Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() *krijgt weer helemaal flashbacks* He-man moet ik nog ergens poppetjes van hebben ![]() Dino Riders en MASK was wel cool, vond ik echt stoer vroeger ![]()
||
Citaat:
Batman (die oude serie) Alf Bassie en Adriaan Seabird Fabeltjeskrant Thunderbirds pepie en kokie beestebos alfred jadocus kwak (ofzoiets pieter post en meer weet ik niet meer oja zenden ze trouwens nog Seabird nog uit of ? |
![]() |
|
Ok, natuurlijk alles wat iedereen hier heeft verteld maar als ik iets dieper in mijn herinneringen graaf
kent iemand de DJ Cat show nog? met een grijze kat-handpop en Linda de Mol? Dat is echt..mijn eerste herinnering, en ik weet nog dat later RTL 4 daarvoor in de plaats kwam. Hier kwamen oorspronkelijk MASK en inspector Gadget op TV. verder heb ik nog goeie herinneringen aan Mission:Top Secret, dat spionnennetwerk van jongeren over de hele wereld. Dat was echt enorm gaaf! en nog vage vlekken van het meisje uit het jaar 2000, zo'n meisje met een tover-haarband *LoL* owh..en op de AVRO had je altijd POST! met birgit ganzerd, die ik toen nog in het echt heb ontmoet ![]() ![]() ------------------ PassionvineTexassageDĂTURAWalkingirisChocolatecherriesalamandaNatalplu m BlackmagictiBirdofparadiseGoldenshowertreeRoyalpalmFrangipani..frangip ani? [Dit bericht is aangepast door BillyFish (22-11-2001).]
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dat kleine rooie beest met 1 hoorn is elbee of zoiets |
![]() |
||
Citaat:
![]() Euhz..Ovide Teddy Rukspin (schrijf je nie zo zeker ![]() Freggels Telekids Boes Dommel David de Kabouter Kaktusshow Bassie en Adriaan Ducktales Vrouwtje Theelepel Bes veel ![]() ![]()
|
de 7 sprong
bassie en adriaan dommel snorkels boes boes!!! smurfen pippie langkous ahh nog wel meer, er was ook nog zo'n programma met allemaal dieren in 'n bos, en dan waren de hoofdrolspelers 2 vossen, hoe heette dat ook alweer?? kwam altijd op woensdag middag ![]()
|
oja alfred jodukus kwak natuurlijk ook!! was zowat mijn favoriet! en skippy, natuurlijk ook, buurman& buurman, mijn vader woont in de rio de janeiro (ofzo!)
en tommie en jerry niet te vergeten ![]() en telekids ja, als ze zo'n strijd hielden. of "meidengeheimen" haha
|||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ohja, van die belgische vossen ja! Dat heette "Beestenbos is boos" geloof ik, en Ovide ja! OVIDEEEEEEE!!!!! |
![]() |
|
![]() |
ik keek altijd naar vét veel maar toch deed ik veel andere dingen, kweet niet waar ik de tijd vandaagn haalde....
seabert sesamstraat Ducktales (écht goede verhalen hoor] Dommel naja enzovoort enneh... Bassie en Adriaan natuurlijk, kep het hier al wel vaker gezegd, maar dat blijft gewoon roelen, vooral en de plaaggeest en deel 1. een tijd gelededen weer om gelachen!!
|
helemaal niemand noemt david de kabouter...
--> david de kabouter alfred kwak vpro zondag ochtend mega blubber power race bassie en adriaan dommel boes snorkels sesamstraat natuurlijk ovide en zijn vriendjes en met kerst was altijd dezelfde tekenfilm op ned 2 waarvan ik de naam nooit geweten heb maar dat is nog steeds de dooopste film die ik ooit hebgezien ik weet niet meer waar hij over ging het was iets in de ruimte met vage beeste dus als iemand nou zegt ja die ken ik laat het horen
|
![]() |
Ik kan me nog herinneren dat er een tekenfilm was, die ging over de binnenkant van je lichaam. Je zag dan allemaal mannetjes lopen met bubbels in hun armen, en een stelletje kinderen die er met een soort UFO-achtige dingen doorheen vlogen. Het klinkt heel vaag, maar daar keek ik o.a. altijd naar. Ook naar Ovide, Mapletown, Samson en Gert, Boes, Sesamstraat, klokhuis, en... wat ik ook altijd zwaaaar vet vond, was Buurman en buurman, dat kwam altijd bij villa achterwerk, zo rond een uur of zes 's avonds. Ook op vrijdag-avond, een serie die elke aflevering over een ander kind ging, volgens mij heette het Dag juf tot morgen... ook heel leuk...
voor de rest kan ik ff niks bedenken
|
leuke topic! haha, al die herrinneringen die weer boven komen
![]() uhmm...: Seabert Smurfen Teddy Ruxpin Telekids Dommel Boes Alfred Jodokus Kwak Snorkels David de Boskabouter Meneer Kaktusshow!!!!!! Bassie en Adriaan Ducktales Dinobabies (nog steeds ![]() Skippy!!!!! Tom sawyer Boes boes Pipi Langkous Sinbad de zeeman (dat zette ik na een kwartier altijd af, want dan vond ik het zo zielig worden voor Sinbad haha) Fabeltjeskrant (hoewel me moeder zegt dat dat toen niet meer op tv was maar ik heb het echt zeeeeeker in me geheugen!!!!!!) en eens in de tijd als het er was kinderen voor kinderen! Dat vond ik toen zoooooo leuk, gingen ze altijd punten geven, met zo'n echte jury enzo en die Belg bart ofzo, die dat toen nog presenteerde... Dat nam ik op en keek ik een stuk of 20 keer nog daarna haha! oke, beetje lang geworden... ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
ja die tekenfilm die wat in je lichaam afspeelde weet ik ook nog, en voor de rest al die andere heb ik ook gekeken. maar jullie zijn eentje vergeten: de Hulk!!!!!!!!!
en ik herinner me ook nog een tekenfilm die ik echt extreem stoer vond over zo'n gastje of beestje dat weet ik niet meer, maar op bepaalde momenten groeide die en werd ie echt ontzettend leip en kwamen er stekels uit zijn ellebogen en knieen gegroeid en dan zag ie er echt heel vet uit. ik vond dat toen echt de ruigste gast ter wereld, maar ik weet niet meer tegen wie of wat hij ging vechten en hoe die heet. oja, ik keek ook altijd de teenage mutant hero turtles! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[one-shot] Als jij... Liwin | 12 | 20-06-2008 13:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Jezus keek ook naar gehandicapten Moscow | 4 | 20-01-2008 17:01 | |