![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Sorry hoor.. maar het is toch geen moeite om gewoon normaal dingen te doen zonder kracht erachter.. daar is toch niks moeilijks aan... gewoon je zelf beheersen.. ik denk dat het meer tusse je oren zit en je je wil bewijzen ofzo iets... want je zou gewoon je lichaam onder controle moeten houden
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is niet zo dat hij expres extra hard gaat knijpen als hij iemand een hand geeft, hij is gewoon sterk, en wat voor hem een klein beetje knijpen is, is voor iemand anders heel hard knijpen. Probeer jij maar eens bij alles wat je doet minder kracht te zetten... @ Evangelion: Ik heb net wel gezegd dat het heel moeilijk is om minder kracht te zetten, maar misschien moet je daar toch op gaan letten. En misschien stoppen met krachttraining, omdat je van jezelf toch al sterk bent, zoals je zei. |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil echt niet stoppen met krachttraining...conditietraining heb ik een beetje een hekel aan, ook omdat ik er niet echt goed in ben (zwaar asthmatisch), dus veel hardlopen oid is ook out of the question. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Zonnebril: 'gewone' of op sterkte? Daantje_0705 | 21 | 20-05-2008 11:33 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Vrije tijd |
Wat moet volgens jou gedaan worden om de formule 1 interesanter te maken? The President | 46 | 12-09-2004 00:22 | |
Verhalen & Gedichten |
donker en licht niña | 7 | 23-08-2003 16:05 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Heeft de mens het recht zichzelf boven de natuur te stellen? John Sickbock | 14 | 18-03-2002 15:05 |