![]() |
|
Over dit onderwerp animalsex gesproken... Kijk eens op http://www.dolphinsex.org/, een hele 'rare' maar toch interessante site... (nee, er staan geen rare plaatjes ofzo op hoor)
Ik voel er zelf absoluut niks voor hoor...maar het is wel een leuk controlversieel onderwerp.. Ik vind wel moeten kunnen, zolang het dier het geen schade ondervind en er plezier mee heeft... ![]()
||
Citaat:
|
hoe komen necrofielen in hemelsnaam aan een lijk het is toch niet zo makkelijk. je gaat neit naar de toonbank van een Mortuarium en zegt doe mij maar een lekkere dode blonde griet. en daar gaat je lul toch pijn van doen want dan is ze toch helemaal warm enzo
||
![]() |
Citaat:
drol.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() maarreh, succes! |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
OMG, wat een lollig topic is dit toch. Hier en daar heb ik me echt kapotgelachen over de sarcastische of grappige opmerkingen van mede-forummers!
![]() ![]() Maar eigenlijk, in eerste instantie, vind ik animalsex eigenlijk niet kunnen. Maar als het toch gebeurt, dan hoop ik in ieder geval dat het dier er zowel lichamelijk als geestelijk geen schade aan ondervindt, dan vind ik het nog wel acceptabel. Ik zou, als je aan geen sex komt (door geen vriendje of je wil geen one-night stands) en nodig sexuele opwinding wilt hebben (waarbij de hand aan jezelf slaan niet genoeg is), maar naar de hoeren gaan inplaats van zo'n arm onschuldig diertje te nemen. Ripper
||
Citaat:
![]() ![]() Ripper
||
![]() |
Citaat:
Zelf mijn lul gaat niet in die gaatje.........Ik ben niet van de partij wat animalsex betreft! Er zijn toch genoeg mensen rond en laat die beest dan maar met haar beest genieten. |
![]() |
|
Dit schrééuwt gewoon om foto's !!
![]() ![]() En ook nog even serieus: Ik denk niet dat het iemand wat uitmaakt wat jij doet om aan je bevrediging te komen, zolang het niet onder dwang gebeurt. Een vinger, een poes ( ![]() ![]()
||
Citaat:
(ff over de inteligentie van een dolfijn dat zijn afgezien van de mens de intelligentste wezens op aarde) een dolfijn heeft dus ook voor de lol sex net als de mens dus als een dolfijn in zijn taal zegt ik wil sex met je vindt ik het niet ziek ofzo als je dat doet dat moet je zelf weten want de dolfijn wil het als je de dolfijn gaat verkrachten is het een ander verhaal dat moet niet kunnen. dolfijnen zijn zeer intelligent en ik vindt dus dat je ze dan ook wat menselijker kan behandelen als alle andere dieren. Er rust dus een taboo op dit onderwerp net zo als homosexualiteit vroeger maar wieweet is dat taboo over een eeuw ook wel weer verbroken en heeft je kleinkind wel een relatie met een buitenaardse inteligente schoonheid (ik speculeer maar wat) kortom als een dolfijn aangeeft dat ie sex met je wil en je doet het vindt ik dat niet ziek of smerig (ik zou het zelf niet doen btw ik val op vrouwen niet op dolfijnen) maar als jij er wel op valt ga je gang zoalng je ze maar geen pijn doet vindt ik het ok offtopic: pff moeilijk om mijn mening over dit onderwerp te typen er speelt ook zoveel mee maarja ik hoop dat jullie nu een beetje snappen wat mijn mening hierover is
|
steeds valt het me weer op wat een naieve, domme, kortzichtige mensen hier op het forum zitten... waarom moet iedereen het gelijk ziek vinden als iemand wat anders is (bang voor het onbekende?)... daar ben je mens voor zullen we maar zeggen?
![]() wat is het verschil eigenlijk tussen seks met dieren en seks met mensen van hetzelfde geslacht?? de seks heeft in beide gevallen biologisch gezien weinig nut meer, maar als je het zelf lekker vindt, en je doet er niemand kwaad mee, waarom zou je het laten dan? homosexualiteit wordt nu al best een heel klein beetje geaccepteerd, joden al veel meer, en drijvende vrouwen al helemaal... het gaat dus wel de goeie kant op,want sommige mensen schijnen zelf nog na te denken en niet alles van de grote meute over te nemen ik denk dat sex met dieren best nog wel eens geaccepteerd zal worden later; dierenmishandeling natuurlijk niet
||
Citaat:
||
Citaat:
Muahahahahahhahahahah jij ook al hier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() *komt niet meer bij* ![]() ![]() Ripper
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die hele discussie hebben we al lang gehad, maar dat verandert niets aan het feit dat ik het walgelijk vind dieren voor zulke dingen te gebruiken, en dat je dat als mens zou willen. Ik vind het volkomen onvergelijkbaar met homoseksualiteit - we hebben het dan nog over mensen, volwassenen die er zelf mee instemmen. Animal sex staat op het niveau van verkrachting. En wat zijn drijvende vrouwen?! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een dier kan nooit zéggen dat het het wil dus je kunt het nooit zeker weten... En ja, we hebben die discussie al gehad dus komen we er toch nooit uit ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
met drijvende vrouwen bedoel ik "heksen" ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Nieuw op deze forum dus laat ik maar eens met iets gek beginnen. caro17 | 49 | 10-04-2002 15:45 | |
Seksualiteit |
AnimalSex ~*~Angel~*~ | 61 | 25-03-2002 20:40 | |
Seksualiteit |
Seks met dieren, fruit, colaflessen :uhum: ^AmArU^ | 49 | 18-03-2002 17:25 | |
Flora & Fauna |
animalsex RandyRhoads | 4 | 15-03-2002 19:36 | |
Seksualiteit |
wie hep dr een fetisj? dancingqueen-tje | 52 | 25-01-2002 07:32 |