Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2002, 00:12
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

als ze het niet hardop zeggen, hoe komt men dan aan die waarheid dat "de helft van de boerenjongens hun eerste sexuele ervaring met een dier heeft"???
anoniem oderzoek...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 05:52
windowlicker
windowlicker is offline
Ik heb een keer mijn kat gevingerd, toen ze spinnend op haar rugje lag.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 10:07
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

ik heb in die discussie en ook nog vrij recent hier op het forum aangegeven dat ik er ook ben voor de scholieren en dat ik hen niet alleen behulpzaam wil zijn bij het beantwoorden van vragen over wis-, natuur- en scheikunde op het exacte vakkenforum, maar dat ik daarnaast ook al een soort vraagbaak wil fungeren door vragen over sexuele en emotionele kwesties te beantwoorden op het sexualiteits- en psychologieforum.

nou zo te horen kom jij wel in de hemel
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 15:20
proycon
proycon is offline
Over dit onderwerp animalsex gesproken... Kijk eens op http://www.dolphinsex.org/, een hele 'rare' maar toch interessante site... (nee, er staan geen rare plaatjes ofzo op hoor)

Ik voel er zelf absoluut niks voor hoor...maar het is wel een leuk controlversieel onderwerp..

Ik vind wel moeten kunnen, zolang het dier het geen schade ondervind en er plezier mee heeft...
Oud 23-06-2002, 14:00
Jamiroquai
Jamiroquai is offline
ik geloof je wel als je foto's plaatst
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 14:50
fruitmand
fruitmand is offline
whaha

pervers mannetje
Oud 23-06-2002, 15:51
Verwijderd
Jij bent een volgeling van pan en de geit. ( een griekse herder uit de mythology die met geiten neukt)
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 15:54
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Jadie schreef:
Jij bent een volgeling van pan en de geit. ( een griekse herder uit de mythology die met geiten neukt)
Pan was toch een satyr?
Oud 24-06-2002, 04:32
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:

Zou wel tof zijn, als je als necrofiel een lijk ligt te palen en vlak voor je klaar komt vraagt die vleeshomp of je 'm ook anaal wil nemen :]
oeh, er komt een geheime fetish naar boven.. had het nooit van je verwacht roel, bah
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 19:16
Verwijderd
Ik zie het al voor me
Topper?
Zin in een spelletje?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 20:44
the grim reaper
the grim reaper is offline
O Masj, in mijn testament komt dat jij mn rottende lijk mag neuken!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 10:00
very drunk driver
very drunk driver is offline
hoe komen necrofielen in hemelsnaam aan een lijk het is toch niet zo makkelijk. je gaat neit naar de toonbank van een Mortuarium en zegt doe mij maar een lekkere dode blonde griet. en daar gaat je lul toch pijn van doen want dan is ze toch helemaal warm enzo
Oud 16-01-2003, 12:16
Faery
Faery is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef:
hoe komen necrofielen in hemelsnaam aan een lijk het is toch niet zo makkelijk. je gaat neit naar de toonbank van een Mortuarium en zegt doe mij maar een lekkere dode blonde griet. en daar gaat je lul toch pijn van doen want dan is ze toch helemaal warm enzo
ja, doden bewaren ze altijd op warme plaatsen ja, dan blijven ze langer goed...

drol.
Oud 16-01-2003, 12:48
Wasp
Wasp is offline
Citaat:
Faery schreef:
ja, doden bewaren ze altijd op warme plaatsen ja, dan blijven ze langer goed...

drol.
Ik hoop voor je dat dit sarcastisch bedoeld is..
Oud 16-01-2003, 14:35
very drunk driver
very drunk driver is offline
sorry ik bedoel stijf typ foutje , ik zat er met mijn hoofd niet bij
Oud 18-01-2003, 20:25
bluesboy
bluesboy is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
En als het straks inderdaad een paard zou zijn, wat dan nog? Iemand die zich door een kat laat likken en daar sexuele bevrediging door krijgt is in mijn ogen in ieder geval niet triest, tenzij het onder zodanige omstandigheden zou gebeuren dat de kat er schade van zou ondervinden. Aangezien dit laatste niet het geval is zie ik in ieder geval geen reden om het af te keuren.
Ik vind het, zoals ik in een vergelijkbaar topic ook al eens heb aangegeven, zeer opmerkelijk hoe sterk sommigen hier op het forum geneigd zijn om alles, wat in hun ogen te veel van "normaal" heterosexueel gedrag afwijkt, zonder enige terughoudendheid als "ziek" of "(vet) ranzig" te moeten beschouwen. Het is nu eenmaal zo dat de menselijke sexualiteit een breed scala van uitingsvormen heeft, en dat het niet terecht is om anderen , die er misschien een ander soort sexuele voorkeur op nahouden, op grond daarvan te moeten veroordelen. Waarop menen sommigen hier het idee te mogen baseren dat heterosexueel gedrag per definitie de enige juiste sexuele gedragsvorm is en dat alles wat daarvan afwijkt per definitie als afwijkend (in negatieve zin) beschouwd zou moeten worden?
ja, inderdaad, waarom moet iedereen dan ook gelijk roepen: SLOTJE!!! Toch wel triest dat men dan gelijk voor sicko aangezien wordt alleen al omdat diegene er een topic over plaatst, ennuh, die kat zou heus wel tegen stribbelen als ie het niet wilde, dus wat maakt het uit, dat beest is toch nog heel of wat? maar 't lijkt me ook raar hoor, zo'n kattetong?, moet er niet aan denken die over m'n eikel heen te krijgen, tering!

maarreh, succes!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 22:08
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
bluesboy schreef:
ja, inderdaad, waarom moet iedereen dan ook gelijk roepen: SLOTJE!!! Toch wel triest dat men dan gelijk voor sicko aangezien wordt alleen al omdat diegene er een topic over plaatst.
Tja, afwijkend sexueel gedrag wil bij anderen nog wel eens heftige reacties oproepen, vooral als het in hun ogen te veel afwijkt van wat men als normaal meent te moeten beschouwen, maar ach, het houdt de discussie in ieder geval wel lekker op gang, moet je maar denken.

Citaat:
bluesboy schreef:
maarreh, succes!
Bedankt.
Oud 18-01-2003, 22:22
the grim reaper
the grim reaper is offline
Ik heb mn Cavia gefist

Ik mis hem nu al...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 14:44
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
the grim reaper schreef:
Ik heb mn Cavia gefist

Ik mis hem nu al...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 19:09
Severus
Severus is offline
OMG, wat een lollig topic is dit toch. Hier en daar heb ik me echt kapotgelachen over de sarcastische of grappige opmerkingen van mede-forummers!

Maar eigenlijk, in eerste instantie, vind ik animalsex eigenlijk niet kunnen. Maar als het toch gebeurt, dan hoop ik in ieder geval dat het dier er zowel lichamelijk als geestelijk geen schade aan ondervindt, dan vind ik het nog wel acceptabel.

Ik zou, als je aan geen sex komt (door geen vriendje of je wil geen one-night stands) en nodig sexuele opwinding wilt hebben (waarbij de hand aan jezelf slaan niet genoeg is), maar naar de hoeren gaan inplaats van zo'n arm onschuldig diertje te nemen.

Ripper
Oud 23-01-2003, 11:59
Laudate Dominum
Laudate Dominum is offline
Haha, Ik vind het wel komisch...
Als jij dat leuk vind, moet je dat vooral doen
En wat je met een mars doet ook...
Oud 23-01-2003, 12:23
Verwijderd
het word echt grappig als die kat je bijt en daar vervolgens met zijn ruwe tong de hele handel nog verder openhaalt..
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 12:52
Severus
Severus is offline
Citaat:
azaziël schreef:
het word echt grappig als die kat je bijt en daar vervolgens met zijn ruwe tong de hele handel nog verder openhaalt..
Ai, ik zou echt niet in mijn clitoris gebeten willen worden, hoor... Ieks!

Ripper
Oud 23-01-2003, 12:53
Pan Am
Pan Am is offline
Nou ben ik een tijdje weg geweest van het forum, maar het niveau is niet echt gestegen...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 17:19
ruberts
ruberts is offline
Citaat:
angelnummertwee schreef:
Ik had ineens behoefte om gebeft te worden.. geen mens te bekennen, maar wel me katje.. dus ik heb m daar laten likken.. ben heerlijk klaargekomen... ben ik gek of zijn er meerdere die wel is wat hebben gedaan met een dier!?

Zelf mijn lul gaat niet in die gaatje.........Ik ben niet van de partij wat animalsex betreft! Er zijn toch genoeg mensen rond en laat die beest dan maar met haar beest genieten.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 10:03
Menahem
Menahem is offline
Dit schrééuwt gewoon om foto's !!

En ook nog even serieus:
Ik denk niet dat het iemand wat uitmaakt wat jij doet om aan je bevrediging te komen, zolang het niet onder dwang gebeurt.
Een vinger, een poes ( ) een dildo, who cares ?
Oud 29-01-2003, 11:42
ruberts
ruberts is offline
DIT IS NU PUBLIKELIJK EN IK RAAD JULLIE AAN OM POSITIEF EROVER TE DENKEN. JE HEBT JE DIEREN EN ZE ZIJN JULLIE TROUW, DAT WIL NIET ZEGGEN DAT JE ZE ALS SEX SLAAF MOETEN BESCHOUWEN. ER ZIJN GENOEG MENSEN OM JE HEEN, LAAT DE BEESTEN.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 20:22
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
proycon schreef:
Over dit onderwerp animalsex gesproken... Kijk eens op http://www.dolphinsex.org/, een hele 'rare' maar toch interessante site... (nee, er staan geen rare plaatjes ofzo op hoor)

Ik voel er zelf absoluut niks voor hoor...maar het is wel een leuk controlversieel onderwerp..

Ik vind wel moeten kunnen, zolang het dier het geen schade ondervind en er plezier mee heeft...
Ik heb dit gelezen en verder weet ik ook veel van dolfijnen
(ff over de inteligentie van een dolfijn dat zijn afgezien van de mens de intelligentste wezens op aarde)
een dolfijn heeft dus ook voor de lol sex net als de mens dus als een dolfijn in zijn taal zegt ik wil sex met je vindt ik het niet ziek ofzo als je dat doet dat moet je zelf weten want de dolfijn wil het als je de dolfijn gaat verkrachten is het een ander verhaal dat moet niet kunnen. dolfijnen zijn zeer intelligent en ik vindt dus dat je ze dan ook wat menselijker kan behandelen als alle andere dieren. Er rust dus een taboo op dit onderwerp net zo als homosexualiteit vroeger maar wieweet is dat taboo over een eeuw ook wel weer verbroken en heeft je kleinkind wel een relatie met een buitenaardse inteligente schoonheid (ik speculeer maar wat)

kortom als een dolfijn aangeeft dat ie sex met je wil en je doet het vindt ik dat niet ziek of smerig (ik zou het zelf niet doen btw ik val op vrouwen niet op dolfijnen) maar als jij er wel op valt ga je gang zoalng je ze maar geen pijn doet vindt ik het ok

offtopic: pff moeilijk om mijn mening over dit onderwerp te typen er speelt ook zoveel mee maarja ik hoop dat jullie nu een beetje snappen wat mijn mening hierover is
Oud 29-01-2003, 20:48
srananglady
srananglady is offline
Hey ik vind het wel normaal hoor ik zou ook door me katje gebeft willen worden, maar ik heb geen katje! Dus jij mag me ook wel gaan BEFFEN Xxxjes Me
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 20:51
Destrřyer
Destrřyer is offline
Citaat:
srananglady schreef:
Hey ik vind het wel normaal hoor ik zou ook door me katje gebeft willen worden, maar ik heb geen katje! Dus jij mag me ook wel gaan BEFFEN Xxxjes Me
fuck off fucking fake shit n00b
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 22:28
Verwijderd
Citaat:
srananglady schreef:
Ik denk niet dat een jongen z'n mond aan die kale prepuberale lipjes van jou wil leggen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 00:59
Henk_Argeloos
Henk_Argeloos is offline
Je kan natuurlijk ook gewoon een paard gaan pijpen om hem leekr op te geilen en je dan keihard in je kont later raggen door die enorme paardenpaal. Da's ook weer eens wat anders.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 04:05
McMotion
McMotion is offline
steeds valt het me weer op wat een naieve, domme, kortzichtige mensen hier op het forum zitten... waarom moet iedereen het gelijk ziek vinden als iemand wat anders is (bang voor het onbekende?)... daar ben je mens voor zullen we maar zeggen?
wat is het verschil eigenlijk tussen seks met dieren en seks met mensen van hetzelfde geslacht?? de seks heeft in beide gevallen biologisch gezien weinig nut meer, maar als je het zelf lekker vindt, en je doet er niemand kwaad mee, waarom zou je het laten dan?
homosexualiteit wordt nu al best een heel klein beetje geaccepteerd, joden al veel meer, en drijvende vrouwen al helemaal... het gaat dus wel de goeie kant op,want sommige mensen schijnen zelf nog na te denken en niet alles van de grote meute over te nemen
ik denk dat sex met dieren best nog wel eens geaccepteerd zal worden later; dierenmishandeling natuurlijk niet
Oud 30-01-2003, 04:06
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Ik heb stiekem s'nachts mn giraf gefistfucked, en een neushoorn zn hoorn in mn aars laten roeren.. Ben ik nu Trendy?!
neuh, je maakt sarcastische grapjes over standaard taboe's... maar ja idd, je bent trendy
Oud 30-01-2003, 15:16
Crashzone
Crashzone is offline
Citaat:
McMotion schreef:
steeds valt het me weer op wat een naieve, domme, kortzichtige mensen hier op het forum zitten... waarom moet iedereen het gelijk ziek vinden als iemand wat anders is (bang voor het onbekende?)... daar ben je mens voor zullen we maar zeggen?
wat is het verschil eigenlijk tussen seks met dieren en seks met mensen van hetzelfde geslacht?? de seks heeft in beide gevallen biologisch gezien weinig nut meer, maar als je het zelf lekker vindt, en je doet er niemand kwaad mee, waarom zou je het laten dan?
homosexualiteit wordt nu al best een heel klein beetje geaccepteerd, joden al veel meer, en drijvende vrouwen al helemaal... het gaat dus wel de goeie kant op,want sommige mensen schijnen zelf nog na te denken en niet alles van de grote meute over te nemen
ik denk dat sex met dieren best nog wel eens geaccepteerd zal worden later; dierenmishandeling natuurlijk niet

Muahahahahahhahahahah

jij ook al hier
Oud 30-01-2003, 15:47
McMotion
McMotion is offline
ik hier ja, maar ik meen het wel bloedserieus hoor dus het gelach begrijp ik niet helemaal
Oud 30-01-2003, 16:01
Crashzone
Crashzone is offline
Citaat:
McMotion schreef:
ik hier ja, maar ik meen het wel bloedserieus hoor dus het gelach begrijp ik niet helemaal

Gewoon geintje niet serius bedoelt sorry
Oud 30-01-2003, 19:28
Severus
Severus is offline
Citaat:
Henk_Argeloos schreef:
Je kan natuurlijk ook gewoon een paard gaan pijpen om hem leekr op te geilen en je dan keihard in je kont later raggen door die enorme paardenpaal. Da's ook weer eens wat anders.
Whahahahaha!

*komt niet meer bij*

Ripper
Oud 31-01-2003, 22:15
Gaijin
Gaijin is offline
Vandaag animalsex, morgen pedofilie, volgende week necrofilie.
Bleagh, je hebt je kat verkracht sicko!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 23:37
Verwijderd
Citaat:
McMotion schreef:

Die hele discussie hebben we al lang gehad, maar dat verandert niets aan het feit dat ik het walgelijk vind dieren voor zulke dingen te gebruiken, en dat je dat als mens zou willen. Ik vind het volkomen onvergelijkbaar met homoseksualiteit - we hebben het dan nog over mensen, volwassenen die er zelf mee instemmen. Animal sex staat op het niveau van verkrachting.

En wat zijn drijvende vrouwen?!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 23:39
Justice
Justice is offline
Nuff Said... ik ben het helemaal met Morgan eens...

Dierensex = Verkrachting...
Oud 31-01-2003, 23:49
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Justice schreef:
Nuff Said... ik ben het helemaal met Morgan eens...

Dierensex = Verkrachting...
en die dolfijen dan die zelf aangeven of ze sex met je willen is datt dan ook verkrachting nee je hebt het pas over verkrackting als het tegen de zin van het dier is of het moraal verantwoord is is een ander verhaal
Oud 01-02-2003, 12:51
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Animal sex staat op het niveau van verkrachting.
Dat gaat alleen maar op als het op een zodanige manier gebeurt dat het dier er schade van ondervindt. Alleen in die zin is het walgelijk, anders niet. Wat dat betreft blijf ik bij mijn standpunt, wat jou waarschijnlijk inmiddels wel bekend is.
Oud 01-02-2003, 16:47
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:
Dat gaat alleen maar op als het op een zodanige manier gebeurt dat het dier er schade van ondervindt. Alleen in die zin is het walgelijk, anders niet. Wat dat betreft blijf ik bij mijn standpunt, wat jou waarschijnlijk inmiddels wel bekend is.
Wat heeft dat er nou mee te maken? Er komt vaak genoeg verkrachting voor (bijv. in relaties) waar op zich niet veel schade bij wordt ondervonden, niet psychisch en niet fysiek, hoogstens aan het ego, en dat kan toch ook niet?

Een dier kan nooit zéggen dat het het wil dus je kunt het nooit zeker weten...

En ja, we hebben die discussie al gehad dus komen we er toch nooit uit
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 17:25
Judici0us
Judici0us is offline
ranzig, tamelijk ziek ook.

mazzl,

de pbr crew.

biertjuh?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 19:01
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Wat heeft dat er nou mee te maken? Er komt vaak genoeg verkrachting voor (bijv. in relaties) waar op zich niet veel schade bij wordt ondervonden, niet psychisch en niet fysiek, hoogstens aan het ego, en dat kan toch ook niet?
Dat kan ook niet, maar daar gaat het niet om. Mijn punt is (en blijft) dat zoöfilie niet op het niveau van verkrachting staat als het zodanig gebeurt dat het dier er geen schade van ondervindt.

Citaat:
Morgan schreef:
Een dier kan nooit zéggen dat het het wil dus je kunt het nooit zeker weten...
Een dier kan door trappen of bijten wel kenbaar maken dat het dat niet wil, dus in dat opzicht weet je het wel zeker.

Citaat:
Morgan schreef:
En ja, we hebben die discussie al gehad dus komen we er toch nooit uit
Tenzij je alsnog bereid bent om (al is het maar tijdelijk) afstand te nemen van je eigen standpunt en te proberen om het vanuit mijn standpunt te bekijken.
Oud 01-02-2003, 19:17
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:
Dat kan ook niet, maar daar gaat het niet om. Mijn punt is (en blijft) dat zoöfilie niet op het niveau van verkrachting staat als het zodanig gebeurt dat het dier er geen schade van ondervindt.

Een dier kan door trappen of bijten wel kenbaar maken dat het dat niet wil, dus in dat opzicht weet je het wel zeker.

Tenzij je alsnog bereid bent om (al is het maar tijdelijk) afstand te nemen van je eigen standpunt en te proberen om het vanuit mijn standpunt te bekijken.
Of andersom. Ik vind dit gewoon iets wat je sowieso al niet zou wíllen... er is geen echt logische verklaring voor, gewoon geen gevoel dat het fout is... ik denk dat dat weinig te maken heeft met standpunten.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 19:24
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Die hele discussie hebben we al lang gehad, maar dat verandert niets aan het feit dat ik het walgelijk vind dieren voor zulke dingen te gebruiken, en dat je dat als mens zou willen. Ik vind het volkomen onvergelijkbaar met homoseksualiteit - we hebben het dan nog over mensen, volwassenen die er zelf mee instemmen. Animal sex staat op het niveau van verkrachting.

En wat zijn drijvende vrouwen?!
als een hond een pluche knuffelbeer probeert te bevruchten, vind je dan dat die hond wordt verkracht door die pluche knuffelbeer? ik zeg niet bij voorbaat dat alle sex met dieren goed te keuren is hoor! let daar wel op... ik zeg ook niet dat alle sex met mensen goed te keuren is, alleen ik vind geen van beiden bij voorbaat ziek

met drijvende vrouwen bedoel ik "heksen"
Oud 01-02-2003, 19:26
Verwijderd
Citaat:
McMotion schreef:
als een hond een pluche knuffelbeer probeert te bevruchten, vind je dan dat die hond wordt verkracht door die pluche knuffelbeer? ik zeg niet bij voorbaat dat alle sex met dieren goed te keuren is hoor! let daar wel op... ik zeg ook niet dat alle sex met mensen goed te keuren is, alleen ik vind geen van beiden bij voorbaat ziek

met drijvende vrouwen bedoel ik "heksen"
Dat is heel wat anders, die teddybeer doet niks zélf. Ik had het ook meer over andersom
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 19:32
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
je kunt er denk ik niet vanuit gaan dat een dier dat altijd zou doen als hij het niet fijn vindt... als iemand wordt verkracht door iemand met een pistool, die constant dreigt, dan zal diegene het ook toelaten waarschijnlijk... en ook een kind van 8 zal het toelaten als haar vader zegt dat iedere vader dat bij z'n kinderen doet; dus ik denk niet dat dat een goed criterium is.. maar je kunt bij dieren vaak prima zien of ze iets fijn vinden of niet

Regels voor berichten