet doen... Ik kan het niet via internet bestellen omdat mijn ouders dat dan zien en ik woon ook niet in de buurt van een seksshop. Kan ik ze bijvoorbeeld bij de etos kopen?

Ik hoop snel nuttige informatie te ontvangen,

Groetjes,

Lacey x
hey als je er nog zoekt? ik heb een setje besteld voor iemand anders hier maar die bleek nep te zijn. zo zou er dan geen rare naam op de afschriften staan van een shop en kon ze/hij het bij een kaila punt ophalen.
10 euro nieuw. set van 5 stuks
foto: http://afbeelding.im/ehbhLbtt

als nie mag? wis bericht dan maar.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2015, 19:16
Verwijderd
Citaat:
heey
ik zou dat zeker eens proberen zo een buttplug. heb het onlangs bij mijn lief in haar kont gestoken en ze vond het heerlijk!
Bij de meeste mensen doet dat veel te veel pijn, vooral als er 0 ervaring is, en kun je beter eerst met een vinger of mini buttplug beginnen. In ieder geval zou ik nooit zomaar even een dildo in iemand zijn kont gaan steken.
En sowieso heel veel gliijmiddel gebruiken
Met citaat reageren
Oud 06-12-2015, 12:00
sanic
sanic is offline
Citaat:
hey als je er nog zoekt? ik heb een setje besteld voor iemand anders hier maar die bleek nep te zijn. zo zou er dan geen rare naam op de afschriften staan van een shop en kon ze/hij het bij een kaila punt ophalen.
10 euro nieuw. set van 5 stuks
foto: http://afbeelding.im/ehbhLbtt

als nie mag? wis bericht dan maar.
Mag ik vragen bij welke site je deze bestelt hebt? 5 voor 10 euro is namelijk heel voordelig😊
Met citaat reageren
Oud 06-12-2015, 17:04
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
waarschijnlijk zijn dat spullen met giftige weekmakers, zie dit topic voor meer info: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1901270
Oud 06-12-2015, 23:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ga naar een prettige sexshop en hou alle materialen even vast want wat de winkeljuf aanraadt hoef jij helemaal niet fijn te vinden.

Ook een tip uit ervaring- draag het ding eerst alleen thuis of ergens waar je snel naar de wc kan om hem uit te doen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2015, 19:58
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Mag ik vragen bij welke site je deze bestelt hebt? 5 voor 10 euro is namelijk heel voordelig😊
waren nieuw duurder zijn ook al lang weg kwamen van de pabo.
ik gebruik zelf glazen versie's
Met citaat reageren
Oud 07-12-2015, 22:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Glas en aluminium is altijd goed want niet corrosief en glad dus makkelijk te reinigen. Maar ook heel hard dus niet in je mond stoppen!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2015, 20:22
Team123
Team123 is offline
Als je los geld hebt koop je anders gewoon een cadeaukaart van bol.com, zet er wat geld op en bestel via bol. Als je geen los geld hebt zeg je gewoon dat je wat los geld wilt hebben!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2015, 21:03
Verwijderd
Ik heb een paypal account waar ik geld naar overmaak zodat mijn ouders niet in staat zijn wat ik koop. Ze zien echter wel dat t naar paypal gaat.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten