Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2002, 12:35
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:
<-

Ik negeer je niet hoor.

Zie mail...is nu onderweg

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2002, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:
Zie mail...is nu onderweg
Waar komt die bui dan vandaan? :/
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 12:39
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:
Waar komt die bui dan vandaan? :/

Teveel nadenken over alles hé.
Over waar deze topic over gaat,over school,over m'n toekomst,gewoon over alles,m'n hele leven

Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:
Teveel nadenken over alles hé.
Over waar deze topic over gaat,over school,over m'n toekomst,gewoon over alles,m'n hele leven
Misschien heb je juist een beetje afwisseling nodig?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 12:44
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:
Misschien heb je juist een beetje afwisseling nodig?

Hmm weet niet,misschien wel,misschien niet.
Weet alleen dat ik op dit moment gek word van alles,en vooral gek word van mezelf.

Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:
Hmm weet niet,misschien wel,misschien niet.
Weet alleen dat ik op dit moment gek word van alles,en vooral gek word van mezelf.
Niet om dingen erger te maken, maar hoe vaak komt dit voor? Ik had het vorig jaar ook wel verscheidene keren, dat me alles teveel werd, hoewel ik dat nooit uitleefde op anderen .. ik hield het binnen (in realiteit dan ) ..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 12:49
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:
Niet om dingen erger te maken, maar hoe vaak komt dit voor? Ik had het vorig jaar ook wel verscheidene keren, dat me alles teveel werd, hoewel ik dat nooit uitleefde op anderen .. ik hield het binnen (in realiteit dan ) ..

Hmm in realiteit hou ik het ook altijd binnen,mensen weten niet eens dat er wat a/d hand is meestal,ik doe gewoon 'n masker voor.
Maar goed,soms komt het er gewoon allemaal ff uit,zoals nu,maar nu heb ik het wel heel erg,voel me echt verschrikkelijk
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:
Hmm in realiteit hou ik het ook altijd binnen,mensen weten niet eens dat er wat a/d hand is meestal,ik doe gewoon 'n masker voor.
Bij mij merken ze het .. dat ik een beetje schagerijnig ben bijvoorbeeld en / of gewoon geen zin heb om te praten .. maar 't is niet zo dat ik iedereen op de stang jaag dan

Citaat:
Maar goed,soms komt het er gewoon allemaal ff uit,zoals nu,maar nu heb ik het wel heel erg,voel me echt verschrikkelijk
Uhuh, en hoe langer je niets doet, des te erger het gevoel zal worden. Maar goed, als je liever thuis blijft, moet je zelf weten..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 12:57
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:
Bij mij merken ze het .. dat ik een beetje schagerijnig ben bijvoorbeeld en / of gewoon geen zin heb om te praten .. maar 't is niet zo dat ik iedereen op de stang jaag dan

Nou,dat doe ik ook niet hoor

Uhuh, en hoe langer je niets doet, des te erger het gevoel zal worden. Maar goed, als je liever thuis blijft, moet je zelf weten..

Hmm tja,ik heb eigenlijk geen keuze.
Het enige wat ik kan doen is zo ff een stukje buitenlopen,naar China ofzo
Of ik stap zo ff op de fiets,ga ik net zoals gister 2 uur rondrijden als een kip zonder kop...

Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:
Hmm tja,ik heb eigenlijk geen keuze.
Het enige wat ik kan doen is zo ff een stukje buitenlopen,naar China ofzo
Of ik stap zo ff op de fiets,ga ik net zoals gister 2 uur rondrijden als een kip zonder kop...
Ik ga zo ook naar buiten denk ik. Wordt een beetje suf van die computer maar ik stel je eigenlijk min of meer voor een keuze: wil je me nu ontmoeten of niet?

Dan weet ik namelijk of ik naar R'dam ga of gewoon met de hond ga wandelen .. en zit ik niet hier suf achter het forum ..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 13:04
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik ga zo ook naar buiten denk ik. Wordt een beetje suf van die computer maar ik stel je eigenlijk min of meer voor een keuze: wil je me nu ontmoeten of niet?

Dan weet ik namelijk of ik naar R'dam ga of gewoon met de hond ga wandelen .. en zit ik niet hier suf achter het forum ..

Nope,want das niet goed voor jou.
Ben nu helemaal een zeikende chagerijnige trut,dus ik bespaar je dat...
En tja....je had al geen zin in "gezeik" van andere mensen vooral ene Celesta,dus laat ik dat maar niet doen

Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:
Nope,want das niet goed voor jou.
Ben nu helemaal een zeikende chagerijnige trut,dus ik bespaar je dat...
Tsja, je kan zo ook niet verwachten dat mensen met je om willen gaan. Zelfbeheersing en relativeren zijn belangrijke onderdelen van het leven.

Maar ja, dan ga ik dus maar met de hond naar buiten

Groetjes,
Marc
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 13:08
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:
Tsja, je kan zo ook niet verwachten dat mensen met je om willen gaan. Zelfbeheersing en relativeren zijn belangrijke onderdelen van het leven.

Maar ja, dan ga ik dus maar met de hond naar buiten

Groetjes,
Marc

en bedankt!
Dag,veel plezier!

Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 13:10
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Mjah,ik weet niet.
Misschien komt dat omdat mensen mij altijd zo de grond in hebben gestampt dat ik erg bang ben dat mensen negatief over me denken ofzo
Weet niet....
Ja dat zou heel goed kunnen. Dat heb ik zelf ook een beetje vroeger gepest, daardoor is het gekomen dat weet ik heel zeker.

Het is zaak om die knop om te zetten. Realiseer jezelf: wanneer je zoiets zeker wilt weten dan zou je zoiets moeten vragen. Ga niet uit van onzekerheden. Hoe weet je nou zeker dat ze jou niet mogen? Dat weet je niet zeker.

Citaat:
Neh ik ga naar niemand op zoek.
Mensen kom je vanzelf tegen.
En toch,vrienden pffff wat zijn dat,ik geloof niet meer in echte vriendschap,dus heb er ook geen behoefte aan
Okay zelf weten. Mensen kom je idd tegen maar wanneer jij dan meteen die negatieve kijk erop hebt van: ze mogen me toch niet. Kijk, dan mogen ze je ook niet. Dat is 't nou juist!

Iedereen heeft behoefte aan vriendschap. Iedereen heeft behoefte aan aandacht. Iedereen heeft behoefte aan liefde. Zo jij ook, want jij bent ook een mens.

Je denkt dat je die behoefte niet meer hoeft te voorzien? Ga dan maar een maand op je kamer zitten en met niemand contact hebben. Ook geen tv, radio, computer. Je wordt gek. Je wilt contact. Innig contact is ook prettig, dan kun je er voor elkaar zijn en kun je je ei kwijt

Citaat:
Hehe,mjah maar das toch anders,zo over het i'net heb ik het wel een aantal keren erover gehad,over dingen die me dwars zitten.
Maar irl : A) kan het niet
B) wil ik het niet
C) durf ik het niet
Dus tja....
a) andere kunnen het wel. Aangezien ook jij een mens bent kan ook jij het leren.
b) dat is het probleem dat a onderdrukt.
c) dat is het probleem dat b onderdrukt.

Dus je durft niet te veranderen. Dan blijf je op deze manier leven. Dan blijf je in deze put. Sterkte ermee dan!..

Citaat:
Hmm zou het niet weten.
Vind het leven op dit moment ff geen nut meer hebben,dus ja...zou het echt niet weten.
Wat dacht je ervan om te vechten ervoor? Om toch erover te blijven nadenken ipv. ervoor weg te lopen?

Citaat:
Nee kan ik niet...
Onzeker zal ik altijd blijven,met alles...
Hoe weet je dat zeker? Goed, misschien ben je een 'twijfelaar' maar dan nog. Dan is het juist zaak zekerheden te zoeken

Citaat:
Maar steunen doe ik toch nog,stom ja,maar kan gewoon geen nee zeggen als ik word opgebeld of ik daar ff heen kan komen,ofzo.
Zie dat stukje van a b en c. Jij zit vol met angsten waar je je 'ns overheen moet zetten. Anders blijf je in deze depressie.
Oud 30-03-2002, 13:28
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Ja dat zou heel goed kunnen. Dat heb ik zelf ook een beetje vroeger gepest, daardoor is het gekomen dat weet ik heel zeker.

Het is zaak om die knop om te zetten. Realiseer jezelf: wanneer je zoiets zeker wilt weten dan zou je zoiets moeten vragen. Ga niet uit van onzekerheden. Hoe weet je nou zeker dat ze jou niet mogen? Dat weet je niet zeker.

Hmm ik ben vroeger,tja pesten wil ik het niet noemen,maar ik kreeg wel elke dag vernederende opmerkingen naar m'n hoofd door klasgenoten,door mensen op straat etc.
Dus daardoor ben ik nog n stuk onzekerder geworden...
En tja,eigenlijk weet ik het wel bijna zeker dat mensen mij niet zouden mogen.

Citaat:
Okay zelf weten. Mensen kom je idd tegen maar wanneer jij dan meteen die negatieve kijk erop hebt van: ze mogen me toch niet. Kijk, dan mogen ze je ook niet. Dat is 't nou juist!
Mwah ook al zou ik er positief over denken,dan nog mogen mensen me niet.

Citaat:
Iedereen heeft behoefte aan vriendschap. Iedereen heeft behoefte aan aandacht. Iedereen heeft behoefte aan liefde. Zo jij ook, want jij bent ook een mens.
Mwah wel altijd behoefte aan gehad ja,maar nu weet ik gewoon dat dat niet voor mij is weggelegd.
Waarom zouden mensen uberhaupt met mij om willen gaan?
Ik ben saai,oninteressant,dom,ik zie er niet uit (dus wilt niemand met mij gezien worden,logisch,ik zou me ook schamen als ik met zo'n iemand over straat zou lopen,zo'n iemand wil je toch geen vrienden mee zijn,ze zouden maar roddelen...Zo denken mensen dus)
etc etc....
Dus tja,kan me 't opzich wel voorstellen dat mensen niks met me te maken willen hebben...

Citaat:
Je denkt dat je die behoefte niet meer hoeft te voorzien? Ga dan maar een maand op je kamer zitten en met niemand contact hebben. Ook geen tv, radio, computer. Je wordt gek. Je wilt contact. Innig contact is ook prettig, dan kun je er voor elkaar zijn en kun je je ei kwijt
Zou ik wel kunnen hoor,het interesseerd me niks meer...

Citaat:
a) andere kunnen het wel. Aangezien ook jij een mens bent kan ook jij het leren.
b) dat is het probleem dat a onderdrukt.
c) dat is het probleem dat b onderdrukt.
A)Ik bedoel dat het niet kan omdat ik er met niemand over kan praten,mensen hebben geen behoefte aan mijn gezeur.
En het is ook moeilijk voor mij ja om er over te praten,zou het denk ik niet eens kunnen.

Citaat:
Wat dacht je ervan om te vechten ervoor? Om toch erover te blijven nadenken ipv. ervoor weg te lopen?
Ik doe niet anders,wat denk je dat ik de afgelopen jaren heb gedaan?Ik bleef vechten.
Maar goed,wat is het resultaat?Wat is er veranderd?Niks....
De situatie verslechterd juist...

Citaat:
Zie dat stukje van a b en c. Jij zit vol met angsten waar je je 'ns overheen moet zetten. Anders blijf je in deze depressie.
Ja hoe doe je dat?Makkelijker gezegd dan gedaan
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 14:53
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Hmm ik ben vroeger,tja pesten wil ik het niet noemen,maar ik kreeg wel elke dag vernederende opmerkingen naar m'n hoofd door klasgenoten,door mensen op straat etc.
Dus daardoor ben ik nog n stuk onzekerder geworden...
En tja,eigenlijk weet ik het wel bijna zeker dat mensen mij niet zouden mogen.
Volgens jou mag iedereen per definitie jou niet? En dat omdat..? Ze kennen je misschien nog niet eens..?

Citaat:
Mwah ook al zou ik er positief over denken,dan nog mogen mensen me niet.
Hoe komt dat toch steeds?

Citaat:
Mwah wel altijd behoefte aan gehad ja,maar nu weet ik gewoon dat dat niet voor mij is weggelegd.
Waarom zouden mensen uberhaupt met mij om willen gaan?
Ik ben saai,oninteressant,dom,ik zie er niet uit (dus wilt niemand met mij gezien worden,logisch,ik zou me ook schamen als ik met zo'n iemand over straat zou lopen,zo'n iemand wil je toch geen vrienden mee zijn,ze zouden maar roddelen...Zo denken mensen dus)
etc etc....
Dus tja,kan me 't opzich wel voorstellen dat mensen niks met me te maken willen hebben...
Knap vind niemand van zichzelf. Saai. Ach. Als je dat vind kun je je interesseveld verbreden of iemand zoeken die dezelfde interesses als jou heeft.

Roddelen houdt je altijd met kenissen. Met vrienden en zeker goede vrienden niet. En da's denk ik waar jij diep van binnen behoefte aan hebt: een goede vriend(in) en liefde. Zoals je ziet op dit forum is er iemand die je erg ligt. Dat valt gewoon op. Da's Marc

Citaat:
Zou ik wel kunnen hoor,het interesseerd me niks meer...
Do you think so? Waarom reageer je hier dan nog op? Waarom opende je deze topic? Je houdt jezelf voor de gek. Het interesseert je wel degelijk.

Citaat:
A)Ik bedoel dat het niet kan omdat ik er met niemand over kan praten,mensen hebben geen behoefte aan mijn gezeur.
En het is ook moeilijk voor mij ja om er over te praten,zou het denk ik niet eens kunnen.
Via internet kun je het ook! Kijk nou 'ns in dit topic! En je andere topics!

Citaat:
Ik doe niet anders,wat denk je dat ik de afgelopen jaren heb gedaan?Ik bleef vechten.
Maar goed,wat is het resultaat?Wat is er veranderd?Niks....
De situatie verslechterd juist...
Op welke manier vecht je precies? Wil je dat 'ns beschrijven?

Citaat:
Ja hoe doe je dat?Makkelijker gezegd dan gedaan
dys heeft nooit beweerd dat het leven makkelijk is het is zo makkelijk als jij het maakt. Weglopen. Dat is makkelijk. Jezelf bedriegen ook. Onderzie dan ook dat de gevolgen niet positief zijn. Want die zijn er!
Oud 30-03-2002, 15:44
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Volgens jou mag iedereen per definitie jou niet? En dat omdat..? Ze kennen je misschien nog niet eens..?

Mwah de vraag is eerder waarom zouden ze mij wel mogen?
Maar het blijkt wel dat niemand me mag door hoe ze doen tegen me,maar goed...

Citaat:
Knap vind niemand van zichzelf. Saai. Ach. Als je dat vind kun je je interesseveld verbreden of iemand zoeken die dezelfde interesses als jou heeft.
Mwah m'n interesseveld is best breed hoor,maar er zijn gewoon weinig mensen met dezelfde interesses (hmm ok niet helemaal waar )

Citaat:
Roddelen houdt je altijd met kenissen. Met vrienden en zeker goede vrienden niet. En da's denk ik waar jij diep van binnen behoefte aan hebt: een goede vriend(in) en liefde.
Hmm nou de mensen waarvan ik dacht dat het m'n vrienden waren roddelden ook achter me rug om,heb ik later gehoord.
Maar goed,dat waren achteraf dus ook geen echte vrienden dus tja....
En nee,daar heb ik echt geen behoefte meer aan,klinkt misschien ongeloofwaardig,maar ik heb er echt geen behoefte meer aan.
Waarom ik deze topic heb geopent is meer omdat het me dwars zit dat ik zo over me heen laat lopen,en zo gebruik van me laat maken,niet omdat ik geen vrienden meer heb.

Citaat:
Zoals je ziet op dit forum is er iemand die je erg ligt. Dat valt gewoon op. Da's Marc

Citaat:
Do you think so? Waarom reageer je hier dan nog op? Waarom opende je deze topic? Je houdt jezelf voor de gek. Het interesseert je wel degelijk.
Zoals ik hierboven al zei,heb ik deze topic niet geopent omdat ik geen vrienden meer heb ofzo,tuurlijk is het niet fijn,maar ik zit nu echt op het punt dat het me niks meer kan schelen.Ik sta er al zolang alleen voor,op een gegeven moment wen je er zeg maar aan..

Citaat:
Op welke manier vecht je precies? Wil je dat 'ns beschrijven?
Hmm kan 't niet echt uitleggen
Maar gewoon,ik heb bijv.nog steeds niet opgegeven...

Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 15:51
AtHell
AtHell is offline
... biertje ?!

Dit is nen prettig onderwerpje, u zult vast wel wat waard zijn maar u is gewoon ff deprie naja kan gebeuren.
Oud 30-03-2002, 16:00
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
AtHell schreef:
... biertje ?!

Dit is nen prettig onderwerpje, u zult vast wel wat waard zijn maar u is gewoon ff deprie naja kan gebeuren.

Mja,ff 3 1/2 jaar depri,ach is niks

Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 16:04
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Mja,ff 3 1/2 jaar depri,ach is niks
jup en uiteraard heeft u het die 3 jaar super slecht gehad ja. ok ik hou op met sarcasme en zeg t komp wel weer goed...

Oud 30-03-2002, 16:15
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
AtHell schreef:

jup en uiteraard heeft u het die 3 jaar super slecht gehad ja. ok ik hou op met sarcasme en zeg t komp wel weer goed...

Hou maar op ja
Ik zeg niet dat ik het verschrikkelijk heb gehad,het kan véél erger.
Als je nou nog wat wist over mij mocht je oordelen,maar ja,je weet niks
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 16:21
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Hou maar op ja
Ik zeg niet dat ik het verschrikkelijk heb gehad,het kan véél erger.
Als je nou nog wat wist over mij mocht je oordelen,maar ja,je weet niks

okeej in dat geval mijn excuses voor mijn ontwetentheid.

Oud 30-03-2002, 16:34
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Mensen behandelen jou zoals jij hun behandeld. Jouw uitlaatklep is voor een een de spiegel voor een ander.

Citaat:
Mwah m'n interesseveld is best breed hoor,maar er zijn gewoon weinig mensen met dezelfde interesses (hmm ok niet helemaal waar )
Spreekt elkaar enigzins tegen toch?

Citaat:
Hmm nou de mensen waarvan ik dacht dat het m'n vrienden waren roddelden ook achter me rug om,heb ik later gehoord.
En nee,daar heb ik echt geen behoefte meer aan,klinkt misschien ongeloofwaardig,maar ik heb er echt geen behoefte meer aan.
Waarom ik deze topic heb geopent is meer omdat het me dwars zit dat ik zo over me heen laat lopen,en zo gebruik van me laat maken,niet omdat ik geen vrienden meer heb.
Klinkt cliche ja. Toch kun je niet zonder vrienden.

Citaat:
Ah co'moan jullie liggen elkaar goed dat merk je duidelijk op 't forum

Citaat:
Zoals ik hierboven al zei,heb ik deze topic niet geopent omdat ik geen vrienden meer heb ofzo,tuurlijk is het niet fijn,maar ik zit nu echt op het punt dat het me niks meer kan schelen.Ik sta er al zolang alleen voor,op een gegeven moment wen je er zeg maar aan..
Blijf zoeken. Verander je manier van vechten. Ken je jezelf goed?

Citaat:
Dat laatste =
Oud 30-03-2002, 16:34
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Mensen behandelen jou zoals jij hun behandeld. Jouw uitlaatklep is voor een een de spiegel voor een ander.

Citaat:
Spreekt elkaar enigzins tegen toch?

Citaat:
Klinkt cliche ja. Toch kun je niet zonder vrienden.

Citaat:

Citaat:

Citaat:
Dat laatste =
Oud 30-03-2002, 17:15
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
dystopia schreef:

Uh??Dus je wilt zeggen dat ik mensen ook zo behandeld heb???
Nou echt niet....

Citaat:
Klinkt cliche ja. Toch kun je niet zonder vrienden
Het kan wel.Ik ben het levende bewijs ervan.

Citaat:
Again

Citaat:
Hmm niet zo goed als dat ik dacht kennelijk.
Kom mezelf nog aardig wat keren tegen.

Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 17:16
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
Weet je wat het is Jeroen? Ik reageerde op een oproepje van haar op www.penvrienden.nl en ze leek me ook aardig. Mits ze een goede bui heeft. Maar op het moment dat ze zichzelf zo neerhaalt als daarnet, zoals "een zeikende chagerijnige trut" .. dan word ik bang, stel dat ze echt zo is?

Ik sta zelf niet zo stevig in mijn schoenen en als iemand dan zo doordraaft kan ik er niet tegen. Ze is op zich wel aardig, maar steeds weer die buien .. wat moet ik doen? Ik heb de energie niet ervoor om iemand continu op te vangen, en ook al zou ze het in realiteit opkroppen en ik zou er weinig van merken .. *weten* doe ik het dan wel, en dat zou blijven knagen.

En het gaat altijd zo. Notabene ik, degene die altijd moeilijk deed over het ontmoeten van mensen, stelde al vaker voor haar te ontmoeten, maar het gaat altijd mis. Dan voelt ze zich weer niet, even later heeft ze ruzie thuis..

Ik neem het haar niet direct kwalijk, maar als mensen haar problemen ontwijken is dat eigenlijk ook wel logisch.

Het knaagt aan me, aan de ene kant wil ik helpen, aan de andere kant mis ik de energie ervoor .. ben blij dat ik mijn eigen problemen min of meer opgelost heb, het enigste probleem waar ik tegenaan kijk op het moment is mijn eenzaamheid. Thuis is alles in orde nu, kan het zelfs goed vinden met mijn vader :/

En Celesta, sorry voor mijn cynisme / sarcastische ondertoon; deze weergeeft mijn teleurstelling, een stukje controle dat ik mis .. anderen worden kwaad of helemaal wanhopig, ik word meestal cynisch .. is min of meer een gewoonte, iets wat ik vroeger altijd gebruikte wanneer mensen me lastig vielen :/
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 17:22
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik neem het haar niet direct kwalijk, maar als mensen haar problemen ontwijken is dat eigenlijk ook wel logisch.

Mag ik 1 ding zeggen???
Dat mensen mijn problemen ontwijken is niet door die buien.
Die buien heb ik nog niet zo lang,maar vind je het gek?
Ik krop het al zo lang op,ik heb er nooit over kunnen praten,en dat komt er nu uit ja,daar komen die buien van.
Hmm laat ook maar,ik heb geen zin om hier verder over door te gaan,tis goed met je

Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:
tis goed met je
Ja hoor, ik ben hier de ongevoelige en egoistische teringlijer .. juist ja .. ik ga hier verder niet tegen in, beter nog: het is het niet waard .. het is zonde, maar goed..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 17:39
Nena21
Nena21 is offline
Ik wordt er gewoon kwaad om dat ik hier als de kwade word beschreven.
Ik heb hun (dus die zogenaamde vrienden) altijd geholpen,ik heb altijd voor hun klaar gestaan,ik heb nooit over mezelf gepraat,nooit over mezelf zitten zeiken,maar nog ben ik degene die fout was?
Nog heb ik het aan mezelf te danken dat ze niks meer met me te maken wilden hebben?

Btw: heb ik jou een ongevoelige egoistische je weet wel wat genoemd?Nee!
Ik ken je niet persoonlijk,dus ga ook niet over je oordelen,maar jij kennelijk wel over mij.
------------------
Se davvero esiste,questo dio ha fallito......

[Dit bericht is aangepast door Celesta (30-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 17:39
Verwijderd
Als buitenstaander - idd, zou niet zo snel met iemand om gaan waarvan je het gevoel hebt dat je met haar problemen opgezadeld wordt...

Ik blijf ook bij de stelling vrienden heb je nodig. Geloof je nou echt dat jij zo depri zou zijn als je echte vrienden had?

Ik kijk ff naar mezelf... ik maak vrij gemakkelijk vrienden, dus ik kan er moeilijk over meepraten. Maar die mensen waren niet perse aardig, maar ik kon er wel mee lachen en praten... dat is het belangrijkste. Als je je afsluit voor anderen, denken ze al snel dat je geen aandacht *wil*
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 17:47
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Als buitenstaander - idd, zou niet zo snel met iemand om gaan waarvan je het gevoel hebt dat je met haar problemen opgezadeld wordt...

Ik snap niet hoe mensen bij het idee komen dat ik mensen opzadel met m'n problemen?
Ik vindt dat echt zo'n onzin,dat heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen....

Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:
Ik snap niet hoe mensen bij het idee komen dat ik mensen opzadel met m'n problemen?
De menselijke waarneming is subjectief.

Daarbij kun je ook verder kijken; mocht iemand echt om je geven dan zit diegene er wel mee, aangezien hij *weet* dat er problemen zijn..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 17:54
Liz
Liz is offline
Marc you've got mail
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 17:57
dystopia
dystopia is offline
reageer later nog wel nu ff nie meer puteren
Oud 30-03-2002, 17:58
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:
Daarbij kun je ook verder kijken; mocht iemand echt om je geven dan zit diegene er wel mee, aangezien hij *weet* dat er problemen zijn..

Mwah leuk is dat.
Dat betekend dus dat het nooit iemand wat kan schelen...
Ach ja,boeiend

Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 18:08
Liz
Liz is offline
Ok weer even een serieus berichtje van mij, hoe is het mogelijk. Ik heb ook m'n buien iedereen heeft die. Ik verdwijn dan gewoon even van internet ofzo om me even irl op te laten beuren. Dat wordt me ook niet altijd in dank afgenomen (he Marc ) Maar ik snap Celesta dat jou buien niet nergens vandaag komen. En Marc kan daar niet goed mee omgaan.

*ok zit nu vast in eigen logica*

Je mag me altijd mailen. Ik geloof dat er dan meer zinnigs uitkomt dan dat ik nu doe.

[Dit bericht is aangepast door Liz (30-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 18:13
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Liz schreef:
Ok weer even een serieus berichtje van mij, hoe is het mogelijk. Ik heb ook m'n buien iedereen heeft die. Ik verdwijn dan gewoon even van internet ofzo om me even irl op te laten beuren. Dat wordt me ook niet altijd in dank afgenomen (he Marc ) Maar ik snap Celesta dat jou buien niet nergens vandaag komen. En Marc kan daar niet goed mee omgaan.

*ok zit nu vast in eigen logica*

Je mag me altijd mailen. Ik geloof dat er dan meer zinnigs uitkomt dan dat ik nu doe.

[Dit bericht is aangepast door Liz (30-03-2002).]
Mjah,waar die buien nu vooral door komen is omdat ik me ff geen raad meer weet met de hele situatie waar ik in zit.
Ik wordt gewoon gestoord van mezelf,dus kan me het ook best wel voorstellen dat mensen ook gestoord worden van me,maar goed
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Liz schreef:
(he Marc )
Kusje?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 21:24
Nena21
Nena21 is offline
*UP*